-
Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny
... klientem a organizacją, a zatem przez społecznie odpowiedzialne działanie przedsiębiorstwa. Marketing relacji Dotychczasowa, tradycyjna koncepcja marketingu skupiającego się na masowych działaniach powoli jest wypierana przez marketing relacyjny. Jest to nowoczesny system zorientowany na indywidualnego użytkownika, w którym główną rolę odgrywa ...
-
Marketing bazuje na emocjach
... czasach, nowoczesny konsument nie kupuje już tylko produktu czy usługi, ale bardziej wrażenia z nimi związane. Dziś kupujemy emocje. Dlatego też kreowanie architektury intensywnych doświadczeń zakupowych czyli tzw. Experience Design, jest obecnie jednym z największych wyzwań dla dzisiejszych marketerów i specjalistów sprzedaży. Marketing emocji ...
-
Marketing: nowoczesne technologie to konieczność
... procesów marketingu. Duża część ankietowanych deklaruje zamiar zwiększenia wydatków na inwestycje w elektroniczne kanały marketingowe, zwłaszcza sieci społecznościowe (79%), nowoczesny marketing mobilny (79%) oraz reklamy internetowe (70%) w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Co więcej, nowoczesne kanały komunikacji marketingowej są stawiane ...
-
Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym
... dotrzymać kroku temu pokoleniu kupujących? Rozwiązaniem może być nowe spojrzenie na marketing automation. Z badań zrealizowanych przez firmę Gemius wynika, że połowa z ... kompetencje kadry. Przykładowo jedną z przeszkód przed zmianą systemu informatycznego na bardziej nowoczesny może być nie edukowanie pracowników. Często potrafią oni obsługiwać ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... w ciągu 60 sekund pobiera się ponad 18 milionów megabajtów danych. Czytaj także: - Nowoczesny e-commerce nie istnieje bez Big Data - 5 głównych trendów w analityce Big ... sprawić, że transport stał się szybszy, bezpieczniejszy i bardziej energooszczędny. Nowoczesny system korzystający z Big Data skutecznie przewiduje awarie zapewniając nieprzerwany ...
-
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
... czekającym możliwość zapisu na twój newsletter. Idealnie jest wyeksponować nowoczesny tablet z gotowym formularzem zapisu i widniejącą zachętą do pozostawienia danych (np. ... z najbardziej prominentnych serwisów marketingowych, Marketing Sherpa, co roku w porozumieniu z firmą Marketing Experiments przyznaje międzynarodowe nagrody za najskuteczniejsze ...
-
Marketing wspiera rebranding starszych biurowców
... co stało się ono bardziej przyjazne. Klamrą modernizacji był nowoczesny logotyp i identyfikacja wizualna, oddająca nowy charakter budynku. Oprócz ... wynajmie. Modernizacja jest kluczową i najbardziej zachęcającą informacją dla najemcy, a marketing dzięki wykorzystaniu odpowiednich narzędzi ma o tym zakomunikować, poinformować potencjalnych najemców o ...
-
Marketing miejsc - promocja miasta jako marki
... skutecznie "sprzedawać". Jak mała, nieznana nikomu miejscowość może stać się marką? Nowoczesny, nadmorski Sopot czy stolica polskich Tatr – Zakopane – wszyscy mamy w głowach ... nawet miast prócz hasła reklamowego ma solidny fundament w postaci strategii marketingowej. Marketing miejsc, jak innych produktów nie może być tworzony z przypadku, a niestety ...
-
Pracy w e-marketingu nie powinno zabraknąć
... ds. marketingu znajdą dziś zatrudnienie? Nowoczesny marketing kluczem do skutecznej sprzedaży Organizacje, które zakładają utrzymanie świadomości marki na dynamicznie zmieniającym się rynku i planują stabilny rozwój działalności nie mogą pozwolić sobie na brak obecności w Internecie. Skuteczny e-mail marketing, grupy branżowe w serwisie Facebook ...
-
Jak wspólnie realizować badania
... call center, oddziałów, agencji, poprzez wykorzystanie urządzeń mobilnych, jak laptopy i telefony komórkowe przedstawicieli handlowych. Nowoczesny system informatyczny wykorzystywany do badań pozwala na stałe gromadzenie informacji z różnych ... Cron Sp. z o.o. kontakt: krystian.krawczyk@cron.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych IX 2010
... produktów (Lidl mądry wybór). Na wysokie dziewiąte miejsce awansowała w rankingu Kondej Marketing sieć Żabka (70,51 pkt.), która w sposób niemal perfekcyjny potwierdza, ... (69,84 pkt.). Firma braci Woś udowadnia, że podział na tzw. handel nowoczesny (czyli zagraniczny) i tradycyjny (czyli polski) można włożyć do lamusa. Rodzimi handlowcy mogą ...
-
Formy marketingu farmaceutycznego
... przekazu, ale także wytworzeniu większego zaangażowania odbiorcy, a w konsekwencji zwiększeniu zapamiętywania przekazywanych informacji. Nowoczesne strategie marketingowe typu Closed Loop Marketing (CLM) – wykorzystują one połączone siły nośników elektronicznych, multimediów, internetu i zaawansowanych systemów bazodanowych. Systemy te bazują na ...
-
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
... w jednym bądź większej liczbie portali społecznościowych. Wśród firm aktywnie kreujących wizerunek w sieci dominują branże HR, Kadry i Płace – 22,22% oraz marketing, promocja i PR – 16,67%). Tylko 15% pracodawców planuje stworzenie profilu swojej marki/firmy w bliżej nieokreślonej przyszłości (głównie reprezentanci następujących branż: media ...
-
Polska wieś i nowe technologie
... efektywne kosztowo narzędzia – podsumowuje Anna Danylczenko. Infomacje o badaniu „Portret Polskiego Rolnika. Analiza Rynku” to badanie opracowane przez Agrotime, Attention Marketing i firmę badawczą PMR. Poprzez odpowiedzi na kluczowe pytania związane ze współczesnym rolnictwem raport pozwala zidentyfikować najbardziej atrakcyjne segmenty tego ...
-
Technologie informacyjne w biznesie - jakie korzyści?
... IT w biznesie pomaga utrzymać naszej firmie przewagę nad konkurencją. Nowoczesny biznes wykorzystuje technologie informacyjne do budowania strategii, tworzenia nowych ... do skutecznego prowadzenia i rozwoju przedsiębiorstwa. Dają one niezliczone korzyści poprzez marketing, księgowość, komunikację, przewagę nad konkurencją oraz efektywność ekonomiczną, ...
-
Trafić z ceną
... jest szefem działu badań handlowych Kinoulty Trade w agencji Kinoulty Research. kontakt: rbaszun@kinres.com.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing w Praktyce
-
Relacje z klientem w e-biznesie
... oferowanej kompozycji wartości do preferencji klienta lub użytkownika, usieciowienie, czyli wykorzystanie potencjału innych klientów w budowie wartości dla klienta, marketing doświadczeń, czyli wykorzystanie rozrywki, nauki czy estetyki w procesie budowy trwałych więzi z klientami, wykorzystanie cyklu życia klienta w firmie polegające ...
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... . W efekcie poprawia się pozycjonowanie strony firmy Y, za pośrednictwem której pozyskuje ona 60% swoich klientów. Przykład 3 Firma Z to inwestor budujący nowoczesny obiekt handlowy w centrum miasta średniej wielkości. Dzięki analizie forów internetowych, firma Z odkrywa grupę osób niezadowolonych z inwestycji -mieszkańców miasta, którzy boją ...
-
Relacje inwestorskie: definicja, zadania, cele
... nowoczesny model zarządzania firmą nastawiony jest na kreowanie wartości dla akcjonariuszy. Czym zatem są relacje inwestorskie ... inwestorskich) „relacje inwestorskie to element zarządzania strategicznego, obejmujący finanse, komunikację, marketing i przestrzeganie prawa obrotu papierami wartościowymi, który umożliwia efektywną komunikację między ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... postrzegana jako najbardziej przekonywująca. Na drugim miejscu pod względem oddziaływania na odbiorców znajduje się reklama w czasopismach, za nią - internetowa, później marketing w prasie codziennej, na końcu reklama radiowa. „Mimo rosnącego znaczenia reklamy on-line, nie wszystkie jej formy są równie atrakcyjne dla konsumentów ...
-
Strony internetowe - technologia flash
... oglądania filmów w oknie przeglądarki. Stron zbudowanych z użyciem HTML i Flasha nie sposób ze sobą pomylić. Strona we Flashu ma nie tylko nowoczesny wygląd, ale i możliwości interaktywne. Bez nich z trudem wyobraża sobie korzystanie z ulubionych serwisów coraz szersze grono młodych internautów. Nie tylko zresztą ...
-
Rynek targowy 2012
... 4 ośrodków targowych zarządzanych przez członków PIPT i wyniósł 43 200 mkw. Rok 2013 też będzie pod znakiem inwestycji. W Krakowie powstanie kolejny nowoczesny ośrodek targowo-kongresowy. Doskonale zlokalizowane oraz wielofunkcyjne Międzynarodowe Centrum Targowo–Kongresowe EXPO Kraków dzięki dużej powierzchni użytkowej (13 tys m2) umożliwi ...
-
Gamifikacja: zasady skutecznego wdrażania
... przecież do głów, że komunikacja kierowana do klienta powinna odbywać się szybko, bezpośrednio i bez zbędnych przeszkód. Z drugiej strony praktycznie każdy nowoczesny konsument ulega mechanizmom właściwym grom, często nie zdając sobie nawet z tego sprawy. Richard Bartle, brytyjski pisarz, badacz i pionier przemysłu MMORPG ...
-
Cyfryzacja wciąż stanowi wyzwanie dla 80% firm
... – stają się wówczas źródłem ogromnych zysków. Skalę zmian dobrze ilustruje też sektor sprzedaży detalicznej. Sklepy on-line potrafią wydać miliony na marketing cyfrowy i rozbudowę elektronicznej sieci sprzedaży. Aby odnieść sukces, powinny jednak wprowadzić interaktywne prezentacje produktów i zaawansowane rozwiązania na stronach internetowych ...
-
Omnichannel. Tego nie można lekceważyć
... naprzeciw oczekiwaniom klientów, dla których jeden kanał sprzedaży to za mało. Nowoczesny konsument to bowiem konsument dynamiczny, świadomy bogatej oferty w Internecie i taki ... nowych okazjach i funkcjach sklepu. Z social media wiąże się również content marketing, który także może być ważną wartością dodaną dla konsumentów. W nieznacznym stopniu ...
-
Shoper: płatności online wyprzedzają konkurencję
... do realizacji zamówienia, co skraca czas oczekiwania na paczkę. Problematyczne może być tylko samo wdrożenie takiego systemu - wyjaśnia Oliwia Tomalik, Marketing Manager Shoper. Szybciej za książkę, za zabawkę tradycyjnym przelewem Popularność szybkich płatności online nieznacznie waha się w zależności od branży sklepu ...
-
Polacy i nowoczesne technologie. Dobrodziejstwo czy udręka?
... aplikacji zakupowych, takich jak np. PAYBACK. Nasze badanie potwierdziło, że Polacy polubili i są otwarci na nowe technologie – komentuje Katarzyna Grzywaczewska, Marketing Director w PAYBACK Polska. – Chętnie korzystamy z aplikacji mobilnych, w tym także zakupowych. Oszczędność czasu, wygoda, bonusy punktowe, zdobywane dzięki codziennym zakupom ...
-
Pieniądze i work-life balance to nie wszystko. Jakie benefity są w cenie?
... uwagę na dłużej. Ten warunek w równym stopniu dotyczy samej prezentowanej oferty, która musi być przede wszystkim aktualna – tłumaczy Magdalena Wołowiec, Marketing Manager PageGroup. Wśród czynników, które z kolei mogą zniechęcić do udziału w procesie rekrutacyjnym jest niejasny opis stanowiska, zawiłości w sposobie prezentacji oferty ...
-
Już nie SMS, tylko RCS. Nowy standard zawładnie rynkiem?
... nie różni się od popularnych komunikatorów. I tak jak komunikatory, do działania potrzebuje dostępu do internetu – mówi Maja Wiśniewska-Hardek, Head of Marketing w SMSAPI, platformie do masowej wysyłki wiadomości SMS, MMS, RCS. – Jednak przy aktualnej powszechności w dostępnie do internetu wydaje się, że nie ...
-
5 porad, jak inwestować w e-commerce
... nie jest responsywna, nie jest w dzisiejszych czasach uznawany przez klientów za nowoczesny. Może to wpłynąć na negatywną ocenę firmy i brak zaufania. Co ... sposób na wzbudzenie zaufania potencjalnych klientów i zwiększenia ruchu na stronie. 3. Marketing i seo Marketing i promocja to narzędzia pozwalające na rozwinięcie biznesu. Niezależnie od ...
-
Jak nowe inwestycje odmieniły Warszawę?
... inwestycje nieśmiało kiełkowały, a sama stolica niczym nie przypominała dzisiejszej, największej i najnowocześniejszej aglomeracji w Polsce. Domy Towarowe Braci Jabłkowskich – nowoczesny marketing po polsku Biznes Braci Jabłkowskich ma ponad 130-letnią historię, która potwierdza konsekwencję, tradycję i powolne budowanie wielkiej rodzinnej spółki ...
Tematy: nowe inwestycje, Warszawa -
Pracodawcy w oczach kandydatów. Co zmieniła pandemia?
... w obliczu kryzysu i transformacji na rynku pracy - podkreśla Iga Pazio, B2B Marketing Communications Manager w Grupie Pracuj i redaktor naczelna raportu. Benefity o mniejszym ... od pracodawców, którzy komunikują się przy pomocy konkretów i „twardych danych”. Nowoczesny, czyli elastyczny i cyfrowy Co interesujące, badani przez Pracuj.pl kandydaci ...
-
Budowanie wizerunku firmy i produktów
... procesem ciągłym, tak jak realizowanie strategii marketingowej. W takim rozumieniu marketing i branding są inwestycją, bo pojawia się bezpośrednia zależność między alokowaniem ... każdego z konkurentów. Wyobraźmy sobie, że jedna z firm wprowadziła na rynek nowoczesny i innowacyjny produkt. Może ona łatwo zawłaszczyć sobie wizerunek lidera rynkowego ...
-
Social commerce: transmisje live na Facebooku coraz popularniejsze
... społecznościowe mają ogromne znaczenie w prowadzeniu dzisiejszej sprzedaży. Trudno wyobrazić sobie nowoczesny biznes w Internecie, który nie wykorzystuje popularnych social mediów ... pozytywnie i przyspieszają decyzje zakupowe klientów. – mówi Edyta Pudłowska, Head of Marketing w Shoper. LIVE COMMERCE STABILNIE, DRIVEREM POZOSTAJĄ CENY I EKSPOZYCJA ...
-
Czy warto zatrudniać freelancerów? Wiemy, co myślą firmy
... freelancerów. Nie odbywa się to poprzez regulacje państwowe, a niezwykle udany, nowoczesny model współpracy pomiędzy firmami, a pracownikami - tłumaczy Oleg Topchiy, założyciel ... za komunikację. To układ tak sprawny jak Układ Słoneczny, w którym Centralny Marketing Grupy, za który odpowiadam, jest niczym Słońce, a każdy z członków zespołu oraz ...