-
Google Play: 1,2% aplikacji to oprogramowanie Thief – Ware
... reklama SDK to kod biblioteki (library code) lub część kodu, który może być używany w innych aplikacjach do wyświetlania reklam. Spośród 420.646 badanych aplikacji, ponad 5077 APKs zostało skopiowanych z innych aplikacji w Google Play ... atakujący może łatwo ukraść APK ze sklepu Google Play przekształcić ją w kod, modyfikować i rozpowszechniać jako ...
-
Reklama display mniej skuteczna. Jej widoczność znowu spada
... spadek. Podobna sytuacja miała miejsce również w Europie. Spadków nie uniknęła również reklama wideo. Po wzroście w pierwszej połowie roku, w III kwartale wskaźniki widoczności reklam ... w jakości i efektywności reklamy mogą być bardzo duże w zależności od tego gdzie dana reklama wideo jest wyświetlana. Różnic tych nie można zidentyfikować, obserwując ...
-
Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii
... , że najczęściej problemem jest nieoptymalne pozycjonowanie. Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 proc. jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej sekundę. Dla ...
-
Reklama online w Polsce: viewability w III kw. 2019
... , Country Manager w Meetrics Poland. Informacje o badaniu Meetrics w swoich badaniach opiera się na definicji Viewability rekomendowanej przez IAB i Media Rating Council. Reklama jest uważana za widoczną jeśli co najmniej 50 procent jej powierzchni jest widoczna na ekranie przez co najmniej 1 sekundę (dla ...
-
Reklama internetowa w Polsce XII 2009
... zamknięcia” – wyjaśnia Marcin Dukat, Kierownik Zespołu Desk Research w Gemius. Znacznie bardziej skuteczna niż formy displayowe, jeśli chodzi o średni CTR, jest reklama mailingowa – w link w niej zamieszczony w grudniu 2009 roku kliknął co dziesiąty internauta (10,2 proc.), który otworzył wiadomość. Telekomunikacja i finanse dominują w sieci ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
... % - a na drugim Lidl, z udziałem na poziomie 2,36%. Trzecie miejsce należało do Play z udziałem 1,56%. RYNEK REKLAMY RADIOWEJ W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych w ... trzecim – Lidl (0,65 mld kontaktów, 78% zasięgu). Zestawienie TOP 10 zamyka Play (0,25 mld kontaktów i 68,28% zasięgu). Wydatki na reklamę radiową Najwyższy udział ...
-
Reklama w Second Life przyszłością marketingu
... czy w spocie telewizyjnym. W tym trendzie możemy odnaleźć również rodzime firmy, które zdecydowały się na podkreślenie swojej obecności również w drugim życiu. Play, planując wejście na rynek, wykupił powierzchnię około 500 metrów kwadratowych i urządził klub, w którym można potańczyć, odpocząć i porozmawiać ze znajomymi. Na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... trzy ostatnie miesiące zajmowała 1. Miejsce zestawienia, w lipcu znalazła się na pozycji piątej. Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Play z 0,71 mld kontaktów reklamowych i 84,01% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio III 2024
... % zasięgu), natomiast na trzecim – Media Expert (1,11 mld kontaktów i 84,49% zasięgu). Na 10. miejscu prezentowanego rankingu uplasowała się marka Play z 0,64 mld kontaktów reklamowych i 82,48% zasięgu w populacji 7-75. Wydatki na reklamę TV Pod względem estymowanych wydatków reklamowych w telewizji na ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... trudno było osiągnąć dodatnią dynamikę wzrostu. Wśród masowych mediów zanotowała ją wyłącznie reklama cyfrowa. Przypadające na drugi kwartał roku mistrzostwa piłkarskie Euro w Polsce, ... % na plusie, w dużym stopniu za sprawą dużej dynamiki wideo online. Reklama SEM, posiadając 35% udziału, nadal rośnie szybciej niż cały rynek, z dynamiką na poziomie ...
-
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
Regionem, który wyznacza tendencje panujące w reklamie online, są niewątpliwie Stany Zjednoczone i to właśnie na tamtejszym rynku widać wyraźną dominację programmatic buying. Z szacunków serwisu eMarketer wynika, że w tym roku właśnie w tym modelu zakupionych zostanie aż 82,5 proc. reklam typu display. Podobny trend dostrzegalny jest również w ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... reklamy jest ta zamieszczona w Internecie, kolejno 36% reklama w telewizji, natomiast na trzecim miejscu plasuje się reklama e-mailowa, wybrana przez 26% badanych. ... dostawców Internetu mobilnego największą popularnością wśród badanych cieszy się przede wszystkim Play, kolejno T-Mobile i Orange. Warto w tym miejscu wspomnieć również o raporcie UKE ,, ...
-
Masz smartfon z Androidem? Uważaj na Android/FakeAdBlocker
... i fałszywymi komunikatami na temat bezpieczeństwa, ofiara może odnieść wrażenie, że jej urządzenie jest zainfekowane wirusem, a reklama nakazuje użytkownikowi pobieranie określonych aplikacji ze sklepu Google Play lub spoza oficjalnego sklepu Google. Oprócz tego oferuje udział w podejrzanych ankietach, dostarczanie treści dla dorosłych, rozpoczęcie ...
-
Czy ktoś jeszcze klika banery reklamowe?
... też w większości przypadkowe. Czytaj także: - Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium - W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy? W ... tak szczerze znienawidzona przez internautów reklama masowa. W świecie, w którym wszystko jest uszyte na miarę i dopasowane do konkretnej jednostki, reklama masowa po prostu nie będzie miała ...
-
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
... kilku miesięcy. W tym samym okresie kampanie promocyjne zintensyfikował operator komórkowy Play, który do udziału w kreacjach zatrudnił wielu celebrytów. W poszczególnych ... . Wiesław Godzic, medioznawca SWPS Marshall McLuhan twierdził przed laty, że dzisiejsza reklama pełnić będzie w przyszłości rolę podobną do antycznych przedmiotów: wskaże ...
-
YouTube: najpopularniejsze kanały markowe w 2014 r.
... Kolejną pozycję zajęły kanały z branży GSM i Telekomunikacja (głównie Serce i Rozum – 36 mln i Play – 27 mln) oraz marki gier i produktów rozrywkowych (klocki LEGO ... Wysoko w rankingu znalazły się również kampanie PZU (Wybierz najmocniejszą cechę Thora), reklama kredytut hipotecznego Eurobank (Piotr Adamczyk na joggingu) oraz kampania Avon Polska i ...
-
Co ma Brexit do promocji?
... i jedyna, reakcja polskich marketingowców na decyzję podjętą przez Brytyjczyków. To reklama firmy hostingowej Hekko.pl, zachęcająca Polaków wracających z Wysp do rozkręcenia ... sytuacjach firmy wygrywały spontaniczną i kreatywną reakcją. Nie inaczej było w przypadku marki Play, która wykazała się pomysłowością, odpowiadając na zażalenie złożone na ...
-
Jak działa trojan bankowy i jak się przed nim chronić?
... może ona zostać pobrana przez setki tysięcy użytkowników. Aplikacje z Google Play często można znaleźć również na stronach zewnętrznych, które mogą nie ... kliknie w złośliwy link. Skompromitowane strony internetowe i zainfekowane oprogramowanie Złośliwa reklama online, zwana „malvertisingiem”, to powszechny sposób infekowania urządzeń mobilnych i ...
-
Najlepsze reklamy telewizyjne X 2013
... ”. W tej klasyfikacji przebadanej grupie ponad tysiąca osób najbardziej spodobała się reklama piwa Żubr z hasłem „Żubr idzie za żubrem” Żubr zwyciężył chociaż ... spontanicznie wskazywali na tę markę operatora komórkowego jako na ulubioną). Reklamowa ofensywa Play znalazła silny oddźwięk wśród konsumentów. Najbardziej popularnym celebrytą z reklam ...
-
Polski rynek reklamy 2007-2009
... rynku reklamy prasowej i wyniosła 5,5%. Na dynamice całego rynku zawyżyła po raz kolejny reklama internetowa, która odnotowała wzrost aż o 54% w ujęciu rok do roku. ... na jedno z pierwszych miejsc w rankingu największych reklamodawców. Wejście „Play” oraz powstawanie licznych operatorów wirtualnych może ożywić również działania pozostałych ...
-
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
... , Orange, Plus i Play to marki, które zajmują 4 ... reklama "Rozmów bez limitu" z akcją toczącą się w windzie pełnej pasażerów. Tym samym marka T-Mobile znalazła się na szczycie rankingu brandów, na których promocję przeznaczono w badanym okresie najwięcej środków. Wydatki Polkomtela utrzymały poziom sprzed roku i sięgnęły 34 mln zł, operator Play ...
-
Analiza otoczenia biznesowego firmy
... firmy w jednoznaczny sposób. Tak jak w przypadku: Red Bull, Visa, Alior Bank, Żywiec, Play, ING - tych marek nie da się pomylić w gąszczu innych, z tych samych branż ... . Stereotyp reklamowania do wszystkich ewidentnie przekłada się na stwierdzenie, że to reklama do nikogo! Powyższą wiedzę można zdobyć na różne sposoby: obserwować własnymi siłami, ...
-
Budowanie społeczności w reklamie
... społeczność. Marka może stać się sama w sobie pretekstem do budowania społeczności (Play Station) lub stać się nieodłącznym fragmentem świata pewnej grupy ludzi (Puma). ... wielu przypadkach wspólnota okazała się kluczem do stworzenia lojalności klientów w sieci. Dobra reklama w blogach zależy od samego bloggera. W USA są już agencje reklamowe, które ...
-
Walentynki 2012: uwaga na spam
... grupy tej nie możemy zaliczyć mailingu). Treść takiej wiadomości to nachalna reklama i promocja najróżniejszych produktów, choć zwykło się mówić, że najczęściej są ... bez śmiania się!". Chcąc obejrzeć film, użytkownik Facebooka klikał przycisk "Play", jednak w rzeczywistości kliknięciem tym nieświadomie zaczynał „lubić” stronę i informował o tym na ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2012
... , moduł antywirusowy służący do automatycznego skanowania wszystkich nowych aplikacji w Google Play (wcześniej Android Market), nie spowodował znaczącej zmiany, jeżeli chodzi ... efektywnym i - co ważniejsze – legalnym metodom reklamowania, takim jak reklama kontekstowa w wyszukiwarkach i na portalach społecznościowych. W przeciwieństwie do 2011 roku ...
-
Obniżamy rachunek za telefon
... . Teleguru.pl radzi, na co zwrócić szczególną uwagę przy podpisywaniu umowy z operatorem. Reklama prawdy ci nie powie Reklamy ze wszystkich stron biją po oczach informacjami o braku ... sum (np. niemal 280 zł za każde 10 MB w Egipcie korzystając z Play na kartę). Dlatego w czasie urlopu warto ograniczyć korzystanie z telefonu, a w pierwszej kolejności ...
-
Darmowe aplikacje mobilne, czyli pod wirtualną lupą
... (81 proc.). Najpopularniejszymi operatorami komórkowymi byli natomiast Orange (29 proc.) oraz Play (25 proc.). Co piąty uczestnik spędzał wakacje za granicą, 43 proc. ... do konkretnej grupy odbiorców. W tym leży źródło sukcesu kampanii reklamowej. Reklama denerwuje, gdy jest niedobrana Trafiona kampania to, paradoksalnie, także korzyść klienta ...
-
Wydatki reklamowe w kwietniu. Kto i co reklamował?
... W kwietniu nie zmieniły się marki (ani ich kolejność) w zestawieniu największych wydatków reklamowych w branży telekomunikacyjnej: Plus, Orange, T-Mobile, Play i Cyfrowy Polsat. Patrząc całościowo, zmniejszyły się jednak zmonitorowane budżety. Telekomunikacja: typy reklamowanych usług W branży komunikacyjnej większość kwietniowych reklam dotyczyła ...
-
Branża handlowa nie szczędzi na reklamę
... Plus nadal pozostaje liderem wśród reklamodawców w branży telekomunikacyjnej, wydając w maju ponad 25 mln zł. W pierwszej piątce znalazły się także marki Play, Orange, T-Mobile oraz Cyfrowy Polsat. Telekomunikacja: typy reklamowanych usług W branży komunikacyjnej większość majowych reklam dotyczyła ofert na abonament oraz dla ...