-
Zachowania konsumentów. Co czeka handel detaliczny za 15 lat?
... konsumentów w głównej mierze uwarunkowane są ich wiekiem. Młodszych kupujących charakteryzuje zdecydowanie większa otwartość na zakupy przez internet i oferty elektroniczne. Wyraźnie dostrzegalne jest również przenoszenie sprzedaży do sieci, chociaż i tak połowa zakupów nadal ma być realizowana w tradycyjnych sklepach. Coraz częściej jednak oba ...
-
Wakacje 2017: przed świętami i majówką ruch zamiera
... first minute sprzedaży skumulowanej, która pikowała z 27 procent przed tygodniem do 26,3 procent. Co odpowiadało za tak duże pogorszenie sprzedaży? Czynników jest kilka. Przede ... przeciętnego (obecnie jest to 247 złotych) prezentowały – podobnie jak przed tygodniem - oferty biur Exim Tours i Coraltravel Wezyr ze średnimi zwyżkami cen o po około 190 ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 20/2017
... rynek zamierza też wejść grupa Sfinks, która już zapowiedziała utworzenie własnej marki delivery. Dzięki sprzedaży oferty restauracji w tym kanale, zarząd zakłada wypracowanie istotnego wzrostu przychodów. Największy potencjał dla sprzedaży w dostawie dotyczy konceptu Fabryka Pizzy – od 30% do 50% udziału w obrotach sieci. Marki takie ...
-
Wakacje 2017: Turcja nakręca sprzedaż?
... są zwykle w pierwszej i drugiej dekadzie maja, a więc nieomalże w połowie sezonu sprzedaży. Przynajmniej w turystyce zorganizowanej oznacza to, że prawie połowa odpowiedzi wcale ... 130 złotych. Wzrosty niższe od średniej (teraz jest to 189 złotych) prezentują oferty Exim Tours i Neckermann Polska ze wzrostami w granicach 155 i 185 złotych, a ...
-
Jak Chińczycy zmieniają globalny rynek FMCG?
... kanałów. Po drugie – dopasowanie oferty do rosnących oczekiwań klientów w zakresie, jakości oraz kanału dostawy. Oznacza to zwiększenie udziału produktów premium, zdrowych i dostępnych do konsumpcji poza domem. I po trzecie - rozwój możliwości sprzedażowych w kanałach cyfrowych. - Dla sieci sprzedaży, trendy opisane w raporcie oznaczają ...
-
Czy mobile sprzedaje?
... marketerów. W przypadku znakomitej większości briefów celem biznesowym kampanii jest zwiększenie sprzedaży. W przypadku użytkowników laptopów zazwyczaj sprowadza się ona do wizyty w e-sklepie, ... marketing dopełni obrazu. Marketer będzie mógł własnym sumptem dystrybuować oferty, motywować do zapoznania się poprzez wysyłane komunikaty, sprawdzać ilość ...
-
Jak wyglądały zagraniczne wakacje Polaków 2018?
... Turystyki, Paweł Niewiadomski, doskonałe rezultaty tegorocznej przedsprzedaży potwierdzały tendencję wzrostową. Obawiać można się było właściwie tylko słabszej – jak w roku poprzednim – sprzedaży oferty last minute. Ten scenariusz nie doczekał się jednak realizacji, wyjątkowo korzystne ceny lastów sprawiły, że sprzedaż kształtowała się na bardzo ...
-
Programy lojalnościowe w B2B. Oczekiwania vs rzeczywistość
... dysponowali wiedzą potrzebną do sprzedaży konkretnych modeli narzędzi i produktów. Istotne jest także to, aby potrafili doradzić lub uargumentować, dlaczego dane rozwiązanie jest lepsze od innego, często tańsze. W tej kategorii inwestycja w wiedzę partnera przekłada się bezpośrednio na stopień zrozumienia oferty producenta czy dostawcy ...
-
Aplikacja mobilna banku: narzędzia finansowe to za mało
... oferowane są poprzez kanały cyfrowe, nie służą jednak podnoszeniu wyników sprzedaży poprzez cross-sell czy up-sell. Ich nadrzędnym zadaniem jest zatrzymanie klientów i zbudowanie ... to analiza i przewidywanie potrzeb klienta oraz błyskawiczne dopasowanie do nich oferty indywidualnej, „tu i teraz”. Angażujący bank to taki, który poza standardowymi ...
-
Co dalej z e-commerce? O wielu sprawach zadecyduje technologia
... się zupełnie nowych, rewolucyjnych sposobów, w jakich klienci będą podchodzić do zakupów w sieci. Zmiana modelu biznesowego Rozpoczęcie sprzedaży internetowej nie jest trudne i stać na nie każdego. Oferty w zakresie użytkowania standardowych platform sprzedażowych rozpoczynają się od miesięcznego abonamentu na poziomie kilkudziesięciu złotych, więc ...
-
Pop up store: rozwiązanie na czas pandemii czy długotrwały trend?
... Wśród korzyści z jego otwarcia wymieniane jest przede wszystkim urozmaicenie oferty, wzbudzenie zainteresowania nowej grupy klientów oraz wprowadzenie elementu zaskoczenia. Okazuje ... z właścicielami centrów handlowych, to możliwość spróbowania swoich sił w tradycyjnym kanale sprzedaży. Najlepszym potwierdzeniem korzyści, jakie daje pop up, jest fakt, ...
-
Rynek pracy specjalistów I poł. 2021
... fizyczni (11%), inżynierzy (10%) i specjaliści ds. finansów (9%). Udział ofert pracy w handlu i sprzedaży na Pracuj.pl utrzymał się w I półroczu 2021 na wysokim poziomie, czemu ... przed startem pandemii koronawirusa w Polsce. Co równie ciekawe, w tym samym okresie oferty z tagiem „rekrutacja zdalna” stanowiły co trzecie ogłoszenie dostępne na portalu. ...
-
Last minute na koniec wakacji?
... się też Hiszpania i Bułgaria z odpowiednio 9,2- i niemal 7-procentowym udziałem w sprzedaży. Pozycje od szóstej do dziesiątej w TOP10 należą natomiast do Cypru, Dominikany, Albanii, Tunezji i Chorwacji. W tym roku klienci naprawdę mają z czego wybierać. Do oferty powróciły praktycznie wszystkie kierunki wakacyjne, co więcej, wyloty realizowane ...
-
Rynek z ponad 1 mln ofert pracy. Kogo szukają pracodawcy?
... dalszej części raportu. Na kolejnej pozycji z niewielką stratą do lidera znaleźli się specjaliści ds. sprzedaży. Kierowano do nich w całym minionym roku 274 tysiące ofert (25%). W ... pracodawcy przez 78% Polaków, a 71% deklaruje, że bardziej chętnie aplikują na oferty prezentujące widełki płacowe. Wskazane postawy wpływają na stopniową zmianę zachowań ...
-
E-commerce zawiódł. Na czym branża TSL zarobi w tym roku najwięcej?
... z powodu poszukiwania okazji i oszczędności. Większym zainteresowaniem wciąż cieszyły oferty cyfrowe (53%), ale i tak pokaźny odsetek badanych zapowiadał ... odzież i obuwie (7,7%). Humory i wyniki sprzedaży w grudniu może poprawić dodatkowa niedziela i lepsza koniunktura Choć standardowo szczyt sprzedaży detalicznej w ostatnim kwartale wypada ...
-
Co czeka Chiny, czyli chińska gospodarka w roku smoka
... 27% i 43% droższymi od samochodów benzynowych. W rzeczywistości prawie wszystkie oferty pojazdów elektrycznych w Europie i Stanach Zjednoczonych były wyceniane powyżej 20 000 ... , znacznie zwiększy swój udział w sprzedaży pojazdów elektrycznych z obecnych 18% po wprowadzeniu zakazu sprzedaży nowych samochodów napędzanych paliwami kopalnymi do 2035 ...
-
10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce
... doświadczeń zakupowych. – podkreśla Maciej Leśków, Head of Customer Support w Apilo. 5. Rozwój sprzedaży omnichannel W 2025 roku sprzedaż wielokanałowa wejdzie na nowy poziom, ... w przemieszczaniu się między różnymi punktami styku z marką – od przeglądania oferty w internecie, przez zakupy w sklepie stacjonarnym, aż po elastyczny system zwrotów i ...
Tematy: e-commerce w Polsce, e-commerce, rynek e-commerce, zakupy online, sprzedaż internetowa, handel internetowy, sklepy internetowe, handel transgraniczny, cross-border shopping, influencer marketing, AI, chatboty, automatyzacja, omnichannel, SEO, content marketing, CRM, sprzedaż subskrypcyjna, platforma marketplace, rok 2025 -
Wzrastajacy rynek komputerów
... mniejsza niż zakładano, a wielu handlowców skierowało oferty do małych przedsiębiorstw. Sumując łączną sprzedaż komputerów w strefie EMEA w ... sprzedaży jest Dell, który sprzedał o 12,9% więcej sprzętu niż w 2001r. Posiadająca nawiększy -17,3% - udział w ogólnej sprzedaży komputerów w regionie EMEA, firma HP zanotowała natomiast spadek sprzedaży ...
Tematy: sprzedaż komputerów, sprzęt komputerowy -
Wyniki hostingu home.pl 2004
... i utrzymania domen internetowych. - Szacujemy, że w bieżącym roku wartość sprzedaży wzrośnie o 30-35 proc., znacznie poprawi się też rentowność spółki. Planujemy zaktywizować kanał partnerski i zwiększyć udział sprzedaży pośredniej. Analizujemy również możliwość wprowadzenia na rynek oferty pod nową marką, adresowanej do segmentu mikrofirm – mówi ...
-
Siła nabywcza Polaków - gdzie sprzedawać?
... do mitów. Faktu tego nie można również pominąć przy planowaniu strategii sprzedaży, rozwoju sieci punktów handlowych, dystrybucji ulotek czy selekcji lokalizacji ... , w których analizie podlegają obszary, gdzie zobowiązani jesteśmy do różnicowania oferty skierowanej do konsumenta. Posiadanie informacji o obszarowym zróżnicowaniu zamożności polskich ...
-
Branża spawalnicza odczuje kryzys?
... i poszukiwać nowych możliwości. Kemppi jest producentem urządzeń spawalniczych, który od kilku lat intensywnie pracuje nad poszerzeniem oferty nie tylko sprzętowej, ale koncentruje się coraz bardziej na sprzedaży usług" - mówi Rutkowski. - "Oferujemy unikalny na rynku system bezprzewodowego monitorowania i obróbki danych, który dostarcza jego ...
-
Powierzchnie handlowe w Polsce I-VI 2009
... sprzedaży przełożyło się na kondycję wielu firm. Wiele marek zanotowało dużo mniejszy zysk ze sprzedaży niż w analogicznym okresie w poprzednich latach. Na rynku inwestycyjnym doszło do niewielu transakcji sprzedaży ... zdecydowali się na rozbudowę obiektów w celu wzbogacenia ich oferty, umocnienia pozycji na rynkach lokalnych i zwiększenia ...
-
Cele i wartość marketingu
... włączyły to zagadnienie do swojej oferty doradczej. Większość orędowników tego pojęcia okazała się jednak niezwykle krótkowzroczna i, podobnie jak w przypadku CRM, postrzegają je jak analityczny program komputerowy, do którego można wprowadzić wydatki marketingowe jako nakłady, a rezultaty sprzedaży jako wyniki. Oczywiście, w porównaniu z sytuacją ...
-
Sprzedaż małego mieszkania trwa krócej
Pięć dni krócej trwa sprzedaż mieszkania dwupokojowego niż kawalerki. Im większe mieszkanie i mniejszy popyt tym dłuższy czas potrzebny na sprzedaż lokalu. Dla lokali pięciopokojowych wynosi on średnio pięć miesięcy, podaje Home Broker. Mieszkania dwupokojowe w ostatnim roku były sprzedawane w przeciągu przeciętnie 83 dni od ogłoszenia, czyli ...
-
Franczyza w branży turystycznej 2009-2010
... i uwiarygodnia sprzedawane oferty. Pośrednicy, którzy sprzedają franczyzę przywiązują dużą wagę do wyboru touroperatorów, z którymi współpracują. Na ich listę trafiają tylko obecni w Polskiej Izbie Turystyki z kilkuletnim doświadczeniem. Raport wskazuje, że pośród najważniejszych firm franczyzowych, pośredniczących w sprzedaży ofert turystycznych ...
-
Polski konsument 2009
... internetowych. Analizując wyniki dwóch pomiarów obserwujemy zwiększającą się popularność sprzedaży w Internecie, kosztem tradycyjnej sprzedaży wysyłkowej. Internet, oferując większą różnorodność ... pamiętać: Po pierwsze – zanim zdecydujemy się na skorzystanie ze „świątecznej” oferty, sprawdźmy czy rzeczywiście jest to promocja. Może się bowiem okazać ...
-
Rynek nieruchomości mieszkaniowych 2011
... na rynku deweloperskim. Według Home Broker najdobitniej świadczy o tym wzrost sprzedaży mieszkań w gronie największych giełdowych deweloperów. Pięciu z nich sprzedało w trzecim kwartale bieżącego ... rynku pierwotnym mieszkania o powierzchni powyżej 150 m kw. stanowią jedynie około 2% oferty. Zmiana VAT na duże lokale będzie więc miała znikomy wpływ ...
-
Strategia w firmie
... sposób składa się zdefiniowanie: kierunków działania (np. nowe produkty, poszerzanie oferty albo nowe tereny geograficzne) alokacji zasobów (np. skupienie 1/3 zysku ... . na strategię finansową, strategię sprzedaży, strategię personalną, marketingową itd. Ciekawym przykładem jest następująca lista możliwych dróg / strategii sprzedaży (tu na bazie sieci ...
-
Świąteczne zakupy online aż do stycznia
... jeszcze większym wyprzedzeniem, zaraz po 1 listopada, kiedy pojawiły się pierwsze dedykowane oferty gwiazdkowe. Bardziej śmiało internetowy handel zaczął walczyć o klientów w ostatnim ... podsumowaniu ubiegłorocznych świąt zanotowały na Allegro największy wzrost na poziomie sprzedaży, o ponad 56 proc. Według zestawienia top 10 w danych kategoriach na ...
-
Outsourcing w Polsce 2011-2012
... rosnącej liczby centrów KPO, zdecydowana większość firm sektora wprowadziła do swojej oferty usługi oparte na wiedzy jako uzupełnienie realizowanych procesów finansowo-księgowych, ... . outsourcingu sił sprzedaży. - Jednym z najważniejszych zadań dla sektora energetycznego będzie walka o nowych klientów. Dzięki outsourcingowi sił sprzedaży firmy z tej ...
-
Konsumenci a usługi ubezpieczeniowe
... coraz bardziej przydatny konsumentom do poszukiwania informacji o produktach. Jednak jako kanał sprzedaży wciąż jest dość niszowy. Jego udział będzie się stopniowo zwiększał, ... sprawach. Jednak w zamian oczekują, że ubezpieczyciel będzie elastyczny w dostosowaniu oferty do ich potrzeb, a także wynagrodzi ich za lojalność – komentuje Piotr Popowski, ...
-
Rynek pracy specjalistów: handlowcy poszukiwani
... . Gra jednak warta świeczki Choć rotacja w działach sprzedaży wynika ze specyfiki tej pracy, którą charakteryzuje realizowanie krótkoterminowych celów i częste raportowanie wyników, co w dłużej perspektywie nie wszystkim może odpowiadać, to szukając pracy warto rozważyć oferty zatrudnienia w charakterze handlowca. Przede wszystkim dlatego, że ...
-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... , że TV ARPU osiągnął już swój szczyt, a obecnie popularne oferty wieloelementowe wpływają na obniżenie ceny telewizyjnego składnika pakietu. Wydatki ... mln USD w 2012 r. wydatki konsumentów W Europie Środkowo-Wschodniej przychody ze sprzedaży prasy drukowanej w prognozowanym 5-letnim okresie pozostaną na niemal niezmienionym poziomie, osiągając 2,3 ...
-
Reforma OFE a rynek kapitałowy w Polsce
... ryzyka zbliżonym do obligacji skarbowych. Ponadto, dywersyfikacja ryzyka wymagałaby od OFE sprzedaży części aktywów akcyjnych, co (biorąc pod uwagę, że wymagałoby to wyprzedaży ... spółek podlegających prawu Państwa Członkowskiego, gdy spółki te są przedmiotem oferty przejęcia lub zmian kontroli i przynajmniej część ich papierów wartościowych jest ...
-
Linie lotnicze: porzebne spersonalizowane usługi
... wnioski z raportu to: Dla jednej czwartej podróżnych najlepszy czas na rozważenie dodatkowej oferty linii lotniczej jest po powrocie do domu, kiedy myślą o następnej podróży ... sprzedaży dla takich zakupów w momencie rezerwacji. „To oczywiste, że aby linie lotnicze odniosły sukces w wysoce konkurencyjnym i rozdrobnionym segmencie detalicznej sprzedaży ...