-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę II kw. 2015 r.
... banki – Euro Bank oraz PKO BP. W prasie najwięcej w II kwartale zyskał dziennik „Fakt”, na którego łamach reklamodawcy z branży finansowej zamieścili materiały promocyjne za sumę 2,5 mln złotych. Najwięcej pieniędzy na reklamę w „Fakcie” przeznaczył SKOK. Reklamodawcy najchętniej przeznaczali środki na promocję w telewizji – aż 84 ...
-
Promocje cenowe przyciągają Polaków
... badań firmy Euro RSCG 4D wynika ponadto, że super- i hipermarkety źle wykorzystują techniki POS takie jak wobblery, wyspy promocyjne, standy promocyjne, ekspozycje półkowe, specjalne ekspozycje. Materiały POS są często błędnie dobierane do danej kategorii. Przykładowo, dla olejów jadalnych najefektywniejszym i bardzo popularnym działaniem promocji ...
-
Najlepsze sklepy drogeryjne 2010
... dodatkowe produkty powiązane z wybranym artykułem (w Polsce wynik ten wyniósł jedynie 42,3%). Zaproszenie do ponownej wizyty usłyszało 51,7% klientów (w Polsce - 67,3%). Materiały promocyjne wyeksponowane były w 79,7% przypadków (w Polsce - 71,2%). W tej kategorii najlepiej wypadła Słowacja - 74,3% możliwych do uzyskania punktów, tuż za nią Czechy ...
-
Employer branding w pigułce
... nas grupy docelowej. Szalenie istotna jest umiejętna promocja firmy w wyszukiwarkach i serwisach społecznościowych, na których potrzeby dobrze jest tworzyć odpowiednie materiały promocyjne. Filmy, gry czy relacje z eventów pracowniczych pomogą nam zbudować wizerunek firmy jako przyjaznego miejsca pracy. Employer branding obejmuje również działania ...
-
Ekologia w biznesie - od biura po logistykę
... ekspozycyjnych, wykorzystywanych w branży FMCG. - Audyt ekologiczny składa się z dwóch części. W pierwszej analizujemy obecne zarządzanie materiałami POS. W drugim oceniamy materiały promocyjne pod kątem pakowania, sposobu dystrybucji, możliwości składowania oraz recyclingu – mówi Urszula Rąbkowska z firmy XBS Group, będącej inicjatorem akcji ...
-
Wyższe uczelnie na social media
... przede wszystkim wysokiej klasy materiały promocyjne, drugi - Harvard Business Publishing (stworzony w październiku 2007 r.) - profesjonalne wywiady skierowane przede wszystkim do specjalistów. Jednak oprócz oficjalnych materiałów w sieci bez problemu można znaleźć nagrania z zajęć. W większości nie są to materiały nagrane przez użytkowników, lecz ...
-
Będzie jeszcze taniej?
... , że w najbliższych dniach potanieją wszystkie konsole nowej generacji. Amerykańscy dystrybutorzy konsol Sony PlayStation 2, Microsoft Xbox i Nintendo GameCube podobno otrzymali już materiały promocyjne z informacjami o obniżce cen o 50 USD. Tak więc już wkrótce Amerykanie będą mogli kupić PS2 i Xboxa za 150 USD, a GameCube za ...
Tematy: konsole do gier -
Branża PR w mediach VI 2007
... 55 publikacjach o tej tematyce analizowano pomysły promocyjne lokalnych władz, ogłaszano i odwoływano konkursy na logotypy oraz kampanie reklamowe miejscowości - wynika z najnowszego raportu PRoto. W czerwcu 2007 roku zostało opublikowanych 187 artykułów dotyczących branży public relations. 8 z nich to materiały z radia i telewizji, pozostałe - to ...
-
Najlepsze polskie marki: podstawą dobra nazwa
... z ochrony prawnej przed nami. Wydatki na wprowadzenie nowej marki produktu lub firmy na rynek są tak ogromne (reklama i promocja, opakowania, materiały promocyjne etc.), że warto w trakcie procesu nazewniczego lub tworzenia znaku ponieść dodatkowe, a stosunkowo niewielkie koszty sprawdzenia nazwy pod kątem jej zarejestrowania ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet XI 2010
... klienci portali Wakacje.pl i EasyGo.pl w tej kategorii wynosi 5,0. Katalog, a realia Zdaniem listopadowych klientów powracających z wakacji najlepsze i najbardziej rzetelne materiały promocyjne i opisowe ( w których rodzaj i jakość usług zbliżone były do sytuacji rzeczywistej na miejscu wypoczynku) miały biura 7islands, Ecco Travel, Konsorcjum Biur ...
-
Co drugi Europejczyk nie zna numeru 112
... ostatnich latach Komisja Europejska współpracowała z biurami podróży w celu rozpowszechnienia informacji o numerze 112 wśród podróżujących po Europie. Komisja przygotowała także materiały promocyjne (w tym logo, plakaty, banery, quiz dla dzieci itp.), które mogą być wykorzystywane przez organy administracji publicznej lub wszelkie inne organizacje ...
-
Wellman gotuje, Facebook wrze, a Lidl zyskuje 1 mln zł
... sierpnia opublikowano 95 informacji. Ekwiwalent reklamowy materiałów wyniósł 933 tys. złotych. - Prawie milion złotych musiałaby wydać firma, gdyby chciała wyemitować materiały w TV, radiu i prasie czy zamieścić artykuły sponsorowane na portalach internetowych o takiej samej powierzchni reklamowej – mówi Marlena Sosnowska, rzeczniczka prasowa ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... , firmy leasingowe, firmy udzielające kredytów i pożyczek, biura maklerskie oraz fundusze inwestycyjne. Tradycyjnie już największa część ich budżetów sfinansowała materiały promocyjne emitowane w telewizji. Podkreślić należy jednak, że wydatki na promocję uszczupliły się zarówno względem poprzedniego roku, jak i kwartału. Charakterystyczną ...
-
Budowanie wizerunku firmy i produktów
... , aż po wszelkie akcydensy, materiały informacyjne i promocyjne kształtuje wizerunek marki. Na wizerunek firmy składają się następujące elementy: identyfikacja werbalna (nazwy, slogany, hasła) i wizualna (logo, system identyfikacji wizualnej), formy komunikacji marketingowej (materiały marketingowe, reklamowe i promocyjne) oraz system zachowań ...
-
Ulubione sklepy Polaków
... ale trójka ta wyglądałaby dokładnie odwrotnie, gdyby wziąć pod uwagę same materiały z radia i telewizji. Z kolei tylko w prasie platforma handlowa Allegro występuje znacząco ... , natomiast w przypadku sieci sklepów będzie wspomagać działania promocyjne. Niemniej jednak rezultaty w zestawieniu występowalności marek w mediach społecznościowych są ...
-
Przygotowania do Euro 2012 okiem tajemniczego klienta
... UEFA EURO 2012: tylko w ponad połowie przypadków (54,2%) klienci znaleźli w placówce materiały informacyjne związane z EURO, które mogli zabrać ze sobą. Co ciekawe, tylko co czwarty klient znalazł w odwiedzanej placówce produkty promocyjne związane z EURO (koszulki, kubki, maskotki itp.). Tajemniczy klient prywatnie o punktach informacyjnych ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... już wykorzystują to zjawisko, stosując reklamy telewizyjne ze znakiem „#” oraz promocyjne tweety z tym samym hashtagiem. Inna metoda polega na wysyłaniu ... połączenia mediów „ekranowych” i bezekranowych”, takich np. jak outdoor, media drukowane, a zwłaszcza materiały POS. Dane z naszej globalnej bazy danych utworzonej na podstawie wyników badań ...
-
Strona www a promocja firmy w sieci
... materiałów wykorzystanych do stworzenia strony internetowej. Warto upewnić się, że wszystkie materiały użyte w serwisie są własnością firmy, która wykonała projekt. Wraz z zakupem ... , także warto by witryna utrzymana była w tych barwach. Także elementy promocyjne w postaci np. grafik, umieszczane w prasie, na ulotkach czy folderach, stworzą spójną ...
-
Bojkot Euro 2012: kto za a kto przeciw?
... Na kolejny pozycjach znalazły się autostrady (7,6 tys. materiałów) i kolej (3,8 tys.). Działania promocyjne to „tylko” około 800 publikacji – jednak tu ... futbolu”, „ustawa o przejezdności”, „hiszpańska reklama Coca-Coli EURO 2012”, itd. 484 materiały dotyczy promocji miast-gospodarzy imprezy. 37 581 publikacji dotyczyło najczęściej dyskutowanych ...
-
Dlaczego kreowanie wizerunku firmy jest ważne?
... się tak dlatego, że poczynając od nazwy i logo, poprzez wszystkie materiały publikowane przez te firmy, po działania sponsoringowe wszystko realizowane ... promocji, skoro za te same pieniądze można przeprowadzić liczne alternatywne akcje promocyjne, a skutek z takich działań byłby zdecydowanie bardziej długotrwały niż kilkunastokrotne pojawienie się ...
-
PTC wprowadza T-Mobile w Polsce
... , zasięgu i ofertach T-Mobile w Polsce, a także materiały związane z dotychczasową ofertą sieci Era. Zmienione zostaną firmowe adresy e-mail, ale dotychczasowe będą jeszcze obowiązywały równolegle przez pewien czas. Sukcesywnemu dostosowaniu do nowej marki ulegną też wszystkie materiały reklamowe i promocyjne. Jesteśmy dumni, że PTC staje się ...
-
Zagrożenia w sieci 2010
... w tym okresie nie prowadzone były żadne kampanie promocyjne. Poniższy wykres przedstawia z kolei wyniki analizy incydentów w 2010 r. zgodnie z przyjętą klasyfikacją treści. Kolejny rok z rzędu zespół Dyżurnet.pl odnotowuje dużą liczbę zgłoszeń zaklasyfikowanych jako „inne treści”. Materiały te nie zawsze są nielegalne, ale z pewnością ...
-
Banki spółdzielcze w mediach
... stanu finansowego Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych. Jednocześnie ich akcje promocyjne były zauważalne nawet w dużych, zasięgowych mediach. Instytucje spółdzielcze ... spółdzielczych zostały zdecydowanie zdominowane przez źródła internetowe. Aż 75 proc. stanowiły materiały właśnie z sieci. Taki wynik ma związek m.in. z faktem, że sektor ...
-
Pokojowy Marsz Równości w Białymstoku w mediach
... o zasięgu regionalnym, przy czym najwięcej do tych z województwa podlaskiego – 674 materiały (głównie Polskie Radio Białystok, Poranny.pl, Bialystok.wyborcza.pl, Radio ... aglomeracji duże wyzwanie. Białystok został obciążony negatywnymi skojarzeniami i zabiegi promocyjne miasta długo mogą pozostawać w konflikcie z wizerunkiem rzeczywistym – czyli tym, ...
-
Cyfrowe platformy usług wyrównują szanse małych sklepów
... , a 42% poluje na zestawy z produktem gratis. Takie nowoczesne mechanizmy promocyjne, oprócz stosownych budżetów, wymagają też zaawansowanej technologii w punkcie ... przecież klient nie zna na pamięć. W dużych sieciach takie materiały jak cenówki, plakaty czy inne materiały wizualne są centralnie produkowane i dystrybuowane do poszczególnych sklepów. ...
-
Markowe wydarzenia
... wielka rola brandingu we współczesnym marketingu. BRANDING Niemal każde wydarzenie promocyjne, realizowane jako event, odbywa się pod szyldem budowania czy wzmacniania wizerunku marki ... Poza tak banalnymi i oczywistymi błędami zdarzają się bardziej subtelne, np. źle usytuowane materiały reklamowe (np. w taki sposób, że nie ma możliwości, by logo ...
Tematy: -
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... informacje, wiadomości, sprawozdania, buduje programy lojalnościowe, prowadzi kampanie promocyjne, wykonuje badania marketingowe oraz prowadzi działania określane mianem ... e-biznes, Helion, Gliwice 2007 [RL07] Rusiecki P., M. Lebuda, Mass mailing w małym przedsiębiorstwie, Materiały Konferencyjne SWO 2007, AE Katowice, Katowice 2007 [SA05] SARE, 40 ...
-
Holding a tożsamość korporacyjna
... prezentacji zewnętrznej. Oznacza to, że każdy element komunikacji przedsiębiorstwa, począwszy od nazwy, przez symbol i logo, aż po wszelkie akcydensy, materiały informacyjne i promocyjne odzwierciedla wartości, które są istotą działania firmy, odbiciem jej pozycji oraz ambicji. Posłużmy się tu przykładem PKN Orlen, którego tożsamość ...
-
Administracja publiczna a skuteczny PR
... urzędu, odpowiednim wystrojem zachęcający do skorzystania z usług. Punkt należy wyposażyć w maksymalną ilość informacji pisemnych (np. materiały informacyjne o bieżącej działalności urzędu, promocyjne, ogłoszenia, prasa lokalna, a także druki, formularze) i wizualnych (łatwo dostępnych, czytelnych, z tablicą ze szczegółowo przedstawionym spisem ...
-
Branża HoReCa perspektywiczna
... naszym kraju restauracje to jedno z nielicznych miejsc, gdzie można przeprowadzać akcje promocyjne i reklamowe alkoholi. Stąd wiele marek właśnie w tym kanale walczy o zajęcie i ... aby nabyć je później w sklepie. Dlatego jest szczególna dbałość o akcje i materiały marketingowe w tym kanale. Tym niemniej, tylko niektóre produkty z portfolio są ...
-
Jakie korzyści daje firmowa strona internetowa?
... PR w NetArt Jak stworzyć profesjonalny wizerunek firmy w Sieci? Rozpoczynając działania promocyjne w Internecie, firma powinna zadbać o to, by sposób reklamy odpowiadał profilowi ... nich referencje zadowolonych klientów, informacje o zrealizowanych usługach oraz materiały, które potwierdzają profesjonalizm firmy, czyli zdjęcia produktów, schematy ...
-
Dostawcy Internetu: jakość obsługi klienta
... wytrącany sprzedawcom z ręki jeszcze przed rozpoczęciem rozmowy. Liczne akcje promocyjne czy łączenie usług w pakiety nie zawsze przynoszą tak dobre efekty, ... o tym badających. Jednocześnie w 78,9 proc. przypadków klientom testowym spontanicznie wręczono dodatkowe materiały informacyjne, a 71,9 proc. pracowników zaprosiło ich do ponownej wizyty. ...
-
Sukces kampanii Kupuj Nasze.PL
... założeniach… Kampania „Kupuj Nasze.PL” od początku obliczona była na długofalowe działania promocyjne i edukacyjne. Trwałą postawę zakupowego patriotyzmu wytworzyć można tylko poprzez systematyczne przypominanie ... aż o 10% osób więcej niż w roku 2008. Przyczyniły się do tego materiały reklamujące akcję, które pojawiły się w sumie w 42. różnych mediach ...
-
Usługi Premium Rate
... zaliczyć: usługi subskrypcyjne (informacja o pogodzie, bieżących wydarzeniach z kraju lub świata), konkursy promocyjne, w których możemy wziąć udział za pomocą wysłania wiadomości sms, a także gry i loterie ... opinii publicznej: „Masz komórkę-masz swoje prawa”, prowadzone są działania edukacyjne z udziałem ekspertów, powstają materiały informacyjne. ...
-
Polski konsument w czasie kryzysu
... element całkowitej ceny zakupów. Wsparciem w oszczędzaniu okazały się gazetki promocyjne, przeglądane przy rodzinnym stole i w biurze. Przy atrakcyjnych promocjach badani konsumenci ... zachowań w sklepie pozwolą na wniknięcie tak głęboko w świat wyobrażeń konsumentów. Materiały będące wynikiem tych badań pokazały, że codzienne robienie zakupów staje ...