-
Marki piwa w Internecie
... temat wybranych popularnych marek piwa, opublikowanych przez konsumentów w mediach społecznościowych w listopadzie 2011 roku. Monitoringiem objęto marki: Kasztelan, Ciechan, Lubuskie, Tyskie, Lech, Żubr, Heineken, Żywiec, Warka, Carlsberg, Okocim, Harnaś, Redd’s. Raport ukazuje ilość wzmianek na temat wybranych marek w ciągu 10 dni, źródła opinii ...
-
Wypić reklamowane piwo
... cieniu. Mariola ma piwne oczy, Okocim, Okocim spojrzeniu" KONTROWERSJE I AWANGARDA Kompania Piwowarska SA była pomysłodawcą niestandardowej kampanii marki piwa Lech. Na początku ... . Polsat nie podał przyczyny. Sprzeciw środowisk profeministycznych wzbudziła kampania piwa marki Okocim. Mężczyzna, który ma dosyć partnerki, która mówi, mówi i mówi, ...
-
Rozrywkowa reklama z marką
... telewizyjnych marki Plus (spoty z kabaretem Mumio). W tych reklamach umiejętnie połączono informacje o marce oraz argumenty przemawiające za wyborem produktu z rozrywkową stroną przekazu. Tego typu opcja widoczna jest również w reklamie marki Sprite („Ja Sprite. Ty pragnienie” z hasłem „Pragnienie nie ma szans”) czy w przekazie marki Okocim Mocne ...
-
UOKiK wziął pod lupę rynek piwa i chmielu. Są wyniki badania
... Lech, Tyskie, Żubr), Grupa Żywiec (Żywiec, Warka, Królewskie) oraz Carlsberg Polska (Okocim czy Kasztelan). Łącznie te podmioty odpowiadały w 2022 r. za ok. 80 proc. sprzedaży ... akceptowalnej w środowisku polityki. Mogłaby ona obejmować działania ukierunkowane na budowę polskiej marki, wsparcie promocji i sprzedaży polskich odmian chmielu czy piw na ...
-
Rynek piwa w Polsce maleje
... piwa mogą być nawet wyższe od prognozowanych. Na kurczącym się rynku piwa nasili się konkurencja, przewidują eksperci. Okocim jest jedną z marek, która mimo spadków sprzedaży, chce wzrosnąć w 2010 r. Carlsberg pracuje nad reaktywacją tej marki od marca 2009 r. Jej udziały w rynku nadal rosną.