-
Reklamy piwa IV kw. 2013
... – grudzień polscy piwowarzy wyemitowali łącznie 244 nowe reklamy - niemal o połowę mniej niż w kwartale poprzedzającym. Raport analizujący aktywność reklamową producentów piwa został przygotowany przez IMM po raz ósmy. Jego celem jest analiza zgodności reklam branży piwowarskiej z Kodeksem Etyki Reklamy. Spokój po intensywnym sezonie letnim ...
-
Reklamy piwa I kw. 2014
... Reklamy. Okazuje się, że żaden ze spotów nie wzbudza zastrzeżeń. Jak już wspomniano we wstępie, raport przygotowywany przez Instytut Monitorowania Mediów na zlecenie branży piwowarskiej wskazuje, że w I kwartale 2014 r. wyemitowano we wszystkich środkach przekazu łącznie 274 nowe reklamy piwa - 24 reklamy ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... "), a także technologiom oferującym nowe możliwości pozyskiwania klientów (np. geolokalizacja czy technologie zbliżeniowe). Na potrzeby raportu adStandard 2011 redakcja serwisu Internet Standard oraz Interaktywny Instytut Badań Rynkowych przeprowadziły wspólne badanie stosunku polskich internautów do reklamy online. Użytkownicy sieci odpowiedzieli ...
-
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
... reklamy mobile display. Spadały natomiast przychody reklamowe prasy (-20,6%), kina (-9,6%) oraz - w niewielkim stopniu - reklamy ... nowe nośniki i szansę dotarcia do 0,5 mln pasażerów więcej podróżujących codziennie metrem. Sytuacja na rynku reklamy prasowej nie pozostawia złudzeń co do drugiej połowy roku. Zwłaszcza w prasie codziennej rynek reklamy ...
-
Nowa forma reklamy: spotler w komórce
... jedną z ulubionych rozrywek. W przyszłości trendy tematyczne na naszym rynku pewnie się utrzymają, pojawią się natomiast nowe możliwości technologiczne w telefonii, a co za tym idzie – także nowe pomysły w dziedzinie reklamy mobilnej. Przede wszystkim, w miarę powiększania się bazy telefonów najnowszej generacji, będziemy mieli wkrótce do czynienia ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... rozwoju rynku reklamy w Polsce w bieżącym roku. Zakładamy, że jesienią nie pojawią się nowe ogólnokrajowe ograniczenia i zarówno gospodarka jak i rynek reklamy będą stopniowo się odbudowywać. Przewidujemy, iż od września budżety reklamowe zaczną wracać do poziomów z poprzedniego roku. Oczywiście w skali całego roku rynek reklamy odnotuje największy ...
-
Pandemia odciska piętno na rynku reklamy. Ponad 9% spadku, broni się digital
... , z którym mieliśmy do czynienia w czasach recesji z 2009 roku. Jak jednak czytamy, konieczność zachowywania dystansu społecznego oraz nowe zachowania konsumentów w znacznym stopniu przyczyniają się do rozwoju reklamy w kanale digital, której udział w globalnym rynku po raz pierwszy zdołał przekroczyć 50%. Dynamika wydatków reklamowych na ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... w odniesieniu do liderów tortu reklamy w internecie: reklamy w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych (SEM 48%) i reklamy graficznej (klasyczny display: 45%, wideo: ... handlowych, jeśli ten przychód w danym okresie rozliczeniowym będzie wyższy. Prawdopodobnie nowe obciążenie finansowe dla firm z branży online nie jest rozwiązaniem tymczasowym i ...
-
Polacy nie chcą ograniczenia reklamy piwa
... już planują kolejne kroki, które uderzyć mogą w branżę alkoholową. Tym razem chodzi o zakaz reklamy piwa. Co o takim pomyśle sądzą Polacy? Okazuje się, że niemal 6 na 10 ... rezultaty zmian i iść o krok dalej - resor zdrowia już forsuje nowe rozwiązanie. Tym razem chodzi o reklamy piwa, których emisja miałaby zostać przesunięta z godziny 20.00 ...
-
Branded content - reklama bez reklamy?
... nowe wyzwania przed marketerami. Które z dostępnych im narzędzi jest w stanie przebić się przez konsumencki opór? Dobrym pomysłem wydaje się branded content. To forma komunikacji, której zadaniem jest pobudzić percepcję odbiorcy, a wyróżnikiem - kreacja oraz subtelne połączenie reklamy oraz rozrywki. Reklamy ... reklamy z treściami rozrywkowymi. ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... dojazdów do pracy, jak i wyjadów wypoczynkowych. W 2020 roku wpływy reklamowe operatorów reklamy zewnętrznej spadły o 38,8% czyli o 210,8 mln zł. Drugi kwartał był dla OOH ... bez nich widzowie nie wrócą przed duży ekran. Udział mediów w przychodach z reklamy W konsekwencji różnej dynamiki zmian poszczególnych klas mediów zmienia się ich udział w ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... . Czy PR jest ą-ę? Jak wynika z badań reakcji internautów na nowe kampanie promocyjne, stosując reklamę tradycyjną, odbiorców coraz trudniej zaskoczyć i wywołać wśród ... naprawdę”. Może za kilkaset lat nasi potomkowie uwierzą w prezentacyjną rolę reklamy – ale dzisiaj niechętnie traktujemy jej związek z doświadczaną przez nas rzeczywistością jako ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%
... stosowany dotychczas podział tych dwóch segmentów stał się nieaktualny w dobie smart TV i CTV. Nowe podejście będzie miało również wpływ na ujęcie pozostałych części reklamy digital w raporcie dla całego rynku reklamy. Z najnowszej edycji badania założycielskiego Nielsen wynika, że 4,5% gospodarstw domowych w Polsce posiada wyłącznie WebTV ...
-
Rośnie rynek reklamy video online
... więc filmy reklamowe, spoty, mogą być transformowane na potrzeby nowego medium i zdobywać nowe rynki. Co to oznacza? Telewizyjne kampanie marketingowe, rozciągając się na kanał ... musiały świadczyć usługi "ful service". Te, które specjalizują się tylko w typie reklamy online lub offline, będą musiały szukać partnerów oraz doświadczonych pracowników, ...
-
Nadchodzą nowe formy reklamy online
... rynku spadnie z 47 do 17 procent, wynika z najnowszych badań. Wzrośnie natomiast znaczenie reklamy osobistej, czyli dopasowanej do potrzeb potencjalnego klienta. Wydatki ... sklepie internetowym lub pozyskanie wniosku o umowę z operatorem telekomunikacyjnym. Wyświetlenie każdej reklamy poprzedza specjalna, trwająca ułamki sekund, aukcja. Stają do niej ...
-
Kosmiczne reklamy
... urządzenie, które pozwoli umieszczać w kosmosie reklamy widoczne z Ziemi. "Reklamy kosmiczne pozwolą objąć duże obszary i kolosalną liczbę konsumentów" – zachwala swoje rozwiązanie konstruktor. "To będzie - jak ... trzeba będzie wprowadzić poprawki do map nieba, na którym obok dotychczasowych gwiazdozbiorów pojawią się nowe. A następne pokolenia będą ...
Tematy: ciekawostki -
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... reklamy on-line wciąż się utrzymuje - według badania IAB AdEx przeprowadzonego przez PwC, wydatki ... online w latach W branży reklamy cyfrowej nadal utrzymują się dwucyfrowe wzrosty. W roku 2011 indeks rok-do-roku na tej samej bazie uczestników badania wyniósł 22%. W zeszłym roku do projektu dołączyły 3 nowe podmioty, zastępując wcześniejsze, które ...
-
Google Play: nowe wirusy w aplikacjach dla dzieci z ponad 1 mln pobrań
... aplikacji. Ukryte w nich złośliwe oprogramowanie "Tekya" zmuszało użytkowników do klikania w reklamy. I wprawdzie sklep usunął już zainfekowane programy, to jednak można się ... 000 razy. Jego działanie polegało na imitowaniu działań użytkownika poprzez klikanie w reklamy i banery takich agencji reklamowych jak np. Google AdMob, AppLovin, Facebook i ...
-
Nowe techniki oszustw
... wiadomości zalecano użytkownikom pobranie najnowszej wersji paska narzędziowego Google Toolbar, który zablokuje reklamy typu pop-up i oprogramowanie szpiegujące (spyware). Użytkownicy ... funkcjom skanowania tekstu stosowanym w tradycyjnych filtrach antyspamowych. Nowe techniki zostały znalezione w trzech szeroko rozprzestrzeniających się wiadomościach ...
-
Marek Jakubiak otwiera nowe browary
... nowe browary, warzy kolejne gatunki piwa i przebojem zdobywa polski rynek. Mówi, że chce odbudować w ... niemieckie. W pozostałej części kraju ekspansja dużych koncernów, wprowadzanie nowych technologii, opakowań, sposobów sprzedaży i reklamy bezpośredniej spowodowały, że małe browary cofały się w rozwoju. Pierwszemu Ciechanowi udało się przekonać ...
-
Skuteczność reklamy online
... marki w internecie, zarówno w zakresie reakcji bezpośredniej, jak i zmian świadomościowych użytkowników, spowodowanych kontaktem z reklamą. Przy okazji tego projektu zbadane zostały także nowe formy reklamowe" – powiedział Adam Kwaśniewski, odpowiedzialny za projekt ze strony Ad.net, sieci która udostępniła powierzchnię reklamową. W ramach kampanii ...
-
Nowe przełączniki D-Link xStack
... (resellerom) D-Linka w działalności biznesowej. W Polsce kampania prowadzona będzie pod hasłem „xStack - Przełącz się najlepiej”. Składają się na nią m.in. reklamy w prasie branżowej, działania public relations, marketing bezpośredni oraz eventowy (cykl szkoleń i prezentacji). Stworzono też specjalną stronę internetową poświęconą rozwiązaniom ...
-
Nowe technologie w rekrutacji: konieczność nie opcja
... aplikacji mobilnej, a co piąty (21%) wymieniał wiadomości z potencjalnym pracodawcą. Nowe technologie w rekrutacji to już chleb powszedni. To niektóre z wniosków, do ... technologicznych, najczęściej wykorzystywane przez kandydatów do poszukiwania ofert pracy są reklamy w mediach społecznościowych – średnia globalna wynosi 31%, a najwyższy wynik w ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... rozwój rynku kształtować będą nowe modele płatności za reklamę internetową. W przyszłości możemy spodziewać się większych przychodów z kampanii typu performance - CPA, gdyż nowe branże - poza finansową - powinny być zainteresowane przeprowadzaniem kampanii w tym modelu”. Wg wyników raportu IAB AdEx udział reklamy SEM w Polsce wzrósł z 20 ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... 2011 r. wynosiła 9,9 mld USD). „Postępująca migracja z mediów tradycyjnych do Internetu zyskała nowe koło napędowe - konsumenci wyjątkowo szybko przyzwyczaili się do ... rynek reklamy online osiągnie wartość 1,428 mld USD. Według prognoz PwC rynek reklamy internetowej w 2016 roku pod względem wielkości nieznacznie wyprzedzi rynek reklamy telewizyjnej ...
-
Rynek mediów i reklamy 2008-2012
... reklamy internetowej. W skali światowej jego wzrost ma wynieść 29,5 proc. Raport podaje, że do 2012 r. światowe przychody z reklamy mobilnej wzrosną sześciokrotnie, do poziomu 16,4 mld dol. Rozwój rynku kształtować będą nowe rodzaje reklamy ...
-
Gdzie lokować reklamy, żeby odnieść sukces?
... Reklamy w czasopismach (+1) Reklamy w kinach (-2) Reklamy w punktach sprzedaży (-) Cyfrowe reklamy zewnętrzne (+2) Globalny konsumencki ranking Ad Equity – media internetowe Treści od influencerów (+1) Reklamy w e-commerce (+1) Reklamy w podcastach (-2) Reklamy typu story w mediach społecznościowych (+1) Reklamy ... pociąga ich to, co nowe i atrakcyjne ...
-
Jak sektor OTC inwestuje w reklamy?
... konkurencji ze strony cyfrowych platform handlu elektronicznego, a marki zyskują nowe możliwości nawiązania współpracy, a nawet realizacji kampanii direct-to-consumer. Większa konkurencja o ruch i sprzedaż będzie napędzać dalszy rozwój reklamy marek i reklamy efektywnościowej. Prognozujemy, że wydatki na reklamę produktów medycznych dostępnych bez ...
-
Nowe oblicze reklamy?
... reklamy, choć ostatnio znów notuje doskonałe wyniki, ma przed sobą nowe problemy. Są one związane głównie z wyłączaniem reklam przez odbiorców – i nie chodzi tu tylko o reklamy ... dla mniejszych firm, które nie dysponują gigantycznymi budżetami. Jeśli bowiem reklamy okażą się wystarczająco zabawne, Internauci sami zadbają o dystrybucję. Przykładem ...
-
Oszuści klikają w reklamy
... w bandery jest sfingowanych. Większość oszustów najzwyczajniej szkodzi polskiemu rynkowi reklamy internetowej. Chcą zarobić szybkie i łatwe pieniądze, nie ... postarają się wspólnie rozprawić z nieuczciwymi odbiorcami reklamy, albo wycofają się z płacenia za ilość kliknięć i zastosują nowe formy zliczania oglądalności, które zostały ostatnio ...
-
Europejczycy ignorują reklamy internetowe
... proc. Badania ADTECH wskazują, że użytkownicy najczęściej klikają na reklamy wideo (przeciętny CTR - 4,6 proc.) oraz reklamy typu pop-up i layer (CTR - 0,6 proc.). Internauci ... sieci - przyznaje Dirk Freytag, CEO ADTECH. - Potrzebne są nowe formaty, takie jak reklamy wideo, które przyciągną uwagę użytkowników i wygenerują kliknięcia. W ramach ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... trendem wpływającym na światowy rynek reklamy internetowej w ciągu ostatnich kilku lat. Dzięki nowym typom urządzeń - takim jak inteligentne głośniki z cyfrowym asystentem i inteligentne telewizory - zmienia się sposób interakcji konsumentów z usługami i treściami multimediów. Pojawiają się tym samym nowe obszary konkurencji dla cyfrowych graczy ...
-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
... całego rynku. Indie i Rosja liderami wzrostu wydatków na reklamę w sektorze telekomunikacji Zgodnie z prognozą Zenith, Indie będą najszybciej rozwijającym się rynkiem reklamy telekomunikacyjnej w latach 2020-2023, z rocznym wzrostem na poziomie 11%. Według eMarketera, tylko 31% populacji posiada obecnie smartfona, ale za sprawą wprowadzenia ...
-
Internauci a stare i nowe media
... reklamy). Zdarza się, że zabawne treści użytkownicy pokazują podczas imprez i spotkań towarzyskich. Bywa również, że społecznościowe portale ogląda się wspólnie z małżonkami lub znajomymi. Wówczas patrzy się na czyjeś nowe ... z którymi wiążą szczególne sentymenty czy doznania WNIOSKI DOTYCZĄCE REKLAMY I ZAKUPÓW W SIECI Z badań wynika, że wzrasta rola ...
-
Co odróżnia PR od reklamy
... dyrektor kreatywny przenosi uwagę z produktu na samą reklamę. W efekcie powstają rewelacyjne reklamy, które ... nie sprzedają produktu. Doskonale pamiętamy spot reklamowy, ale nie ... Public relations jest stosunkowo tańsze. 8. Reklama lubi stare nazwy. Public relations woli nowe nazwy. Nowa marka jest w public relations atutem, odwrotnie niż w reklamie ...
Tematy: