-
Marketing mobilny rozczarowuje
... pośrednictwem mediów mobilnych, a jednocześnie unikać nadmiernego narzucania się. Play to strengths (bazowanie na mocnych stronach): Marketing mobilny może odegrać wyjątkową rolę w tworzeniu szerszej wiązki mediów (media mix), ponieważ jest zarówno przenośny, jak i spersonalizowany i może docierać do konsumenta za pośrednictwem wielu kanałów. Nie ...
-
Firmy europejskie i marketing
... mediów cyfrowych i Internetu w „mix marketingowym”. Najważniejsze wnioski z badania: • Szefowie ds. marketingu z Europy Środkowo-Wschodniej wykazują optymizm co do możliwości zwiększania budżetów na działania marketingowe, natomiast ich odpowiednicy z Europy Zachodniej są bardziej ostrożni w swoich przewidywaniach; • Marketing internetowy w Europie ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... wizerunku firmy jako godnej zaufania. Inne "C", również często wymieniane jako składniki internet mix, to także: wygoda (ang. convenience) i komunikacja (ang. communication). Obok tych elementów ... świadczy o tym, że uznaje się ją za ważnego gracza w rynkowym krajobrazie. Marketing wirusowy Polega on na przygotowaniu np. zabawnych filmów, wygaszaczy ...
-
Organizacja eventów na dobrym poziomie
... zarządu KAE. Ciekawie również prezentuje się zestawienie porównawcze opinii na temat rynku eventów z BTL w Polsce. Generalnie klienci bardziej cenią w swoim marketing’u mix, event marketing. Co ważne dotyczy to kluczowych obszarów: roli, efektywności, poziomu wydatków oraz jakości realizacji. – Najważniejszy wniosek z badań to uzyskanie przez ...
-
Co czeka social media w 2014 r.?
... marketing mixu, dywersyfikacja kanałów, wzrost znaczenia influencerów oraz kampanii video i powrót do korzeni, to przyszłość ... cele (lead, sub) przy zachowaniu niskich kosztów – uważa Szymon Kowalski z agencji Fanpoint. – Właśnie marketing treści może w znaczącym stopniu przyczynić się do budowania świadomości marki poprzez efekt wirusowy – dodaje. ...
-
SMS-y marketingowych przyjaciół
... przypadku integracji marketingu mobilnego z innymi kanałami komunikacji marketingowej. Wykorzystując jednocześnie mix prasy, internetu, telewizji oraz SMS-ów zwiększamy skuteczność kampanii, jej efekty ... zasad, aby nie być postrzeganym jako intruzi. Aby marketing mobilny służył firmie, należy w szczególny sposób przestrzegać zasad marketingu relacji ...
Tematy: -
Klienci a rynek telekomunikacyjny 2008
... płacących abonament (83 złote), niż użytkowników kart pre-paid (53 złote), czy mix (52 złote). Niewykluczone, iż jest to efekt większej kontroli wydatków ... sposobu rozliczania wykonywanych połączeń, jak i ograniczeń budżetowych użytkowników systemu pre-paid i mix. RYNEK INTERNETU Większość gospodarstw domowych (67,0%) deklaruje, że posiada w ...
-
5 trendów, za którymi powinien podążyć współczesny PR
... wskazują 5 najważniejszych. 1. Rozkwit Content Marketingu – zmierzch PR? Jedni eksperci przekonują, że content marketing przejmie rolę, którą do tej pory pełnił PR. Inni z kolei ... i nie ma sensu mówić o zastąpieniu jednej przez drugą. Z badania Content Marketing Trends 2016 wynika, że do największych priorytetów stojących przed content marketerami ...
-
Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin
... wsiach (35,9%). Reklamowa ofensywa Premierom obu filmów towarzyszyły intensywne kampanie reklamowe, rozpoczęte w drugiej połowie pierwszego tygodnia lipca. W przypadku „Oppenheimera” media mix obejmował zarówno digital, telewizję, jak i radio, podczas gdy kampania „Barbie” składała się ze spotów telewizyjnych i działań w internecie. Biorąc pod ...
-
Internet - wymagające medium
... @martis.pl W artykule wykorzystano informacje z raportu firmy DoubleClick - "DoubleClick Q2 2003 Ad Serving Trend Report" - Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce wejdź .
-
Reklama w podcastach
... GM, Warner Bros. Nowe medium stało się obiektem zainteresowania Ad:Tech, a o możliwości, jakie daje dyskutowano podczas sesji "Przyszłość Podcastingu w marketing mix” Treści podcastów są ogromnie zróżnicowane. Dostarczają je zarówno profesjonalne rozgłośnie radiowe, jak i osoby prywatne. Wykorzystanie reklamy w podcastach jest fazie zalążkowej ...
-
Polski rynek telekomunikacyjny
... za korzystanie z telefonu komórkowego jest znacznie wyższa w przypadku osób płacących abonament (91 złotych), niż użytkowników kart pre-paid (49 złotych) czy mix (54 złotych). Rynek Internetu Dostępność Internetu jest w Polsce zróżnicowana. Niespełna połowa Polaków korzystała z sieci Internet w ciągu ostatniego miesiąca (45%), z czego ...
-
Nowe zezwolenia w ŁSSE
... . BSH jest liderem rynku sprzętu AGD w Europie. W Polsce Spółka prowadzi działalność w dwóch lokalizacjach. Centrala firmy znajduje się w Warszawie i skupia marketing, sprzedaż krajową, logistykę i kontroling oraz nadzór nad księgowością. Obiekty produkcyjne i centra logistyczne zostały usytuowane w Łodzi i Bukowcu. W trzech zakładach produkcyjnych ...
-
12 prognoz dla rynku mediów 2019
... ) przyjdą z pomocą dylematom wiążącym się ze zwrotem z inwestycji marketingowych w zintegrowane działania online/offline. Przełomem dla planowania kreacji reklamowych i marketing mix ma okazać się technologia głosowa. Wiodąca pozycja Chin w sferze mediów społecznościowych i analityki mediów społecznościowych zmobilizuje Zachód do szybkiego ...
-
Najpopularniejsze marki w polskim Internecie
... Wykopie. Samsung nie skąpi branżowym recenzentom nowych modeli do testów i to mu się opłaca - komentuje Agnieszka Uba, Head of Product Marketing w SentiOne - Z naszej analizy wynika, że warto podsyłać modele do recenzji branżowym ekspertom i blogerom, a w przypadku producentów konsol i gier zaangażować się w rozgrywki ...
-
Europejski rynek reklamy online rośnie
... wydatków na reklamę. Ten wzrost w dużej mierze został spowodowany przez marketing internetowy w wyszukiwarkach (SEM). Jego udział w całkowitych wydatkach na reklamę online wzrośnie z ... świadomości tego, jak ważne jest włączenie reklamy internetowej do marketingu mix.” – wynika z raportu. Boom na kupowanie w sieci z pewnością się rozpoczął. W tym roku ...
-
Co shopper ma w koszyku?
... wspartą danymi sprzedażowymi, można przełożyć na bardziej efektywne zarządzanie elementami marketingu mix (szerokość asortymentu, cena, promocje, merchandising i cena). FMCG I NIE ... Zachęcam więc do lektury „Dlaczego kupujemy?” Paco Underhilla, który mówi: „Marketing, reklama, promocja i lokalizacja mogą sprawić, że klient przyjdzie do sklepu, ...
-
Black Friday i co jeszcze napędzi e-commerce w IV kwartale?
... : Marcin Szczur, Deputy Head of Sales w Blue Media oraz Maja Wiśniewska, Marketing Manager z SMSAPI dzielą się swoimi spostrzeżeniami w obszarze e-commerce w ostatnim kwartale roku. ... przede wszystkim przemyśleć kampanię pod kątem każdego elementu tradycyjnego marketingu mix (produkt, cena, dystrybucja, promocja). Innymi słowy, musimy zwrócić uwagę ...
-
Strategie firm deweloperskich 2011
... się zachowań gospodarstw domowych kupujących nieruchomości mieszkaniowe. Biorąc pod uwagę mix wszystkich wymienionych czynników eksperci CEE Property Group uważają, ... strategii w zakresie marż towarzyszyć będzie, obserwowane już w 2010 roku, ograniczanie wydatków na marketing i skromniejsze upusty cenowe, które dotyczyć będą głównie drogich lokali (w ...
-
Eko trend - o co w nim chodzi?
... Ileż z nas z przyjemnością by tego posłuchało, prawda? Barbara Frątczak-Rudnicka, konsultant ds. Badań 4P research mix. PRZYPISY: * „Badanie świadomości i zachowań ekologicznych mieszkańców Polski”, raport PBS dla Ministerstwa Środowiska, 28.10 ... konsumentów” (2010), N.Ćwik, www.nu.fob.org.pl. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Srebrny konsument - fakty i mity
... prowadzony przez nich styl życia oraz psychografię. Segmentacja psychograficzna Dom badawczy 4P Research Mix stosuje własną segmentację psychograficzną seniorów, która doprowadza do wyłonienia sześciu różnych segmentów. Żywotni materialiści – ... kody, ale wystrzegajmy się myślenia stereotypami! Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Na karmę dla psa i kota wydamy w 2015 roku 2 miliardy zł
... spija z jego ust (pyska) 1,9 miliona fanów! I pamiętajcie – 26 kwietnia obchodzimy Pet Parents Day! Barbara Frątczak-Rudnicka, konsultant ds. badań, 4P research mix. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce .