-
Branża deweloperska a reklama w Internecie
... % ankietowanych warszawskich firm deweloperskich, czyli aż do 30% z nich agencje SEO/SEM w ogóle nigdy nie dotarły, co zostało pokazane na wykresie nr 3. 20% ankietowanych firm deweloperskich jest zainteresowanych usługami agencji SEO/SEM Sprawdźmy jeszcze, czy firmy deweloperskie są zainteresowane nawiązaniem potencjalnej współpracy z agencjami ...
-
Przygotowania do Euro 2012 okiem inżynierów
... . Najczęstszym kryterium stosowanym przy wyborze wykonawcy inwestycji jest, według przepisów ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2004 Nr 19, poz. 177 z pn. zm.) najniższa cena. Czy jednak owa najniższa cena wiąże się z jakością usług? 17% specjalistów wskazało, jako ...
-
Polski rynek IT 2010 - Computerworld TOP 200
... HP Polska. Za liderem plasują się polscy dystrybutorzy - ABC Data, Action, AB, Tech Data Polska. Marek Sadowski, prezes ABC Data (nr 2 w tegorocznym Computerworld TOP 200) może mieć jeszcze jeden - obok dobrych wyników finansowych - powód do zadowolenia. "Skutki spowolnienia gospodarczego wprawdzie były ...
-
Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013
... marki Schweppes, Fanta i Tymbark z budżetami od 5 do 6 mln zł starają się konkurować z liderami segmentu na poziomie kilkakrotnie niższym. Na pozycji nr 7 znalazła się marka wylaunchowana w tym roku przez firmę Zbyszko 3 Cytryny z budżetem 5 mln zł. W tej kategorii wartym odnotowania jest fakt, że ...