-
10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce
... . - przewiduje Anna Nowacka, Dyrektor Marketingu Grupy Shoper. 3. AI w obsłudze klienta W 2025 roku zaawansowane ... na tym, co najważniejsze – budowaniu trwałych relacji z klientami i tworzeniu wyjątkowych doświadczeń zakupowych. – podkreśla Maciej ... Shoperze. 7. Intensyfikacja analizy danych Zintegrowane narzędzia typu CRM będą w czasie rzeczywistym ...
Tematy: e-commerce w Polsce, e-commerce, rynek e-commerce, zakupy online, sprzedaż internetowa, handel internetowy, sklepy internetowe, handel transgraniczny, cross-border shopping, influencer marketing, AI, chatboty, automatyzacja, omnichannel, SEO, content marketing, CRM, sprzedaż subskrypcyjna, platforma marketplace, rok 2025 -
MŚP zainwestują w relacje i sztuczną inteligencję
... styku przedsiębiorstwa i rynku – sprzedaży, marketingu i obsługę klienta. Pojawiają się ... 8% małych i średnich przedsiębiorstw uważa, że wykorzystuje narzędzia oparte na AI, natomiast ... relacji najważniejsze jest zaufanie. Tak twierdzi 90% firm w kontekście relacji z klientami, 89% w kontekście relacji z pracownikami, a 85% w odniesieniu do relacji ...
-
Marketing i komunikacja w trakcie i po pandemii
... narzędzia. Jak komentuje Cezary Jasiczak z JobDone: - Wszelkie działania komunikacyjne przeniesiono do internetu, jednak wiele firm samodzielnie próbujących aktywności digitalowych poniosło klęskę. Działy marketingu wybierały niekiedy tańsze narzędzia ... ze wszelkich zobowiązań. Właściwie prowadzone działania pozwalają na stworzenie relacji biznesowych ...
-
Jak podnieść sprzedaż? Perswazją
... partnerskiej relacji, dla innych może być np. „przymilaniem się” lub przekraczaniem granic kontaktu profesjonalnego. Dlatego stosowane techniki i narzędzia zawsze ... z perswazji coraz częściej pojawiają się także pracownicy działów logistyki, marketingu, kadr i HR, czy produkcji. W niektórych przypadkach szkolenia pomagają w osiąganiu konkretnych ...
-
Wyzwania public relations 2004
... akcji. Dlatego sensowne wydaje się łączenie relacji inwestorskich z funkcjami public relations - najlepiej pod kierunkiem jednej osoby. Taka ... marketingu będą szukać nowych metod komunikacji z klientem bez oglądania się na tradycyjną reklamę. Branża public relations nie może nie dostrzegać zmian w marketingu. Musi posiąść nowe umiejętności, narzędzia ...
Tematy: -
6 mitów o PR, w które wierzą polskie firmy
... 6. – Po co komu PR w dobie content marketingu? Content marketing stał się jednym z kluczowych trendów w marketingu, a o jego skuteczności najlepiej świadczą liczby. Dobre jakościowo ... PR to nie tylko same treści, ale wszystkie narzędzia i działania podejmowane w celu budowania relacji pomiędzy firmą a otoczeniem. Stereotypy na temat PR-u często ...
-
E-sklep: jak konkurować mając niewielki budżet?
... (okienko pop-up, wysyłka maila z propozycją pomocy). Wykorzystaj do tego narzędzia do automatyzacji marketingu np. SalesManago. 2. Inteligentnie zwiększaj wartość koszyka ... klientów, dlatego że pokazują znajomość potrzeb, a to sprzyja nawiązaniu dłuższej relacji z klientem. Aby ułatwić sobie to zadanie, zastosuj samouczący się system inteligentnych ...
-
Trendy w e-commerce 2024
... zagadnienia jak sztuczna inteligencja czy handel transgraniczny - mówi Julia Maciejewska, szefowa Marketingu i Upsell w IdoSell. AI i machine learning Już w 2023 roku rola sztucznej inteligencji (AI ... experience W budowaniu silnych relacji z klientami w 2024 roku e-sklepom pomoże personalizacja customer experience. Narzędzia, które pozwalają na ...
-
Czy freelancerzy powinni się bać sztucznej inteligencji? Tak i nie
... mogą samodzielnie odpowiadać na pytania klientów, a narzędzia do edycji zdjęć generować grafiki na podstawie ... , a nie pełnoprawni zastępcy pracowników. Na przykład w marketingu AI może pomóc w analizie danych czy ... najlepsze godziny publikacji. Ale strategia komunikacji i budowanie relacji z odbiorcami to nadal domena człowieka. Freelancing w erze ...
-
Specjaliści PR wobec idei CSR
... w zaangażowaniu w społeczność lokalną 39,54% i budowaniu odpowiednich relacji z interesariuszami (37,21%). Wskazuje to, że ... sprawę, że CSR jest funkcją zarządzania, a nie marketingu. Czują się jednocześnie odpowiedzialni za wdrażanie, realizowanie i ... odpowiedzialności społecznej jedynie jako narzędzia budowania pozytywnego wizerunku, w obawie o ...
-
Portfel spółek: jak zbudować architekturę?
... marketingu, słaby marketing nie wspiera grupy w realizacji strategii, więc i cele i grupy firmy są trudniejsze do osiągnięcia. W grupach przedmiotem rozwiązań jest nie tylko tożsamość samej grupy kapitałowej czy spółki nadrzędnej ale i tożsamość poszczególnych uczestników grupy kapitałowej. Zaprojektowanie relacji ... w grupie narzędzia kontroli ...
-
Konsumenci uodpornili się na marketing
... w sieci, co stanowi istotne wyzwanie dla działów marketingu i przyczynę wprowadzania zmian do firmowych strategii sprzedaży – ... upraszcza procesy marketingowe i sprzedażowe firmy. Narzędzia te pozwalają bowiem na podział bazy ... informacje oraz analizuje je za sprzedawcę, który w relacji z klientem dysponuje od ręki uporządkowanym, kompleksowym zbiorem ...
-
Product placement w grach wideo
... nowym zabiegiem, ale częstotliwość wykorzystania tego narzędzia w promocji produktów, w cyklu ich życia ... wyboru innego rozwiązania, odpowiedzi czy ogólnie reakcji w relacji z wirtualnym światem gry. Równocześnie gracz doświadcza zmiennych ... . Adam Krzemiński pracuje w Katedrze Marketingu Produktu AE Poznań. Piotr Ratajczyk pracuje w Katedrze Marketingu ...
-
Synergia działań marketingowych
... ale również odmienność polityki i celów działów marketingu i trade'u. I niestety myliłby się ten, ... była zauważalna w reklamowej dżungli? A co z budowaniem relacji marki z konsumentem? A co z lojalnością, o której od lat ... dociera do niego za pośrednictwem sieci. A narzędzia, które wykorzystujemy, mają absolutnie drugorzędne znaczenie, ważne, aby ...
-
Wirtualne zarządzanie zyskuje zwolenników
... marketingu, w tym np. strategii wdrażania nowych produktów czy usług jednocześnie na kilku rynkach. Eksperci firmy za mniej efektywne w wydaniu wirtualnym uważają projekty z obszaru szeroko pojętego „client service”, wymagające utrzymywania bezpośredniej relacji ... . - Nakłady na infrastrukturę IT i narzędzia telekomunikacyjne, wykorzystywane w ...
-
Jak wypromować sklep internetowy?
... opierają się w głównej mierze bezpośrednio na budowaniu relacji z konsumentami oraz pośrednio na informowaniu ich o ofercie sklepu. ... są obecnie coraz częściej wykorzystywane w marketingu i służą głównie do komunikacji z klientami. Oprócz ... decyzji zakupowych. Pomocne są tu narzędzia w postaci kontentu wideo, najlepiej osadzonego w kartach produktów ...
-
PKPP Lewiatan: Czarna Lista Barier 2015
... sieci telekomunikacyjnej, jak telefon czy komputer) w celach marketingu bezpośredniego jest dopuszczalnej tylko wtedy gdy ... miałby ją wyrazić i w jakim trybie. W odniesieniu do relacji z konsumentem niejasny jest wpływ ... wspierające poprawę efektywności energetycznej oraz wdrażające narzędzia zarządzania popytem na energię. Rok 2015 nie przyniósł ...
-
Odporność i optymizm - sektor MŚP nie poddał się COVID-19
... narzędzia dostarczające klientom elastyczną politykę zwrotów i szeroki zakres opcji płatności. Ponadto przedsiębiorstwa rozwijające się są skłonne do priorytetowego traktowania relacji ... jedno z następujących rozwiązań: aplikacje do e-mail marketingu, system obsługi klienta, narzędzia do współpracy przy projektach lub oprogramowanie do handlu ...
-
Social media w różnych branżach
... postrzegać jako istotną szansę na budowanie relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami. Jest to szczególnie ... i w sieciach. W polskiej sieci WWW możemy znaleźć narzędzia do monitorowania dyskusji na temat marek w mediach ... pl. Istnieje również prawie 840 grup dotyczących reklamy, marketingu oraz image’u w sieci społecznościowej Goldenline, a także ...
-
Od miedzianych monet po sztuczną inteligencję. Jak zmieniały się programy lojalnościowe?
... osiągnięcie określonych poziomów – mówi Alexander Kubicki, dyrektor marketingu w Sparta Loyalty. Lata 80. uwypukliły jedną z niezwykle ... , jakie obie strony czerpią ze wspólnej relacji. Na tym podejściu bazuje między innymi ... korzyści dla konsumentów, stanowią jednak również strategiczne narzędzia dla przedsiębiorstw. Analiza uczestnictwa i preferencji ...
-
5 globalnych makrotrendów dla biznesu i konsumentów 2025
... marketingu - mówi Rainer Balensiefer, Managing Director, Accenture Song. 2) The Parent Trap (Rodzicielski dylemat) - Rodzice starają się wspierać swoje dzieci (często wbrew ich woli) w budowaniu zdrowej relacji ... jest zdefiniowanie pojęcia jakościowej pracy. Większość ankietowanych uważa, że narzędzia GenAI są przydatne, zwiększają efektywność (44 ...
-
Flash mob jako narzędzie marketingowe
... rajstopach. Reakcje widzów? Rozbawienie, szok, lekkie zgorszenie. Oglądalność relacji to 19 milionów wyświetleń. Relacje z tych ... od sponsorowanych? I czy da się używać tego narzędzia w sposób efektywny marketingowo? Flash moby organizowane ... mob czy raczej za efekt ewolucji ambientu, marketingu partyzanckiego? Niezależnie od nazewnictwa – dobra akcja ...
-
Firmy produkcyjne stawiają na rozwój BMP
... poprawę i optymalizację procesów biznesowych w organizacji wspieranej przez narzędzia automatyzujące przebiegi procesowe (BPMT), co może pomóc w ... wprowadzenia nowego produktu na rynek); budowania relacji z klientami (CRM oraz obsługa wielu kanałów kontaktu z ... odbioru towaru) zarządzanie dokumentami związanymi z funkcją marketingu co przekłada się na ...
-
Równość płci na rynku pracy. Czy kobiety mają powód do niezadowolenia?
... , koordynatorka zespołu komunikacji i influencer marketingu w Grupie Pracuj. Trudność w pogodzeniu obowiązków matki i ... internetową zarobki.pracuj.pl, to także praktyczne narzędzia, np: bezpłatny kalkulator godzinowy. To również szereg materiałów ... w odpowiedziach pań dotyczących inflacji i jej relacji z pensją. Kobiety przyznają bowiem, że ich ...
1 2