-
Nie warto personalizować?
... . Personalizacja porusza też u Internautów wyjątkowo czułą strunę - głęboko zakorzenione obawy przed zakamuflowanym pozyskiwaniem danych osobowych. Aż 25% osób ankietowanych przez Jupiter Research przyznało, że unika personalizacji stron, gdyż nie chce udostępniać informacji o sobie działom marketingu. Podobna część badanych z tych samych przyczyn ...
Tematy: personalizacja witryn -
Handel elektroniczny w Polsce i na świecie
... Polsce, Europie Zachodniej i USA" zaprezentowane zostały, po raz pierwszy w Polsce, wyniki badania Jupiter Research przygotowanego na zlecenie Money.pl. Firma badawcza Gemius SA ... handlu internetowym można zarobić” – dodaje Piotr Krawiec. Jak wynika z badania Jupiter Research w Europie i USA, firmy z sektora e-commerce notują ogromne zyski. Fakt ten ...
-
Muzyka z sieci niegroźna dla CD
... z najnowszych analiz firmy Jupiter Research. Powodem tego będzie brak jednolitych standardów, umożliwiających odtwarzanie pobranych plików na różnym sprzęcie. Według Jupiter Research, wartość muzyki ... rodzaju urządzenia. Jak powiedział Mark Mulligan, szef analityków firmy Jupiter - "Aż trzy czwarte władz branży muzycznej jest przekonane, że ...
-
Chcą muzyki, nie filmów
... %) i Brytyjczycy (31%). W sondzie uczestniczyli też mieszkańcy Niemiec, Włoch, Hiszpanii i Szwecji. Łącznie było to 5000 osób. W opinii Iana Fogga, analityka firmy Jupiter, ludzie będą bardziej skłonni nabywać odtwarzacze muzyki z możliwością prezentacji materiałów wideo, jeżeli rozszerzenie funkcjonalności nie będzie się wiązało ze zwiększeniem ...
-
Co trzeci dolar dla e-Mikołaja
... internetowe powinny już teraz myśleć o świętach Bożego Narodzenia. W listopadzie i grudniu obroty spółek e-commerce B2C wzrosną o 17 procent, uważają analitycy z firmy Jupiter Research w najnowszym opracowaniu Holiday Season. Dwa ostatnie miesiące roku generują 32 procent wszystkich obrotów sektora e-handlowego business-to-customer. Są szanse na ...
-
Muzyka w Sieci - będzie dobrze?
... nastąpi też w Europie, gdzie stopniowo rozszerza się internetowa oferta wytwórni muzycznych. Największym konkurentem dla legalnych usług są oczywiście sieci peer-to-peer. Jupiter informuje, że pomimo lobbingu na rzecz karania indywidualnych użytkowników wymieniających pliki muzyczne w Internecie, tylko 17% dorosłych osób korzystających z takich ...
-
Internauci nie lubią cookies
... się okazuje, w roku 2004 aż 58% ankietowanych usunęło „ciasteczka” ze swojego dysku. 39% internautów robi to co miesiąc. Według danych Jupiter Research ponad połowa internautów aktywnie interesuje się problematyką bezpieczeństwa sieciowego. W związku z tym znaczna część wierzy, że kasowanie „cookies” poprawia bezpieczeństwo ...
-
Europejski rynek reklamy online rośnie
... proc. w roku 2011. W rzeczywistości już w zeszłym roku, chcąc dotrzeć do rosnącej liczby Europejczyków kupujących online, 65 proc. spośród ankietowanych przez Jupiter marketerów musiało zwiększyć wydatki na płatne wyszukiwanie. Podążając za konsumentem, w sieci pojawia się coraz więcej reklamodawców. Jak wynika z analizy JupiterResearch ...
-
Turystyka w internecie to 128 mld USD
... internet. Same wydatki na podróże samolotami wzrosną z 69 mld dolarów w roku bieżącym do 72 mld dolarów pięć lat później - wylicza Jupiter. - W 2006 roku przychody online z turystyki oscylują wokół 85 mld dolarów. Poziom ten będzie się szybko podnosił, głównie dzięki większej skłonności ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 32/2016
... świecie ma usterkę zabezpieczeń w systemach zamykania i otwierania drzwi. Dotyczy to Volkswagen, Audi, Seat i Skoda. Problem dotyczy też Citroena (modele Nemo i Jupiter), Peugeota (model 207), Renault (Clio, Twingo), Fiata (Punto, Panda), Opla (Astra, Corsa), Nissana (Qashqai) i Forda (Ka). Rząd Australii zablokował przejęcie ...
-
Boom na odtwarzacze MP3
Według prognoz Jupiter Research, wolumen sprzedaży odtwarzaczy MP3 w Stanach Zjednoczonych wyniesie w tym roku ponad 3,5 mln sztuk. Oznacza to podwojenie rezultatu z ubiegłego roku. Dalsze ...
Tematy: odtwarzacze mp3, rynek odtwarzaczy mp3 -
Boom na e-muzykę
Wartość sprzedaży plików z muzyką będzie w tym roku w Stanach Zjednoczonych przeszło dwukrotnie wyższa od ubiegłorocznej i osiągnie poziom 270 mln USD - informuje JupiterResearch. Analitycy prognozują, że do roku 2009 obroty internetowych sklepów muzycznych sięgną 1,7 mld USD, czyli 12% wartości całego rynku muzycznego. W najbliższym czasie ...
-
Telewizja traci pozycję
Według najnowszego raportu "Ewolucja korzystania z mediów w Europie" przygotowanego przez firmę JupiterResearch, popularność internetu sprawia, że Europejczycy spędzają coraz mniej czasu przed telewizorem. 27% respondentów badania przyznało, że część czasu którą dotychczas spędzali na wpatrywaniu się w "niebieski ekran", obecnie poświęca na ...
-
Telewizja w e-mailu
Internet dynamicznie wkroczył w nasze codzienne życie. Według ostatniego raportu Jupiter Research, coraz częściej rezygnujemy z oglądania telewizji na rzecz surfowania po sieci. W takiej sytuacji reklamodawcy zauważają, że Internet to coraz lepsze ...
-
Nowe technologie w Europie
Różnice pomiędzy popularyzacją nowych technologii w poszczególnych krajach europejskich ulegają zmniejszeniu - wynika z nowego raportu JupiterResearch. Niestety, analiza uwzględnia tylko kraje Europy Zachodniej. Przygotowany przez specjalistów z JupiterResearch raport “European Digital Life Index” porównuje 40 różnych czynników związanych z ...
-
Prasa czy Internet?
Prasa i stacje telewizyjne, aby nie stracić czytelników powinny zabiegać o względy czytelników w wieku 35-44 lata, którzy coraz chętniej wolą korzystać z newsów umieszczonych online - wynika z badania przeprowadzonego przez JupiterResearch. Jak wynika z badania 24% osób w wieku 35-44 lata czytuje newsy online, podczas gdy w tym samym czasie ...
-
Małe firmy internetowe kupują w sieci
Ponad trzy czwarte małych firm internetowych kupuje produkty i usługi korzystając ze stron internetowych - wynika z raportu JupiterResearch. Aż 79 proc. małych firm internetowych korzysta z Internetu żeby robić zakupy, dla porównania tylko 65 proc. konsumentów w 2005 roku. dokonało zakupów przez Internet. - wynika z raportu pt. "Small-Business ...
-
Grupa MNI przejęła spółkę dataCom
Zarząd MNI Telecom, Spółki zależnej od MNI, 29 sierpnia br. sfinalizował transakcję zakupu 76,49% akcji spółki dataCom od JUPITER NFI SA za 19 mln zł. Zakup akcji w całości sfinansowano ze środków własnych spółki. Zarząd MNI liczy, że jeszcze w tym ...
-
Fani iPoda lekceważą iTunes
Według raportu firmy Jupiter Research, tylko nieznaczna część plików muzycznych, gromadzonych w pamięci odtwarzaczy iPod, pochodzi z rekomendowanego przez Apple sklepu internetowego iTunes. Wyniki badań przeprowadzonych ...
-
Tydzień 40/2006 (02-08.10.2006)
Od czasu do czasu "wielki świat" organizuje konferencje polityków, którzy w spektakularny sposób z troską pochylają się nad niedolą najbiedniejszych, radzą nad pomocą dla nich i w świetle jupiterów co jakiś czas obiecują im pomoc, która okazuje się nie tylko niewystarczająca, ale i znacznie mniejsza niż składane obietnice. W Japonii rozpoczął ...
-
Muzyka cyfrowa w 2006 r.
Ekspansja odtwarzaczy MP3, na czele z iPodem firmy Apple, podniosła ogólną świadomość oraz rozwinęła sposób korzystania z muzyki cyfrowej - wynika z najnowszych badań JupiterResearch. Można nawet stwierdzić, że to te urządzenia doprowadziły do przyjęcia się muzyki cyfrowej w społeczeństwie w 2006 roku. - Ponad 60 proc. posiadaczy przenośnych ...
-
1,5 mld internautów w 2011 r.
Rosnąca liczba użytkowników internetu w Chinach, Indiach, Brazylii i Rosji przyczyni się do wzrostu światowej populacji internautów. Za 4 lata na całym świecie z sieci korzystać będzie 1,5 mld osób - prognozują analitycy JupiterResearch. W 2006 r. populacja internautów wynosiła 1,1 mld. Przez ostatnią dekadę wzrastająca ilość użytkowników sieci w ...
-
Marketing wirusowy: niska skuteczność kampanii
Badanie JupiterResearch ujawniło, że w ciągu ostatnich lat zaledwie 15 proc. kampanii viralowych okazało się skutecznych. JupiterResearch sugeruje, że marketing szeptany często zawodzi - tylko 15 proc. takich kampanii skłoniło konsumentów do wypromowania przekazu od reklamodawców. Badanie firmy ujawniło również, że marketerzy wykorzystujący ...
-
Reklama behawioralna skuteczniejsza niż kontekstowa
Z badań JupiterResearch wynika, że internauci są bardziej podatni na targetowanie behawioralne niż kontekstowe. Badanie ujawnia, że w niektórych kategoriach targetowanie behawioralne daje lepsze rezultaty nawet o 22 proc. Okazuje się również, że odbiorcy reklam behawioralnych są bardziej wartościową grupą konsumentów niż odbiorcy reklam ...