-
Technologie mobilne w contact center
Dynamiczny rozwój rynku smartfonów sprawia, że coraz więcej firm inwestuje w aplikacje mobilne zapewniające nowy kanał dotarcia do klienta i sprzedaży. Jednak zdaniem ekspertów Interactive Intelligence, jedynie nieliczne projekty tego typu przekładają się na realne korzyści biznesowe. Podstawowymi kryteriami udanego wdrożenia technologii mobilnych ...
-
Najbardziej dochodowe programy publicystyczne w TV 2013 r.
... , Maciej Knapik (Tak Jest – TVN 24) – 20,9 mln zł Przemysław Talkowski (Państwo w Państwie – Polsat, Polsat News) – 15,6 mln zł 10 . Piotr Jacoń, Krzysztof Górlicki (Dzień po Dniu – TVN 24) - 14,3 mln zł - Ranking wygrał „Dzień na Żywo” w tvn24 dzięki częstym emisjom ...
-
Zakupy online za granicą są tańsze
... , jest możliwość korzystania z systemów e-płatności takich jak PayPal, czy kupowanie w sklepach posiadających certyfikaty np. znak jakości Trusted Shops, Euro-Label.” – podkreśla Piotr Stańczak, Dyrektor ECK Polska. Jak zmniejszyć koszty wysyłki? Aby maksymalnie wykorzystać potencjał zakupów przez Internet pamiętaj, aby wziąć pod uwagę ...
-
Kredyt do śmierci i jeszcze dłużej
... zwrócili uwagę obserwatorzy dość tajemniczo wprowadzanego Funduszu Mieszkań na Wynajem Banku Gospodarstwa Krajowego. Pytany przez „Gazetę Bankową” kilka miesięcy temu Piotr Kuszewski z BGK dość mgliście tłumaczył, skąd posiada pewność popytu i sukcesu tego przedsięwzięcia. Oczywiście jest to wynik tajemnych badań rynkowych. Powstaje ...
-
Angielski w biznesie to norma
... . Szkolą one swoich pracowników wewnątrz organizacji, lub wysyłają ich na specjalistyczne kursy, z naciskiem na przyswojenie biznesowych kompetencji językowych” – uważa Piotr Witkowski z warszawskiej szkoły językowej EnglishForYou. Za pomocą badania można było również sprawdzić, w których sektorach przemysłu komunikowanie się w języku angielskim ...
-
Najczęstsze błędy w e-commerce
... się zapasy na magazynie, producent wycofał towar z produkcji lub mieli na stanie ostatnią sztukę, która właśnie uległa uszkodzeniu. PRZYKŁADOWA OPINIA*: [Piotr] W przypadku mojego zamówienia sklep potrzebował 8 dni (!), aby stwierdzić, że towar jest niedostępny u dostawcy, po czym zamówienie zostało anulowane. Co ciekawe ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w 2013 r.
... dostarczonych zostanie odpowiednio dużo atrakcyjnych obiektów, a inwestorzy będą skłonni lokować pieniądze w bardziej wymagające nieruchomości, szczególnie w segmencie handlowym” – mówi Piotr Kaszyński, Partner, Dyrektor Grupy Rynków Kapitałowych z firmy Cushman & Wakefield. Nieruchomości biurowe W Warszawie w ubiegłym roku oddano do użytku ponad ...
-
Jakość obsługi to nie wszystko
... procedury. Są to gesty spoza procedur świadczące o tym, że klienta traktujemy jak wartościowego partnera i relacja z nim jest bardzo ważna” – mówi Piotr Juszczyk z ARC Rynek i Opinia. „Jak na razie tylko 13% respondentów wskazało na przekraczanie oczekiwań klientów, jako na czynnik zwrotny w opinii ...
-
Polski Internet a koniec Windows XP
... sprawi, że użytkownicy przestaną nad nim pracować. Nie wynika to z wyjątkowych cech użytkowych, ale z ... przyzwyczajenia - powiedział w rozmowie z redakcją komputerswiat.pl Piotr Kupczyk, dyrektor biura komunikacji z mediami w Kaspersky Lab Polska. Kupczyk ostrzegł jednocześnie przed konsekwencjami takich nawyków. Użytkownicy XP są narażeni na ...
-
Zimowy sponsoring sportowy przyniósł zyski
... których popularność w znacznym stopniu wpłynął olimpijski konkurs drużynowy. Polacy otarli się o medal, ostatecznie zajmując czwarte miejsce. W raporcie medialności Jan Ziobro, Piotr Żyła i Dawid Kubacki wyprzedzili między innymi Zbigniewa Bródkę. Wynika to jednak z faktu, że skoczkowie utrzymują wysoki poziom medialności przez cały ...
-
Rynek słodyczy w Polsce 2013
... jest wśród osób do 24 roku życia. Prawie jedna piąta ankietowanych w tej grupie (18%) twierdzi, że preferuje smaki nietypowe – wyjaśnia Piotr Grauer, Dyrektor w KPMG w Polsce. O raporcie: Celem raportu „Rynek słodyczy w Polsce” jest zaprezentowanie jak najpełniejszego obrazu tego rynku i perspektyw jego rozwoju ...
-
Polskie firmy: portfel należności IV 2014
... z nieterminową obsługą zobowiązań przez klientów/kontrahentów. Obecnie wydatki na te cele stanowią 7,9% ogółu kosztów przedsiębiorstw i są zbliżone do długookresowej średniej. dr Piotr Białowolski
-
Technologie mobilne zwiększają efektywność pracy
Urządzenia mobilne doskonale służą pracownikom sektora małych i średnich przedsiębiorstw. O ich użyteczności przekonanych jest już 72 procent respondentów przebadanych na potrzeby badania przeprowadzonego przez Ipsos MORI na zlecenie Microsoft. Jednocześnie 64 procent z nich uważa, że nowe technologie stanowią kluczowy czynnik wspierający rozwój ...
-
Firmy rodzinne: sukcesja czy sprzedaż?
... rodziców. W związku z tym w przypadku wielu firm pokoleniowa „zmiana warty” będzie wiązać się raczej ze sprzedażą biznesu do zewnętrznego inwestora. – mówi Piotr Grauer, Dyrektor w Dziale Corporate Finance w KPMG w Polsce i dodaje: Znalezienie odpowiedniego inwestora dla firmy jest procesem długotrwałym i skomplikowanym, dlatego warto do ...
-
Zakupy grupowe po 4 latach - usługi turystyczne
... czas na rozwój programu lojalnościowego i samej oferty serwisu. Podlegamy tym samym prawidłom co każdy biznes e-commerce.” - komentuje Prezes gruper.pl Piotr Majcherkiewicz. Czego dowiadujemy się z samego raportu, który w sposób szczególny traktuje zachowania klientów portalu dotyczące oferty turystycznej? Doświadczony klient e-commerce podejmujący ...
-
Rynek private equity w Polsce
... Europy Zachodniej, jednocześnie oferując inwestorom potencjał wzrostowy typowy dla krajów, które nadrabiają dystans dzielący je od bardziej rozwiniętych gospodarek – mówi Piotr Grauer, dyrektor w dziale Corporate Finance w KPMG w Polsce. Sektory medyczny i dóbr konsumpcyjnych będą najatrakcyjniejszymi celami dla funduszy private equity Wyniki badań ...
-
Wiedza ekonomiczna głównie z Internetu
... pomnażające swój kapitał oczekują, że instytucja finansowa będzie nie tylko dostarczycielem wysokiej jakości rozwiązań finansowych, ale także partnerem w inwestycji – mówi Piotr Minkina, Dyrektor ds. Produktów Inwestycyjnych Union Investment TFI. – Firmy dbające o partnerskie relacje przygotowują dla inwestorów analizy rynkowe, komentarze ekspertów ...
-
Stegny Business Center: Szmaragd z powoleniem na budowę
... tuż przy jednym z głównych skrzyżowań w tej części miasta gwarantuje doskonałą widoczność nieruchomości i umożliwia szybką komunikację niemal z całą Warszawą. Jak powiedział Piotr Szmilewski, z firmy Pro Value odpowiedzialnej za komercjalizację kompleksu, „Ten rejon Mokotowa szybko zyskuje na znaczeniu i jest coraz częściej rozpatrywany przez ...
-
E-commerce: płatności mobilne zwiększają sprzedaż
... mobilnych. Zauważają to również same sklepy internetowe. Z badania wynika, że 27 proc. respondentów uważa je z najważniejszy czynnik zwiększający sprzedaż – mówi Piotr Krawiec, prezes zarządu platformy mGenerator.pl – Mniejszą popularnością wśród sklepów cieszą się natomiast znaczniki NFC, również istotne dla płatności mobilnych ...
-
Polscy przedsiębiorcy ukarani za Majdan
... embarga, bo jest to jedno z nielicznych, a w dodatku skutecznych narzędzi, których Moskwa może jeszcze użyć wobec Unii Europejskiej. Jednak jak podkreśla Piotr Kościński z Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych, Putinowi na dłuższą metę żadne embargo się nie opłaca, bo tak naprawdę uderza w jego własnych ...
-
Łodzie i jachty: preferencje Polaków
... , jakkolwiek nadal jest ważnym wyróżnikiem statusu, może już nie wystarczać, na celowniku bogatych rodaków znalazły się również jachty. Jak mówi Piotr Tokarski z Interservis, Polska należy do czołówki światowych producentów - rocznie powstaje tu 6000 nowych jachtów, które trafiają m.in. do Niemiec, Francji ...
-
Biedronka i Lidl - najbardziej zaufane sklepy spożywcze
... nie powinno być zaskoczeniem ze względu na wynik zbliżony do ubiegłorocznego. Respondenci wskazywali również marki: Auchan, Real, Carrefour, Lewiatan, Żabka, Piotr i Paweł, Społem, Delikatesy Centrum i Netto. Marka Lidl od 2011 roku konsekwentnie zdobywa nagrodę Kryształowego Godła. Podobnie było i w tym roku. Klienci ...
-
Inwestycje w nieruchomości w Europie Śr. II kw. 2014
... za sprawą przewidywanego sfinalizowania kilku dużych umów. W drugim kwartale bieżącego roku wartość transakcji inwestycyjnych w Polsce wyniosła łącznie 242 mln euro. Piotr Kaszyński, Partner i dyrektor Grupy Rynków Kapitałowych Cushman & Wakefield w Polsce, powiedział: „Chociaż wolumen transakcji w Polsce w drugim kwartale 2014 r. był niższy niż ...
-
Polscy politycy w strukturach UE
... na stanowisko komisarza jak: Janusz Lewandowski, który mógłby kontynuować swą misję komisarza w KE, Radosław Sikorski, Jacek Rostowski, Jacek Saryusz-Wolski czy Piotr Serafin. Inne stanowiska Kluczową instytucją w Unii Europejskiej, która de facto decyduje o funkcjonowaniu Unii Europejskiej jest Komisja Europejska, ale nie tylko ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... aż o 59,3 proc. Wiosną ub.r. bank kończył współpracę reklamową z Chuckiem Norrisem. W kampanii konta zastąpiła go Iza Kuna, a w kampanii kredytu konsolidacyjnego Piotr Cyrwus. Mocne wsparcie marketingowe bank otrzymał jesienią, kiedy jego nową gwiazdą został Kevin Spacey. W okresie od października do grudnia aktor ...
-
Fora turystyczne: czego poszukujemy?
... o bezpieczeństwie. Zakup ubezpieczenia deklaruje jedynie 15%, a w końcu zarówno górskie wycieczki, jak i wakacyjne obozy nie należą do najbezpieczniejszych form turystyki – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Mondial Assistance. Jak to się robi po francusku Najpopularniejsze wątki globalnie, ale także w Europie to transport ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2014
... mediami społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Lidl, Biedronka, Tesco, Żabka, Kaufland, Intermarche, POLOmarket, Auchan, Piotr i Paweł oraz Carrefour. W cytatach zachowano pisownię oryginalną. Wydatki reklamowe zbadano w aplikacji admonit w 30 stacjach telewizyjnych, 65 stacjach radiowych oraz ...
-
Supermarkety a hipermarkety: co zwycięża w opinii konsumentów?
... supermarketu ma mniej niż 2,5 tys. m.kw., natomiast hipermarketu – powyżej. Ponadto, supermarkety, do których zaliczana jest np. Biedronka, Lidl, Netto oraz Piotr i Paweł, nastawione są głównie na sprzedaż żywności (inne artykuły stanowią dodatek). W hipermarketach z kolei znajdziemy rozbudowane działy tekstylne, RTV, AGD, ogrodnicze ...
-
Polskie firmy: portfel należności VII 2014
... szacunki wskazują, iż zmniejszenie kosztów związanych z opóźnieniami o ok. 1/3 mogłoby wpłynąć na przyspieszenie tempa wzrostu gospodarczego o ok. 0,1 pp. rocznie. dr Piotr Białowolski
-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w II kw. 2014
... zasobów ludzkich i najprawdopodobniej zwiększenia zatrudnienia, które przełoży się docelowo na jakość obsługi klienta, produktu, wyglądu sklepów, a także jakość usług dodatkowych. Piotr Konopka, Dyrektor HR, Michelin Polska i Kraje Bałtyckie Michelin Polska SA współpracuje z wieloma firmami zewnętrznymi, dzięki czemu nasz wzrost przekłada się ...
-
Podróż samolotem z dzieckiem i bez obaw
... też, że pomagająca nam osoba mówi po polsku. Co roku wielokrotnie udzielamy takich pomocy, często w bardzo odległych rejonach świata – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Mondial Assistance.
-
Kwalifikacje pracowników niedopasowane do stanowiska pracy
... niżu demograficznego poziom niedopasowania kompetencyjnego będzie się sukcesywnie nasilać, prowadząc do coraz większych problemów z rekrutacją – mówił w jednym z wywiadów Piotr Palikowski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, które już w 2008 r., a więc w szczytowym momencie na rynku dla pracowników, zbadało poziom niedopasowania ...
-
Plus: Pakiet Ochrona Internetu oraz Plus Chmura
... i udostępniamy im odpowiednie narzędzie, by nie musieli szukać swoich zdjęć czy sposobu jak przenieść fotki ze smartfona na komputer – dodaje Piotr Mieczkowski, ekspert z Departamentu Strategii sieci Plus. Cennik oferty Ochrona Internetu i Plus Chmura: Usługi Ochrona Internetu i Plus Chmura są świadczone we ...
-
Gdzie na urlop jesienią?
... wyprawę kryterium jest przede wszystkim jakość oferty, jej oryginalność a cena jest ważnym, ale nie przesądzającym elementem – komentuje Damasiewicz. KOMENTARZ Dr Piotr Gryszel, Katedra Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu: Tak znaczący wzrost wyjazdów jesiennych w porównaniu do ubiegłego roku ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce w I poł. 2014
... obiektów. Pozytywna sytuacja na rynku inwestycyjnym może oznaczać, że rok zamknie się wynikiem ponad 3 mld EUR całkowitego wolumenu transakcji” – mówi Piotr Kaszyński, Partner, Dyrektor Grupy Rynków Kapitałowych z firmy Cushman & Wakefield. Nieruchomości biurowe Do końca czerwca 2014 roku zasoby Warszawy wynosiły ponad ...