-
Wizerunek w Internecie a szukanie pracy
... . realu – czyli poznaliśmy osobiście. To również ludzie, których znamy poprzez Internet. Czytamy prowadzone przez nich blogi, wymieniamy się informacjami w serwisach społecznościowych. W ten sposób poszerzamy sieć kontaktów, które następnie wykorzystujemy w biznesie – również w ramach pracy zawodowej.”- wyjaśnia specjalista ds. marketingu Praca.pl ...
-
Najciekawsze trendy konsumenckie
Praca nad trendami konsumenckimi, to proces, który nigdy się nie kończy i trudno tu ... zasilane technologiami – zwłaszcza penetracją smartphone’ów i innych narzędzi sieciowych - to decyzja o tym, jak integrować życie w realu i życie w sieci należy do ludzi. POSZUKIWANIE DOZNAŃ Wzbogacanie codziennego życia przyjemnościami, które stanowią antidotum na ...
-
E-commerce: czekam na e-galerię
... korzystnie odbije się na cenach. Ale za to praca sprzedawcy stanie się bardziej inteligentna. Sklepy w realu w coraz większym stopniu będą się przecież zamieniać w wystawy ... handlowe w Paryżu i oferujących tyle samo ekscytujących przeżyć. Podobnie jak kupcy w realu potrafią porozumieć się co do zasad użytkowania wspólnych wielkich powierzchni pod ...
-
Tydzień 3/2005 (17-23.01.2005)
... chwili! W ostatnich miesiącach gwiazdy Realu przegrały kilka spotkań. Dano im nowego, brazylijczykiego trenera Vanderlei Luxemburgo, którego przewodnim hasłem od lat jest: inteligentna, realna i realizowalna koncepcja, żelazna dyscyplina realizacyjna, dominujaca we wszystkich działaniach zespołowość, nieustanna praca nad sobą, i absolutny ...
-
Internauci a stare i nowe media
... z ograniczeniem czasowym – bo nie dla każdego znajduje się czas na spotkanie w realu. Jednak trzeba zaznaczyć, że nie odbywa się to kosztem ... został zrealizowany w oparciu o metodę Cień, czyli badanie w naturalnym środowisku informatorów (dom, mieszkanie, praca oraz przestrzeń w jakiej na co dzień się poruszają). Badacz wchodził w prywatną, ...
-
Social media a B2B
... raport „Polskie firmy w mediach społecznościowych” przygotowany przez Capgemini i „Harvard Business Review Polska”. Praca wielu osób i podmiotów polegająca na ciągłym powtarzaniu informacji o potencjale social mediów oraz wiadomości ... dla firm działających na rynku B2B – przede wszystkim stanowią idealne uzupełnienie działań w realu. Jeżeli ...
-
3 top trendy na rynku centrów handlowych
... – mówi Magdalena Frątczak, szefowa sektora handlowego w CBRE. W galerii i relaks, i praca Zlokalizowana na terenie centrów handlowych gastronomia nie tylko odmienia ... 1-2%. E-commerce stoi w służbie sprzedaży stacjonarnej, wpływając na postrzeganie marek i implikując zakupy w realu. Widząc szeroką ofertę w internecie klienci chcą mieć taki sam wybór ...