-
Od modelu pracy zdalnej do hybrydowej. To przyszłość rynku pracy
... na technologiach cyfrowych (68 proc.), na kolejnych miejscach znajdowała się obsługa klienta (60 proc.) oraz sprzedaż i marketing (59 proc.). Cyfryzacja i wykorzystanie ... , stanowiły najniższy odsetek wśród organizacji, które odnotowały wzrost produktywności. Korzyści i oczekiwania pracodawców Wnioski z badań wskazują na to, że praca zdalna stała się ...
-
Usługi dla biznesu potrzebują pracowników. Podwyżki planuje 50% firm
... branży najczęściej przewidują rekrutacje na stanowiska związane z finansami i księgowością, IT, obsługą klienta oraz usługami finansowymi. Nie zabraknie też ofert dla specjalistów ... . To z kolei naturalnie pociąga za sobą wzrost wynagrodzeń. OCZEKIWANIA KANDYDATÓW Pracodawcy częściej będą zabiegać o kandydatów pozafinansowymi elementami oferty. ...
-
Automatyzacja: wybawienie pracodawców, zmora pracowników?
... zachodzących na współczesnym rynku pracy. Rozwój automatyzacji produkcji, internet rzeczy, uczenie się maszynowe, automatyzacja obsługi klienta coraz bardziej wpływają na rynek pracy, zmieniając strukturę zawodów i oczekiwania firm dotyczące kompetencji pracowników. OECD szacuje, że w Polsce w ciągu najbliższych 15-20 lat 19,8% miejsc pracy ...
-
Nie ma cię w e-commerce, nie istniejesz. 84% Polaków robi zakupy online
... klienci, nowe wymagania Co taki wzrost oznacza dla e-commerce? Sporo zmian i zwiększone oczekiwania konsumentów. Przede wszystkim do grona e-kupujących dołączyło dużo osób z grup, ... doświadczeniem zakupowym i optymalizacją zakupów niezależnie od kanału wybranego przez klienta. Jeśli wszystkie dane dotyczące płatności zostaną wprowadzone do tego ...
-
Logistyka ostatniej mili w e-commerce wymaga działań klimatycznych
... Nie tylko ze względu na zwiększone wolumeny ładunków, ale także większe oczekiwania klientów co do czasu realizacji zamówień. Na znaczeniu zyskiwać będą zwłaszcza ... jak postępująca złożoność i koszt obsługi ostatniej mili, która jest coraz bliżej klienta i przesuwa swój środek ciężkości z dostaw centralnych na realizacje lokalne. Accenture podkreśla, ...
-
Banki: zmiany klimatu większym ryzykiem niż kwestie cyberbezpieczeństwa?
... poniżej 5%. To spore osiągnięcie w post-pandemicznym świecie. Widać też oczekiwania, że wraz z poprawą sytuacji gospodarczej nastąpi poprawa rentowności sektora bankowego ... innych instytucji finansowych. Transformacja technologiczna umożliwia poprawę doświadczenia klienta i hiper-personalizację oferty, poprawę efektywności działania i zwiększenie tak ...
-
Pracodawcy w Polsce mają dość pracy zdalnej
... Katarzyna Pączkowska. Ekspertka dodaje, że kandydaci pytani w trakcie procesów rekrutacyjnych o oczekiwania wobec pracodawców wyraźnie podkreślają potrzebę pracy zdalnej lub hybrydowej – zwłaszcza w przypadku stanowisk z obszaru IT, obsługi klienta czy sprzedaży i marketingu. Często w przypadku braku takiej możliwości kandydaci nie decydują ...
-
Jakie zmiany w logistyce wymusza rozwój e-commerce?
... jest najważniejszym czynnikiem dla firm składających zamówienia w sieci. Rosnące oczekiwania klientów B2B i B2C wobec sektora e-commerce będą w najbliższych latach ... kolejne 14%, że do poziomu konkretnych działów czy obszarów w firmie klienta. Taka personalizacja wymaga integracji systemów – już 28% dostawców usług logistycznych współpracuje ...
-
Ekologia w e-commerce. Ewolucja zielonych trendów
... Pierwszym jest redukcja śladu węglowego wynikająca z dostawy towaru bezpośrednio do domu klienta. Innym sposobem jest zrównoważona dostawa, która daje możliwość zaplanowania możliwie ... a zarazem wyzwanie, ponieważ wraz z rozwojem e-commerce, rosną potrzeby i oczekiwania konsumentów. Wiele firm skutecznie wdrożyło model click&collect, oferując zakupy ...
-
Rynek biurowy w fazie przemiany
... obszarze IT, finansach, administracji i księgowości, czy usługach dla biznesu, marketingu, obsłudze klienta, czy HR można spodziewać się sukcesywnego upowszechnienia się hybrydowego ... mniej od niż stanowisk pracy. Także w przypadku tej branży oczekiwania pracowników i pracodawców rozmijają się. Większość pracowników, którzy na ogół zasypywani są ...
-
Centra handlowe muszą się zmieniać
... Dużym wyzwaniem dla centrów handlowych jest dopasowywanie oferty do lokalnego klienta i odróżnienie się od konkurencyjnych obiektów. Oferta powinna obejmować zarówno globalne brandy ... o tym, jakie powinny stać się centra handlowe, aby spełniać potrzeby i oczekiwania konsumentów, teraz i w przyszłości, skutecznie konkurując z innymi kanałami sprzedaży. ...
-
Czy okres świąteczny jest wyzwaniem dla branży opieki domowej i pracy tymczasowej?
... myślę że niezależnie od okresu roku największym wyzwaniem jest dopasowanie opiekuna do klienta. Niejednokrotnie opiekunkom zależy na jak największym zarobku i chcą one podjąć się ... okres okołoświąteczny to ten jeden z niewielu w roku, o ile nie jedyny, gdy i te oczekiwania pośród klientów stają się mniejsze - mówi Anna Patalong - prezes agencji ...
-
Galerie handlowe odżyły, są nowe trendy
... , co z kolei przełożyło się na rosnące oczekiwania klientów dotyczące zakupów, również stacjonarnych. Sprzedawcy, wychodząc naprzeciw konsumentom oraz optymalizując swoje koszty i efektywność, coraz częściej polegają na rozwiązaniach opartych na sztucznej inteligencji. Ich głównym celem jest poprawa jakości obsługi klienta poprzez dotarcie do niego ...
-
Atmosferę i satysfakcję z pracy zabija chaos w zespołach
... dostosowania się do zmian. Nie dość, że transformacji uległy potrzeby i oczekiwania rynku, to zaczęto zmieniać dotychczasowe modele współpracy. Obecnie pracownicy znacznie częściej ... nie mają dużego wpływu, np. zmiany prawne, sytuacja rynkowa czy decyzje klienta. Wówczas menedżer powinien nakierować wysiłki pracownika na obszar, w którym może ...
-
Rekrutacja pracowników i trendy w wynagrodzeniach w 2024 r.
... na ambitne plany rekrutacyjne, niedobór specjalistów oraz ich wysokie oczekiwania finansowe, jak i postawa profesjonalistek i profesjonalistów, którzy w większości ... , produkcji oraz inżynierii. Strategie pracodawców uwzględniają również obszar finansów i księgowości, obsługi klienta oraz logistyki. FIRMY NIE MAJĄ PEWNOŚCI, Z JAKIMI TRUDNOŚCIAMI ...
-
8 zasad, jak ochronić firmę przed ryzykiem związanym z łańcuchami dostaw?
... (BEC) czasami prowadzone są przez oszustów podszywających się pod dostawców i nakłaniających klienta do przelania im pieniędzy. Atakujący zwykle przejmuje konto e-mail należące do ... Stworzenie polityki dla dostawców: Służy ona jako podstawowy dokument określający oczekiwania, standardy i procedury, których dostawcy muszą przestrzegać, aby zapewnić ...
-
Cross-border: polski marketing nie na obcy rynek e-commerce?
... na tym rynku nie polega jedynie na tłumaczeniu polskich reklam na niemiecki. Klienci z Niemiec mają bardzo wysokie oczekiwania co do jakości usług w zakresie obsługi klienta czy dostarczania produktów. Dlatego istotne jest stosowanie precyzyjnych narzędzi marketingowych. Niemcy to kraj, w którym dominują takie platformy ...
-
Polacy o spożyciu, dostępie i zakazie sprzedaży alkoholu. Jesteśmy liberalni?
... % uważa, że są one wysokie. Może to sugerować, że Polacy mają zróżnicowane oczekiwania wobec cen w zależności od ich sytuacji finansowej, a także częstotliwości ... Polsce poprzez ograniczenie liczby reklam (62%), zakaz sprzedaży w opakowaniach wprowadzających w błąd klienta (69%), zakaz sprzedaży alkoholu w godzinach nocnych na stacjach paliw (54%) i ...
-
Najlepsze linie lotnicze na świecie 2024 wg Skytrax
... jedzenia, profesjonalizmu personelu pokładowego i ogólnej satysfakcji klienta. Dzięki tej dokładnej metodologii Skytrax jest uważany za jeden z najbardziej wiarygodnych i prestiżowych rankingów w branży lotniczej. Dzięki temu podróżni mogą wybierać linie lotnicze, które najlepiej spełniają ich oczekiwania, gwarantując komfort i jakość na najwyższym ...
-
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... rozwiązania technologicznego. Nie tylko zmieniająca się rzeczywistość, ale i oczekiwania gości zmuszają restauratorów do wyjścia poza strefę komfortu, zeszyty, telefony i ... ? Prowadzenie restauracji to zarówno solidne podstawy, jak i dbanie o emocje klienta, wywoływane przez coś o wiele większego niż tylko wrażenia smakowo-zapachowe – zauważa. – W ...