-
Czego potrzebują marki własne?
... marki własne wkroczyły w nową rzeczywistość i pracowały nad lepszym dotarciem do potencjalnych klientów, którym przedstawią niewątpliwie posiadane walory, jak choćby jakość identyczna z produktami markowymi. Marki własne ... przeprowadzone w dniach 18.12.2013 - 6.01.2014 metodą internetowych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (CAWI). Próba ...
-
Jak postrzegamy marki własne?
... na marki własne w różnych sektorach to aspekty, na które autorzy raportu „Jak postrzegamy marki własne? – perspektywy rozwoju rynku ... marki te zyskiwały swój własny, skuteczny sprzedażowo wizerunek, a nie były postrzegane jako np. tani zamiennik dobrych produktów. Metodologia badania Badanie zostało przeprowadzone w dniach 18.12.2013 - 6.01.2014 ...
-
Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem
... , składu czy funkcjonowania produktu jest stosunkowo łatwe, marki własne odnotowują największy wzrost udziału. Sięganie po marki własne ułatwia konsumentom fakt, że wiele ... " Metodologia badania: Badanie zostało przeprowadzone w dniach 18.12.2013 - 6.01.2014 metodą internetowych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (CAWI). Próba badawcza ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - handel detaliczny
... BrandZ Director w instytucie Millward Brown. „Rozwój wielu detalistów hamują ich własne sklepy wielkoformatowe zaprojektowane z myślą o cotygodniowych zakupach dla uzupełnienie zapasów, ... z sektora handlu detalicznego największy wzrost odnotowała IKEA, zwiększając wartość swojej marki aż o 61% i osiągając pułap 19,4 mld USD dzięki dużej sprzedaży w ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... Beauty marki kosmetyczne dystrybuowane w systemie sprzedaży bezpośredniej (D2C), produkty kosmetyczne o profilu ekologicznym czy wreszcie marki własne retailerów. Większość z nich – a ... Ogólnie rzecz biorąc, światowe wydatki na reklamę w kategorii Beauty wzrosły między 2014 a 2018 rokiem o zaledwie 0,9% w 2016 roku, po czym w 2017 i 2018 spadły o ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... Marki mogą tworzyć swoje własne urządzenia (przykładem niech będzie zegarek Nismo opracowany przez Nissana) czy działać za pośrednictwem przyjaznych aplikacji dla wzbogacenia doświadczeń konsumentów. Marki ... się wokół konkretnego programu telewizyjnego. W roku 2014 poszerzą się możliwości telewizji społecznościowej w związku z planowanym ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 38/2014
... koszyku klienta sieci Tesco znajduje się tego rodzaju artykuł. W wielu krajach europejskich marki własne odpowiadają za 50 proc. zakupów. Jak prognozują przedstawiciele Tesco, w ciągu ... i stabilności finansów publicznych. Według EBOiR dynamika polskiego PKB przyspieszy z 3,0 proc. w 2014 r. do 3,3 proc. w 2015 r. Do końca roku ma rozpocząć się ...
-
Sprzedaż tabletów będzie rosnąć
... rynku, mogą oferować klientom produkty w sposób optymalny dopasowane do ich potrzeb”, podkreślił Maciej Michalski, Business Product Manager marki Colorovo. Badani prognozują, że liderami sprzedaży tabletów będą w 2014 r. trzy firmy: Samsung, Apple i Asus. Na wzrost sprzedaży tabletów marki Colorovo liczą przede wszystkim najwięksi resellerzy.
-
Rynek makaronów w Polsce rośnie
... tę kategorię produktów. Marki własne stają się coraz bardziej konkurencyjne wobec produktów innych producentów, na co decydujący wpływ ma ich niższa cena. Liderem na rynku makaronów jest Biedronka, która zanotowała ponad 15 proc. wzrost wartości w analizowanej kategorii. Marki własne Lidla straciły w 2014 r. zarówno w ujęciu wolumenowym ...
-
Kosmetyki do opalania: sprzedaż spada
... marki własne sięgaliśmy znacznie rzadziej. To niektóre z wniosków płynących z badania GfK. Według analiz Panelu Gospodarstw Domowych GfK, w okresie od maja 2013 roku do kwietnia 2014 ...
-
Rynek spożywczy w Polsce 2012-2014
... ceny. Konsumenci nadal trzymali w ryzach zakupy spożywcze i bardzo racjonalnie dysponowali swoim budżetem. Coraz więcej wydają na zakupy w dyskontach oraz na marki własne detalistów. Jednak jak wynika z naszych badań, w swoich wyborach klienci kierują się nie tylko ceną, a przede wszystkim jakością artykułów spożywczych – komentuje ...
-
Dania gotowe mniej popularne w 2013 roku
... . Obserwowany spadek nastąpił w ujęciu ilościowym i wartościowym. Według analityków instytutu GfK, w 2014 roku negatywny trend utrzyma się zarówno, jeśli chodzi o ilość, jak i ... gotowych zakupiło 23 proc. polskich gospodarstw domowych (spadek z 27 proc. w roku 2012). Marki własne sieci kupowało 17 proc. gospodarstw (w porównaniu do 19 proc. w 2012 ...
-
Jak płacą sieci spożywcze?
... Pozwala to na pozycjonowanie w segmencie sprzedaży artykułów w niskich cenach. Tworzą marki własne. Często towar sprzedawany jest bezpośrednio z opakowań zbiorczych, bez wykładania go na półki ... pokazuje, że sieci handlowe zaczęły opóźniać płatności. Do końca 2014 roku swoje zobowiązania płaciły regularnie. To przeszłość, bowiem w I kwartale 2015 ...
-
Pierwsza pomoc? Sięgnij po media społecznościowe
... a która nie tak dawno, bo latem 2014 roku, biła w sklepach Apple i Google’a wszelkie rekordy ... przekąsek, którzy narzekali na trudną dostępność cukierków marki Crispy M&M’s, otrzymali od przedstawicieli koncernu Mars ... nic nie stoi na przeszkodzie, by zbudować własne wzorce zapytań i samodzielne uruchomić tak skonstruowany monitoring. Wtedy ...
-
Rynek mediów i reklamy 2014-2018
... treści jedynie 150 mln USD zostało wydane na produkcje własne, jednak sukces House of Cards, pierwszej wysokobudżetowej produkcji serwisu ... marki informacyjne, pod którymi treści dostarczane są różnymi kanałami do docelowego odbiorcy” – dodaje Tomasz Kociołek. Rynek gier wideo Globalne przychody w segmencie PC osiągną apogeum (7,2 bln USD) już w 2014 ...
-
Rejestracja domen 2013
... ugruntowanej pozycji traktują sieć jako jeden z wielu kanałów promocji marki. Podmioty z sektora MSP widzą w Internecie dużą, a często ... rozwiązań blogowych (jak np. portale blogowe) na własne strony www, które zaczynają funkcjonować jako ... adres już nie satysfakcjonują blogerów z krwi i kości. Rok 2014 rokiem…? Główne trendy z 2013 roku według ...
-
Polska motoryzacja: blaski i cienie
... z szansami i zagrożeniami, jakie się przed nią rysują. Co prawda nie mamy własnej marki samochodu, ale Polska częściami, nie samochodami stoi. Geografia i części, czyli nasze ... dostawców części i podzespołów samochodowych. Krótko, o tym, co czeka nas w 2014 r. - Ostatnie dane makroekonomiczne, jak i szanse, które stoją przed polską motoryzacją, ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... Netto (ok. 9,5 mln zł). Kuszenie smakami Analizując ostatnie kwartały 2014 r., Biedronka i Lidl prześcigały się w wydatkach na reklamy, wydając ... przede wszystkim butów. W internecie narzekano głównie na jakość produktów, zwłaszcza jeśli chodzi o marki własne sieci. Bardzo szeroko komentowano też udostępnianą wirusowo grafikę „Jak nas robią ...
-
Przejęcia firm. Na Zachód marsz
... miesięcy przejęły swoich niemieckich konkurentów. Dziś wprowadzają własne strategie, pomagają im stanąć na nogi. A to ... bariery biurokratyczne, że budowanie tam fabryki i kreowanie marki od podstaw jest kompletnie nieopłacalne. Firmę tanio ... marek własnych kosmetyków i chemii gospodarczej), która w 2014 r. przejęła upadłą niemiecką spółkę Domal Wittol ...
-
Polska wódka, czyli jak zastrzegać pochodzenie geograficzne alkoholu
... francuska Szampania słynie z Szampana, tak różne kraje i regiony mają swoje własne, kojarzone z nimi marki alkoholi. Nic dziwnego, że producenci chcą zastrzegać pochodzenie geograficzne ... , że 13 stycznia nieoficjalnie obchodzone jest święto Polskiej Wódki? W tym dniu w 2014 r. wprowadzono do przepisów definicję tego trunku. Aby móc używać tej nazwy ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... i w latach kolejnych, ponieważ wydawcy również chcą konkurować o miejsce w tej przestrzeni, proponując własne technologie synchronizacji. Technologia ta może być wykorzystywana do celów takich jak ... , ale sukces odniosą tylko te marki, które poznają te platformy i nauczą się z nich korzystać. Większość roku 2014 upłynęła markom na próbach ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Świat: wydarzenia tygodnia 47/2015
... na poziomie 17 proc.) i Niemcy (z udziałem 10,6 proc.). W 2014 r. na całym świecie przyłączono 51,4 GW nowych farm ... ” – mówi Mariola Mirek, Menadżer ds. komunikacji marki Pampers. Dodaje: „W kampanii 1 paczka = 1 ratująca życie ... trzech synów – który pojechał do Angoli, żeby zobaczyć na własne oczy, jak akcja „1 paczka = 1 ratująca życie szczepionka” ...
-
Rynek e-commerce w Polsce i na świecie
... zobaczyć produkty na własne oczy, dotknąć, powąchać – dlatego rzadziej kupujemy je przez Internet. Z drugiej strony, produkty, dla których lojalność wobec marki jest ważna, a okres ... Global E-commerce and the New Retail” zostało przeprowadzone pomiędzy sierpniem a wrześniem 2014 roku. Zostało one zrealizowane na próbie ponad 30.000 użytkowników ...
-
Prężny rynek nieruchomości komercyjnych
... pop-up stores czyli sklepów otwieranych tylko na pewien czas, oferujących marki znane dotychczas wyłącznie z internetu. – tłumaczy Anna Kicińska. Wzmożona aktywność deweloperów ... W 2014 roku Rada Polityki Pieniężnej obniżyła stopy procentowe do poziomu najniższego w historii, co mogło zachęcić niezdecydowanych do wzięcia kredytów na własne ...
-
Zdjęcia, czyli droga do sukcesu w e-commerce
... Według szacunków opartych o raport E-commerce w Polsce 2015 r., w 2014 r. za pośrednictwem sieci sprzedano produkty i usługi o ... kilkadziesiąt kilometrów, aby zrobić zakupy w sklepie danej marki, doceni zakupy w internecie. Przedsiębiorcom też się opłaca ... najlepsze dla osób, które decydują się przekuć własne hobby w biznes. Przykładem mogą być osoby, ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 9/2017
... marki Opel i Vauxhall). Jak wiadomo PSA oferuje takie marki jak Peugeot, Citroen, DS i planowana transakcja przesunie francuska firmę na drugie miejsce wśród europejskich koncernów motoryzacyjnych, tuż za niemieckim Volkswagenem. PSA zostało w 2014 ... system organizacyjny. Obywatele zbuntowanych republik mają własne siły zbrojne i własną milicję. Mają ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2012 r.
... własne. Największą transakcją półrocza był wynajem przez PTC (operatora sieci T-Mobile) 27.000 mkw. w budowanym biurowcu Marynarska 12 (Ghelamco). Całkowite zasoby nowoczesnej powierzchni biurowej na rynku warszawskim wynoszą obecnie 3 689 700 mkw. W budowie pozostaje ok. 400 000 mkw., a do końca 2014 ... dużą popularnością marki Campanile, podpisała ...
-
Facebook rządzi turystyką?
... i Facebooka wśród „polubionych” przez siebie profili ma marki z branży turystycznej. W przeważającej liczbie przypadków są to hotele ... ponad 225 mln opinii internautów z całego świata. Z kolei w 2014 roku wyszukiwarki i porównywarki cen hoteli ... turystów powyżej 65. roku ważne są ich własne wcześniejsze doświadczenia oraz reputacja danego przewoźnika ...
-
TUW-y rosną w siłę
... 450 tys. ludzi, ich aktywa przekroczyły na koniec 2014 r. 2,7 bln euro. Co więcej, jeśli spojrzymy na trend ... grup – zawodowych, społecznych, gospodarczych, które chciałyby założyć własne TUW. To jest bardzo dobry pomysł. Można go ... sama? Czy nie za pośrednictwem eksperta określonej marki? Tak, będzie w tym procesie udział eksperta. Eksperta, który ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 45/2016
... 2014 r. Światełko w tunelu? Mimo słabych prognoz dla rynku sprzętu elektronicznego, warto zwrócić uwagę, że zgodnie z raportem PMR, polski konsument częściej wymienia urządzenia elektroniczne, w tym mobilne, AGD i RTV, niż na przykład meble. Budżet na przyjemności własne ... cenie – tłumaczy Kuba Rejek, przedstawiciel marki urządzeń mobilnych Skross. ...