-
Polacy i prezenty świąteczne: liczy się cena, ale i reputacja marki
... zrealizowanego przez Dom Badawczy Maison na zlecenie Fundacji na rzecz reputacji marki „Premium Brand”, najczęściej kupowanymi prezentami będą perfumy, zabawki oraz kosmetyki. Czym ... 12%). Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane dla Fundacji na rzecz reputacji marki „Premium Brand” przez Dom Badawczy Maison na panelu Ariadna w dniach 13-17 ...
-
Marki własne detalistów w Polsce 2008
... liczba produktów linii Wiodąca Marka w sieci E.Leclerc. Oprócz rozwoju ilościowego nastąpił również postęp jakościowy marki własnej w Polsce. Dziś oprócz marek pierwszej ceny i średniego segmentu cenowego dostępne są już marki premium. Produkty tego typu charakteryzują się wysoką jakością i ceną porównywalną z cenami wiodących produktów markowych ...
-
Strategia rozszerzania marki - rynek motoryzacyjny
... marki tanich produktów. Rozszerzanie marki na nowe rynki, nowe produkty i nowe grupy klientów jest jedną z podstawowych strategii wzrostu. Dotychczas firmy motoryzacyjne z sukcesem wprowadziły do swoich portfeli marki premium ...
-
Prezenty świąteczne droższe i reputowanej marki
... Premium Brand", pod choinką najczęściej znajdziemy zabawki, perfumy i kosmetyki. Kupując je, bierzemy pod uwagę nie tylko gusta obdarowywanych i ceny, ale również reputację marki ... Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane dla Fundacji na rzecz reputacji marki „Premium Brand” przez agencję badawczą Maison&Partners na panelu Ariadna w dniach ...
-
Marki w social media
... kierują przy podejmowaniu decyzji zakupowych? Na te pytania odpowiada raport "Marki w serwisach społecznościowych", przygotowany przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR). ... (często sięgają po produkty z drugiej ręki), rzadziej jakością. Dlatego marki premium mają w tej grupie internautów relatywnie mniejszy potencjał sprzedażowy. Szansą na ...
-
Marki odzieżowe vs moda na Temu i Shein: jakie strategie przyjmują?
... sklepów marek takich jak Reebok sygnalizuje inteligentną dywersyfikację w kierunku oferty premium, jednocześnie utrzymując atrakcyjność dla klientów wrażliwych na cenę. Zdolność CCC do balansowania między produktami dostępnymi cenowo a premium pozytywnie wpływa na pozycję marki na rynku, gdzie rosnące wynagrodzenia tworzą popyt zarówno na luksusowe ...
-
Branding - budowanie marki
... o możliwościach efektywnego wykorzystania marki zarówno pod względem marketingowym, jak i biznesowo-finansowym. Oto wewnętrzne benefity brandingu firmy: Silne marki pozwalają na posiadanie ceny premium w stosunku do konkurentów. Premium oznacza lepszy stosunek między jakością oferty a ceną. Posiadanie silnej marki zabezpiecza przed wojnami cenowymi ...
-
Top Marka 2019: marki motoryzacyjne
... Mediów" pod lupę wzięto auta klasy premium oraz segment popularny. Sektor premium podąża za trendami W segmencie samochodów premium 1. miejsce rankingu Top Marka 2019 przypadł ... na Facebooku - 4,2 mln. Miejsce 6. w branży samochodów premium zajęło DS., a kolejne miejsca w pierwszej dziesiątce dopełniły marki: Porsche, Alfa Romeo, Lexus oraz Tesla. ...
-
Strategie marketingowe: zawężanie marki
... marki a strategia biznesowa Decyzja włoskiego koncernu wiąże się ze zmianami na rynku. W zeszłym roku sprzedaż opon z segmentu premium wzrosła prawie o 30%, osiągając pułap prawie 2 mld euro. Równocześnie wzrosła konkurencyjność na rynku opon standardowych. Marka Pirelli miała z segmentu produktów Premium ...
-
Zarządzanie marką: kontroling marki
... rynkowa w relacji do pokrycia rynku dystrybucją; jako rozpoznawalność > znajomość marki i jej kompletnej oferty. Jakość: jako przywództwo w kategorii > powszechna, uznawana i popularna; postrzegana, jako zwrot z inwestycji > jakość w relacji do konkurentów. Lojalność: jako ceny premium > siła argumentów, aby klienci płacili więcej; jako satysfakcja ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016
... premium, łącząc odzież sportową z rozwiązaniami technologicznymi (np. monitorowanie pracy serca), a także z bezpłatnymi aplikacjami, co daje konsumentom wrażenie dużej obecności marki w ich życiu. W kategorii B2B mamy efektywną działalnością biznesową, ale mało efektywne marki. Są one postrzegane jako bardziej odpowiedzialne niż marki konsumenckie ...
-
Znamy wyniki BrandZ. Oto najcenniejsze marki świata 2017
... premium Moutai (wzrost o 48%, do 17 mld USD). Ranking BrandZ jest największą i najbardziej miarodajną platformą odzwierciedlającą dynamikę marek na całym świecie – do rankingu wchodzą marki ...
-
Marki rosną nam wszerz
... i czekoladowe). Obie, postrzegane przez pryzmat marki Fantasia odbierane są przez konsumentów jako produkty z górnej półki. Fantasia pozycjonowana jako marka premium, oferuje oprócz wyjątkowego smaku także możliwość dowolnego mieszania dodatków z jogurtowym kremem. Po przebudowie całej architektury marki Fantasia konsumentom łatwiej jest kojarzyć ...
-
BrandZ: najcenniejsze marki odzieżowe 2019
... marek detalicznych w tym roku. Lululemon, specjalizujący się w ubraniach do jogi sprzedawanych w cenach premium, osiąga wysokie wyniki, ponieważ jest postrzegany jako odmienny od konkurencji, a ponadto stworzył społeczność wokół marki, uwzględniając pomysły klientów w procesie rozwoju produktu oraz wykorzystując fizyczne lokalizacje do sprzedaży ...
-
Polacy kochają marki własne
... konkurowanie z markami producenckimi w takich kwestiach jak jakość, innowacyjność produktów czy profesjonalne pozycjonowanie i komunikacja. W efekcie coraz więcej konsumentów sięga także po marki własne premium, co stanowi dowód na silną pozycję tego segmentu na polskim rynku – podkreśla ekspert.
-
Jak postrzegamy marki własne?
... marek własnych, niechętnie się do tego przyznaje. - Im bardziej rozwinięty i bogaty w marki własne sektor, tym bardziej rozwinięta powinna być także komunikacja tych marek ... wiedzy i doświadczenia w budowaniu komunikacji marki. Dobrze komunikowana marka własna może być silnym graczem nawet w wysokomarżowych segmentach premium. - mówi Dorota Ciszek, ...
-
Marki kosmetyczne tną wydatki na reklamę. Wzrost jeszcze nie w tym roku
... platformy społecznościowe takie jak Instagram i TikTok, tworzą nowe powierzchnie premium, które pozwalają skutecznie prezentować marki kosmetyczne czy produkty z kategorii dóbr luksusowych. Od początku pandemii, gdy sprzedaż detaliczna w sklepach stacjonarnych spadła, marki znacznie zwiększyły inwestycje w e-commerce. Kanały digital stają się zatem ...
-
Najcenniejsze marki kosmetyczne świata 2016
... do osiągania maksymalnych wyników marki takie jak Nike (+26%) czy Under Armour (nowość) wypuszczają na rynek specjalistyczne serie w segmencie premium, łącząc odzież sportową z rozwiązaniami technologicznymi (np. monitorowanie pracy serca), a także z bezpłatnymi aplikacjami, co daje konsumentom wrażenie dużej obecności marki w ich życiu. O rankingu ...
-
Najcenniejsze marki świata 2023. Apple wciąż na szczycie
... niełatwe warunki rynkowe, a uzasadnieniem jej poziomu cenowego (premium) jest pozytywne postrzeganie marki. W ten sposób udowadnia ona, że znaczące, odmienne i istotne marki są najlepiej przygotowane do przetrwania globalnych zakłóceń gospodarczych. Google i Microsoft uzupełniają pierwszą trójkę, a marki technologiczne po raz kolejny są najliczniej ...
-
Najpopularniejsze marki własne w Rosji 2007
... Przykładowo, Mosmart zapowiedział wprowadzenie do końca 2007 r. drugiej marki własnej, tym razem w średnim segmencie cenowym. Z kolei Sedmoy Kontinent zamierza wprowadzić marki własne w segmencie średnim i premium. W przeciwieństwie do bardziej rozwiniętych krajów w Europie, w Rosji marki własne nie są służą sieciom handlowym do walki z konkurencją ...
-
Zakupy: 1/3 Polaków docenia marki własne
... marki własnej ewoluuje z czasem. Marka własna coraz rzadziej jest kojarzona z gorszą jakością i nieciekawym opakowaniem. Co więcej, od pewnego czasu dostępne są marki własne premium, wokół których sieci handlowe prowadzą intensywne działania marketingowe. Tak wysoki odsetek osób ceniących marki ...
-
Jaka przyszłość czeka znane polskie marki?
... 2010 będzie więc dla Vistuli rokiem próby. Z PRL-owskiej marki dla wszystkich powstała marka premium, która z powodów finansowych ma przeprosić się z masą robotniczą. ... zrzeszone spółdzielnie zyskały prawo do posługiwania się brandem. Niezbadane wyroki na marki… Ursus - silna, dobrze postrzegana marka, którą "rozdziobały kruki i wrony". Vistula - " ...
-
Najsilniejsze marki w mediach 2023. Na podium Onet, PKO Bank Polski i Wirtualne Media
... obserwacja jest taka, że skurczyła nam się przestrzeń do komunikacji marek. Marki mają wyzwanie, bo muszą zainteresować odbiorcę w warunkach szumu informacyjnego, czy to o ... o brandach z branż takich jak: odzież, obuwie, jubilerzy, kosmetyki, samochody popularne i premium oraz farmacja. Na liczbę analizowanych danych wpłynęła także polityka mediów ...
-
Rynek dóbr luksusowych: czołowe marki 2015
... premium na świecie) wyniósł 10,3 proc. Średnia wartość sprzedaży przypadająca na jedną spółkę sięgnęła 2,1 mld dolarów, a żeby znaleźć się w zestawieniu trzeba było osiągnąć przychody na poziomie co najmniej 142 mln dolarów. Jak oceniają eksperci Deloitte marki ... kapitału. Największą popularnością wśród nabywców cieszą się marki niszowe oraz firmy ...
-
Kreowanie marki - maturalizm
... skłonni zaakceptować i doświadczać bardziej wymagających innowacji. Ci dojrzali konsumenci doceniają marki, które każdego dnia przekraczają granice i sięgają po coraz to ... Limitowane lody The Icecreamists to brytyjska marka lodów, pozycjonująca się jako premium. W swojej ofercie ma wiele zaskakujących smaków, jak chociażby najnowszy Sex Pitol - ...
-
Blockchain i marki luksusowe. Udane połączenie?
... nie tylko możliwość przejrzystego śledzenia wykonywanych transakcji, ale także otwiera przed nimi nowe możliwości. Jak działa i co jeszcze oferuje branży premium? Kryptowaluty są przedmiotem zainteresowania zarówno inwestorów, jak i organów państwowych od czasu ich wprowadzenia, czyli od 2008 roku. Mimo, że początki ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 13/2017
... rozwijający się rynek, z wielkim optymizmem wita marki premium, w tym motoryzacyjne. Końcem marca i ... marki premium, w tym motoryzacyjne. Końcem marca i Lexus otworzył swoją sieć salonów, z silną ofertą hybrydową. Decyzja, że będą to w pierwszym etapie hybrydy, jest związana z rynkowym trendem dbania o środowisko naturalne. Odpowiedź marki ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 21/2015
... salon w Warszawie. Samochody marki DS są produkowane z myślą o klientach segmentu premium – Chcemy budować silną i zyskowną markę – deklaruje Eric Apode. – Patrząc na globalny rynek motoryzacyjny, sprzedaż w segmencie premium stanowi ok. 10 proc., ale jego udział w zyskach wynosi już 50 proc. Marki premium przynoszą największe zyski, więc ...
-
Ranking uczelni. Która cieszy się najlepszą reputacją?
... która jednocześnie zajmuje pierwsze miejsce w zestawieniu szkół z najlepszymi perspektywami zawodowymi. Informacje o badaniu Organizowany przez Fundację na rzecz reputacji marki „Premium Brand”, ranking powstał na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii, zrealizowanego wśród osób znających daną uczelnię. Metodologię pomiaru opracowała prof ...
-
Strategia rynkowa i Brand Extension
... marketingowe i dystrybucyjne marki. Do rozszerzania najlepiej nadają się te marki, które mają uznaną pozycje rynkową, a strategia rynkowa nie opiera się na upychaniu na rynku promocjami i innymi działaniami wspierającymi sprzedaż. Dlatego może najłatwiej rozszerza się marki premium. Innym kryterium sukcesu rozszerzania marki, jest strategie oparta ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... definicja sektora premium jest dosyć szeroka. Okazuje się również, że respondenci często nie są świadomi, które marki premium i luksusowe pochodzą z Polski – mówi Tomasz Wiśniewski, partner w KPMG w Polsce. Cena i jakość wyróżnikami polskich marek premium i luksusowych Co drugi zamożny i bogaty nabywca twierdzi, że polskie marki premium i luksusowe ...
-
Rośnie rynek kawy w Polsce
... nasze portfolio obejmowało silne marki z segmentu ekonomicznego, średniego i superpremium, ale nie mieliśmy w ofercie marki premium. Dlatego firma podjęła decyzję o zakupie marki MK Cafe z jej czołowym produktem MK Cafe Premium. Akwizycja MK Cafe nastąpiła we wrześniu 2005 roku i od tej pory MK Cafe Premium systematycznie wzmacnia swoją ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... odnotowuje stagnację. Odpowiedzią jest wzrost segmentu premium, kierowanego do zdecydowanie innych grup docelowych – w Wielkiej Brytanii segmenty premium i super-premium odpowiadają za 40 proc. ... mieć nad nim maksymalną kontrolę. O negatywach posiadania oddanych ambasadorów marki przekonała się choćby firma odzieżowa Lonsdale, której ubrania stanowiły ...
-
Odmrożenie HoReCa podnosi wydatki na reklamę alkoholi
... marki piwne pod względem wartości sprzedaży, oferując więcej doświadczeń i rytuałów premium ... premium w domu, za pomocą mediów cyfrowych. Konsumenci są teraz o wiele bardziej świadomi dostępnych opcji zakupu alkoholu online, a marki alkoholowe zaczęły dysponować sieciami dystrybucji, które są w stanie im je dostarczyć. Zenith przewiduje, że marki ...
-
Apple najcenniejszą marką świata 2024
... cenę premium, wskazując jednocześnie, że marki, które odpowiadają na potrzeby konsumentów w znaczący dla nich i wyróżniający sposób są najlepiej przygotowane na wyzwania współczesnej gospodarki. Dane BrandZ 2024 pokazują, że silne marki nadal mają się dobrze pomimo niepewnej sytuacji gospodarczej na całym świecie. Zwłaszcza marki inwestujące ...
Tematy: najlepsza marka, ranking najcenniejszych marek, ranking marek, marki, rok 2024, Apple, Google, Amazon, Microsoft