-
Ewolucja spamu 2007
... tego rodzaju spamu, dlatego otwierali załączniki, w których znajdowali dobrze znane im teksty reklamowe. Na początku tego rodzaju spam skutecznie obchodził filtry antyspamowe i ... i zróżnicowaną treść. Spam polityczny w rosyjskim Internecie obejmował: przedwyborcze obietnice różnych partii politycznych: "Zagłosuj na Sojusz Sił Prawicowych 2 grudnia, ...
-
Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej
... i werbalną firmy. Znaczy to, że wewnętrzne działy marketingu, agencje reklamowe i agencje PR zajmujące się realizacją komunikacji i prezentacji rynkowej firmy powinny ... a nie co mówi poprzez reklamę, kształtuje reputację. Niedotrzymywanie, często przesadzone obietnice na pewno zostaną zapamiętane przez otoczenie oraz popsują firmie wizerunek i ...
-
Metody socjotechniki: świąteczny ranking
... MySpace, bywały w przeszłości umieszczane bez wiedzy administratorów fałszywe banery reklamowe, których kliknięcie powodowało pobranie szkodliwego oprogramowania do systemu ... promocji, korzystając z pozornie nieszkodliwych ankiet do gromadzenia danych osobowych. Obietnice nagród rzeczowych, kuponów upominkowych, a nawet nagród pieniężnych mają na ...
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
... o swoich stałych klientów, kierując do nich m.in. nieodpowiednie przekazy reklamowe. Eksperci z Sociomantic Labs dokonali analizy najpoważniejszych błędów popełnianych przez osoby ... robić nawet wtedy, gdy nakłady te jeszcze podwyższą. Grzech czwarty – fałszywe obietnice Dobrym przykładem ilustrującym zagadnienie fałszywych obietnic może być branża ...
-
Oszustwo na Ray Ban
... się do konta na Facebooku i w imieniu właściciela profilu rozsyłają natrętne obrazki reklamowe. Żeby zrealizować zadanie, oznaczają (otagowują) osoby na liście znajomych. ... To pozwala załatać luki w systemie. Bądź wyjątkowo ostrożny w przypadku e-maili zawierających obietnice tak dobre, że aż niemożliwe. Nie można odpowiadać na tego typu wiadomości ...
-
Oszustwo nie tylko "na wnuczka", czyli na co powinni uważać babcia i dziadek
... podatne na tego typu komunikaty. Aby wzmocnić wiarygodność, nierzadko tworzą fałszywe strony internetowe i kampanie reklamowe, które sprawiają wrażenie autentyczności. Do tej kategorii należą także obietnice szybkiego wzbogacenia się, które mamią niskim ryzykiem i gwarantowanymi zyskami, często poprzez inwestycje alternatywne czy w kryptowaluty ...