-
Polski rynek kosmetyków w 2021 roku wróci na ścieżkę wzrostu?
... zwierzętach, coraz bardziej popularne są biodegradowalne opakowania oraz naturalne składniki, a niebawem standardem powinny stać się również kosmetyki kupowane we własnych pojemnikach. Patrząc na polski rynek wydaje się, że zakończył on już etap rozwoju lokalnych producentów kosmetyków, w wyniku którego powstało wiele małej i średniej ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... kosmetycznych" reklamodawców. Polski rynek reklamy kosmetyków - prognozy W ostatnich dwóch latach pieniędzy na reklamy kosmetyków nieco szczędzono. Odnotowana w latach ... Konsumenci oczekują od firm kosmetycznych, że ich produkty jak i opakowania będą przyjazne dla zdrowia i środowiska. Przykładowo, sprzedaż wegańskich produktów w Wielkiej Brytanii ...
-
Aerosol International inwestuje w Zgorzelcu
... na 6 ha działce. Przedsiębiorstwo wyprodukuje rocznie około 100 mln bezspoinowych puszek, co zabezpieczyć ma zapotrzebowanie grupy MAXIM na opakowania dla produkowanych przez nią kosmetyków sprzedawanych w ponad 40 krajach świata. Spółka rozważała również takie lokalizacje jak Kraków, Warszawa, Wrocław i Katowice, ale ostatecznie zwyciężyła ...
-
Ochrona środowiska Polsce to iluzja
... tym, jak efektywnie wykorzystywać żywność. Wyrzucanie kosmetyków i detergentów przydatnych do użycia. Szacuje się, że ok 1,5 z 300 milionów ton odpadów trafiających na polskie składowiska stanowią niewykorzystane kosmetyki, środki czystości oraz detergenty w nich zawarte. 58 proc. Polaków rozcina opakowania kosmetyków, żeby zużyć zawartość do końca ...
-
Zakupy z ochroną środowiska w tle. Tak czy nie?
... jednocześnie jednak niemal 4 na 10 z nas przyznaje, że kupuje za dużo żywności i kosmetyków, a na zakupach kwestie proekologiczne liczą się dla niego tylko w nieznacznym ... , naturalność, opinię o marce oraz praktyczność opakowania. Kwestie związane z ekologią, w tym dotyczące wpływu produktu czy jego opakowania na środowisko naturalne, są dużo mniej ...
-
Wakacje w duchu zero waste
... np. 3,5 mln ton plastiku , z czego 350 650 tys. ton to plastikowe opakowania. Wakacje w duchu zero waste to okazja dla biznesu, żeby zaproponował bardziej ... . Nawet pakowanie wakacyjnej walizki może mieć wymiar prośrodowiskowy. Producenci kosmetyków wpisując się w trend oferują produkty w przyjaznych dla środowiska opakowaniach bez szkodliwych ...
-
Ekologia po polsku. Co robimy, aby zadbać o środowisko naturalne?
... kosmetyków naturalnych, a kolejne 26% zamierza zacząć. Osoby, które nie używają naturalnych kosmetyków, mają przekonanie, że są one droższe lub nie wiedzą, jak je rozpoznać i gdzie je kupić. Producenci kosmetyków ... dostawy do dedykowanych punktów odbioru, dostawy autami elektrycznymi, opakowania na wymiar bądź wypełniacze ekologiczne, zwrotne paczki ...
-
Nowe zezwolenia w ŁSSE
... kosmetyków, wyrobów sanitarno-higienicznych i chemii gospodarczej. Grupa powstała w roku 1997 i obecnie jest jednym z wiodących producentów kosmetyków na Ukrainie. Jej działalność koncentruje się na produkcji środków kosmetycznych, opakowań dla kosmetyków ... Podstrefie Radomsko ŁSSE uruchomi zakład produkujący opakowania z tektury. Firma jest częścią ...
-
Opakowanie - niemy sprzedawca
... , że niekorzystne może być nie tylko stosowanie opakowania zaniżającego jakość produktu, ale również opakowania o zbyt wysokiej jakości, nie odpowiadającej faktycznej ... rozbudowane o linie przeznaczone do pielęgnacji twarzy, włosów oraz linię kosmetyków dla mężczyzn. Oferta uporządkowana została w bardzo prosty, a jednocześnie przejrzysty sposób ...
-
Polski producent opakowań potentatem?
... mocny popyt na opakowania produkowane w Polsce. Z jednej strony zagraniczni producenci chętniej przenosili produkcję do Polski lub kupowali towar wytworzony w naszym kraju. Z drugiej strony przeciętny producent opakowań korzystał na szybkim wzroście eksportu żywności (7 proc. średniorocznie), lekarstw (13 proc.), kosmetyków (7 proc.), chemii ...
-
Kosmetyki do opalania: sprzedaż spada
... 5 proc. produkty po opalaniu, a niemal 4 proc. – produkty samoopalające. W analizowanym okresie pojedyncze polskie gospodarstwo domowe kupiło przeciętnie 240 ml (średnio 2 opakowania) produktów z kategorii kosmetyków do opalania, wydając na nie przeciętnie 25 zł. W skali całego kraju daje to zakupy o łącznej ilości 750 tys. litrów ...
-
Jakie działania ekologiczne podejmują kupujący i sprzedający online?
... sklepy sprzedające w sieci do dodatkowej opłaty za używanie wypełniaczy w paczkach. Ekologiczne opakowania, które znalazły się w ofercie Allegro.pl pochodzą w 100% z makulatury, mogą ... czy Rainforest Alliance. Każdy może tam znaleźć coś dla siebie - od naturalnych kosmetyków po produkty spożywcze, w tym odpowiednie dla wegan i wegetarian a nawet ...
-
Najlepsze polskie marki: podstawą dobra nazwa
... produktu lub firmy na rynek są tak ogromne (reklama i promocja, opakowania, materiały promocyjne etc.), że warto w trakcie procesu nazewniczego lub tworzenia ... bezkarnie wykorzystana przez innych przedsiębiorców. Przykład: Firma Zino Davidoff, właściciel marki kosmetyków Davidoff Cool Water, chciała wyeliminować znak Cool Woman należący do Firmy ...
-
Rebranding
... w tym, jak postrzegają ją konsumenci. Tak jak Eris, niegdyś marka kosmetyków środka rynku, która zdecydowała się zmienić swoją nazwę na dr Irena ... produktowych, które pozwalają zwiększyć zakres i skalę oddziaływania marki. Rzadziej inwestuje się w zmianę opakowania, w szczególności jeżeli jego kształt już jest kojarzony z marką. Odświeżenie marki ...
-
UOKiK skontrolował produkty dla dzieci
... i niespełnienie wymagań bezpieczeństwa. Inspektorzy sprawdzali także, czy kształt opakowania, kolor kosmetyku, wygląd, skład itp. sugerują, że są to produkty spożywcze w związku z tym ich spożycie mogłoby powodować zagrożenia dla zdrowia dziecka. Z tego względu zakwestionowano 3 partie kosmetyków – np. żel pod prysznic wyglądem przypominający napój ...
-
E-commerce ważny dla ekologii?
... dla nas szczególnie istotna – chcemy zostawić przyszłym pokoleniom czysty, ekologiczny świat. Jako producent kosmetyków skupiamy się na takich aspektach, jak np. zrównoważona gospodarka ... . Jako jedni z pierwszych w Polsce wprowadziliśmy też na rynku masowym koncept opakowania typu refill, a już teraz, w 2021 roku, realizujemy poziomy odzysku ...
-
Centrum rozwojowe Unilever w Poznaniu
... Środkowo-Wschodniej, Centrum będzie zajmować się żywnością. Ma ono opracowywać opakowania, receptury i procesy produkcyjne zup, sosów i ketchupów takich marek jak m. ... r. i na początku 2009 r. Vindi Banga, szef biznesu żywnościowego oraz detergentów i kosmetyków Unilevera w rozmowie z Rzeczpospolitą powiedział, że koncern zdecydował się na budowę ...
-
Reklama i zmysły
... na chwilę na półce sklepowej. Jak ważna jest rola wyglądu i kształtu opakowania, wiedzą ci producenci, którzy na charakterystycznych i intrygujących kształtach zbili fortunę. Niezwykłe kształty nadaje się produktom alkoholowym czy opakowaniom kosmetyków. Są one nierozłącznie związane z marką i niezmieniane od lat, jak chociażby butelka ...
-
Wielozmysłowość w marketingu
... swoją miłość do natury, aby stworzyć wybitnie ekologiczną markę kosmetyków. Nawet design jego sklepu zainspirowały francuskie stragany z serami i rybą oraz ... - poczynając od sprawdzonych dostawców składników, a kończąc na innowacyjnym braku opakowania i użyciu popcornu jako zamiennika styropianowych kulek amortyzujących delikatne produkty ...
-
Polski konsument 2009
... W przypadku artykułów żywnościowych jest to 86 proc. ankietowanych, a podczas zakupu kosmetyków i art. chemicznych 79 proc. badanych. Kupując produkty spożywcze, 66 proc. konsumentów ... sam towar w innym sklepie kosztuje znacznie mniej. Nie sugerujmy się wielkością opakowania. Często w dużych kartonach, torbach, słojach znajduje się mniej produktu niż ...
-
Decyzje zakupowe kobiet
... mówić to samo i tak samo? Nie tak dawno badaliśmy opakowanie kosmetyków dla kobiet. Respondentkami była najbardziej pożądana grupa – młode (ale nie nastoletnie), piękne ... kontekście ich używania. Oglądając setki zdjęć z łazienek, zaobserwowaliśmy pewną regularność – opakowania na ogół pasowały do kolorów ścian w łazience. Kobiety, które lubiły ...
-
Czterej nowi inwestorzy w ŁSSE
... w ramach przedsięwzięcia planowanego na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej zamierza wybudować zakład produkcyjny wytwarzający opakowania z tworzyw sztucznych dla przemysłów: farmaceutycznego, chemicznego, detergentów i kosmetyków, spożywczego. Będzie to 17 zakład produkcyjny wchodzący w skład Grupy Serioplast (Włochy, Francja, Niemcy ...
-
Apteka online: jakie oprogramowanie?
... maksymalne wyeksponowanie poszczególnych produktów. Większość z nich jest rozpoznawana po wyglądzie opakowania. Zbędne elementy graficzne powodują, że strona przestaje być czytelna. ... zinterpretowane jako reklama. Część przedsiębiorców koncentruje się na sprzedaży suplementów i kosmetyków, by nie narażać się na karne konsekwencje. Wydaje się jednak, ...
-
E-commerce w 2021 roku: abonamenty, ekologia i nowe technologie
... czy artykułów dla dzieci. W Polsce internet podbijają już m.in. pudełka z próbkami kosmetyków i zdrowej żywności, które pozwalają testować rynkowe nowości. Istnieją też abonamenty ... zaakceptować dłuższy czas oczekiwania na przesyłkę czy wyższe opłaty za ekologiczne opakowania. Personalizacja na drodze do standardu Firmy nie mogą już konkurować ...