-
Wakacje w Polsce: które polskie miasta przyciągają zagranicznych turystów?
... cen lotów loty.idealo.pl postanowiła sprawdzić, które polskie miasta najchętniej odwiedzane są przez zagranicznych turystów. 5 najpopularniejszych miast w Polsce Zestawienie najpopularniejszych miast w Polsce zaczynamy od światowego The Best Of, czyli listy polskich miast, które cieszą się największą popularnością we wszystkich ujętych w naszym ...
-
Jak działają centra handlowe w Polsce?
... Analiza przeprowadzona przez ekspertów firmy CBRE objęła 85 centrów handlowych w Polsce oraz niemal 7 000 umów najmu. W efekcie przebadano 1/5 powierzchni centrów handlowych ... temu, deweloperzy skupili się na dostarczeniu powierzchni handlowej w mniejszych miastach w Polsce. Oferowane stawki czynszu różnią się w zależności od branży w jakiej działa ...
-
Centra handlowe: nowa fala otwarć w Polsce
... trakcie trzech kwartałów 2017 r. wartość transakcji inwestycyjnych zawartych na rynku nieruchomości handlowych w Polsce przekroczyła 1,26 mld euro. W ostatnich miesiącach roku spodziewamy się finalizacji kilku dużych transakcji ... (kwota transakcji nie została ujawniona). Stopy kapitalizacji za najlepsze centra handlowe w Polsce pozostają na stabilnym ...
-
E-commerce w Polsce 2013
... e-handlu. Dowodzi tego między innymi, przygotowana przez Porównywarkę Cen Okazje.info, we współpracy z platformą Shoper, trzecia edycja infografiki „E-commerce w Polsce”. Tak, jak w latach poprzednich, analizie poddane zostały rankingi branż i sklepów, prezentujących najbogatszą ofertę. Przyjrzeliśmy się również kategoriom, w których w roku ...
-
Ile wart jest 1% podatku?
... mediami (28%), a tylko w 17% przypadków wybór pada losowo. - Posiadając biura w całej Polsce, obserwujemy systematyczny wzrost chętnych do niesienia pomocy, co bardzo ... szczegółową instrukcję krok po kroku, dotyczącą procedury przekazania 1% na rzecz opp. Można ją znaleźć w sekcji poradniki wraz z aktualną listą organizacji uprawionych do otrzymania ...
-
3 na 4 polskich konsumentów to smart shopperzy
... używane przez 50 proc. konsumentów, a kolorowe cenówki na półkach przez 35 proc. Jak Polacy podejmują decyzje zakupowe? Popularność smart shoppingu w Polsce od kilku lat utrzymuje się na podobnym poziomie, ale nabywcy stają się coraz bardziej nowocześni i świadomi. Technologia odgrywa kluczową rolę ...
-
Smart shopping po polsku: czy kupujemy sprytnie?
... Im więcej googlujemy szukając zniżek czy rabatów, tym jeszcze bardziej oszczędzamy! Marka Zalando została sklasyfikowana jako najpopularniejsza marka smart shoppers w Polsce, oferująca przyjazne ceny i zniżki dla konsumentów. Z kolei e-commerce AliExpress oraz KFC zajmują odpowiednio 2 i 3 miejsce w pierwszej piątce najczęściej wyszukiwanych marek ...
-
Smartfony OPPO Reno oraz Reno 10x Zoom
... w czerwcu. Smartfony są smukłe, a przód i tył obudowy to idealnie gładkie powierzchnie, bez wcięć czy wystających elementów kamery. Obydwa modele dostępne w Polsce produkowane są w dwóch nowych kolorach: zielonym, z jasnymi i ciemnymi przebłyskami, oraz czarnym, z domieszką szarości i błękitu. Płynne przejście pomiędzy błyszczącymi i matowymi ...
-
Najlepsze sklepy z bielizną w Europie
... „proszę” przy otrzymywaniu zakupu (w Polsce wypadło to znacznie lepiej – jedynie w 8,3% przypadków), a w 19,8% przypadków (w Polsce 6,2%) pracownicy zapomnieli o podziękowaniu klientowi za zakupy. Zdarzało się także, że badacze otrzymywali niezapakowany produkt (14,6% ogółem, a w Polsce – 6,2%). 20,3% klientów (w Polsce 16,7%) skarżyło się na brak ...
-
Ranking stacji benzynowych
... , należałoby tego typu badania powtarzać cyklicznie w dłuższym okresie we wszystkich stacjach danej sieci. W niniejszym badaniu wybrano jedynie 208 placówek w 9 krajach (w Polsce 32 stacje, 8 sieci). Z pewnością jednak badanie powinno stanowić bodziec do wyciągnięcia wniosków i bliższego przyjrzenia się sytuacji, jaka panuje w branży paliwowej ...
-
Zakupy online: rosną wymagania wobec sklepów internetowych
... i lojalności klientów. – dodaje Daniel Malinowski. Jakość obsługi jest kluczowa 52% badanych w Polsce deklaruje, że nie będzie wracać do sklepów internetowych, które nie ... Raport został opracowany na podstawie badań zrealizowanych w 18 krajach świata, w tym również w Polsce, na grupie ponad 31 000 konsumentów, tworząc globalny obraz zachowań ...
-
Centra handlowe w Europie w 2013 r.
... 000 mkw. w miejscowości Voderady pod Trnawą. Piotr Kaszyński, Partner, dyrektor działu powierzchni handlowych Cushman & Wakefield w Polsce, powiedział: „Rok 2013 był kolejnym okresem dynamicznego rozwoju centrów handlowych w Polsce. W nowych i rozbudowanych obiektach oddano do użytku ok. 500 000 mkw. GLA, głównie w największych aglomeracjach. Warto ...
-
Polacy lubią małe sklepy
... z jakością produktów. ShopperTrends to cykliczne badanie firmy Nielsen przeprowadzane raz do roku ponad 50 krajach świata, w tym w większości krajów europejskich. W Polsce badanie zostało przeprowadzone po raz trzeci. Respondentami badania były osoby odpowiedzialne za zakupy produktów spożywczych i higieny osobistej dla gospodarstwa domowego ...
-
Shopping clubs przyszłością e-handlu?
... inwestycji w ostatnich latach przez Mangrove Capital. Partners. A jak to wygląda to w Polsce? Przedsiębiorcy twierdzą, że potencjał polskiego rynku jest spory. Tylko wg ... ponad 2 milionów złotych. Zakupy w sieci stają się w Polsce coraz popularniejsze. Wyniki badań „E-commerce w Polsce 2010” przeprowadzone przez Praktycy.com potwierdzają, że sklepy ...
-
Marki odzieżowe: rośnie sprzedaż online
... w polskim e-commerce analizuje PayU, dostawca usług płatniczych. Obecnie w Polsce funkcjonuje niemal 1,3 tys. sklepów internetowych, które prowadzą sprzedaż w kategorii ... (Raport Handel detaliczny odzieżą i obuwiem w Polsce 2012), wiodącymi graczami na rynku handlu detalicznego odzieżą i obuwiem w Polsce są: sieć sprzedaży LPP (właściciel takich ...
-
Europejski konsument na rynku. Jak kupujemy?
... w niektórych miastach mamy do czynienia z nadpodażą, i część centrów walczy o przetrwanie” – powiedział Mike Atwell, Senior Director Działu Rynków Kapitałowych CEE, CBRE w Polsce. „Moim zdaniem wiodące centra w mniejszych miastach stanowią świetną okazję dla inwestorów gotowych do rozbudowy, modernizacji i aktywnego zarządzanie obiektem przez okres ...
-
Rynek inwestycyjny w Europie: ryzyka i szanse
... na inwestorów zagranicznych decyzja Europejskiego Banku Centralnego o rozpoczęciu luzowania ilościowego jeszcze zwiększy pulę kapitału, który międzynarodowi inwestorzy są gotowi zainwestować w Polsce. Jednocześnie ze względu na lokalny charakter konfliktu na Ukrainie, nie ma on negatywnego wpływu na polski rynek inwestycyjny. Istnieją nawet ...
-
Po pierwsze jakość produktu, a po drugie? Jak wybierają konsumenci?
... lubi spędzać w sklepie zbyt dużo czasu, dlatego oczekuje dobrze zaaranżowanej półki Konsument beztroski stoi w wyraźnej opozycji do najmniej licznie reprezentowanej w Polsce grupy Konsumentów oszczędnych, którzy stanowią 20% ogółu badanych. Ich liczba wyraźnie zmalała - głównie kosztem Konsumentów poszukujących wartościowych ofert - w porównaniu do ...
-
Zakupy online. Jak kupują Europejczycy?
... w nowym e-sklepie, co zwiększa szansę na późniejszą lojalność konsumenta – komentuje Jean-Claude Sonet, członek zarządu DPDgroup. Według badań Barometr E-shopper 2017, w Polsce udział zakupów internetowych w całościowym handlu wynosi już 12,4%, przy średniej europejskiej wynoszącej 11,3%. 58% Polaków zadeklarowało, że przynajmniej raz w miesiącu ...
-
Galerie handlowe kreują doświadczenia
... na coraz większe zróżnicowanie oferty rekreacyjnej. „Zmiana funkcji centrów handlowych w Polsce jest naturalnie związana z rosnącą zamożnością polskiego społeczeństwa. Polacy coraz chętniej i ... nie umyka uwadze właścicieli galerii handlowych. Średnio co czwarte centrum handlowe w Polsce posiada element rozrywkowy. Warto również zwrócić uwagę na samą ...
-
Centra handlowe w Europie w I poł. 2012 r.
... r. planowane jest oddanie do użytku ponad 800.000 mkw. nowej powierzchni. W Polsce w pierwszym półroczu zbudowano 235.000 mkw. GLA powierzchni w centrach handlowych; powstało 9 nowych ... Starszy konsultant w Dziale Wycen i Doradztwa Cushman & Wakefield, powiedziała: „W Polsce powstają nowe centra handlowe, a ich podaż ustabilizowała się na poziomie ...
-
Galerie handlowe w Europie: nowe - stare
... 2016 roku oddano do użytku więcej powierzchni handlowej (863 tys. m kw.) niż w Polsce, Francji i Turcji razem wziętych (748 tys. m kw.), czyli trzech kolejnych rynkach ... się w ujęciu rocznym o ponad 30%. Największą aktywność inwestorów w drugim półroczu odnotowano w Polsce, na którą przypadło ponad 46% łącznego wolumenu obrotów. W tym samym okresie ...
-
Z czego wynika rosnąca popularność magazynowania energii?
... zakłóceń pogodowych, takich jak burze czy huragany. Dzieje się to zarówno w Polsce jak i na świecie. Przykładem tego jest zbudowany niedawno przez Teslę, we ... i wypełnienie luki w tworzonym przez siebie miksie energetycznym – mówi Marek Chlebus. W Polsce jak dotąd nie zostały wprowadzone istotne zachęty do inwestycji w magazynowanie energii ...
-
Smartfony OPPO Reno2
... kolorach Czarnym i Niebieskim z 8 GB pamięci RAM i 256 GB pamięci ROM będzie dostępny w Polsce od 17.10.2019r. w sugerowanej cenie 2299 zł. OPPO Reno2 Z w kolorach Czarnym i Białym z 8 GB pamięci RAM i 128 GB pamięci ROM będzie dostępny w Polsce od 17.10.2019r. w cenie sugerowanej 1699 zł. Bezprzewodowe słuchawki eliminujące ...
-
Ranking europejskich aptek
... Céh Kft, Budapest - Egyetem tér 5 – 99% LT- Gintarine Vaistine, Siauliai - Vilniaus g. 174 – 98% W Polsce najlepsze okazały się: Tak Dla Zdrowia – Bydgoszcz, Glinki 92 – 97% ... Profi Węgry– 94,9% Dona Rumunia – 94,1% Patikus Céh Kft Węgry– 92,4% … a w Polsce: Dbam o Zdrowie – 87,8% (8 miejsce wśród 51 wszystkich badanych sieci w Europie) Świat Zdrowia ...
-
Smart shopping po polsku
Smart shopping, czyli przemyślane i sprytne zakupy w czasie kryzysu robią furorę na całym świecie. W Polsce już połowa kupujących deklaruje, że dokonuje zakupów w taki sposób – wynika z badania GfK Polonia przeprowadzonego na zlecenie portalu Zafinansowani.pl. Co ...
-
Centra handlowe w Europie w I poł. 2013
... i cztery niewielkie rozbudowy istniejących centrów handlowych. Zasoby powierzchni handlowej w Polsce powiększyły się o ok. 126 100 mkw. oddanych do użytku w siedmiu nowych ... konsultant z Działu Wycen i Doradztwa, Cushman & Wakefield, powiedziała: „Rynek centrów handlowych w Polsce nadal rozwija się dynamicznie. Z uwagi na istniejącą strukturę popytu ...
-
Służba zdrowia: globalne perspektywy 2014
... w Europie Zachodniej będzie to 10,7 proc., ale już w Azji i Australii jedynie 6,6 proc. W Polsce będzie to 7,6 proc. Według raportu Deloitte najważniejszymi czynnikami wzrostu w branży na ... państw na całym świecie i punktem centralnym wielu reform. Tak jest również w Polsce. Raport Deloitte wskazuje, że lepszy dostęp do opieki medycznej jest słusznym ...
-
UE kontra Google
... około 90% użytkowników Internetu. Czasownik „googlować” wszedł do potocznej mowy nawet w Polsce. Koncern z Mountain View ma więc gigantyczny wpływ na to, ... kontekście Państw Unii Europejskiej). Być może, inicjatywa tych gigantów pomogłaby paradoksalnie i Polsce, której wyniki w tym obszarze m.in. wg wskaźnika gospodarki cyfrowej i społeczeństwa ...
-
Centra handlowe. Już nie ilość, ale jakość
... rozwoju tego sektora dla całej Europy zwolniło, Polska pozostaje bardzo atrakcyjnym rynkiem dla inwestorów. Głównymi czynnikami wzrostu wartości rynku handlowego w Polsce jest bardzo dobra sytuacja makroekonomiczna kraju oraz dynamiczny wzrost wydatków konsumpcyjnych. Deweloperzy skupiali się w 2017 roku głównie na największych aglomeracjach ...
-
Opera wprowadza Shopping Corner
... zawiera kilka funkcji, które uczynią zakupy online łatwiejszymi i bardziej opłacalnymi: działająca w Polsce już od ponad pół roku usługa Dify Cashback pozwala użytkownikom ... wspierany przez Amazon w USA, Idealo w Wielkiej Brytanii i Niemczech oraz Ceneo w Polsce. Wystarczy jedno kliknięcie, aby znaleźć najlepsze oferty na rynku, bez konieczności ...
-
Nowe inwestycje w Małopolsce
... , producenta opakowań foliowych oraz regranulatów tworzyw sztucznych. Ma ona pomóc w rozwoju firmy i utrwalaniu jeszcze mocniejszej pozycji na rynku tworzyw sztucznych w Polsce i Europie. Ponadto firma bazując w 100% na recyklingu dodatkowo wspiera ochronę środowiska. Przedsiębiorca utworzy nowy zakład produkcyjny wraz z zapleczem technicznym ...
-
Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin
... filmów. Wszyscy do kin! Jak wynika z danych Box Office, oba filmy odnotowały bardzo dobre wyniki otwarcia. W weekend premiery „Barbie” obejrzało w Polsce ponad 466 tys. osób, a „Oppenheimera” – ok. 250 tys. Frekwencyjny sukces znalazł odzwierciedlenie w danych internetowych sieci kinowych – 21 lipca łączna liczba ...
-
Bez walki o bioróżnorodność bezpowrotnie tracimy biliony dolarów
... – mówi Irena Pichola, partner, lider zespołu ds. zrównoważonego rozwoju w Polsce i Europie Środkowej, Deloitte. Bioróżnorodność szansą dla firm Obecne tempo utraty gatunków ... 42 proc. na całym świecie). Wyniki badania wskazują, że poziom świadomości środowiskowej w Polsce jest nieco niższy i wynosi 56 proc. Ta różnica staje się bardziej widoczna w ...
-
Serwis społecznościowy cokupić.pl
... z ideą social shopping, miejscem pozwalającym na zakupy internetowe z pomocą znajomych oraz przyjaciół. Social shopping jest już dość dojrzałym zjawiskiem, ale w Polsce w ogóle niepraktykowanym. Serwis cokupić.pl jest przedstawicielem tego trendu. Idea przesłania jest prosta „kupuj z pomocą znajomych i przyjaciół”. Twórcy serwisu chcą ...