-
Firmy farmaceutyczne - wyzwania 2018
... jednocześnie na rynek. Popyt na leki wciąż rośnie Szacuje się, że rynek leków ... rynek Wśród stosowanych terapii leki onkologiczne są liderem pod względem przychodów. W 2016 roku przychody z tego tytułu wyniosły około 93,7 mld dolarów. Do 2022 roku powinny sięgnąć 192 mld dolarów i objąć 17,5 proc. przychodów generowanych przez leki na receptę i OTC ...
-
Przemysł farmaceutyczny w dobrej kondycji
... firm farmaceutycznych, obok leków generycznych i generalnie – medykamentów bez recepty (OTC) wydaje się także produkcja kontraktowa na zlecenie innych firm farmaceutycznych – dodaje Tomasz Starus. Światowy rynek farmaceutyczny - rynek ze świetlaną przyszłością Światowy rynek farmaceutyczny nadal może pochwalić się dobrymi danymi fundamentalnymi ...
-
Dystrybucja farmaceutyczna w Polsce 2011
... programach” mówi Agnieszka Stawarska, analityk rynku farmaceutycznego PMR i współautorka raportu. W 2010 r. rynek dystrybucji farmaceutycznej (sprzedaż w aptekach i szpitalach) był wart 29,7 mld zł w cenach ... operacyjne. W ocenie PMR walka konkurencyjna przesunie się w stronę produktów OTC, na które marże nie są regulowane. Redukcja marż hurtowych i ...
-
Sieci apteczne to nie kapitał zagraniczny
... przełożyło się na możliwość zaoferowania pacjentom niższych cen. Sieci wniosły także na rynek nowy standard jakości lokalu aptecznego i obsługi. Oba te czynniki spowodowały, że ... rynkowe apteki od dawna już nie zależy od działania w sieci lub poza siecią. Rynek aptek dzieli się na apteki nowoczesnego formatu, wybierane przez klientów i pacjentów ...
-
Wydatki na reklamę radiową III kw.2011
... . wyższa niż rok wcześniej. Zwiększył się też czas przeznaczony w radiu na reklamę – z 9,1 tys. godzin do 10,7 tys. godzin. Według specjalistów, rynek reklamy nadal będzie intensywnie rosnąć i przyczynią się do tego reklamodawcy z tak różnych sektorów jak handel, finanse, telekomunikacja i OTC.
-
Branża farmaceutyczna a wydatki na reklamę
... z analizy Equinox Polska, w 2011 rynek farmaceutyczny notuje silne wzrosty wydatków na reklamę pomimo dużo niższej dynamiki sprzedaży. Obecnie dynamika sprzedaży branży farmaceutycznej prognozowana jest na poziomie 4%, a sama sprzedaż ma wynieść 31 mld zł. Pomimo większych wzrostów w kategorii OTC, na poziom dla całego ...
-
Firmy farmaceutyczne - wyzwania 2014
... prawdopodobnie w najbliższej przyszłości wciąż wzrastał. Z drugiej jednak strony leki bez recepty (OTC) oraz suplementy są masowo kupowane przez Polaków i to pomimo ich stosunkowo wysokich cen. Należy się więc spodziewać, że ten rynek także będzie rósł w najbliższych latach. Z raportu Deloitte wynika, że w tym ...
-
Leki w Polsce wcale nie są drogie?
... cenach europejskich lub do nich zbliżonych. Autorzy raportu prognozują, że w 2016 r. rynek czeka spowolnienie dynamiki wzrostu sprzedaży leków do 1,1 proc. (z ok. 4 proc. w roku ... emerytur. Z drugiej strony, możemy się spodziewać przyspieszenia sprzedaży leków OTC (do 3,4 proc.). Tendencja ta będzie pochodną spodziewanego wzrostu średniego ...
-
Smartfon Doogee BL5500 Lite
Na rynek wchodzi nowy smartfon Doogee BL5500 Lite z wydajną baterią i notchem. Ma ekran 2.5D IPS o przekątnej 6,19 cali, czterordzeniowy procesor MT6739WA, 2 GB ...
-
Reklamodawcy w TV: branża farmaceutyczna bez konkurencji?
... zanotował 20% spadek i osiągnął 46 962 GRP – wynika z analizy Codemedia. Według raportu PMR w 2018 roku, podobnie jak w latach poprzednich, rynek leków OTC i suplementów diety napędzany był przez wysoką zachorowalność na grypę (w pierwszym kwartale 2018 r. liczba zachorowań stanowiła już ponad połowę przypadków z 2017 ...
-
Smartfon OPPO A1k
OPPO wprowadził właśnie na rynek najnowszy smartfon A1k z 32 GB pamięci wewnętrznej, notchem w kształcie kropli wody oraz baterią o pojemności 4000 mAh. Smartfon A1k ma 6.1-calowy ...
-
Outdoorowy smartfon Gigaset GX4
Gigaset wprowadził na polski rynek outdoorowy smartfon GX4. Jego obudowa jest jest pyło- i wodoodporna, wyświetlacz z wcięciem V-notch ma kontrast 1 500:1 i rozdzielczość HD+. Smartfon został wyposażony w ...
-
BLIX AWARDS 2024. Konsumenci wskazali ulubione marki FMCG
... wędliny jest marka Krakus. W segmencie Produkty sypkie zwycięzcą jest Lubella, natomiast w Lekach OTC – Ibuprom. Każdy z nagrodzonych producentów pokazał, że potrafi dostarczyć produkt, ... co może przekładać się na większą lojalność i zaufanie konsumentów. Polski rynek FMCG jest coraz bardziej dopasowany do oczekiwań konsumentów, choć istnieją jeszcze ...
Tematy: BLIX AWARDS, FMCG, produkty FMCG, marki, opinie konsumentów, najpopularniejsze marki, zakupy, handel
1 2