-
Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie
... obsługa mailowa ma znaczące przełożenie biznesowe: ponad 53% badanych rezygnuje ze współpracy z firmą, która nie odpowiada na ... 4,2. W sumie 89% badanych uznało, że jest to dla nich raczej ważny lub bardzo ważny czynnik podczas korespondencji mailowej z firmami. Forma odpowiedzi Dla ponad 68% badanych forma odpowiedzi ze strony firmy jest raczej ...
-
Obsługa zamówień w sklepach internetowych
... realizowaniu usług - zaginięcia przesyłek rejestrowanych, ubytek zawartości przesyłek, zepsucie lub uszkodzenie zawartości przesyłek, okradanie przesyłek pocztowych, naruszenie tajemnicy korespondencji czy sprzeniewierzenia w obrocie pieniężnym. Kontrola wykazała że wszystkie zastosowane przez Pocztę Polską w obrocie paczkowym środki nie są w pełni ...
-
Help desk i polski rynek
... , przyjmowanie reklamacji i skarg, tworzenie FAQ-ów, rejestrowanie zgłoszeń i rozwiązań, komunikacja z serwisami, monitorowanie pracy serwisów, śledzenie napraw, rejestracja i obsługa korespondencji e-mail. Mają oni duże kompetencje w komunikowaniu się z serwisami, które kontrolują, oraz w kontaktach z klientami. W przypadku trudnych zagadnień ...
-
Polskie firmy a outsourcing back-office
... back-office należą przede wszystkim obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej – 55% wskazań oraz elektroniczne archiwum dokumentów – 52% badanych. Co czwarta firma związana z produkcją zleca wymienione obszary. Natomiast dla sektora telekomunikacyjnego istotne są procesy związane ze skanowaniem, a także obsługa kancelarii – po 56% wskazań ...
-
Rośnie popyt na zarządzanie dokumentami
ArchiDoc, firma świadcząca usługi kompleksowego zarządzania dokumentami, udostępniła wyniki badań dotyczących rynku usług zarządzania dokumentami w Polsce. Wynika z nich, że popyt na usługi związane z zarządzaniem dokumentami w modelu outsourcingu znajduje się obecnie w fazie wzrostowej firmy deklarują, że ich wydatki na ten cel będą rosły w ciągu ...
-
Outsourcing usług: kto korzysta?
... z sektora definiowanego jako infrastruktura istotne jest skanowanie (44%), obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (33%) oraz druk i wysyłka (33%). Z kolei sektor usług korzysta najczęściej ze skanowania (29%), obsługi kadr i płac (18%) oraz obsługi korespondencji (24%). Firmy z branży handlowej najczęściej wykorzystują zewnętrzne call ...
-
Aplikacja QBS dla placówek medycznych
... Q-Gabinet 3000 oferowany jest w 3 wersjach: Basic - pacjenci, badania (+wydruk), zabezpieczenie hasłem Standard - moduł recept, szablony badań Professional - obsługa korespondencji z pacjentami, wystawianie faktur Dzięki zastosowaniu technologii Q-Line 3000 konfiguracja i dostosowanie programu są bardzo proste - w większości przypadków modyfikacje ...
Tematy: q-gabinet 3000, qbs -
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... będzie przesłana najnowsza oferta firmy lub ostatni numer newslettera; obsługa niedostarczonej korespondencji, tzw. zwrotów - umożliwia automatyczne usuwanie z listy wysyłkowej nieprawidłowych adresów lub takich, na które nie można było dostarczyć korespondencji; możliwość stworzenia autorespondera z funkcją zapamiętania adresów e-mail - daje ...
-
Program pocztowy Corel'a
... informacji w korespondencji, kontaktach lub kalendarzu opartego na mechanizmach wyszukiwarki internetowej, wśród ciekawszych funkcji programu WordPerfect MAIL można wymienić następujące: - obsługa wielu kont poczty elektronicznej; zaawansowane funkcje zarządzania pocztą, tworzenia wiadomości oraz ich przeglądania - obsługa i współdzielenie ...
-
Tajemniczy klient: sklepy online
... ) od razu przelano pieniądze za towar oraz przesyłkę! Pracownicy sklepów tłumaczyli w korespondencji mailowej, że sklep nie ma obowiązku zwracania kosztów wysyłki towaru, ... firmami jest znacznie mniejszą liczbą. Najmniejszą liczbę punktów otrzymała firma K-EX, której obsługa znacznie odbiegała od swoich konkurentów. Odstąpienie od umowy i zwrot towaru ...
-
Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR
... za dający największe zadowolenie. Inwestycji wymagają także systemy chatów internetowych i korespondencji tradycyjnej. Zarówno telefon, jak i poczta elektroniczna są uważane za bardzo efektywne ... cenią personalizację. Jeden z nich ujął to w następujący sposób: „Podoba mi się obsługa w moim banku, ponieważ zawsze znajdują tam czas na zaproponowanie mi ...
-
Berberis Minima - darmowy system CRM
... działań w obrębie projektów (histogramy i wykresy Ganta) Eksport informacji do programu MS Project Wysyłanie korespondencji seryjnej Tworzenie grup klientów (ze względu na różne atrybuty) Obsługa poczty konwencjonalnej i elektronicznej Drukowanie nagłówków listów i etykiet adresowych Wbudowany klient poczty elektronicznej Wykorzystujący motor ...
-
Mobilna poczta w komórce
... . "SMS Poczta" to prawdziwa innowacja na rynku portali. O atrakcyjności rozwiązania stanowi niezwykle prosta obsługa, oparta na kilku odpowiednich komendach, przesyłanych z wykorzystaniem popularnych SMS-ów. Informacje o przychodzącej korespondencji, nagłówki listów oraz ich pełną treść otrzymuje się bezpośrednio na telefon komórkowy. SMS-em można ...
Tematy: wirtualna polska -
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... grupy odbiorców. Możliwe jest tu targetowanie, czyli rozsyłanie różnej korespondencji do odpowiednio dobranych odbiorców - segmentów docelowych. W kampaniach wykorzystuje się dwie formy ... a nawet bezwarunkowa wymiana lub zwrot towaru. Kompleksowa i sprawna obsługa Prowadząc wszelką działalność w Internecie, konieczne jest zachowanie odpowiedniej ...
-
Stanowisko sekretarki wciąż popularne
... szefa lub całej firmy, koordynacja obiegu dokumentów, rezerwacja biletów, prowadzenie baz danych, redagowanie korespondencji, zamawianie artykułów i materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura, a często też obsługa centrali telefonicznej. „Firmy posiadają coraz bardziej złożone struktury organizacyjne, dlatego też ewolucja zawodu ...
-
Administracja publiczna a skuteczny PR
... (wymaganie nadmiernej ilości załączników i zaświadczeń, długotrwała wymiana korespondencji), opieszałości, nierzetelności i braku kompetencji w załatwianiu spraw, ... i usprawniania przepływu informacji dla środków masowego przekazu, 5) techniczno-biurowa obsługa telekonferencji organizowanych przez Urząd Rady Ministrów bądź resortowych ministrów ...
-
Oprogramowanie dla MSP Forweb
... wraz z pełną historią klienta, statystykami oraz możliwością tworzenia korespondencji seryjnej zarządzanie routerami, sieciami oraz adresami IP zarządzanie ... zintegrowany e-BOK wraz z bazą do jego obsługi DNS – zarządzanie domenami i serwerami DNS, obsługa Radiusa dla rozwiązań PPPoE ZABBIX – system statystyk i monitorowania sieci system logów ...
-
Społeczeństwo informacyjne w Polsce 2006-2010
... blisko 100% dostęp do Internetu posiadały również przedsiębiorstwa z sekcji obsługa rynku nieruchomości. W 2007 r. w dostępie do Internetu najsłabiej prezentowały się przedsiębiorstwa ... podaje GUS, najczęściej Internet jest wykorzystywany w celu wysyłania i odbierania korespondencji za pomocą poczty elektronicznej. Z tej formy przesyłania informacji ...
-
Najlepsi polscy deweloperzy
... wyścigu o klienta, deweloperzy pamiętają o jeszcze jednym, niezwykle ważnym czynniku, jakim jest obsługa klienta? INTERNATIONAL SERVICE CHECK postanowiło to sprawdzić. Przeprowadzając badanie ... 24 godzin od wysyłki wiadomości. Klienci zostali zatem poproszeni o kierowanie korespondencji e-mailowej w godzinach porannych (najpóźniej do godziny 11:00), ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 32/2015
... dotąd nie udało się rozwiązać sporu niemieckiego rządu Niemieckiego z Brukselą. W korespondencji podtrzymał on swoje stanowisko twierdząc, że przepisy o płacy minimalnej dla ... obsługi i wskaźników“, zdobywając 38,8 procent głosów. W kategorii „Sterowanie głosowe“, obsługa głosowa rozpoznająca polecenia wydawane naturalnym głosem ludzkim, dostała 38,1 ...