-
Rynek pracy specjalistów II kw. 2008
... maju i czerwcu tego roku najczęściej poszukiwane były osoby na stanowiska specjalistów. Oferty dotyczące tego poziomu stanowiska stanowiły aż 77% wszystkich umieszczonych w ... i nieruchomości; przemysł ciężki a także, choć w mniejszym stopniu, w przypadku IT, handlu i sprzedaży oraz przemysłu lekkiego. Zestawienie nie różni się znacząco od tego ...
-
Wtórny rynek nieruchomości w 2008
... jeść nie prosi”. W związku z tym możliwe jest odkładanie w czasie ewentualnej sprzedaży lub realizacji prywatnych inwestycji. 19 grudnia 2008 sejm odrzucił weto prezydenta do ... cenowym stanowiły niecałe 39% oferty. Wpłynęło to na zmianę struktury cenowej oferty. Najdroższe działki powyżej 1500 za metr to 11,9% oferty w porównaniu z 21% w I kwartale ...
-
Technologie mobilne: giganci IT w opałach
... koniec roku 2008, dział telefonów komórkowych firmy Motorola ogłosił spadek sprzedaży o 51% w stosunku rocznym oraz redukcję dodatkowych 4 000 miejsc pracy i zamrożenie ... żadnego rewolucyjnego modelu, wg ekspertów musi zadbać o wypuszczenie na rynek szerokiej oferty aparatów przenośnych dla różnych segmentów rynkowych, aby nie stracić swojej ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... jest najbardziej nie- zbędna, to ta, którą można zaobserwować bezpośrednio w miejscu sprzedaży naszej konkurencji i w mediach, które recenzują, raportują czy publikują o stanie ... to wystarczy. Zwracajmy uwagę na stronę internetową, sposób komunikowania się w mediach, oferty handlowe, ceny oraz sieć dystrybucji. Najcennieszym źródłem informacji jest ...
-
Rynek pracy specjalistów II kw. 2009
... lepiej Z raportu wynika, że kryzys nie zajrzał w oczy specjalistów od handlu i sprzedaży - ci mimo spowolnienia gospodarki nadal mogli przebierać w ofertach. W pewnym sensie ... był nadal najbardziej pożądanym pracownikiem w analizowanym okresie. Podobnie jak kwartał wcześniej, oferty pracy dla osób na tym stanowisku stanowiły prawie 80% wszystkich ...
-
Jak radzą sobie firmy innowacyjne w kryzysie?
... firm innowacyjnych. Podczas, gdy w pierwszej połowie 2009 r. tylko 17% przedsiębiorstw osiągnęło wzrost sprzedaży, to wśród Firm Innowacyjnych było to 48%. Co ciekawe, najwięcej firm, ... , iż oznacza to, że inwestycje w innowacje pozwalają firmom na taką poprawę oferty rynkowej, że nawet w okresie kryzysu ich pozycja konkurencyjna wzmacnia się. Mówią ...
-
Strategie pośrednie: część 1
... a następnie dokonuje krótkiej sprzedaży lub sprzedaży instrumentów pochodnych na podmioty ... sprzedaży w najbliższym okresie, jak również do braku na rynku akcji kupowanych po niższych cenach. Zachęcającą przesłanką inwestycyjną jest również krótki okres od wejścia w transakcję do jej zakończenia. Ponadto specyfika rynku pierwotnego sprawia, że oferty ...
-
KPP: polskie przedsiębiorstwa i ich plany na 2010r.
... sprzedaży przewiduje tyle samo przedsiębiorstw. Taki wynik badania może wskazywać na to, że sytuacja w tym zakresie uzależniona jest od profilu przedsiębiorstwa (branży, rynków na których działa). Można także wnioskować, że firmy o dużym zatrudnieniu w wolniejszym tempie dokonują przeprofilowania swojej oferty ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2010
... najczęściej poszukiwali specjalistów ds. sprzedaży - blisko połowa (47%) wszystkich propozycji przeznaczona była właśnie dla nich. Na drugim miejscu znalazły się oferty dla osób chcących ... jest naprawdę znaczący, a pracodawcy wciąż stawiają głównie na specjalistów od sprzedaży i pozyskiwania klientów. Może to świadczyć o tym, że kluczowe dla nich ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 18/2010
... się na nie wpływy ze sprzedaży m.in. akcji KGHM (2 ... oferty) ubezpieczyciela PZU, natomiast wśród inwestorów instytucjonalnych 41 proc. jest spoza Polski, natomiast pozostali to inwestorzy krajowi. W I kwartale PZU osiągnęło zysk netto w wysokości 807 mln PLN – jest to około 30 proc. mniej niż w 2009 r. Niższy zysk jest rezultatem mniejszej sprzedaży ...
-
Czym jest rynek pierwotny?
... może być zarówno do określonych inwestorów w ramach oferty prywatnej, jak i do nieoznaczonego adresata w ramach pierwszej oferty publicznej. O ile jednak oferta prywatna realizowana może ... skłonny do sprzedaży akcji po cenie niższej niż pozostali inwestorzy, spowoduje to spadek notowań akcji na parkiecie giełdowym. Innym sposobem sprzedaży akcji ...
-
Cyfrowy Polsat: telewizja, Internet i telefon
... abonamentu (30 minut) i dodatkowego pakietu minut, za usługi będzie płacił wg stawek oferty Telefon CP: 0,29 zł za min. połączenia, 0,15 zł za SMS, ... Internet i/lub telefon. Oferta zintegrowana będzie dostępna wyłącznie w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu. Zestaw z Internetem będzie można nabyć w około 400 punktach znajdujących się ...
-
Skąpiec.pl: telefony komórkowe 2010
... sprzedaży. Smartfony na dobre też zagoszczą w ofertach operatorskich, co jednak nie oznacza zmierzchu tradycyjnych telefonów komórkowych, które wciąż mają i będą miały stałych odbiorców. (…) Tomasz Szacoń, dyrektor handlowy Barel Poland: - (…) W tym roku wprowadziliśmy do oferty ... ją umiarkowany wzrost sprzedaży tego systemu wraz z kolejnymi ...
-
Rynek nieruchomości i użytków rolnych 2011
... projektów deweloperskich w 2010 r. pozwala zakładać na koniec 2011 r. wysokie odczyty analizowanej kategorii. Lokale w budowie na koniec 2010 r. stanowiły 70% całej oferty (wg. REAS), z czego jedna trzecia znajduje się w inwestycjach, które mają być oddane w 2011 r., a kolejne prawie 32% w 2012 r. Raport wskazuje, że ...
-
Sektor MSP w Polsce a strategia rynkowa
... na udoskonaleniu obsługi klienta i wizerunku marki. 19% firm za swój priorytet uznaje konieczność maksymalizacji sprzedaży i rozwoju oferty. 34% przebadanych firm podporządkowuje procesy operacyjne celom nadrzędnym - ilościom sprzedaży, jakości usług, etc. Tylko 17% firm ogółem myśli o budowaniu kultury organizacji i wizji przedsiębiorstwa. 29 ...
-
Euro 2012 a praca w hotelarstwie i turystyce
... wypoczynkowo-turystycznych, na zatrudnianie pracowników związanych z działami sprzedaży i obsługi klienta – mówi Beata Szilf-Nitka, Dyrektor Zarządzający internetowej giełdy pracy infoPraca.pl. – Ponad 20% ogłoszeń w dziale Turystyka/Hotelarstwo to oferty dla specjalistów od spraw sprzedaży i marketingu. Wynika to z dwóch czynników. Zmienia ...
-
Praca w finansach: banki zwalniają i zatrudniają
... zasad udzielania kredytów hipotecznych. Bardziej rygorystyczne warunki spowodowały spadek sprzedaży tego typu produktów, co w konsekwencji wywołało znaczne redukcje zatrudnienia w ... być związane z dynamicznym rozwojem bankowości elektronicznej. Najczęściej publikowane były oferty dla osób z poziomu specjalisty, najrzadziej natomiast dla dyrektorów. „ ...
-
Zimowe wyjazdy Polaków: na stok czy na plażę?
... lub kredytowej) lub zakup euro w banku. Dla przykładu w dniu w którym przeciętny kurs sprzedaży euro w kantorach wynosił 4,17 PLN to w bankach było to średnio 4,28 PLN. ... zapadalności np. 6-miesięczną lub roczną. Warto też porównać oferty w wielu bankach, a nie tylko sprawdzić tam, gdzie mamy konto. Oferty lokat bardzo się bowiem od siebie różnią ...
-
Innowacyjny produkt konieczny, by odnieść sukces rynkowy?
... się nowym wzorcem biznesowym dla innych, zostawiając konkurencję daleko w tyle. Oferty, które stają się hitami rynkowymi, często zawdzięczają to tylko temu, ... ozdoby, które podbiły serca najmłodszych klientów. I tak oto te modyfikacje doprowadziły do sprzedaży wartej ponad miliard dolarów! Pierwsze komputery zajmowały prawie cały pokój, były tak ...
-
Zatory płatnicze VI 2014
... . Na drugim biegunie znalazła się kategoria dóbr konsumenckich trwałego użytku, których sprzedaży nie są w stanie pobudzić nawet duże imprezy sportowe (co ... nie przywiązują się do jednego dostawcy usług, korzystając z aktualnie najkorzystniejszej oferty, nie troszcząc się o terminowe regulowanie należności. „Świadczy o tym „wysyp” niespłaconych ...
-
5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce
... wyłącznie do bezpośredniego zwiększenia sprzedaży. Sprawdza się też jako narzędzie do pokazywania korzyści wynikających z właśnie zakupionego produktu. W ten sposób np. cyfrowe platformy telewizyjne przekazują dodatkowe informacje na temat wykupionej właśnie usługi, zwracając uwagę na najciekawsze elementy oferty. Taka reklama pomaga umacniać ...
-
5 sposobów na długotrwały sukces w e-commerce
... się tacy, którzy z racji doświadczeń i upodobań zakupowych skorzystają również z oferty reklamowanej witryny. Warto też budować widoczność e-sklepu w sieci poprzez ... 4. Wielokanałowość kluczowa dla sprzedaży Wykorzystanie wielu kanałów dystrybucji, w tym mobile, przyczynia się do znacznego wzrostu sprzedaży. Konsument przegląda w smartfonie ...
-
Dobra konsumpcyjne: lojalność i zaufanie klienta najważniejsze
... sprzedaży to swoistego rodzaju próba sił, ale jednocześnie nie bagatelizują wyzwań, jakie wiążą się z zaufaniem konsumentów (32%), strategią i systemami sprzedaży i obsługi omnikanałowej ... wciąż istotne (31%), ale w podobnym stopniu co spersonalizowanie komunikacji i oferty oraz proaktywna obsługa klienta (po 28%). Coraz większego znaczenia nabiera ...
-
Rynek gazu ziemnego 2015 i prognozy na 2016 rok
... wydaje się, że formuła stałej ceny niekoniecznie musi w dalszym ciągu stanowić o sukcesie danej oferty. Liczyć będą się coraz bardziej skomplikowane modele wyceny produktów ... zmianę formuł rozliczeniowych w zawieranych kontraktach. Sprzedawcy gazu mający doświadczenie w handlu i sprzedaży na międzynarodowych rynkach będą mieli pełne ręce roboty. ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2015
... (97 300 mkw.). „Jednym z ciekawszych trendów na rynku jest rozwój oferty usługowej i zakupowej w ramach ważnych węzłów transportowych, takich jak dworce kolejowe, ... wiodących centrów handlowych w głównych aglomeracjach, czego przykładem są spektakularne transakcje sprzedaży Riviery w Gdyni, Starego Browaru w Poznaniu czy Bonarka City Center w Krakowie ...
-
Turystyka medyczna będzie zatrudniać?
... szukają coraz więcej wykwalifikowanych ekspertów, specjalizujących się głównie w sprzedaży. Obiecujący kandydat może liczyć na uposażenie od 2,5 tys. zł brutto do nawet ... Polska zamyka drugą dziesiątkę państw uszeregowanych pod względem atrakcyjności oferty dla zagranicznych turystów, poszukujących usług medycznych – wynika z zestawienia opracowanego ...
-
Galaxy Note 7: czy wygra z konkurencją?
... nim Galaxy S6 Edge+. Według danych idealo to właśnie „czwórka” od początku sprzedaży aż do dziś jest najchętniej wybieranym modelem. Jego najlepsza passa ... alternatywą dla konsumentów może być jednak o połowę tańszy iPhone 5S, na oferty którego klika 16% użytkowników idealo. Pierwsze doniesienia i przecieki dotyczące specyfikacji Galaxy Note 7 ...
-
Ustalanie ceny produktu, czyli pricing i jego zalety
... Wymagany jest też zmotywowany zespół sprzedaży, który wsparty odpowiednimi analizami w sposób świadomy walczy nie tylko o wolumen sprzedaży, ale również o odpowiednią marżę – mówi Maciej ... głównym komunikatem nie jest już cena, ale jakość produktów i różnorodność oferty. Tylko 25% przedsiębiorstw na rynku brytyjskim deklaruje, że kształtuje ...
-
Małe firmy na bakier z IT
... firm w procesie sprzedaży w ogóle nie wspiera się technologiami. Marketing ma się nieco lepiej Małe firmy nieco bardziej niż w obszarze sprzedaży angażują się w marketing. Połowa ... , że co dziesiąta firma w ogóle nie wykorzystuje technologii w promowaniu swojej oferty, a 5% badanych nie adresuje reklamy do klientów. Obsługa klienta bez zaawansowanych ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce I kw. 2017 r.
... sieci wprowadzając nowe koncepty i formaty, co pozytywnie wpływa na różnorodność oferty handlowej. Średni wskaźnik powierzchni niewynajętej w 8 największych polskich aglomeracjach wyniósł 3,3 % na ... z tradycyjnym handlem. Rosnący udział sprzedaży internetowej w całkowitym poziomie sprzedaży detalicznej wymusza poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, ...
-
Jak pozycjonować cenowo swój produkt wśród konkurencji?
... cen produktów we własnej sieci sprzedaży. Nie tylko spada ... oferty, wcale nie miała poczucia zakupu produktu premium. Spójna polityka cenowa Dobre relacje z partnerami na pewno są argumentem przemawiającym za dalszą współpracą z producentem. Ponadto, najwięcej zyskują marki, których polityka cenowa jest spójna. Brak kontroli sieci sprzedaży ...
-
Zakaz reklamy piwa nic nie zmieni?
... . Może najwyżej ograniczyć wiedzę konsumentów na temat oferty browarów (10 proc. wskazań) albo utrudnić wybór między poszczególnymi markami (9 proc.). Z badania wynika również, że blisko połowa (46 proc.) ankietowanych nie popiera ograniczenia liczby punktów sprzedaży i godzin sprzedaży napojów alkoholowych. Wśród zwolenników zaostrzenia przepisów ...
-
Działalność innowacyjna przedsiębiorstw 2014-2016
... związanych ze sprzedażą nowych lub znacznie ulepszonych produktów, wprowadzonych do oferty w latach 2014-2016, w przychodach ogółem osiągnął w przemyśle 8,1%, a w usługach – 3,9%. ... 4,2%) i środki pozyskane z zagranicy (odpowiednio 1,8%, 2,8%). Przychody ze sprzedaży W 2016 r. udział przychodów ze sprzedaży produktów nowych lub istotnie ulepszonych, ...
-
Powierzchnie handlowe redukują bieg?
... wartości sprzedaży przez Internet, jej wpływ na obroty w handlu tradycyjnym jest w pewnym stopniu łagodzony przez znaczący wzrost wartości całej sprzedaży detalicznej – o 8,4% ... i szersza oferta rozrywkowa, strefy rekreacji dla całych rodzin, szeroki wybór oferty gastronomicznej od stoisk w tzw. strefie food court do wyodrębnionych restauracji, ...
-
Nowe technologie a powierzchnie handlowe i magazyny
... galerii handlowych wprowadzenia zmian, np.: przekształcenia charakteru i urozmaicenia oferty parków handlowych, wykorzystywania technologii bluetooth czy sieci wi-fi do celów marketingowych. – W związku ze zmianą stylu życia konsumentów od dawna obserwujemy wzrost sprzedaży w sektorze e-commerce. Centra handlowe są coraz rzadziej postrzegane jako ...