-
Co czeka social media w 2014 r.?
... media z innymi elementami marketing mixu, dywersyfikacja kanałów, wzrost znaczenia influencerów oraz kampanii video i powrót do korzeni, to przyszłość branży social media w 2014 ... i Krzysztof Kwacz z Get More Social. Co czeka social media w 2014 r.? Rok 2014 to czas większej integracji social media z innymi elementami marketingowego mixu. – Widzę ten ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... się w bieżącym roku media tradycyjne i cyfrowe. 1. UNIEZALEŻNIENIE SIĘ OD TYPU EKRANU – MATERIAŁY WIDEO JAKO „PŁYNNY” ŚRODEK WYRAZU W roku 2014 stracą sens dyskusje ... wyniki dla mediów „ekranowych”, jednak jesteśmy przekonani, że największe sukcesy w roku 2014 odniosą ci marketerzy, którzy będą myśleli całościowo, wychodząc poza media „ekranowe” ...
-
Monitoring mediów: cytowania I-II 2014 r.
... ., o których informowały inne tytuły prasowe. Nowa metodologia NEWTON Media Zdarza się, że media z tej samej grupy medialnej wzajemnie przytaczają swoje treści. Do tej pory w badaniach uwzględniano wewnętrzne cytowania, jednak od początku 2014 roku NEWTON Media zmienia metodologię swoich rankingów, aby przedstawić jakie zainteresowanie wzbudza ...
-
Media tradycyjne coraz chętniej korzystają z social media
... wysoki poziom w czerwcu 2014 (niemal 770 wzmianek), co było związane z aferą podsłuchową i wyborami do Europarlamentu – obydwa wydarzenia miały swoje drugie życie w politycznych komentarzach, osobistych refleksjach, deklaracjach i dyskusjach na Twitterze. Mimo stałego wzrostu cytowań treści z social media przez media tradycyjne nie zmienia się ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... rynek. Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W latach 2014–2016 globalne wydatki na reklamę w Internecie będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również media ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... 2014−2017 USA powinny przynieść 25% z 86 mld USD, o które zwiększą się globalne wydatki na reklamę. Na drugie miejsce listy największych rynków reklamowych awansowały w tym roku Chiny. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media ... użytkowników social media korzystających z urządzeń mobilnych, rosną wydatki na reklamę display w social media – według ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XII 2014
... Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za grudzień 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo ... Budownictwo i nieruchomości“ liderem pozostaje Grupa Allegro-GG (11,8%) przed Grupą ZPR Media (9,5%) oraz Grupą Polskapresse – Media Regionalne (6,4%). Zestawienie opuściły meble.pl oraz extradom. ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... media planach była widoczna zwłaszcza w czasie majówki. W tygodniu 28.04 - 04.05.2014 ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne II 2014
... internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za luty 2014 roku. BIZNES, FINANSE, PRAWO W kategorii „Biznes, finanse, prawo” w lutym ... Grupa Onet – RASP z zasięgiem 37,4 proc. Na drugim plasuje się Grupa Polskapresse - Media Regionalne z zasięgiem 35,54 proc. Na miejscu trzecim Grupa Wirtualna Polska, ...
-
Najczęściej cytowane media III 2014
... , a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Dziennik Polski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 3 581 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 marca 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości ...
-
Najczęściej cytowane media V 2014
... , a telewizją – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Polska Dziennik Łódzki był w maju najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 3 993 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 maja 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów ...
-
Reklamy produktów dla dzieci w 2014 roku warte 170 mln zł
... reklamodawcy zostawili cennikowo ok. 3,4 mln zł. Szklany ekran pozostawił daleko w tyle inne media tradycyjne. Pierwszy tytuł prasowy (miesięcznik „Mamo, To Ja”) znalazł się ... z wydatkami wyższymi niż w przypadku stacji ogólnopolskich. W ciągu 11 miesięcy 2014 wysoko uplasowały się także pozostałe stacje Eski, w tym z Lublina, Olsztyna, Białegostoku, ...
-
Media w Polsce wymagają repolonizacji?
... mln zł przychodów w 2014 r.) nie upubliczniają swych danych finansowych. Można co najwyżej stwierdzić, że w pierwszej dziesiątce, poza Axel Springer, mieszczą się jeszcze z dużym prawdopodobieństwem: Grupa Wirtualna Polska (w większości kapitał zagraniczny), niemieckie Grupa Polska Press i Burda Media, polskie ZPR Media lub szwajcarski Edipresse ...
-
Wydatki na reklamę: prognozy 2014
... 2014 roku Od kilku lat w najtrudniejszej sytuacji jest prasa. Jak uważają przedstawiciele Equinox Polska, ta tendencja zostanie zachowana. Najwięcej stracą dzienniki – tempo spadku oceniają na 15%. Tym samym inwestycja w to medium, cennikowo, zamknie się kwotą niespełna 1,1 mld zł. Kolejne media ... , audio, video (-13%); media, książki, CD i DVD (-10%) ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2014
... – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Polska Dziennik Zachodni był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 3 741 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 30 kwietnia 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2014
... – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Polska Gazeta Wrocławska była w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 3 993 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 maja 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2014
... – TVN 24 Biznes i Świat. Media regionalne Polska Dziennik Zachodni był w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 5 326 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 lipca 2014 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2014
... Forbes i portalem money.pl. Media regionalne Polska Gazeta Wrocławska była w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 4 005 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 sierpnia 2014 r. Dziennikarze odnosili się do ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2014
... na który najczęściej powoływały się inne media, był, podobnie jak przed miesiącem ... Media regionalne Dziennik Polski był w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 5 326 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 lipca 2014 ...
-
Najczęściej cytowane media X 2014
... . Media regionalne Dziennik Polski był w analizowanym okresie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Na drugim miejscu znalazła się Polska Gazeta Krakowska. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 4792 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 31 października 2014 r. Dziennikarze ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2014
... cytowanym portalem został bankier.pl. Media regionalne Dziennik Polski był w analizowanym czasie najczęściej cytowanym medium regionalnym. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzono na podstawie 4 585 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 do 30 listopada 2014 r. Dziennikarze odnosili się do ...
-
Megapanel II 2014
... w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2014. W rankingu witryn zgrupowanych i niezgrupowanych wg zasięgu miesięcznego w lutym 2014 roku nadal prowadzi Grupa Google z zasięgiem ... zamieniły się miejscami. Witryna ulub.pl awansowała z miejsca 10 na 8. Grupa Polskapresse - Media Regionalne spadła z 8 na 9, a photoblog.pl z 9 na 10. W zestawieniu TOP10 ...
-
Globalny rynek fuzji i przejęć 2014 r.
... są nadal ostrożne i niechętnie konkurują wypłacaniem premii ze strategicznym graczami. Firmy działające w sektorze TMT (technologia, media, telekomunikacja) na całym świecie przechodzą przez etap przekształceń, a rok 2014 był okresem transakcji powodujących całkowitą zmianę sytuacji. Potencjalne konsekwencje wartego 12,5 mld GBP połączenia spółki ...
-
Monitoring mediów: cytowania I-III 2014 r.
... oraz dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 do 31 marca 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne V 2014
... internetowych w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za maj 2014 roku. Biznes, finanse, prawo W kategorii „Biznes, finanse, prawo” ... Polskę (4). Zestawienie opuściły: chip.pl i Grupa Netstel, pojawiły się w nim: Grupa Burda Media Polska (13) oraz youtube-mp3.org (19). Praca W kategorii “Praca” pierwsze miejsce ...
-
Megapanel: serwisy tematyczne XI 2014
... w Polsce, przedstawia zestawienie kategorii z drzewka tematyczno-funkcjonalnego za listopad 2014 roku. Biznes, prawo i finanse W kategorii „Biznes, prawo i finanse ... Allegro-GG przed Grupą ZPR Media (wcześniej Murator – Time). Grupa Gazeta.pl spadła na czwartą pozycję, ustępując Grupie Polskapresse – Media Regionalne. Zestawienie opuściły: ...
-
Megapanel III 2014
... i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za marzec 2014. W rankingu TOP20 wydawców wg zasięgu miesięcznego w marcu 2014 roku nadal prowadzi Grupa Google z zasięgiem 92 ... uruchomionych aplikacji wygrała podobnie jak przed miesiącem Grupa Microsoft Windows Media Player, którego zasięg wynosi 49 proc. Drugie miejsce zajmuje bez zmian ...
-
Sektor TMT - prognozy 2014
... 2014 przyniesie kilka znaczących zmian na rynku TMT (technologie, media ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... z danych zebranych przez aplikację Admonit, najwięcej pieniędzy na kampanie reklamowe od stycznia do czerwca 2014 r. przeznaczyła polska firma farmaceutyczna Aflofarm. Było to blisko 490 mln zł ... poważniejsze uwagi z niego płynące. Po pierwsze: rozkład budżetów na różne media świadczy o powolnym, ale systematycznym upadku znaczenia prasy jako medium ...
-
Megapanel XI 2014
... badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za listopad 2014. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio ... awansowała Grupa Allegro – GG. Grupa Polskapresse – Media Regionalne przesunęła się z miejsca 7 na 6, spychając Grupę ZPR Media o pozycję w dół. Reszta zestawienia bez zmian. W ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... reklamowego Według analityków ZenithOptimedia globalne wydatki reklamowe netto wzrosną w 2014 roku o 5,3%, a ich łączna wartość wyniesie na koniec roku 523 miliardy dolarów. ... zwiększą się globalne wydatki na reklamę. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy jest reklama online. Globalne wydatki na reklamę ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... Cejrowski, mimo iż nie wziął udziału w żadnej kampanii reklamowej. W trzecim kwartale 2014 roku działające w Polsce sieci handlowe przeznaczyły na płatną promocję w ... zadebiutowała marka Freshmarket, należąca do spółki Żabka Polska. Wobec drugiego kwartału 2014 roku wydatki reklamodawców spadły o 7 proc. i taka dynamika zmian w budżetach jest zgodna ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... loterii zdrapkowej. Święta nadeszły w listopadzie Od października do grudnia 2014 roku dyskonty, supermarkety, hipermarkety i sklepy convenience przeznaczyły najwięcej środków ... intensywna i kosztowna. Tak jak przed kwartałem, najwięcej kreacji sieci handlowych media emitowały w czwartki i piątki, przygotowując widzów do weekendowych zakupów. W tych ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2014
... dobrym prognostykiem dla kolejnych kwartałów. – Po słabszych pierwszych sześciu miesiącach roku 2014 drugie półrocze zanotowało wyraźne odbicie, podążające za wzrostem PKB, nie ... Polska, IDG, IDM Net, Infor Ekspert (szac.), Interia.pl, Iplex (szac.), Media Impact, Media Regionalne, Money.pl, NetSprint, Novem, Pkt.pl, LOWE, Polskapresse, Pracuj.pl, ...
-
Monitoring mediów: cytowania 2014
... dzienników regionalnych (lista poniżej). Uwzględniono wszystkie artykuły, które ukazały się w mediach w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2014 r., w których cytuje się i powołuje na badane media. Wyszukiwano tytuł pozycji uwzględniając pełną deklinację. Uwzględniono również nazwy potoczne, np. Rzepa (zamiast: Rzeczpospolita) czy Polska (zamiast ...