-
Wybór rozszerzenia dla adresu strony WWW
... wydatków na promocję w Sieci - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR Warto zarejestrować pakiet firmowych domen Domena jest dobrem o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorstwa, ... każdemu Internaucie - radzi Beata Mosór, Starszy Specjalista ds. Marketingu i PR Jak zarejestrować domenę. Krok po kroku. Zakup domeny u rejestratora trwa ...
-
Internetowe księgi skarg i zażaleń
... je antywitrynami lub antystronami. Ich powstanie i funkcjonowanie wiąże się z możliwościami, jakie daje internet. W sieci każdy może poczuć się jak Dawid, strzelający z procy w kierunku ... i oskarżanie twórców gripe sites jest złą taktyką. – twierdzi Anna Piątkiewicz, PR manager firmy VanguardPR – Pozostawienie skarg klientów bez odpowiedzi spowoduje, ...
-
Analiza mediów - źródło informacji biznesowych
... jest dostępna publicznie w ogólnodostępnych mediach takich jak prasa czy internet. Dlaczego zatem analiza mediów jest wciąż jeszcze niedocenionym narzędziem wsparcia biznesu ... klientów są dla nas drogowskazem jakich konkretnie rozwiązań potrzebują. Komunikat PR inwestora – „budujemy ekologiczny obiekt pasywny” powinien być impulsem powodującym ...
-
Internetowy Public Relations dla MŚP
... przedsiębiorca jest w stanie szybko zareagować w sytuacji kryzysowej. Grunt to mieć plan By skutecznie wykorzystać Internet do promocji przedsiębiorstwa ważne jest właściwe przygotowanie strategii internetowego PR’u. Przedsiębiorca musi odpowiedzieć na wiele pytań by jego działania były przemyślane i dobrze dobrane. Dokładne przeanalizowanie ...
-
Andrzej Duda w Internecie: hejt czy fejm?
... kto wie, czy nie najważniejszym (…). I w związku z tym także w polityce, dlatego żeby mówić o sprawach ważnych - internet odgrywa niezwykle istotne znaczenie.” Eksperci zajmujący się marketingiem politycznym, najczęściej wskazują, że to właśnie ... bez echa nie przejdzie, wyborcy zawsze chętnie o sobie przypomną. Monika Tomsia, Specjalista ds. PR ...
-
Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal
... prawie polskim obowiązuje ogólny zakaz reklamy alkoholi, dlatego specjaliści od marketingu i PR często sięgają po różnego rodzaju zabiegi, aby o promowanej przez nich alkoholowej ... za wizerunek Żytniej Extra, spowodował dyskusję wśród specjalistów z branży social mediów i PR. Cała sytuacja zwróciła uwagę na kilka problemów między innymi na kwestie ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... Konsumpcja treści przez młodych” przygotowała agencja badawcza WiseRabbit na zlecenie Clue PR z okazji 10-lecia agencji na podstawie badania na grupie ponad 1000 ... wystawiają się na publiczną ocenę. Alicja Wysocka-Świtała, partnerka zarządzająca Clue PR: „Więcej treści wideo i nieustanne zanurzenie w mediach społecznościowych” Zleciliśmy badanie, ...
-
Blog jako narzędzie marketingowe
... , które dotyczą działań rywali rynkowych. Rola dobrego specjalisty od PR polega w takim wypadku na sugestywnym wskazywaniu przewagi nad konkurencją i wytykania ... polecam adresy: , oraz niedawno udostępniony . Grzegorz Mazurek, pracuje w firmie K2 Internet jako Project Manager. Jest specjalistą w zakresie e-PR oraz badaczem zjawiska wirtualnych ...
-
Polscy operatorzy MVNO mało popularni
... zobowiązania z żadną firmą. Bardziej gotowi na zmiany są też użytkownicy Internet (10% planuje wybór nowego operatora). Mocne marki: Mobilking, Carrefour Mova, MyAvon, ... MVNO” jest następnym z serii opracowań dla środowiska biznesu przygotowywanych przez On Board PR we współpracy z PBS DGA. Dokument opracowano w oparciu o badania opinii społecznej ...
-
Budowanie wizerunku a końcówki domen
... jest więc w czym wybierać. Ciekawym i jak dotąd niezagospodarowanym rozszerzeniem jest domena .PR, która z powodzeniem może stanowić prawdziwy „domenowy majstersztyk” dla firm ... na rynku szeroko pojętego PR-u (przykładem jest brytyjska agencja Whisper.PR). Niestety w tym przypadku przeszkodą jest cena, gdyż portorykańska końcówka jest jedną z ...
-
Polscy pracownicy a zadowolenie z pracodawcy
... wewnętrznym – komentuje Katarzyna Rek, Employer Branding Practice Lider w On Board PR Ecco Network. Szukamy stabilności w dobrej atmosferze Badane osoby zapytano ... lepiej wykształconych w poszukiwaniu informacji o potencjalnym pracodawcy oczywiście największe znaczenie odgrywa Internet, w tym portale branżowe, strony WWW, serwisy społecznościowe oraz ...
-
Polacy a firmy farmaceutyczne
... budowania wizerunku marki jako całości – ocenia Anna Sarnacka, On Board PR. Zdaniem dra Jacka Wędrowskiego z kancelarii Bird & Bird wynika to z ukształtowania ... zasięgu kampanii edukacyjnej. To tylko nieliczne aspekty wskazujące na to, że Internet jest najlepszą platformą do prowadzenia skutecznej edukacji – dodaje Maciej Krasnodębski z Openmedica ...
-
Czy galerie handlowe przegrają z e-commerce?
... wyzwaniom? Komunikacja centrów handlowych w dobie walki o klienta” przygotowany przez On Board PR Ecco Network na podstawie badania SW Research. Wyniki badania pokazują ... z klientami – podsumowuje Elwira Jastrzębska, Consultant & Project Leader w On Board PR Ecco Network, współautorka raportu. Metodologia badania Zastosowano metodę internetowych ...
-
Firmy kurierskie w epoce 2.0
... korzystający dotychczas z tradycyjnych metod dystrybucji, coraz częściej sięgają po Internet jako ten dodatkowy, choć wcale nie mniej ważny, kanał sprzedaży. ... bez wahania podejmujemy wyzwania związane z zaspokojeniem potrzeb tej grupy konsumentów. Marcin Kruszyński, PR Manager Siódemka SA. W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, w 2012 ...
-
Hel króluje na Facebooku
... tym roku Ranking Miejscowości Nadmorskich na Facebooku tworzony wspólnie przez agencję Projekt PR oraz portal www.czasnadmorze.pl. Pierwszy, zimowy, opublikowaliśmy w styczniu 2014 ... innych, realizowanych w pozostałych regionach Polski - Marta Szadowiak – właścicielka Projekt PR. Widać, że wybrane samorządy dostrzegły potencjał promocji na Facebooku, ...
-
Likwidacja gimnazjów: a co na to internauci?
... : „Poranek, z trudem wstaję i zbieram@myśli. Z wysiłkiem otwieram lodówkę. A tam... jogurty z serami kłócą się o sens istnienia #gimnazjum”. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR i Małgorzata Kilian – Asystent ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 47/2015
... EUROPEJSKA OGŁOSIŁA ZWYCIĘZCÓW EUROPIONEERS AWARDS 2015 Komisja Europejska, Deloitte, LEWIS PR oraz European Young Innovators Forum nagrodziły zwycięzców tegorocznej edycji ... Europejskiej, która jest częścią inicjatywy Startup Europe, w partnerstwie z Deloitte, LEWIS PR oraz European Young Innovators Forum. Celem konkursu jest zidentyfikowanie ...
-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
... zyskują agencje PR. To one stoją na pierwszej linii działań. Zarządzają takimi kwestiami jak zmiany organizacyjne, ... on-line, informują na temat zmian, które następują w przepisach i umożliwiają pacjentom zakup sprzętu przez Internet, ale również cały czas prowadzą działania z zakresu public affairs zmierzające do wprowadzenia kolejnych ułatwień ...
-
Warto dbać o wizerunek firmy w sieci
... portalach informacyjnych. Podobnie jak prasa, ulotka reklamowa czy telewizja Internet był medium jednostronnym. Rozwój Internetu oraz pojawienie się Web 2.0, forów ... zajmujące się tworzeniem oraz odbudową wizerunku internetowego, zwanego Digital PR. Prasa papierowa a skrzynka na listy Internet to medium. Wyróżnia go trwałość, niska cena, łatwość ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... Tylko działania z zakresu marketingu internetowego zwiększają szanse trafiania na naszą stronę. Niestety, Internet potrafi być trudnym narzędziem, co wynika głównie z jego permanentnego rozwoju. ... musimy wiedzieć jak coś zrobić. Nie jest sztuką rzucić hasło o Net PR Synergy, trzeba pokazać jak wyeksponować z pomocą tego narzędzia treści o pozytywnym ...
-
Branżo e-commerce: quo vadis?
... , który ostatecznie kupią przez Internet. Standardem stanie się „Ratailtainment”, ... PR & marketing manager w Opineo.pl. To partnerskie traktowanie klientów wciąż jest słabą stroną polskiego e-commerce. Dlatego zunifikowane przepisy, które będą obowiązywać od przyszłego roku (w tym m.in. wydłużenie prawa do odstąpienia od umowy zawartej przez Internet ...
-
Polskie sklepy online dobrze sobie radzą
... cen oraz promocję sprzedaży. Najmniej popularne okazały się działania PR, programy partnerskie oraz marketing szeptany i wirusowy. Wykorzystywane ... tegorocznej sprzedaży o 24% w stosunku do 2008 r. Ranking sklepów internetowych W raporcie Internet Standard przedstawił wyniki pierwszego w Polsce rankingu sklepów internetowych zbudowanego na podstawie ...
-
Jest praca w e-commerce
... jest też z rosnącym udziałem e-Commerce w handlu detalicznym. Według ostatniego raportu sporządzonego przez Internet Standard w 2009 roku wzrost wynosił już około 2,2 proc. a przychody wyniosły 13,4 mld zł ... Jest sporo chętnych, ale mało specjalistów – komentuje Marcin Janowski, PR Manager, agencji interaktywnej OX Media. Głównym atutem kandydatów, ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe IV-X 2011
... skierowany jest przede wszystkim do konsumentów, którzy regularnie dokonują zakupów przez Internet oraz do osób, które pierwszą transakcję w sieci mają dopiero ... a także tablet, nawigacja GPS oraz konsola”, wyjaśnia Marta Bilińska, specjalista ds. PR Skapiec.pl. Informacje o badaniu Raport „E-zakupy oczami klientów” powstał w oparciu o analizę ruchu ...
-
Najczęściej cytowane media I 2005
... ten cytowano najczęściej w przeglądach prasy, a także w kontekście sprawy PZU i polityki. Wśród rozgłośni radiowych najwyżej w rankingu znalazło się Radio Zet, wyprzedzające PR 3 PR i RMF FM. Wśród stacji telewizyjnych zwyciężyły TVN i TVP1, a najcześciej cytowanym portalem internetowym był w styczniu 2005 roku Onet.pl. Najwięcej cytatów ...
-
Nowe oferty pracy VIII 2010
... dla bankowców, lekarzy, pielęgniarek, farmaceutów, prawników oraz specjalistów od reklamy, marketingu i PR. W Krakowie najwięcej przybyło ofert dla sprzedawców – w ciągu miesiąca liczba ... działów obsługi klienta oraz call Center, specjalistów od marketingu, reklamy i PR. Łatwiej pracę mogli znaleźć także chętni do pracy przy produkcji przemysłowej ...
-
500 zł na dziecko w mediach. Internauci za czy przeciw?
... . Internauci na różne sposoby próbują wyrazić swoje zadowolenie lub sprzeciw. Raz rzeczowym argumentem, innym razem – memem. Monika Tomsia, Manager ds. PR i Małgorzata Kilian, Asystent ds ...
-
Czytelnictwo w Polsce według social media
... ”, „Esej”, „Fantastyka”, „Historyczne”, „Horror”, „Komiks”, „Kryminał”, „Opowiadanie”, „Poezja”, „Popularno-naukowe”, „Poradnik”, „Powieść”, „Przygodowe”, „Reportaż”, Romans”, „Science fiction”. Autor badania: Monika Tomsia, PR Manager i Małgorzata Kilian, Asystent ds ...
-
Druga linia metra rozgrzewa social media
... stronach internetowych zamieściła już mapę warszawskiego metra w roku 2022. Jak na razie, Warszawiacy muszą jednak uzbroić się w cierpliwość. Monika Tomsia, PR Manager i Anastasiia Kuzhda, Asystent ds ...
-
WhatsApp udostępnił API. Co to oznacza?
... interakcję z użytkownikami w momencie, który sami wybiorą oraz w aplikacji, którą sami zainstalują - mówi Andrzej Ogonowski, PR & Brand Director SMSAPI. - Rozwijający się rynek komunikatorów jest dla biznesu doskonałą szansą na wejście w ... to kolejny krok, po RCS-ie, świadczący o szybkości rozwoju technologii w komunikacji - mówi Andrzej Ogonowski, PR ...
-
Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem
... nas automatyka behawioralna mówi ekspert Cushman & Wakefield Daniel Stańczuk, Marketing & PR Senior Communications Specialist w Dziale Zarządzania Nieruchomościami. Nie ... które umożliwią automatyzację oraz analizę danych w czasie rzeczywistym. Współczesna sieć Internet nie przypomina swojego protoplasty. Sama w sobie staje się „Internetem Rzeczy”, ...
-
100 tys. powiedziało NIE
... Internet budzi duże emocje. Nie chcemy tej, jakże ważnej sprawy dla rozwoju Internetu i gospodarki w Polsce, pozostawić samej sobie - "mówi Piotr Krawiec, dyrektor ds. marketingu i PR w Money.pl. Dlatego też w dniu 3 grudnia zostanie zorganizowana przez Gazetę Wyborczą, portal Gazeta.pl oraz portal finansowy Money.pl, debata VAT na Internet ...
Tematy: vat na internet -
BIK: seniorzy najbardziej narażeni na kradzież tożsamości
... h na dobę, przez cały rok – mówi Alina Stahl, dyrektor ds. PR i Komunikacji w Grupie BIK. - Przykładem takiego narzędzia są Alerty BIK, dzięki ... jednocześnie aktywność we wdrażaniu nawyków zapewniających bezpieczeństwo własnych danych osobowych w internecie. Internet łączy pokolenia Wśród internautów w Polsce seniorzy stanowią 10,7%. Generują oni 11% ...
-
Optymalizacja internetowej kampanii reklamowej
... przychodów były sprzedaż powierzchni reklamowej oraz handel produktami i usługami poprzez Internet. Doprowadziło to do wyodrębnienia dwóch głównych celów kampanii reklamowych - ... Jeśli promujemy nowy serwis lub nowy produkt warto także zainwestować w działania PR. Osobiście realizowałem kampanię ePR, której efektywność kosztowa była dziesięciokrotnie ...
Tematy: -
Tworzenie przyjaznych stron WWW
... . Dlatego właśnie tak wiele firm, chcąc dotrzeć do specyficznych grup odbiorców, wy-biera internet jako medium reklamowe. Wartościowe serwisy www przynoszą swym właścicielom wymierne korzyści. Obniżają koszty działań marketingowych i PR, poszerzają grupę odbiorców, tworzą społeczności oddanych klientów i wspierają budowanie marki. To korzyści ...