-
Spożywcze produkty dla dzieci: bajkowy świat nazw i opakowań
... zakupowe rodziców liczy się nie tyle sama cena produktu, ile jego opakowanie. Według raportu „Miliardy złotych w rękach dzieci” (z maja 2013 r.), przygotowanego przez ... sterylne pojemniczki na mocz. Jak widać, szokujące mogą być i forma produktu, i jego opakowanie. Czy takie pójście po bandzie jest do zaakceptowania przez producentów działających ...
-
Spożywcze marki własne w 2011 roku
... , a produkty sprzedawane luzem w ogóle nie miały oznaczeń handlowych. Przykładowo: opakowanie miodu informowało z jednej strony, że jest to miód wielokwiatowy, z drugiej – ... 38 decyzji wobec tych przedsiębiorców, którzy wprowadzili do obrotu artykuły spożywcze nieodpowiadające jakości handlowej bądź zafałszowane. Ponadto skierowano 103 zawiadomienia ...
-
Rośnie rynek aromatów spożywczych
... proc. wskazań), marka wyrobu (30 proc.), a dopiero dalej cena (15 proc.) i opakowanie (10 proc.). Dlatego potentaci zatrudniają po 1-2 tysiące osób w działach badań ... globalni producenci aromatów, taka tendencja występuje na całym świecie, bowiem międzynarodowe koncerny spożywcze stosują centralny system zakupów - mówi Władysław Brud. Uważa on, ...
-
Europejczycy wybierają szklane opakowania
... , że zdecydowana większość (88%) konsumentów w Europie chętniej wybiera produkty spożywcze w szkle niż w innych opakowaniach. Swój wybór respondenci argumentują pozytywnym ... napojów skuteczniej niż opakowania z tworzyw sztucznych. Na pytanie o preferowane opakowanie gwarantujące pozytywny wpływ żywności i napojów na zdrowie, aż 83% respondentów ...
-
Bag-in-Box robi karierę
Opakowanie, z angielska określane jako Bag-in-Box (worek w pudełku), choć znane od półwiecza ... transportuje się dziś i sprzedaje w opakowaniach BiB. - W opakowania "Bag-in-Box" można zapakować praktycznie wszystkie płyny spożywcze - podkreśla Mirosław Bohdan z firmy Emipak sp. z o.o. - ekspert w dziedzinie opakowań. W Polsce Bag-in-Box pojawiły się w ...
-
Najpopularniejsze marki własne w Polsce: Tesco liderem
... 34%). Co ciekawe, badani deklarują, że pierwszym czynnikiem, na który zwracają uwagę kupując produkty spożywcze jest ich skład. Tesco, Carrefour, Pilos oraz Isana to najczęściej kupowane marki ... na pierwszy rzut oka niczym nie różni się od konkurentów tzw. „markowych”. Skład, opakowanie, a często nawet cena nie są już wyróżnikiem. Nie są nim nawet ...
-
Opakowania plastikowe. Największy problem Europy?
... że 62% konsumentów z Europy skłonne jest zapłacić więcej za produkty spożywcze w opakowaniach składających się z mniejszej ilości plastiku. Podobna rzesza respondentów (59%) ... . W trosce o naszą planetę musimy stworzyć gospodarkę o obiegu zamkniętym, w której opakowanie jest zredukowane do niezbędnego minimum, a opakowania towarów konsumpcyjnych są ...
-
Jakie działania ekologiczne podejmują kupujący i sprzedający online?
... jedna piąta badanych byłaby także skłonna dopłacić, aby sprzedawca zapakował produkty w opakowanie przyjazne środowisku – bez użycia folii i reklamówek. 41% mogłoby dopłacić 1-2 zł ... może tam znaleźć coś dla siebie - od naturalnych kosmetyków po produkty spożywcze, w tym odpowiednie dla wegan i wegetarian a nawet meble ogrodowe zrobione z materiałów ...
-
10 trendów w e-commerce w 2021 roku
... radykalna zmiana codziennej rutyny, pozwoliła wielu osobom odkryć, że zakupy spożywcze można równie dobrze robić w internecie. Kategoria Delikatesy na platformie sklepów internetowych Shoper ... przy założeniu, że przy okazji odbioru nowego produktu zwracamy opakowanie po starym do ponownego wykorzystania. Abonamentowe formy kupowania przyjmowały ...
-
Bezpieczeństwo żywności: Rentgen na linii
... nie ma potrzeby zatrzymywać całej linii, usuwane jest tylko jedno zanieczyszczone opakowanie. Dzięki temu nie jest hamowany proces produkcyjny - mówi Adam Krynicki ... Koszty utraty reputacji mogą być olbrzymie - podkreśla Adam Krynicki. Kryzys Firmy spożywcze różnie podchodzą do inwestycji, a także wszystkich niekoniecznych wydatków, w czasie kryzysu. ...
-
Napoje energetyczne podbijają rynek
... można kupić niemal na każdym kroku, od kiosków z prasą, przez sklepy spożywcze, hipermarkety, po stacje benzynowe, bary i restauracje. Polscy konsumenci spożywają ich już ... płynu. Marketingowcy liczą jednak, że do nowej formy przekonają osoby aktywne. Poręczne opakowanie powoduje, że to idealne rozwiązanie, np. podczas jazdy na rowerze lub podróży ...
-
Pandemia: nowe zwyczaje zakupowe będą się utrwalać
... . respondentów; jedzenie na wynos (prawie 47 proc.), kosmetyki (46 proc.), artykuły spożywcze (43 proc.). Wyniki sondażu konsumenckiego potwierdzają statystyki firmy DS Smith, ... świadomi kwestii związanych ze zrównoważonym rozwojem i miało dla nich znaczenie, czy opakowanie można łatwo przetworzyć. Ten sam czynnik był nieco ważniejszy dla kobiet niż ...
-
Ile wina można przywieźć z wakacji i jak je transportować?
... z wakacji cieszyć się winem dobrej jakości, warto zdecydować się na opakowanie termiczne. Wystarczy tani styropianowy zamykany pojemnik. Być może w ten sposób zmuszeni ... Sam kontener do przewozu wina, jak każdy, w którym przewożone są artykuły spożywcze, powinien spełniać rygorystyczne wymogi sanitarne. Powierzchnia kontenera musi pozwalać na ...
-
Bezpieczeństwo żywności na świecie: Indeks 2014
... , przetwarzania, transportu i składowania żywności w całym łańcuchu dostaw. Dzieje się tak na przykład, gdy jadalne produkty spożywcze są pozostawiane na polu lub w silosach, ulęgają degradacji przez niewłaściwe opakowanie lub gdy zostaną zaatakowane przez szkodniki. Najlepsze wyniki w tej kategorii mają kraje o wysokich dochodach, jednak ...
-
Co biznesmen powinien wiedzieć o Afryce?
... na Czarnym Lądzie postawiło ostatnio stopę kilkanaście polskich firm, sprzedając artykuły spożywcze, wyroby przemysłowe i usługi, to jednak, dla większości z nich, ogromną ... nie ściska ręki kobiety (chyba, że kobieta jest członkiem rodziny). Dobre opakowanie Silny dystans hierarchiczny sprawia, że kultura VIP, oddzielająca klasę uprzywilejowaną ...
-
Rynek e-commerce w Polsce i na świecie
... „swojego” produktu na półce będzie musiało być możliwe w jak najkrótszym czasie. Opakowanie prezentowane w Internecie musi zatem w szybki, jednoznaczny i wyrazisty sposób komunikować markę i najważniejsze cechy ... mające na nie wpływ, robiące zakupy w danym kanale (hiper- i supermarkety, mniejsze sklepy spożywcze i drogerie) przynajmniej raz ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 24/2017
... gospodarczej. Komentarz do wydarzeń gospodarczych Zwracaj na to uwagę, bo to ważne! OPAKOWANIE POWIE KIEDY I JAK CZĘSTO JEŚĆ PRODUKT Termin przydatności, skład produktów i cena – to ... we wszystkich sklepach sieci Carrefour już jesienią. Oznakowane nimi będą artykuły spożywcze marek własnych Carrefour oraz Jakość z Natury. Sieć jest jednak otwarta na ...
-
Jak filozofia Jeana Baudrillarda może poprawić sprzedaż?
... zaspokoić swoje obiektywne potrzeby. W takim rozumieniu nabywamy różnego rodzaju produkty spożywcze, ubrania, sprzęt itp. Jednak blisko 50 lat temu francuski filozof Jean ... pompa w obsłudze może klienta odstraszyć, bo uzna, że płaci za wizerunkowe opakowanie. 3. Dobra reklama musi być żywym doświadczeniem Baudrillard wprowadził pojęcie „symulakrów”. ...
-
Zero waste i recykling, czyli Polacy bardziej eko
... środki czystości albo kawę. Płacimy wtedy jedynie za produkt, nie za opakowanie. Jeżeli kupujemy w marketach, zwróćmy koniecznie uwagę na strefy typu „Kupuję, nie marnuję! ... codziennych zakupów. Planowanie i świadome podejście do wydawania naszych pieniędzy na produkty spożywcze, to klucz do sukcesu. Po pierwszych tygodniach oszczędności może nie ...