-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
... mld), dla której Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych online w lipcu wyniósł 39,3%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,33 sekundy, a wskaźnik widoczności ... Trzecie miejsce na podium należało do Allegro.pl (1,98 mld kontaktów i zasięg na poziomie 77,39%). Ranking TOP 10 marek zamyka Skąpiec.pl, który odnotował 0,52 mld ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
... której Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych online we wrześniu wyniósł 39,3%. Średni czas kontaktu dla tej branży wyniósł 10,45 sekundy, a ... W radiu branżą o największej liczbie kontaktów reklamowych we wrześniu była branża „Trade” (7,39 mld). Na drugim i trzecim miejscu znalazły się branże „Pharmaceuticals” (2,89 mld kontaktów ...
-
Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów
... coś nowego. Wizyta w sklepie jest dla 35% badanych dobrym sposobem na spędzenie czasu z bliskimi, a 39% docenia poczucie zadowolenia wynikające z otrzymania towaru do rąk bezpośrednio po zakupie. ... na ekranach cyfrowych w sklepie zwiększa szansę na dokonanie zakupu - 49% vs 39% Odsetek nabywców z USA, którzy w reakcji na obejrzenie reklam wideo na ...
-
Święta w branży TSL zaczęły się latem?
... obcokrajowcom dotyczyło właśnie transportu i gospodarki magazynowej – w sumie tego typu zgód było 39 173. W całym 2023 r. ta liczba wynosiła 67 181. W sektorze TSL praca wre ... cudzoziemcowi dotyczyło właśnie transportu i gospodarki magazynowej – w sumie tego typu zgód było 39 173. W całym 2023 r. ta liczba wynosiła 67 181. Na podium narodowości, ...
-
Boże Narodzenie, czyli emocjonalny rollercoaster?
... wspomnienia. - mówi Michał Krasoń z serwisu Prezentmarzeń. Stres i wyzwania Wśród badanych 37% Polaków wskazuje na stres związany z przygotowaniami do świąt. Dla 39% ankietowanych, największym źródłem stresu jest przygotowanie uroczystości w domu. Zakupy prezentów (29%), spotkania z najbliższymi (18%) oraz firmowe spotkania (14%) również powodują ...
-
Prawa konsumenckie powinny być elementem edukacji w szkole
... , o 2,4 pp. więcej niż w ubiegłym roku, gdy odsetek ten wyniósł 4,3 proc. Przyczyna zwrotu? Wadliwy produkt Jak wynika z najnowszego Barometru Providenta, w niemal 39 proc. przypadków o zwrocie produktu zakupionego online lub stacjonarnie decyduje uszkodzenie bądź wada – to nieznacznie rzadziej niż w 2024 r., kiedy tę przyczynę ...
-
Najwyższy czas na jawność wynagrodzeń i redukcję luki płacowej
... i współpracowniczek chciałaby znać połowa badanych przez No Fluff Jobs, natomiast 39 proc. chciałoby też poznać dokładne kwoty. Co 4. badana osoba jest przeciwna ujawnianiu widełek ... aż 27 proc. nie ma zdania), a w pozostałych grupach wiekowych nie przekracza 39 proc. Z kolei pomysł jawności przedziałów wynagrodzeń wewnątrz firm popiera po 56 proc. ...
-
Europerspektywy w sektorze MSP
... uważa, że szansą dla ich przedsiębiorstwa jest możliwość działania na większym rynku, a połowa respondentów liczy na łatwiejszy dostęp do finansowania. 39 procent badanych z nadzieją oczekuje zniesienia barier celnych. Im większy obecnie zasięg firmy tym częściej możliwość działania na większym rynku oraz ...
-
Najpopularniejsze wirusy - I 2004
... - 7,55% Trj/Bookmark.B - 5,14% Trj/Runet.A - 4,88% W32/Parite.B - 4,75% W32/Dumaru.Y.worm - 4,6% Trj/Downloader.L - 3,72% VBS/Redlof.B - 3,42% W32/Blaster.E - 2,49% W32/Bugbear.B - 2,39% Łączna liczba przeskanowanych komputerów w Polsce wynosi 18042. Świat: (Wirus - % infekcji) W32/Mydoom.A.worm - 9,51% Trj/Downloader.L - 7,53% W32/Bugbear.B - 4,49 ...
-
Europejskie dzieci Internetu
... odpowiedzi o ograniczeniu czasu, jaki dziecko może spędzić w Internecie (52%), zakaz podawania danych osobowych (49%), spotykania na żywo osób poznanych w sieci (39%) oraz nakaz powiadomienia rodziców o sprawach, które wprawiły dziecko w zakłopotanie (38%). Kolejne dwie to reguła zabraniająca odwiedzania czatów czy też rozmawianie ...
-
Problemy wydajności systemu IT
... monitorowanie wydajności systemu, a 21 procent potwierdza potrzebę konsolidacji procesu monitorowania wydajności. Połowa firm badanych w Polsce chce zwiększyć wykorzystanie istniejącego sprzętu, a 39 procent zredukować ilość przyszłych zakupów sprzętu. Jest to porównywalne ze średnią globalną - odpowiednio 51 i 30 procent. 28 procent firm w Polsce ...
Tematy: wydajność systemu, systemy informatyczne -
Wyciek poufnych danych
... osoby czy firmy, a 17 proc. spośród nich nie odzyskało już nigdy wysłanych danych. Z badania przeprowadzonego przez SurfControl wynika również, że 39 proc. pracowników otrzymuje poufne dane w wiadomości e-mail, która nie była adresowana do nich. 26 proc. respondentów potwierdziło, że informacje były ...
-
Sprzedaż komputerów rośnie
... na sprzęt w Europie przełożyło się na globalny wzrost sprzedaży o 15%, podała firma IDC. Między kwietniem a czerwcem tego roku sprzedano ok. 39,7 mln sztuk komputerów, czyli o około 1-2% więcej, niż pierwotnie zakładano. W regionie Europy, Środkowego Wschodu i Afryki wzrost sprzedaży wyniósł 20%. Lepsze ...
-
Style życia w Polsce
... dodatkowego płacenia za jakość jest jedna czwarta ogółu Polaków (23 proc.), w tym szczególnie ludzie młodzi, z przedziałów wiekowych 15 - 19 i 30 - 39 lat. Wśród nich odsetek kupujących wyłącznie produkty wysokiej jakości bez względu na cenę wyniósł odpowiednio 33 i 30 procent. Akceptują oni ...
-
Internet w Polsce XI-XII 2004
... przez Polaków to Onet (74 proc.) i Wirtualna Polska (63 proc.). Następne są Google (47 proc.), Interia (42 proc.) oraz Gadu-Gadu (39 proc.). Dalsze miejsca zajmują: Allegro (27 proc.), Gazeta (19 proc.), Idea (18 proc.), Tlen (15 proc.) i Era (13 proc.).
-
Spam pornograficzny triumfuje
... .47 proc.). Zmalała także liczba spamu namawiającego do udziału w grach hazardowych on-line. W lutym spam oferujący m.in. odwiedzanie internetowych kasyn stanowił 0.39 proc. wszystkich niepożądanych wiadomości, w styczniu było to 1.88 proc.
-
E-biznes w Polsce 2005
... odpowiedzialnych za planowanie strategii handlowo-marketingowych sklepów internetowych wskazała, że dane na witrynach sklepów są aktualizowane codziennie lub kilka razy dziennie (39,7 proc.). Raz w miesiącu treści zmienia jedynie 6,3 proc. sklepów, których przedstawiciele wzięli udział w badaniu Gemius SA. Dodatkowo w raporcie znajdują się ...
-
Dokształcanie po polsku
... , iż potrzeba nauki obsługi komputera jest związana przede wszystkim z wiekiem respondentów. Wskazywało na nią odpowiednio 49% badanych z grupy 15-19 lat i 39% trzydziestolatków. Ale, co ciekawe, najbardziej zainteresowane tą umiejętnością są osoby z grupy wiekowej 40-58 lat - aż 58% wskazań. Mniejszym zainteresowaniem ankietowanych ...
-
Okulary? Niechętnie...
... . Różnice te wynikają zapewne z odmiennego charakteru pracy zawodowej wykonywanej przez obie grupy. Warto również zauważyć, że osoby młode - w wieku 20 – 39 lat oraz uczące się - częściej korzystają z okularów cały czas w ciągu dnia” – podkreśla Magdalena Sawińska. Z badania TNS OBOP wynika ponadto, że ...
-
Wydatki na IT w największych firmach 2004
... liczby stanowisk komputerowych przypadających na 100 zatrudnionych (z 86,5 do 90,0) był znaczący. W telekomunikacji nieco spadła liczba stanowisk: z 40 900 do 39 350. Jednocześnie wzrosła w tej branży gęstość komputerów z 81,7/100 do 84,8/100. Statystykę firm telekomunikacyjnych podnosi przede wszystkim TPSA, która ...
-
Rusza Barometr Przedsiębiorczości
... tego wynika, że nawet SLD, który uzyskał najlepszy indeks przyjazności gospodarczej, wykorzystał swój potencjał sejmowy do wspierania gospodarki tylko w niecałych 39 procentach (38,95 proc.). Zarówno PO, jak i PSL wykorzystały swoje parlamentarne możliwości w niecałych 31 proc. (odpowiednio: 30,4 proc. oraz 30 ...
-
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
... od 1 (ocena bardzo zła) do 5 (ocena bardzo dobra), skuteczność wdrożonych narzędzi reklamy internetowej oceniono jako więcej niż dostateczną (średnia ocena 3,39). • Podstawowym narzędziem z zakresu kreowania wizerunku w Internecie w badanych przedsiębiorstwach okazał się press room wykorzystywany jako narzędzie do kontaktu z dziennikarzami przez 46 ...
-
Motoryzacja: firmy ratują rynek
... klasy niższej średniej (dla rynku segment samochodów małych). Jego udział w rejestracjach na firmy wyniósł po trzech kwartałach bieżącego roku 27,39 procent, co w liczbach bezwzględnych oznacza 21 tys. 573 zarejestrowane auta. Drugi w kolejności segment tworzą samochody klasy wyższej średniej. Do tej ...
-
Monitoring mediów w polskich firmach
... przywiązują dużej wagi do reputacji firmy oferującej monitoring. Respondenci monitorujący media wykorzystują tę działalność przede wszystkim do badania wizerunku firmy (39 proc.) i sprawdzenia, czy główne przesłanie informacji prasowej zostało wykorzystane przez dziennikarzy (24 proc.). 13 proc. respondentów dzięki informacjom uzyskanym ...
-
Komunikacja wizualna: digital signage w Polsce
... wymieniano jako ostatnie. W komunikacji z klientem i pracownikami dominują tradycyjne narzędzia - ulotka i plakat (odpowiednio 59 i 50 proc. w przypadku klientów oraz 49 i 39 proc. w drugiej kategorii), a także spotkania i prezentacje (w przypadku klientów - 37 proc. wskazań, a pracowników - 40 proc.). Pomimo, że oceny skuteczności dotychczasowych ...
-
UOKiK: zabawki a bezpieczeństwo dzieci
... , lin) oraz miniatur urządzeń przeznaczonych dla dorosłych. W efekcie przeprowadzonej kontroli, Inspekcja Handlowa zamierza wszcząć postępowania administracyjne w sprawie 39 zabawek. Jednocześnie do organów ścigania skierowano 19 zawiadomień o popełnieniu przestępstwa polegającego na wprowadzeniu do obrotu wyrobów niespełniających zasadniczych ...
-
Świąteczne wydatki Polaków 2007
... 45%), kierownicy i specjaliści (44%), a także osoby z gospodarstw domowych o dochodach przekraczających 3000 złotych (48%) i oceniających swoją sytuację materialną jako dobrą (39%). Informacje o badaniu Dane pochodzą z raportu "Świąteczne wydatki", który został przygotowany w ramach badania Omnibus zrealizowanego w okresie 22-26 listopada 2007r. na ...
-
Wymiar sprawiedliwości wg Europejczyków
... wskazań to Szwecja (71%), Dania (67%) i Francja (67%). Z kolei najmniej respondentów wskazało na te obawy w Austrii (34%), Portugalii (36%) i Hiszpanii (39%). „Bariera językowa” jest najczęściej wskazywana w Polsce, na Węgrzech (po 51%) i w Austrii (37%). Chociaż sprawa ta nie jest na pierwszym miejscu ...
-
Sklepy internetowe w Polsce 2007
... możliwości uruchomienia dodatkowego kanału dystrybucji (57%), pozyskania nowych klientów (37%), a także z uwagi na wzrost zainteresowania klientów sprzedażą on-line (36%). 39% sklepów nie odnotowało żadnych problemów w trakcie działalności w 2007 roku. Najczęściej sklepy internetowe wskazywały na problemy związane ze współpracą z pocztą i firmami ...
-
Wybór studiów a szanse na rynku pracy
... – 2007/2008 dysproporcja pomiędzy studiującymi kierunki techniczne i humanistyczne stale się pogłębiała. Liczba studiujących kierunki społeczne, pedagogiczne i humanistyczne wzrosła odpowiednio o 39%, 47% oraz 59%. Z kolei grono studentów kierunków inżynieryjno-technicznych zmniejszyło się o 42%. Tymczasem polskie przedsiębiorstwa biją na alarm ...
-
Polski rynek pracy III-XII 2008
... , ale i do fachowców z wykształceniem niższym, ale posiadających unikalne kompetencje, niezbędne w nowoczesnej gospodarce. Na drugim miejscu znaleźli się pracownicy szeregowi (39%). Znacznie mniejsze zapotrzebowanie zgłaszali pracodawcy na menadżerów. Według serwis Szybkopraca.pl nie może to dziwić, w końcu osób zarządzających zwykle jest ...
-
Preferencje mieszkaniowe I-III 2009
... gigantycznego kompleksu mieszkaniowego, jakim jest Miasteczko Wilanów skutecznie zniechęciło klientów, pomimo naprawdę atrakcyjnych cen. Kraków Najczęściej wskazywana była dzielnica Krowodrza (39 proc.), głównie z uwagi na swoje centralne położenie. Dalej jest Podgórze (29 proc.), gdzie ceny są bardziej przystępne niż w centrum miasta ...
-
Rynek lotniczy będzie się rozwijał
... 400 miejsc). W segmencie samolotów wąskokadłubowych w ciągu najbliższych 20 lat dostarczonych będzie ok. 17 tys. samolotów o wartości ok. 1,2 bln dol., czyli 39 procent w ujęciu wartościowym i 68 procent w ujęciu ilościowym. Oznacza to wzrost w stosunku do poprzednich prognoz w wyniku pojawienia się tanich przewoźników, większej ...
-
Internetowe sklepy spożywcze są drogie
... liczą pieniędzy na codzienne wydatki. Za koszyk 24 produktów wybranych przez Handel-net w październiku, trzeba było zapłacić w sklepie Frisco aż 173,39 zł. W innych internetowych sklepach jest sporo taniej, ale niektóre liczą sobie dodatkowo za dostawę. Internetowy Piotr i Paweł wycenił zakupy u siebie ...
-
Branża farmaceutyczna w dobrej kondycji
... z roku 2008. „Dla przykładu: w Europie fundusze dla spółek z branży biotechnologicznej zostały obcięte w latach 2007 i 2008 w Europie o 65%, a w Stanach Zjednoczonych – o 39%” – podkreśla Karine Berger. 4. W miarę wygasania patentów wzrasta konkurencja ze strony generyków. Euler Hermes zauważa, iż w latach 2007-2011 łączna wartość przychodów ...