-
Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności
... Contact Centre Benchmarking Report przewiduje się, że w ciągu roku wykorzystanie czatu w obsłudze klienta może się nawet podwoić. Potwierdzają to wyniki naszego badania. W raporcie idealo dotyczącym form obsługi klienta opublikowanym w lutym 2014 roku korzystało z niego 26% sklepów. Dziś natomiast zaobserwowaliśmy wzrost o 11% oraz bogactwo ...
-
Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014
... - to sieci, w których obsługa klienta stoi na najwyższym poziomie – wynika z czwartej edycji badania zrealizowanego przez firmę Daymaker. ... natomiast Terranova, której wynik sięgnął zaledwie 25 procent. Główne wnioski z badania Daymakerindex 2014: Łączna ocena obsługi klienta spadła nieznacznie w porównaniu z rokiem 2013, z 67,4% w 2013 roku do 66 ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2014
... , obsługa klienta, finanse, IT Najwięcej ofert pracy skierowanych było do specjalistów ds. sprzedaży (prawie 40% wszystkich ogłoszeń o pracę). Po kilkanaście tysięcy ofert pracy przeznaczonych było również dla specjalistów ds. obsługi klienta (18 256 ofert), finansistów i informatyków. Porównując do liczby ofert w II kwartale 2014 roku ...
-
Co czeka social media w 2014 r.?
... Lubię To i Krzysztof Kwacz z Get More Social. Co czeka social media w 2014 r.? Rok 2014 to czas większej integracji social media z innymi elementami marketingowego mixu. ... klientami w sieci – zgadza się Rahim Blak z Click Apps. – Obsługa klienta nabierze nowego kształtu, ograniczając lub rezygnując ze skomplikowanych - kosztownych i czasochłonnych ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2014
... opinii o sklepach internetowych — najczęściej komentowaną i ocenianą przez konsumentów kwestią była „obsługa klienta” (ten temat został poruszony 404 704 razy). Nieco mniej, bo ... . Polecam— pisze Domi w opinii o sklepie z listopada 2014. Bardzo dobry sklep z profesjonalnym podejściem do klienta. Świetna opcja live-chatu, w razie jakiegokolwiek ...
-
Ubezpieczenia: obsługa online nie jest priorytetem
... obecnego stanu wykorzystania portali internetowych polskich majątkowych towarzystw ubezpieczeń w kontekście sprzedaży i obsługi klienta. Badanie portali online zostało przeprowadzone w okresie kwiecień - maj 2014 r. wśród 17 polskich towarzystw ubezpieczeń oferujących ubezpieczenia komunikacyjne, w podziale na dwie grupy ubezpieczycieli ...
-
Jakość obsługi klienta w 2015 r.
... klientów do malkontenctwa. Najbardziej zadowoleni z obsługi są mieszkańcy Szczecina, a najmniej - województwa łódzkiego. Dobra obsługa ma być standardem Człowiek szybko przyzwyczaja się do dobrego, nie ma się ... głosy, przyznając najprzyjaźniejszym firmom Gwiazdy Jakości Obsługi. Tegoroczna edycja trwała od 1.12 2014 do 30.11 2015, w tym czasie ...
-
Rynek pracy w II kwartale 2015 r.
... Obsługa Klienta przed IT – wynika z analizy portalu Praca.pl, dokonanej w okresie między 1 kwietnia a 30 czerwca bieżącego roku. Jakie branże najpopularniejsze? W których branżach najłatwiej o zatrudnienie? Tu nie ma niespodzianek – tak jak w poprzednim kwartale oraz analogicznym okresie ubiegłego roku dominują trzy obszary – Sprzedaż i Obsługa ... 2014 ...
-
Logistyka stawia na sprzedaż wielokanałową
... wymuszają poszukiwanie jak najkorzystniejszych rozwiązań, o czym świadczy fakt, że to właśnie obsługa klienta jest głównym bodźcem do przyjęcia wielokanałowej strategii. Capgemini Consulting ... Łańcuchów Dostaw w Smeal College of Business. Meksyk wciąż popularną lokalizacją W 2014 roku utrzymała się tendencja wzrostu popularności Meksyku jako położonej ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2019
... osoby wspierające pierwszą linię kontaktu z klientem, jak i m.in. doradcy i konsultanci biznesowi czy opiekunowie klienta. Obsługa klienta w ostatnich kwartałach Zarówno w ostatnich kwartałach, jak i latach specjaliści ds. obsługi klienta odnotowują stabilne zainteresowanie pracodawców. Do tej grupy kierowane jest co piąte ogłoszenie na Pracuj.pl ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2015
... spraw handlu i sprzedaży. Na drugim miejscu plasuje się obsługa klienta, a na trzecim - finanse. Zwiększone zainteresowanie rynkiem pracy widoczne jest również po stronie ... ogłoszeń I kwartału 2015 r.), wzrost o 13% w stosunku do ostatniego kwartału 2014 r. Dla porównania, w całym 2014 r. ogłoszenia dla specjalistów z tej branży stanowiły 22% ogółu ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... skutki i osiągnęła założone cele. Smartfonizacja Według badań TNS Polska ze stycznia 2014 roku aktualnie już 44% Polaków posiada smartfona. Należy mieć na uwadze, ... mniej niż 20% użytkowników ważna jest przede wszystkim techniczna jakość usługi, dobra obsługa klienta czy też pozytywne opinie innych osób. Należy jednak zauważyć, że użytkownik ...
-
Nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych okiem BCC
... , aspekty środowiskowe, koszty eksploatacji, koszty cyklu życia, efektywność kosztowa, obsługa klienta i pomoc techniczna, termin dostarczenia oraz okres dostarczenia lub ... Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju w propozycjach na wydatkowanie środków finansowych w latach 2014 -2020 wskazane jest że na infrastrukturę rząd chce przeznaczyć najwięcej tj. ...
-
Jesienią trudniej o oferty pracy
... 2014 pracodawcy wysunęli o 12 proc. mniej ofert pracy niż w okresie lipiec-wrzesień. Z najgorszą sytuacją mieliśmy w produkcji, gdzie ofert było aż o 635 mniej, na drugiej pozycji obsługa klienta ... oraz wczesnojesiennych. Porównując dane z GUS dotyczące zatrudnienia w grudniu 2014 roku do analogicznego miesiąca w 2013 roku, możemy zauważyć wzrost ...
-
Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia
... .opineo.pl w okresie 11.08.2014-11.09.2014 na próbie 1000 osób). Prawdziwe koszty ... grzechy sklepów internetowych to wciąż: Utrudniony kontakt. Fatalna obsługa. Uszkodzony towar. Spóźniona przesyłka. Towar, który okazał ... to kolejna bardzo skuteczna metoda projektowania dobrego doświadczenia u klienta. W zamian za pozytywną opinię — sklep odwdzięcza ...
-
Czy sektor BPO/SSC będzie się bił o biura?
... po pierwszych trzech kwartałach najemców znalazło więcej powierzchni niż w całym 2014 roku. Największym powodzeniem cieszyły się biura w Krakowie, Trójmieście i Wrocławiu, ... ośrodkami ITO. Przedmiotem outsourcingu są najczęściej usługi księgowe, obsługa klienta, usługi IT oraz obsługa finansowa, a w ostatnim czasie mocniej widoczne są usługi ...
-
Światowy rynek ubezpieczeń 2013
... świecie potwierdziło pozytywne doświadczenia z ubezpieczycielami w 2013 r., pokazuje Światowy Raport Ubezpieczeń 2014 (WIR) opublikowany przez Capgemini i EFMA. W efekcie, prawie 70 procent ... . Według badania Capgemini “Głos Klienta”, wyszukiwanie i uzyskiwanie cen polis, jak również obsługa roszczeń są dla klientów najważniejszymi obszarami ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... dla zagranicznych marek jest już narzędziem nowatorskiej obsługi klienta i prezentacji produktów. Omnichannel w obsłudze klienta Wielokanałowość w sklepie internetowym nie powinna ograniczać się ... wszystkiego w Internecie, mówił Paolo de Cesare, szef francuskiej sieci Printemps już w 2014 roku. Dlatego nie wystarczy już tylko sprzedawać im rzeczy, ...
-
Praca dla studenta: najwięcej ofert w call center
... wieku do 24 lat to 17,5% wszystkich bezrobotnych (źródło: GUS, dane za I kwartał 2014 roku). Wskaźnik ten w ostatnich latach utrzymuje się na podobnym poziomie. ... doradcy klienta studenci mogą liczyć na wynagrodzenie od 12 zł do 16 zł brutto. Zatrudnienie w call center umożliwia wypracowanie umiejętności takich jak: praca w zespole, obsługa klienta ...
-
Zarządzanie dokumentami i back-office: outsourcing na topie
... szukający klientów wśród największych krajowych przedsiębiorstw. Rok 2014 będzie kolejnym okresem wzrostu branży. Zarządzanie dokumentami, obsługa finansowo- księgowa oraz usługi kadrowo – ... komercyjnego najdynamiczniej rozwija się obsługa kancelarii. Możliwość realizowania takiej usługi także w siedzibie klienta powoduje, że korzystają z niej ...
-
Oferty pracy: z jakich województw pochodziło ich najwięcej?
... oraz przemysł ciężki. Istotny wzrost liczby ofert pracy, w porównaniu do 2014 r., odnotowała branża budownictwo i nieruchomości, gdzie liczba ogłoszeń wzrosła o 24%. Znaczące ... do specjalistów handlu i sprzedaży, na drugim miejscu uplasowała się specjalizacja obsługa klienta. Trzecie miejsce należy do inżynierów, zapotrzebowanie na nich wzrosło o ...
-
Rekrutacja synonim rozczarowania?
... brak informacji irytuje 22% poszukujących pracy. Z przeprowadzonej przez Praca.pl w 2014 r. ankiety wynika zaś, że aż 89% kandydatów do pracy jest rozczarowanych ... od pracodawców, lecz specyfika rynku pracy – sprzedawców czy osób związanych z obsługa klienta zawsze będzie potrzeba więcej, niż historyków sztuki.” – komentuje Krzysztof Kirejczyk. ...
-
Najlepsze sklepy odzieżowe online
... zawiedziony klient z pewnością wytknie to w swojej opinii. — Poziom obsługi klienta to kryterium obowiązkowe — uważa Jerzy Osika, prezes Promedia. — Chcąc konkurować z ... . (lobo45, czerwiec 2014)* Bardzo brakuje opisu produktów — np. kurtka jesienna/zimowa, czy ocieplona, nieprzemakalna itp. (m.p., październik 2014)* Szybka obsługa, ceny sukienek ...
-
Najlepsze sklepy internetowe 2012
... , dobrze obsłużony, jednak odpowiedź „miła i dobra obsługa” wskazało jedynie 34% badanych. Co ma więc większy ... wynieść nawet 23 mld złotych i przewiduje się, że w 2014 roku sprzedaż wzrośnie o kolejne 9,3 mld złotych (Internet ... już nie tylko przyciągnięcie potencjalnego klienta, ale też jego utrzymanie. Walka o lojalność klienta to dla wielu ...
-
Kantory internetowe w opinii klientów
... wizytę klienta — mówi Paweł Kucharzak, prezes zarządu Opineo. Kantory internetowe nie tylko muszą zdobyć klienta, ale ... konsumentów, jest brak całodobowej obsługi — infolinia i obsługa kantoru odbywa się tylko w dni robocze ... jest nie taka, jaką chciałem (pomniejszona o prowizję). (mko, grudzień 2014)* *Wszystkie opinie pochodzą z serwisu Opineo.pl ...
-
PIN, hasło dostępu, telekod: Polacy mają dość
... różne kanały dostępu: internet, smartfon, telefoniczne centra obsługi, bezpośrednia obsługa „przy okienku”, co będzie wymuszać zastosowanie bardziej przyjaznych dla ... czemu ogólne doświadczenie klienta jest bardziej pozytywne" dodaje Robert Weideman. Informacje o badaniu Badanie TNS Polska zostało przeprowadzone w listopadzie 2014 roku na ...
-
Najlepsze sklepy motoryzacyjne online
... e-sklepy były: sprawność realizacji zamówienia, jakość obsługi klienta, jakość zapakowania towaru oraz ocena, ... stany magazynowe. Przykładowe opinie: Super sklep i super obsługa. Chodzi mi o to, że nie byłem ... strony sklepu. Nadkole ciągle niewymienione. (Maciek, wrzesień 2014)* Kim są klienci internetowych sklepów motoryzacyjnych? Użytkownicy, którzy ...
-
Amber Energia Centrum Usług dołącza do ŁSSE
... obsługa kadrowo – księgowa, biuro obsługi klienta ...
-
Outsourcing kadrowo-płacowy w Polsce 2009
... klienta”, zauważa Ireneusz Anoszczenko, dyrektor sprzedaży i marketingu, ADP Polska. Najważniejszymi graczami na rynku są duże firmy, których podstawową działalnością jest outsourcing w obszarze kadrowo-płacowym. Poza nimi na rynku funkcjonują także firmy, których podstawową działalnością jest doradztwo w obszarze HR, a obsługa ... się, że w 2014 ...
-
Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
... usług specjalizują się głównie w finansach i księgowości oraz obsłudze klienta, ale do ich zadań należy również zarządzanie łańcuchem ... poziomie nieco powyżej 7%. Zgodnie z powyższymi danymi, w 2014 roku wartość tego rynku ma osiągnąć ... takich jak kompleksowa księgowość, sprzedaż, IT, czy obsługa kadr i płac. Powyższe założenia to najpoważniejsze, ale ...
-
M-commerce: więcej kanałów sprzedaży powiększa sprzedaż?
... jeszcze tak oczywiste. Według raportu mGenerator z 2014 roku, mamy w tym względzie cały czas penetrację ... , jeżeli uwzględnimy specyfikę i zwyczaje naszego klienta. Przykładowo, z raportu „Gender Factor. Męskie branże w kobiecych ... informacje o produktach w sklepie będą niewystarczające, obsługa nie będzie miała wystarczających informacji o ...
-
Wirtualizacja: tak czy nie?
... klienta końcowego. Na rynku działa kilku dostawców rozwiązań do wirtualizacji. Kwadrat Gartnera jasno określa liderów w tym sektorze. Zaprezentowane dane dotyczą jeszcze badań przeprowadzonych w 2013 roku. Można swobodnie zakładać, że ten trend odzwierciedli także rok 2014 ... jest skonfigurowana jako „dynamic”. Obsługa urządzeń SSD nie jest do chwili ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 16/2016
... bezrobotnych absolwentów wyższych uczelni niż w 2014 r. Wg GUS wzrost produkcji sprzedanej przemysłu ... klienta w danym banku oraz rozbudowaną sieć bankomatów placówki – podsumowuje Iwona Kubicz. Nadal dość spory odsetek klientów zmienia bank ze względu na jakość obsługi. Dla 16 proc. ankietowanych motorem do zmiany banku była nieprofesjonalna obsługa ...