-
Od czego zależy sukces firmy?
... sukces organizacji. Szczegółowo omówiliśmy cechy charakterystyczne poszczególnych czynników i ich wzajemne relacje. Teraz chcielibyśmy jeszcze raz podkreślić to, co – w naszej opinii – w największym stopniu decyduje o sukcesie firmy ...
-
Chcesz założyć sklep internetowy? Sprawdź, od czego zacząć
... firmy na GoldenLine czy LinkedIn. Dowiedz się, czy złożona Ci oferta od potencjalnego dostawcy nie jest zawyżona. Wyślij zapytania ofertowe jako kilka osobnych podmiotów i porównaj oferty. Jeżeli zależy Ci na maksymalnym ograniczeniu kosztów, wybieraj firmy ...
-
3 czynniki wpływające na sukces i rozwój firmy
... firma Salesforce badała najświeższe trendy konsumenckie. To szczególnie przydatna lektura dla tych, którym zależy na umacnianiu swojej pozycji w warunkach ciągle wzrastających oczekiwań ze strony konsumentów. Od czego zatem zależy dziś rozwój firmy? Bieżąca edycja „State of the Connected Customer" stanowi kontynuację międzynarodowego badania, które ...
-
Firmy ubezpieczeniowe nieprzygotowane do cyfryzacji?
... sukces transformacji cyfrowej zależy od sześciu głównych czynników. Są nimi: 1) Otwarcie nowych kanałów obsługi w formacie omnichannel Obecnie tylko niespełna połowa ubezpieczycieli oferuje swoim klientom produkty obsługiwane kanałami cyfrowymi. W ciągu najbliższych trzech lat zarówno firmy ... kadrze zarządzającej w branży ubezpieczeniowej, od czego ...
-
E-commerce w świetle cyberataków. Mały ma się czego bać
... szczególnie w sektorze e-commerce. Dlatego budując swój sukces online warto zadbać o technologiczne ... prawdopodobieństwo na powodzenie cyberataku. Tezę potwierdza eksperyment firmy F-Secure, która rozesłała do pracowników ... Logowanie, płatności, kontakt z kurierem… Bezpieczeństwo e-klienta w dużej mierze zależy od właściciela serwisu. Co zrobić by ...
-
Małe firmy: czynniki rozwoju
... szybko rosnąca fala. Już 18% małych firm twierdzi, że ich główne źródło przychodów zależy od marketingu realizowanego w mediach społecznościowych. 65% firm planuje istotnie zwiększać wydatki na marketing w tych mediach. Małe firmy przestają postrzegać media społecznościowe głównie jako przestrzeń do budowania marki. Teraz w przestrzeni ...
-
Bez czego nie poradzi sobie FinTech?
... sukces w znacznej mierze zależy od tzw ... sukces branży zależeć będzie przede wszystkim od tego, czy firmom z sektora uda się wypracować trwałe partnerskie relacje z przedsiębiorstwami świadczącymi usługi finansowe zgodnie z tradycyjnym modelem. To niemałe wyzwanie, bo póki co firmy te nie cieszą się dużym zaufaniem ze strony branży finansowej. Z czego ...
-
Komunikacja niewerbalna: czego można się dowiedzieć?
... czego ... Od tego czy zgadzamy się kontynuować rozmowę schodzącą na teren osobisty zależy sukces ...
-
Cyberbezpieczeństwo: dlaczego polskie firmy boją się dyrektyw UE?
... zależy od całościowego podejścia do kwestii bezpieczeństwa cybernetycznego – mówi Rafał Sałyga, dyrektor Go-To-Market Practice Solutions w NTT DATA, integratorze oferującym m.in. rozwiązania firmy ...
-
Euro w Polsce: szansa na sukces czy porażka?
... z dziedziny ekonomii, którym wciąż zależy na dobru ... polityce EBC, do czego namawiają dziś zwolennicy przyjęcia euro ... od towarów niemieckich i z nimi musiałby konkurować na światowych rynkach. Można zatem spodziewać się, że polskie podmioty biznesowe, które zdołały wypracować sobie markę i silną pozycję eksportową byłby przejmowane przez bogatsze firmy ...
-
Tydzień 22/2006 (29.05-04.06.2006)
... od zbędnych ograniczeń prawnych i biurokratycznych. W tych korzystniejszych warunkach musi tworzyć się nowa kultura uprawiana biznesu, opartego na zaawansowanej wiedzy i wysokich umiejętnościach w jej stosowaniu. Wszyscy musimy wiedzieć, że nasz sukces zależy od rozumienia od czego zależy sukces ... założenia ma on wspierać firmy zajmujące się głównie ...
-
Tydzień 47/2006 (20-26.11.2006)
... od wszystkich uczestników ,,gry o sukces’’ tworzy specyficzną sumę. Niezależnie od jej wartości w każdym momencie jest ona bazą, na której opiera się i od której zależy ... się 14,4 mld m³, z czego ok. 30% to ... od dostawców. 2. Ciekawe są analizy wyników osiągniętych przez polskie firmy (niefinansowe) w ciągu trzech kwartałów tego roku (analizowano firmy ...
-
Marketing w małej firmie - in-house czy outsourcing?
... sukces. Jakie działania marketingowe warto zlecić na zewnątrz firmy? Wskazówki Decyzja, które działania marketingowe prowadzić in-house, a które zlecić na zewnątrz, zależy od wielu czynników, w tym od specyfiki Twojej firmy ... sukces firmy ...
-
Tydzień 34/2006 (21-27.08.2006)
... sukces jednych jest bezpośrednio związany z porażką innych. Mówi się, że sukces i porażka to dwaj nierozłączni, syjamscy bracia, ale to głównie od Ciebie zależy, która z tych ról Tobie przypadnie... W biznesie każda sytuacja jest inna i niepowtarzalna, ale liczy się w nim przede wszystkim sukces ...
-
Co wspólnego mają ze sobą green HR, zrównoważony rozwój i koronawirus?
... tylko od działań pracowników, ich wiedzy, umiejętności i ich wykorzystania oraz świadomości, do czego dąży zielona gospodarka, zależy sukces przedsiębiorstwa. Głównym ... HR - te działania przekładają się nie tylko na pozytywny wizerunek firmy, ale również na korzyści ekonomiczne dla firmy i mają edukacyjny wymiar. Wykorzystujmy, to co mamy w firmie i ...
-
Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?
... które już posiadamy? Od tego zależy, w jaki sposób będziemy budować relacje z klientami i jak wzbudzić zainteresowanie oraz jaki wizerunek projektu (i firmy) chcemy tworzyć. Na ... Warto określić, na które działania chcemy przeznaczyć największą część budżetu, z czego powinniśmy zrezygnować, a które możemy przeprowadzić bez nakładów finansowych. W tej ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 12/2019
... firmy sprzedające swoje produkty online za pośrednictwem PayPal rosną siedem razy szybciej niż te działające offline, z czego ... , aby raport został upubliczniony, ale decyzja w tej sprawie zależy od prokuratora generalnego Williama Barra. Wiele jednak ... miliardy, na pewno nie może być uznane za sukces, to biznesowa porażka. Jest jednak prawdą, że ...
-
Jakie świadczenia pozapłacowe na święta?
... , np. w postaci szkoleń lub opieki medycznej nie wpłynie dobrze na kondycję i efektywność pracowników. Sukces firmy zależy bowiem nie tylko od aktualnej sytuacji gospodarczej lub zapotrzebowania na oferowane usługi, ale również od wydajności pracy zatrudnionych w danym przedsiębiorstwie osób” – dodaje Iovane. Szkolenie pod choinkę Według sondażu ...
-
Parki przemysłowe i technologiczne
... faktem, że sukcesy przedsiębiorstw stanowią również sukcesy parków, wobec czego zależy im na wspomaganiu firm, a te, w początkowym stadium działalności, często wyposażone ... firmy od założenia siedziby właśnie na tym terenie. Od wysokości podatków ważniejszy jest również potencjał jaki wykazuje dany park. Bardzo często zdarza się, że firmy rezydujące ...
-
Wskaźniki marketingowe na które warto zwrócić uwagę
... przesadnie wiele wskaźników, które można mierzyć. Od czego zacząć? I co ważniejsze, jakie wnioski ... firmy. Czy widzisz jakieś anomalie w statystykach portali społecznościowych? Czy z tygodnia na tydzień testujesz nowe sposoby na dotarcie do odbiorców? Sukces ... wymienionych powyżej wskaźników. Wszystko zależy od branży, w której działasz. Właśnie ...
-
Tydzień 37/2006 (11-17.09.2006)
... , jakie obecne i przyszłe dokonania i realizowane zadania chcesz zamienić w szerszy sukces i od czego (oprócz obiektywnych czynników) to zależy. Zastanów się, co zamierzasz sam zrobić, by obecnie ... przede wszystkim do gigantów na naszym rynku. Minimalna wartość dofinansowania, o jaką firmy będą mogły się starać, to 500 tys. zł., a 26 na 100 możliwych ...
-
CRM dla dużych i małych
... dwa sposoby: - poprzez stopnień realizacji elementów koniecznych, od których bezpośrednio zależy sukces realizacji zadania, - poprzez stopień realizacji elementów dodatkowych, ... zdolność firmy do zdobywania klientów, poznawania ich, odnawiania kontaktów z nimi, upewnienia się, że firma dostarcza im dokładnie to, czego oczekują oraz to, do czego się ...
Tematy: -
10 zaskakujących trendów w polskiej gastronomii
... , ekspertka od trendów w branży gastro. Multikulti na naszych talerzach tworzy natomiast to, czego posmakowaliśmy na wakacjach: 58 proc. ... Sadłowska (Woosabi). Dyrektor zarządzający partnera raportu, firmy Rational, Maciej Wroński podkreśla, że technologia ... się wyjątkowo wymagająca – sukces zależy nie tylko od pomysłu, ale także od umiejętności ...
-
Prowadzenie sklepu internetowego - logistyka
... sukces sklepu internetowego nie zależy wyłącznie od unikalnego asortymentu ... pewności i zaufania klienta. Warto także, już przy wyborze firmy kurierskiej, pomyśleć o takiej, która wprowadziła już system śledzenia przesyłek ... . Z punktu widzenia klienta to najgorsza sytuacja - kupuje coś, czego nie ma. Dowiaduje się o tym po pewnym czasie i znowu musi ...
-
Internet PR a komunikacja kryzysowa
... firmy, zaś sama definicja public relations z czysto marketingowego podejścia w ciągu kilku ostatnich lat przekształciła się w „funkcję zarządzania, która nawiązuje i podtrzymuje wzajemnie korzystne stosunki między instytucją oraz publiką, od której zależy jej sukces ... z elementami odnoszącymi się do internetu, z czego ponad 32 proc. twierdziło, że ...
-
Tydzień 19/2006 (08-14.05.2006)
... od tego zależy ich sukces. Niestety, jak to pokazują liczne przypadki nie wszyscy wykorzystają swoje potencjalne możliwości i osiągną sukces ... proces przyspieszyć, zwiększyć jego efektywność? Zbyt często firmy ze względu na zaawansowany wiek pozbywają się ... znają otoczenie biznesowe, mają kontakty i mają to, czego nie da się kupić, bo mają ...
-
Sztuka prezentacji, czyli jak dotrzeć do odbiorcy?
... sukces w sprzedaży obok umiejętności zapewnia przekonanie o wartości oferowanego produktu. Od tego jak silne jest przekonanie o skuteczności danego rozwiązania, od głębokości wiary, że dany produkt, usługa jest wartościowe dla klientów, zależy ... wszystkich przyczyn. Firmy wysyłają na szkolenia, menedżerowie ... tak byś wiedział czego oczekują w obszarze ...
-
Prezentacja handlowa: kiedy oczaruje klienta?
... do siebie i swej firmy. Rezultaty zależą od tego jak ... mniej więcej wie czego może się spodziewać. A czego się spodziewa ... zależy klientowi i temu poświęcasz pozostałą część spotkania. Nawet jeśli oznacza to, że nie przedstawisz przygotowanych slajdów :). Lepiej jednak niż na elastyczności i umiejętności kreatywnego „znajdowania się” oprzeć swój sukces ...
-
7 kroków do zbudowania wyróżniającej się strategii biznesowej
... sukces. Właśnie w tym celu, firmy decydują się na wdrażanie innowacji. „Innowacja to zmiana, która robi różnicę” - Scott D. Anthony, Harvard Business Każde przedsiębiorstwo - niezależnie od ... firmy nie mają na to pomysłu. Podobnie jest z klientami, którzy funkcjonują w ramach tych nisz - mają oni swoje potrzeby, na których realizacji im zależy ... czego, ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... się także firmy Gemius SA, Netsprint.pl oraz ... niemały sukces, zdecydowali się podbić Europę. W oparciu o sukces portalu aukcyjnego Allegro ... Kwaśniewski z ADnetu: "Skuteczność zależy od celu kampanii. Linki i ... Czego szukaliśmy w Sieci w 2003 roku? Ciekawe wyniki zastawień najpopularniejszych zapytań kierowanych przez internautów otrzymaliśmy od ...
Tematy: -
Rozliczanie dotacji unijnych
... sukces projektu pracują jego wszystkie składowe, począwszy od realnego pomysłu, a kończąc na stuprocentowym rozliczeniu dotacji i utrzymaniu trwałości przedsięwzięcia. Dotacje unijne nie są dla wszystkich. Unijne dofinansowanie stanowi dźwignię dla zaplanowanego rozwoju firmy. Przedsiębiorca, który sam nie wie czego ...
-
Jak rozmawiać z klientem
... PROWADZENIA ROZMOWY Sposób rozmowy z klientem warunkuje sukces. Odpowiedni ton konwersacji, używanie (lub ... pierwsze zaangażowanie klienta w proces poznania oferty i od niego zależy, czy klient w ogóle nabierze chęci ... do przywiązania się klienta do firmy, czego efektem może być stałe zainteresowanie ofertą i polecanie firmy innym znajomym. ...
-
Siedem mitów o MLM
... przez właścicieli firmy). Nie będziesz tez ... . Tylko od ciebie zależy wysokość ... czego nikt inny nie oferuje - nie możesz się wyróżnić skoro ogromna ilość osób oferuje innym dokładnie to samo co ty... To właśnie dlatego Mc Donald nigdy nie buduje drugiego Mc Donalda w tej samej dzielnicy! Podsumowanie Niestety, dla przeważającej ilości osób sukces ...
Tematy: -
Polska: wydarzenia tygodnia 9/2015
... sprzedaż spadła o 9,3 proc. r/r i wyniosła 70,3 mln ton, z czego 60,2 mln ton stanowił węgiel energetyczny (spadek o ... do hiszpańskiej firmy Neinver, zanotowała w ubiegłym ... klienci wydają od kilkudziesięciu do kilkuset złotych, to wszystko zależy od ... od 2011 roku, świeżo zmodernizowane Factory w Warszawie-Ursusie oraz Factory Warszawa Annopol. – Sukces ...
-
Po co nam Customer Journey Mapping?
... zależy, to zadowolenie z produktu lub usługi. Zmieniające się zwyczaje zakupowe wymuszają ciągłe udoskonalanie procesu obsługi klienta. Punktem wyjścia do poprawy doświadczeń zakupowych klientów jest Customer Journey Mapping. Do czego ...