-
Wydatki reklamowe w lutym 2019 r. Kto i co reklamował?
... proc.), a za nimi hipermarkety (7 proc.) oraz sklepy typu convenience (5 proc.), drogerie i perfumerie (4 proc.), sieci budowlane (4 proc.) oraz sklepy sportowe (2 proc.). Farmacja: marki o największych wydatkach reklamowych W lutym marka Molekin zainwestowała największe kwoty w reklamy – ponad 9 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom ...
-
Długi weekend majowy 2014 najchętniej na pikniku
... się również organizacje przykościelne lub instytucje kościelne (30%) oraz marki i firmy (30%). Respondenci zapytani o aktywności podczas majówki, na ... że 40% ankietowanych wybiera udział w piknikach rodzinnych. Cenimy również zawody i zabawy sportowe, w których moglibyśmy wspólnie i aktywnie uczestniczyć – mówiPrzemysław Kasza. Co ciekawe, 19 ...
-
Czy ktoś jeszcze kupuje kamery?
... na pierwszych miejscach. Silna i stale rosnąca pozycja marki GoPro wyraźnie wskazuje jak dużą rolę zaczęły odgrywać właśnie kamery sportowe. Klienci doceniają solidność ich wykonania, ... uzyskać efekty dostępne do tej pory w drogich, zaawansowanych kamerach filmowych. A kamery sportowe? Wydaje się, że ta kategoria głównie za sprawą firmy GoPro ...
-
Działania ekologiczne firm strategią przyszłości
... edukacji społeczeństwa. Pokazują to firmy organizujące festiwale muzyczne lub imprezy sportowe, zachęcając uczestników do oddawania plastikowych kubków w specjalnych punktach, gdzie są one wymieniane na nagrody. Takie akcje pomagają budować pozycję marki i jej świadomość ekologiczną w społeczeństwie. To natomiast przekłada się bezpośrednio na ...
-
Wyprawka szkolna: preferencje konsumentów
... marki zdecydowali nieco starsi uczniowie, preferujący bardziej sportowe ...
-
Wypić reklamowane piwo
... reklama piwa może się ukazać od godziny 20.00 do 6.00. Wyjątkiem są imprezy sportowe, ale reklama obejmuje tylko czas trwania tychże imprez. Reklama piwa ... , Okocim spojrzeniu" KONTROWERSJE I AWANGARDA Kompania Piwowarska SA była pomysłodawcą niestandardowej kampanii marki piwa Lech. Na początku najdłuższych bloków reklamowych mogliśmy przeczytać: " ...
-
Globalne sieci handlowe w 2011 roku
... Eagle (wkrótce otwarcie pierwszego sklepu), Foot Locker – sieć sprzedająca ubrania i buty sportowe znanych marek (Arkadia w Warszawie) i amerykańska sieć sklepów z zabawkami Toys’R’Us ( ... kolejności, są niemal w całości skomercjalizowane. W związku z tym, być może niektóre znane marki zdecydują się na debiut na polskim rynku w innych dużych miastach ...
-
Branża AGD a wydatki na reklamę w I poł. 2014 r.
... Marki często posiłkują się wizerunkiem celebrytów w swoich kampaniach. Amica już od lat korzysta z wizerunku Agnieszki Radwańskiej, choć opinie ekspertów marketingowych dotyczące zasadności posługiwania się postacią polskiej tenisistki są różne, mimo to jej sukcesy sportowe ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2015
... również takie sieci modowe jak m.in. Kiabi z ofertą dla całej rodziny, sportowe Decimas i Courir czy kosmetyczne – Origins. Ponadto, w ubiegłym roku zadebiutowały Dunkin ... , których obecność wpłynie pozytywnie na odświeżenie i zróżnicowanie oferty handlowej. Oprócz marki Tallinder (nowy projekt LPP), w 2016 r. możemy oczekiwać wejścia popularnej, ...
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu - magnes na pracowników
... miejscach znalazły się kiermasze i aukcje charytatywne (24%), zawody sportowe (20%) oraz wydarzenia dla potrzebujących (17%). CSR niejedno ma imię W obliczu dyskusji o zmianach klimatycznych warto zauważyć, że 17% badanych deklaruje wsparcie akcji proekologicznych. Przykładem marki, która inwestuje w ten obszar, jest Shell Polska. Tylko ...
-
Strategia marketingowa - najważniejsze elementy
... na stanowisku wyższego szczebla, znająca 2 języki obce. Firma produkująca obuwie sportowe: mężczyzna, lat 25, mieszkający w średnim mieście, uprawiający amatorsko ... jasne wyobrażenie o tym, w jakim punkcie znajdujesz się ty, a w jakim konkurencyjne marki. Im lepiej poznasz swoją konkurencję, tym łatwiej będzie ci zidentyfikować potencjalne ...
-
Jaką strategię innowacji zastosować?
... obuwia sportowego. W 1967 roku firma ta jako pierwsza wyprodukowała buty sportowe z wierzchnią warstwą wykonaną z lekkiego, zapewniającego dobrą wentylację, nylonu. W 1972 roku ... poduszki powietrznej w podeszwie buta. Te działania umożliwiły firmie zbudowanie globalnej marki, wyprzedzenie rywali takich jak Adidas czy Puma i awans w 2002 roku na ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków
... wie, że dobrze obsłużony, zadowolony z zakupów klient, to najskuteczniejszy rzecznik marki. [...]” – komentuje wyniki badania Paweł Rychliński, dyrektor generalny Przedstawicielstwa MasterCard ... w restauracji, czterech na pięciu badanych odwiedzało księgarnie (40%) i sklepy sportowe (38%), a tylko nieco mniej kina (35%). Taka tendencja dobrze wróży ...
-
Najpopularniejsze sklepy online XII 2009
... temu ranking pomaga dostrzec mniejsze sklepy, które, nie mając jeszcze popularnej marki, potrafią walczyć o Klienta najwyższą jakością obsługi. Komputery/Gry Komputronik.pl, choć ... ilość przejść odnotował drugi na liście Safaris.pl (odzież i obuwie sportowe) – jego oferty wybierała ostatecznie co piąta osoba odwiedzająca kategorię (21,87%). Jeśli ...
-
Wiosenne zakupy w Internecie
... kategoria na eBay’u w Wielkiej Brytanii i w Hiszpanii to sukienki, podczas gdy Włoszki kupowały marynarki czy żakiety. Polacy najczęściej w wyszukiwarkę wpisują popularne sportowe marki, Niemcy szukają Esprit, a Brytyjczycy - Next, Top Shop i River Island. W jakich krajach Polki najczęściej szukają wiosenych trendów? Statystyki za marzec 2011 ...
-
Polacy a bezpieczne zakupy w Internecie
... , książki i sprzęty do wyposażenia mieszkań. Mężczyźni za to kupują akcesoria sportowe, sprzęt komputerowy i motoryzacyjny. Z artykułów kontrowersyjnych jak choćby broń i akcesoria, również ... wyrastają jak grzyby po deszczu. Oprócz tego, że powstają nowe marki, również sklepy znane do tej pory z tradycyjnej sprzedaży decydują się na uruchomienie ...
-
Euro 2012 zwiększy "soft power" Polski
... świata. Piłkarski Mundial, letnie igrzyska Olimpijskie i puchar świata w rugby to jedyne wydarzenia sportowe, które pod względem atrakcyjności i oglądalności mogą się równać z mistrzostwami Europy. ... wszystko się uda – zauważa Sachs. Oprócz efektu związanego z popularyzacją marki Polski w świecie, mistrzostwa Europy wpłyną na poziom wskaźnika „soft ...
-
Smartfony Nokia Asha 305, 306 i 311
... nowy, całkowicie zmodyfikowany dotykowy interfejs użytkownika, łącząc sprawdzoną, charakterystyczną dla marki Nokia łatwość obsługi z nowościami konstrukcyjnymi opracowanymi specjalnie dla tych modeli. Nokia ... i zachowania ich na zawsze. Są to gry akcji, zręcznościowe i sportowe, a wśród nich takie tytuły jak Tetris, Bejeweled, Need for Speed: The ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 4/2018
... . Powstanie też platforma analizy cyberbezpieczeństwa. Komentarz do wydarzeń gospodarczych SPORTOWE TECHNOLOGIE YOKOHAMA NA TOKYO AUTO SALON 2018. Podczas tegorocznej ... tuningowanym, organizowana od 30 lat. Podczas tegorocznej edycji tradycyjnie nie zabrakło marki YOKOHAMA. W tym roku japoński producent pokazał najnowsze modele z docenianej na ...
-
4 powody, dla których Black Friday podbił Polskę
... Black November. Z początku obowiązywała tylko na bluzy i buty sportowe, następnie na wszystkie buty i kurtki, a teraz rozpoczęliśmy przedostatni etap, czyli promocję na tzw. marki premium. W najbliższych dniach do promocji włączane będą kolejne produkty, kategorie i marki. Niektóre z nich, a wspólnie z nimi opracowujemy politykę promocyjno-cenową ...
-
Gry mobilne: zaskakujące dane o graczach
... zajmują one dopiero 6 miejsce. Panowie wolą między innymi gry strategiczne, sportowe, wyścigi oraz „strzelanki” i przygodowe gry akcji. Dwie ostatnie pozycje wybiera odpowiednio ... rozrywkę, a tym samym część ich codzienności i są nastawione na zaangażowanie marki w mediach społecznościowych. Kobiety podejmują nawet 80 proc. decyzji zakupowych, wśród ...
-
Dobra luksusowe z największym spadkiem w historii
... proc.) wynika z tego, że klienci przestawili się na ekskluzywne buty sportowe. Z kolei relatywnie dobre wyniki, jakie zanotowała biżuteria, wynikały m.in. ... Generacja Y i Z, które odpowiadają już za 57 proc. rynku, preferują marki realizujące odpowiedzialne etycznie i środowiskowo praktyki i angażujące się w niwelowanie nierówności społecznych i ...
-
Konsumenci wybrali najbardziej prospołeczne sieci handlowe w Polsce
... zbiórki żywności, przekazuje darowizny rzeczowe i finansowe oraz współorganizuje wydarzenia charytatywne i sportowe. Liderem wśród supermarketów została sieć Auchan. W naszej strategii CSR mamy trzy główne cele. Pierwszy to oznaczenie produktów marki własnej etykietą żywieniową. Drugi obejmuje walkę z marnotrawstwem żywności i nadmiernym zużyciem ...
-
Jak relacje wpływają na wellbeing pracownika?
... napędzają wszystko, co ma wartość dla organizacji: przychody, innowacje, wydajność i pozycję marki. Firmy stawiają na budowanie relacji i zaufania Z analizy ekspertów Well.hr ... łączy pracę z odpoczynkiem. Przy budowaniu relacji chętnie wykorzystywane są aktywności sportowe i well-beingowe. Pracodawcy poświęcają też dużo uwagi budowaniu włączającej ...
-
Tydzień 1/2005 (03-09.01.2005)
... na rynek USA. Przygotowuje ją chińska firma Chery Automobile. W ofercie znajdzie sie samochód mały i średnia limuzyna, sportowe coupe i terenowy 4x4. Rozpoczęta już promocja nowej marki zawiera informację, że będzie on o 30% tańszy niż auta podobnej klasy i będzie miał najlepsze warunki gwarancyjne. Sprzedaż ...
-
Stereo.pl S.A. kupiło serwis Bileteria.pl
... i wydarzenia sportowe. Nowy właściciel, chcąc zachować dotychczasowy model działalności, powierza zarządzanie serwisem twórcy Bileterii Marcinowi Adamiakowi na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Business Unit Bileteria.pl. Na swoich stanowiskach pozostaną też wszyscy obecni pracownicy, którzy przyczynili się do dobrej reputacji marki Bileteria.pl ...
-
Sprzedaż samochodów używanych I-VI 2010
... nabyć już za kwotę 600-800 zł. Najdroższe były auta luksusowe, zabytkowe, sportowe oraz kolekcjonerskie dostępne od 200 tys. zł. Średnia cena samochodu ... Product Manager serwisu otoMoto.pl. – Wysoka liczba wystawianych przez sprzedawców samochodów marki Volkswagen, świadczy o ich dużej popularności w Polsce i ustalonej marce. Większość sprzedających ...
-
Franczyza - podstawowe kategorie
... franczyobiorca otrzymuje w ramach umowy licencyjnej prawo do użytkowania danej marki w postaci produktów i usług, oraz charakterystyczny model działania. Ten rodzaj franszyzy ... podział na konkretne branże: artykuły spożywcze i przemysłowe; artykuły zdrowotne i sportowe; odzież i obuwie; artykuły dziecięce; kosmetyki, biżuteria i upominki; artykuły ...
-
Metody kreowania wizerunku lidera politycznego
... takie techniki, jak: sponsoring, lobbing, kreowanie tożsamości, branding (kreowanie marki), organizacja wieców, festynów, konwencji, zarządzanie kryzysowe (zob. Kasińska-Metryka ... należą targowiska, główne place miast, obiekty kultu religijnego, hale sportowe i widowiskowe, choć dla osiągnięcia medialnego rozgłosu liderzy coraz częściej wybierają ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 26/2011
... tanich produktów, a wizytówką była bawełniana bielizna i różnego rodzaju sportowe obuwie. Później przyszedł czas na przenoszenie także europejskiej ... i firmy surowcowe, w grupy finansowe, a także w przedsiębiorstwa wysokich technologii i w znane światowe marki. Rozmiary chińskich inwestycji widać w Europie. Jeśli porównamy wydatki Chin na ten ...
-
Luksusowy samochód na kredyt
... najmniej 10 metrach długości. Coraz większą popularność zdobywają również ekskluzywne marki i modele samochodów. Oldtimery – pasja i inwestycja W Polsce otworzono przedstawicielstwa ... planujących zakup nietypowych środków transportu zainteresowaniem cieszą się nie tylko sportowe samochody prosto od dealera, ale także pojazdy zabytkowe. Europejski ...
-
Najpopularniejsze sporty w social media
... gromadzi najwięcej aktywności i opinii na temat wszelkiego rodzaju sportów. Wiedzą o tym doskonale koncerny medialne, portale sportowe i firmy, które reklamując się poprzez sport chcą budować zaufanie do swojej marki. Jaka aktywność fizyczna jest najpopularniejsza w mediach społecznościowych? Wyniki są zaskakujące. W kraju, w którym powszechnie za ...
-
Seniorzy w Internecie a działania marketingowe
... „telekomunikacja”. Jednak najbardziej dopasowane do zainteresowań naszej grupy są serwisy sportowe, motoryzacyjne oraz turystyczne. Wśród serwisów kulturalno-rozrywkowych, pod ... w przypadku naszej grupy 60+ warto popracować organicznie nad budowaniem pozycji swojej marki w ich strefie i wykorzystywać klasyczne techniki dotarcia. Nie bez przyczyny ...
-
Polska Ekstraklasa 2012
... frekwencję, zwiększającą się dostępność meczów w TV, atrakcyjność rozgrywek, wiarygodność marki Ekstraklasa, a także poszerzającą się grupę mocnych partnerów i sponsorów Ekstraklasy - ... wpływają przede wszystkim bardzo dobre, jak na polskie warunki, wyniki sportowe w minionym sezonie, spora liczba zawodników drużyn młodzieżowych oraz stosunkowo niski ...
-
Zakupy ubraniowe Polek przeniosły się do sieci
... ma ją zawsze pod ręką. To znacznie ułatwia zakupy i wyszukanie produktu ulubionej marki w najlepszej cenie - tłumaczy Stefan Nowak, doradca zarządu Grupy Nokaut ds. strategii i rozwoju. ... aż cztery produkty związane z damskim sportem, m.in. buty Nike i Adidas oraz torby sportowe. – Jeśli połączyć to z faktem, że w tym samym czasie o 66 proc., wzrosło ...