-
Polska: wydarzenia tygodnia 40/2014
... będzie nadawać tę stację przez satelitę Hot Bird. Oferta tej stacji może stać się niedostępna dla prawie 6 milionowej Polonii mieszkającej w Europie. Nie ... taką decyzję TVP. Rezygnując z nadawania sygnału przez Astrę, publiczny nadawca ogranicza dostęp nawet do TVP Polonii – stacji, której misją jest docieranie do polskiej diaspory. Ornass-Kubacki ...
-
Starlink: reklama w telewizji I-VI 2007
... nadawca zebrał z reklam o 14 proc. więcej niż przed rokiem, a rzeczywiste wpływy wyniosły 584 mln zł. Najwolniej przychody rosły Polsatowi - zwiększyły się o 8 proc. do 409 mln zł. I półroczu firmy wydały na reklamę w telewizji 1,6 mld zł. Przychody netto 26 stacji ...
-
Reklama w Internecie
... że jej pojawienie się nie wzbudza kontrowersji. Za najpoważniejszy minus komercyjnych stacji telewizyjnych uważa się zwyczaj przerywania przez nie filmów lub najpopularniejszych programów reklamami. ... mieć darmowy dostęp do informacji czy rozrywki, ale niewielu myśli o tym, że nadawca najczęściej musiał zapłacić za prawo do ich emisji i po prostu ...
Tematy: -
Zagraniczne telewizje o Polsce IX 2006
... . Najwięcej negatywnych przekazów wyemitowały anglojęzyczna stacja EuroNews oraz niemiecki publiczny nadawca ARD. Materiały, które mogły pozytywnie wpływać na wizerunek Polski, ... bliźniacy Kaczyńscy tematy wypędzeń i wojny stały się drażliwe”, w innym materiale tej stacji padło też stwierdzenie : „od czasu, kiedy bracia Kaczyńscy doszli do władzy, ...
-
Bezpieczeństwo IT: najczęstsze błędy
... , ewentualnie podaje informacje, o które prosi, jak się wydaje, zaufany nadawca poczty. Tego rodzaju błędy najczęściej popełniane są na gruncie nadmiernego zaufania wobec ... w Kaspersky Lab: W kontekście ochrony informacji bardzo ważne jest zabezpieczenie nie tylko stacji roboczych, ale także samej sieci. W Polsce około 25% sieci bezprzewodowych nie ...
-
UOKiK godzi się na przejęcie TVN
... reklamy telewizyjnej. UOKiK zgodził się, aby spółka N-Vision (właściciel m.in. stacji TVN) została przejęta przez Southbank Media, spółkę zależną Scripps Networks Interactive. ... na czele grupy kapitałowej w skład której wchodzą m.in. spółka TVN - nadawca programów telewizyjnych oraz TVN Media (m.in. działalność brokerska w zakresie sprzedaży reklamy ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 50/2018
... ogląda telewizję naziemną. Przyczyną małej popularności telewizji naziemnej jest m.in. fakt, że w tym przekazie dostępny jest tylko nadawca publiczny, a nie ma największych stacji komercyjnych. Dziś Szwajcarzy oglądają telewizję prawie wyłącznie za pośrednictwem anten satelitarnych, platform cyfrowej, sieci kablowych czy streamingu internetowego ...
-
Rynek reklamy przegania polską gospodarkę
... Grupy Eurozet wzrósł jednak aż o 1 p.p. i nadawca ten bardzo umocnił swoją pozycję. Na ten wynik z pewnością wpłynęła główna stacja - Radio ZET, której udział wzrósł aż o 1,6 punktu procentowego, co stanowi największy wzrost udziału w tym okresie wśród wszystkich stacji radiowych. (Dane Kantar). Największy wzrost wolumenu ...
-
Rynek reklamy warty blisko 9 mld zł
... Grupa RMF. Udział w słuchalności Grupy Eurozet wzrósł o 0,5 p.p. i nadawca ten umacnia swoją pozycję. Na ten wynik z pewnością wpłynęła główna stacja - Radio ZET, której udział wzrósł aż o 1,6 p.p., co stanowi największy wzrost udziału w tym okresie wśród wszystkich stacji radiowych. Na trzecim miejscu uplasowała się Grupa ...
-
Rynek reklamy wart 13 mld zł. Reklama kinowa z dużym wzrostem
... Grupa RMF. Udział w słuchalności Grupy Eurozet wzrósł o 0,3 p.p. i nadawca ten umacnia swoją pozycję. Na ten wynik z pewnością wpłynęła główna stacja – Radio ZET, której udział wzrósł aż o 1,3 p.p., co stanowi największy wzrost w tym okresie wśród wszystkich stacji radiowych. Na trzecim miejscu uplasowała się Grupa TIME ...