-
Etyka w public relations - szansa czy problem?
... , że to żmudny i długofalowy projekt, ale z pewnością wart wysiłku, gdyż etyka i wiarygodność są najpotężniejszym orężem w naszym zawodzie. Ankietowani mieli również ... dzisiejszej rzeczywistości, do stołu powinny usiąść nie tylko Związki i Stowarzyszenia ds. PR, ale także pozostali uczestnicy rynku – reprezentanci Klientów, NGO’s, administracji ...
-
PR a kreowanie wizerunku polityka i partii politycznej
... danej partii politycznej, zdobycia poparcia i zaufania środowisk społecznych. Bardzo ważne dla wiarygodnego wizerunku partii jest dotrzymywanie obietnic wyborczych, jak również etyka ludzi, którymi się otaczają. Image każdego podmiotu politycznego musi być tworzony indywidualnie z uwzględnieniem specyfiki danej organizacji, jej ideologii i doktryn ...
-
Prywatyzacja energetyki: Polacy przeciwni
... Polaków nie miałoby nic przeciwko jakiejkolwiek elektrowni w pobliżu ich miejsca zamieszkania. Raport On Board PR Ecco Network i PBS DGA wskazuje również m.in. że wciąż ... badaniu Raport „Energetyka: Trudna prywatyzacja” jest następnym z serii opracowań On Board PR Ecco Network przygotowanych we współpracy z PBS DGA. Dokument opracowano w oparciu o ...
-
Polacy nie wierzą ubezpieczycielom
... etyka jest dla branży ubezpieczeniowej istotną wartością" - komentuje Monika Jasłowska z firmy doradczej On Board PR ...
-
Urzędy w oczach Polaków
... załatwianiu spraw (57,8% wskazań), wiedza i fachowość (57,1%) oraz etyka (56,6%). Inne z proponowanych wartości były wskazywane dużo rzadziej. Satysfakcję interesantów wskazało ... lepiej zagwarantować fachowość” – komentuje wyniki Tomasz Turzyński z On Board PR – „Pozytywne oceny urzędników można wzmocnić np. wdrażając system zarządzania i ...
-
Polskie firmy medyczne a wartości korporacyjne
... zaniepokojenie budzi niska ranga przypisywana przez przedsiębiorców wartościom takim jak etyka i poszanowanie porządku prawnego. Stan taki daje asumpt do wielu pytań ... w którym funkcjonują.” – komentuje Ewa Marczyk-Chłopecka, Dyrektor działu Healthcare w On Board PR Ecco Network. Podsumowując, wyniki raportu dowodzą, że znaczenie wartości ...
-
Firmy energetyczne i chemiczne a wartości korporacyjne
... doradczych ECCO Network, reprezentowaną w Polsce przez On Board PR, zastosowanie wartości korporacyjnych w procesie zarządzania w sektorze energetycznym oraz chemicznym jest ... 29%) uznaje za ważne także takie wartości jak odpowiedzialność, innowacyjność oraz etyka. Na świecie w czołówce najważniejszych wartości sektora znalazły się: innowacyjność (41 ...
-
Public relations dla banku
... na świecie realizuje się podobne projekty. Jeśli mowa o edukacji, programy PR stają się też często platformą do manifestacji fachowości w dziedzinie ... etyka) niż konkretnych (uczciwość w relacji z klientem). Bardziej ogólne są po prostu pojemniejsze, mogą odnosić się do różnych aspektów działania firmy i można je przełożyć na zróżnicowane działania PR ...
-
System wartości w firmach 2009
... , we współpracy” – komentuje Norbert Ofmański, dyrektor zarządzający On Board PR – „Niestety Polska, podobnie jak np. Ukraina nie wypada pod tym względem ... 2009 Polska wychodzi powyżej średniej w przypadku Moral values. Przejrzystość zajmuje 4. miejsce, etyka 8. (porównywalne do 18. w rankingach ogólnych). Wartości dot. relacji mają również duże ...
-
Wyzwania public relations 2004
... jakie powinni podejmować decyzje, aby powstrzymać spiralę wydatków na leczenie. 8. Etyka i społeczna odpowiedzialność będę torować sobie drogę na wiele sposobów. Jednym z nich jest ... 90% budżetu na reklamę trafia do telewizji i radia, a 90% budżetu PR - który nie jest tak profesjonalnie monitorowany - trafia do prasy. Będzie potrzebować danych ...
Tematy: