-
Help desk i polski rynek
Rola help desku na rynku polskim ciągle wzrasta. Spowodowane jest to napływem nie tylko nowych technologii, ale także nowych technik zarządzania i organizacji pracy wewnątrz przedsiębiorstw. W Polsce idea HD jest stosunkowo nowa. Prekursorami w tej dziedzinie są firmy funkcjonujące na rynkach zachodnich, które mają w naszym kraju swoje ...
-
Europa na dobrej drodze do Przemysłu 4.0
Przemysł 4.0 stał się faktem, a nowoczesne technologie - podstawą każdej części procesu produkcyjnego. Europejskie firmy najwyraźniej zdają sobie z tego sprawę. Ze zrealizowanego przez Shell Lubricants badania „Odkrywanie Przemysłu 4.0” wynika, że krajem, który wyrósł na lidera w tym zakresie jest Turcja, gdzie aż 96% producentów korzysta z ...
-
Deloitte Technology Fast 50. Triumf Polaków, Packhelp na 1. miejscu
Firma Deloitte opublikowała wyniki najnowszej, 21. już odsłony Technology Fast 50 - rankingu wyróżniającego najbardziej dynamicznie rozwijające się firmy technologiczne. W zestawieniu nie brakuje polskich akcentów. Zwycięzcą głównej kategorii okazał się nasz rodzimy Packhelp S.A. Wśród „Wschodzących gwiazd” pojawiło się z kolei 9 firm znad Wisły. ...
-
Help-Desk w Nordea i LG Petro Bank
The Polished Group (TPG), należąca do grupy Prokom Internet, podpisała umowę z LG Petro Bank na wdrożenie i utrzymanie internetowego systemu Help-Desk. System ma usprawnić pracę działu serwisu technicznego w LG Petro Bank, a także - po zakończeniu fuzji rozpoczętej w październiku zeszłego roku - w Nordea Bank Polska. Autorski system BTS (Bug ...
-
Polacy a roboty. Czy darzymy je zaufaniem?
Roboty stały się codziennością, a postęp technologiczny wkroczył nie tylko do fabryk, ale i do domostw. Z badania zrealizowanego przez OnePoll na zlecenie reichelt elektronik wynika, że Polscy na automatyzację gospodarstwa domowego patrzą dość przychylnym okiem, z podobną otwartością podchodzą do nowoczesnych rozwiązań w sektorze opieki zdrowotnej ...