-
Marki odzieżowe i ich strategie
... zakres asortymentu na tyle szeroko, iż przekształciła się w samodzielny biznesowy byt. Jednocześnie głównym polem kompetencji marki zamiast artykułów spożywczych z segmentu value for money, w stosunku do których nietrudno wskazać relację ceny do jakości jako kluczowy motyw decyzji konsumenckich, stały się artykuły wyposażenia ...
-
Inwestycje w Europie w IV kw. 2010
... do nas pozytywne sygnały. Najemcy wykorzystują sytuację rynkową i niskie stawki czynszowe i przenoszą się na powierzchnie o wysokim standardzie. Raport DTZ Fair Value Index za trzeci kwartał 2010 roku pokazuje, że w Europie rośnie liczba rynków, które mają przed sobą dobre perspektywy rozwoju. Spodziewamy ...
-
Co czeka partnerstwo publiczno-prywatne w Polsce?
... PPP. Według Deloitte, główne przewagi modeli PPP nad tradycyjnymi sposobami finansowania dotyczą podziału ryzyka oraz zasady opisywanej jako wartość dodana (value for Money), która oparta jest na założeniu, że udział sektora prywatnego zwiększa efektywność oraz przynosi konkretne korzyści, które przekraczają zazwyczaj ...
-
Sieci handlowe chcą się rozwijać
... tej powściągliwości, prawie jedna trzecia detalistów (30%) ma zamiar wkroczyć w 2012 roku na nowe rynki — podobny odsetek wykazało ubiegłoroczne badanie. Value & Denim (produkty i odzież dżinsowa w przystępnych cenach) to najbardziej atrakcyjny sektor, w ramach którego detaliści planują otworzyć w 2012 roku średnio 36 sklepów ...
-
Rynek nieruchomości komercyjnych w Europie 2012
... wydarzeń – mówi Tony McGough, Global Head of Forecasting & Strategy Research, DTZ. - W Europie nadal jest wiele atrakcyjnych możliwości inwestycyjnych. DTZ Fair Value Index, wskaźnik mierzący atrakcyjność inwestycyjną poszczególnych rynków, dla Europy wynosi 46 za pierwszy kwartał 2012 roku, co może sprawiać wrażenie ...
-
Polacy a zakup telewizora
... deklarowane czynniki wpływające na decyzję o zakupie pokrywają się z rzeczywistymi wyborami Polaków. W warstwie deklaracji najważniejsze są wysoka jakość obrazu oraz tzw. value for money (stosunek oferowanej jakości produktu do ceny). W rzeczywistości kluczową rolę w ocenie produktu odgrywa szeroko rozumiana jakość, także wynikająca z samej ...
-
Outsourcing w Polsce ma się dobrze
... . ISG Outsourcing Index to przegląd sytuacji na rynku outsourcingowym na świecie. Jak wynika z zawartych w nim danych, wartość kontraktów (Actual Contract Value) w sektorze dla regionu EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki) w drugim kwartale 2013 r. zmalała aż o 16% kwartał do kwartału. Obecnie ich wartość ...
-
Kredyty walutowe: drużyny pierścienia ruszyły do akcji
... w krakowskim sądzie wniosek o zarejestrowanie Stowarzyszenia na Rzecz Obrony Praw Konsumenta i Obywatela "Pro Futuris". Wydaje się, ze jest to wydarzenie bardziej przełomowe niż wyrok Sądu ... oszczędności. Z kolei ponad pół miliona kredytów ma wartość LtV (Loan to Value – wysokość kredytu do zabezpieczenia) większą niż 80 proc. co wzbudza obawy m.in. ...
-
Stegny Business Center: Szmaragd z powoleniem na budowę
... skrzyżowań w tej części miasta gwarantuje doskonałą widoczność nieruchomości i umożliwia szybką komunikację niemal z całą Warszawą. Jak powiedział Piotr Szmilewski, z firmy Pro Value odpowiedzialnej za komercjalizację kompleksu, „Ten rejon Mokotowa szybko zyskuje na znaczeniu i jest coraz częściej rozpatrywany przez firmy szukające lokalizacji na ...
-
Plus: Pakiet Ochrona Internetu oraz Plus Chmura
... danych rośnie szybciej niż możliwości ich przechowywania. Według badania IDC „The Digital Universe of Opportunities: Rich Data and the Increasing Value of the Internet of Things” do 2020 r. na urządzeniach będzie można zmieścić zaledwie 15% spośród tworzonych plików, co oznacza, że ...
-
Nieruchomości komercyjne w regionie EMEA - prognozy 2015
... zysków. Z tego względu popyt na aktywa typu core będzie nadal silny, ale należy także oczekiwać wzrostu zainteresowania w segmencie core-plus oraz value add. Dalszy wzrost popytu: w 2014 r. najpopularniejszym regionem pod względem inwestowania w nieruchomości komercyjne była Europa Południowa, a zwłaszcza rynek hiszpański, na którym ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... złotych? Okazuje się, że największe nakłady poczyniło dziesięć branż, a wśród nich m.in. motoryzacja. Tendencja ta znajduje potwierdzenie w raporcie domu mediowego Value Media, zgodnie z którym wydatki na reklamę w internecie rosną najbardziej dynamicznie (56 proc. wzrost w stosunku do roku 2013). 20 tysięcy reklamodawców ...
-
Jak Internet wpływa na decyzje zakupowe klientów?
... wieku (kiedy koncepcja 4P powstała) rynek trochę się zmienił, zatem trzydzieści lat później powstała koncepcja uzupełniająca zwana 4C marketingu (consumer value, convenience, cost oraz conversation). Teraz punktem odniesienia nie jest już producent, ale klient. A z jego punktu widzenia cena wygląda nieco inaczej ...
-
Roszada na rynku. E-sklepy i dyskonty wypierają hipermarkety?
... Aldi. Od samego początku sklepy te opierały swoją ofertę na dostarczaniu produktów własnych marek w najlepszej jakości za rozsądna cenę (ang. value for money). Z czasem model ten ewoluował, przyczyniając się do wprowadzenia znanych marek w korzystnej ofercie cenowej. Cechą charakterystyczną dyskontów jest bliskość ...
-
Outlety wkraczają w fazę dojrzałą
... TIAA. Wartą zauważenia transakcją był również zakup czterech centrów outletowych przez spółkę VIA Outlets (ustanowioną przez Hammerson, APG, Meyer Bergman i Value Retail). Obiekty zlokalizowane są w niedalekim sąsiedztwie dużych ośrodków miejskich w Niemczech, Portugalii, Hiszpanii i Polsce. Łączna wartość brutto przejmowanych aktywów wyniosła 587 ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... , by posłać dzieci do szkoły, na taki, który namawia do zaciągnięcia podobnego kredytu, by realizować swoje osobiste pragnienia: „Use the value of your home to do what you always wanted to do”. W efekcie, współczynnik konwersji wzrósł dziesięciokrotnie. Co więcej, Big Data ...
-
Ataki hakerskie droższe niż inwestycja w cyberbezpieczeństwo
... zignorować ryzyko generowane przez ewentualne ataki hakerskie i nie zabezpieczać swojej sieci, powinna oszacować koszt, jaki może wiązać się z takim zaniechaniem. Value at risk (wartość zagrożona ryzykiem) pozwala określić prawdopodobieństwo wystąpienia konkretnej straty w danym przedziale czasowym. I tak np. za pomocą analizy statystyk ...
-
2018 rok, czyli sztuczna inteligencja i data lakes
... i ich monetyzacji okazuje się motorem napędowym zysków w firmach. Jak wynika z badania „Going beyond the data. Turning data from insights into value”, przeprowadzonego przez firmę KPMG International, 8 na 10 (82%) przebadanych przedsiębiorstw twierdzi, że dzięki zrozumieniu mechanizmów z zakresu analityki wielkich zbiorów danych ...
-
Nie maleje popyt na nieruchomości komercyjne w całej Polsce
... wartości kapitałowe w tych lokalizacjach znacząco różnią się od poziomów w Polsce, pozostawiając różnicę dodatkową zachętą zwłaszcza dla inwestorów szukających inwestycji core + i value add”. Rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce w IV kw. 2017 – kluczowe wskaźniki: Wyceny rynkowe - podczas gdy większość respondentów (około dwie trzecie) ocenia ...
-
Jaki mamy stosunek do sztucznej inteligencji?
... się Polacy (53 proc.). Opinie mieszkańców i przedstawicieli biznesu Powyższe opinie w zestawieniu z wynikami wcześniejszych badań przeprowadzonych przez IBM Institute for Business Value wśród 5 tys. menedżerów najwyższego szczebla z całego świata pozwalają na ciekawe porównania. Raport opublikowany we wrześniu tego roku wskazuje na znaczącą ...
-
Brexit w polskich mediach
... , gdzie odnotowano najwięcej informacji - 5 240 – temat Brexitu chętnie podejmowały również TVP Info (3 833) oraz Polsat News (3037). *Ekwiwalent reklamowy (Advertising Value Equivalent) to wskaźnik wykorzystywany do oceny wagi informacji medialnych, porównujący powierzchnię, liczbę odsłon, liczbę unikalnych użytkowników, czy czas emisji danej ...
-
5 kroków do zwiększenia wskaźnika CLV
... długotrwałej relacji. Jak sprzedawać więcej pojedynczemu klientowi, doprowadzając jednocześnie do zwiększenia wskaźnika CLV? CLV - wiele zachodu o nic? CLV (Customer lifetime value) to wskaźnik, który pokazuje nam, jak przedstawia się wartość przychodów (lub dochodów) generowanych przez przeciętnego klienta. Z jakich powodów jest on ...
-
Trump przegra, a Węgry wyjdą z UE? Saxo Bank szokuje prognozami na 2020 rok
... Rosnieftu ceny jego akcji wzrosną o 50%. 2. Nieoczekiwana stagflacja będzie promować wartość kosztem wzrostu Notowany na giełdzie fundusz iShares MSCCI World Value Factor pozostawi FANGS (Facebook, Amazon, Netflix, Google) daleko w tyle, generując wyniki lepsze o 25%. Świat zatoczy pełny krąg od czasu zakończenia ...
-
Polski rynek biurowy. Jaki był rok 2020? A jaki będzie 2021?
... transakcji. Zainteresowaniem inwestorów cieszyła się Warszawa i Kraków. Wśród znaczących transakcji w stolicy wymienić można: sprzedaż kompleksu Wola Center do Hines European Value Fund za 102 mln euro oraz sprzedaż budynku Spark B przez Skanska do spółki Stena Fastigheter za 70 mln euro. W Krakowie ...
-
Marsh o globalnym ryzyku: światu zagraża o wiele więcej niż pandemia
... , że gospodarki, które przeszły proces cyfryzacji dużo wcześniej, stosunkowo lepiej radziły sobie z sytuacją w 2020 roku” - ocenia Lee Hyung-hee, President, Social Value Committee w SK Group. Ostatni rok potwierdził, że biznes musi być przygotowany na globalne ryzyka i wiążące się z nimi wyzwania. Obecna sytuacja ...
-
Duże centra handlowe w odwrocie. Kto je detronizuje?
... Supeco czy MERE oraz polski Vollmart, który zadebiutował właśnie w I kw. W ekspansji nie ustają także pozostali operatorzy spożywczy oraz najemcy z kategorii value retailers. Ze względu na warunki rynkowe i wyzwania zarówno dla operatorów, jak i właścicieli obiektów handlowych, w polityce czynszowej coraz częściej pojawiają się ...
-
Chmura obliczeniowa. Tak, ale nie od jednego dostawcy
... ? Podjęcie jakich kroków eksperci zalecają firmom korzystającym ze środowisk chmurowych? Globalne badanie, przeprowadzone przez dział badawczy IBM Institute for Business Value (IBV) we współpracy z Oxford Economics, objęło prawie 7 200 osób pracujących na stanowiskach kierowniczych najwyższego szczebla w 28 branżach i 47 krajach, w tym ...
-
Nieruchomości komercyjne w Polsce: magazyny wyprzedzają biura
... ? Małe formaty handlowe typu convenience niezmiennie dominują w sektorze handlowym w Polsce. Najbardziej pożądane obiekty mają wśród najemców dyskonty spożywcze i sklepy z kategorii „value retailers”, świetnie prosperujące w obecnych czasach, kiedy kupujący często ograniczają zakupy i zwracają większą uwagę na ceny. Avison Young zwraca uwagę, że ...
-
CEO: nie boją się recesji, wierzą we wzrost firmy i gospodarki
... zarówno w Polsce (28%), jak i globalnie (25%) jako najwyższy priorytet operacyjny w perspektywie trzyletniej jest zestaw korzyści oferowanych pracownikom (EVP – employee value proposition) mający na celu przyciągnięcie i zatrzymanie najcenniejszych talentów. Na przestrzeni roku mimo rosnącego problemu inflacji o połowę zmalał priorytet dotyczący ...
-
Cyberprzestępcy znów próbują kraść porfele kryptowalutowe
... wykryć nieuczciwe działania. Wzrost popularności i… ryzyka Z ponad 1,8 biliona dolarów w wolumenie handlowym, 350 milionami swapów i ponad 4 miliardami dolarów w total value locked (TVL), Uniswap Protocol jest największą i najpopularniejszą zdecentralizowaną giełdą do wymiany tokenów kryptowalut na Ethereum i innych popularnych blockchainach. Nowa ...
-
Parki handlowe i centra convenience: będzie kolejny rekord
... chęci dotarcia do nowych grup odbiorców oraz „bycia bliżej” konsumenta. W dalszym ciągu większość powierzchni w parkach handlowych zajmują sklepy z tzw. segmentu value retailers, czyli marki takie jak Pepco, Action, TEDi czy Dealz. W przypadku nowoczesnych parków powstałych w latach 2019-2023 odpowiadają one za 32 ...
-
Nie tylko wynik finansowy. Liczy się również tworzenie wartości
... należy się skupić również na szeroko rozumianym tworzeniu wartości. Potwierdzeniem tego jest projekt Purpose and Profit, w ramach którego opracowany został „Value of Value: Board-level Insights”. Chodzi tu zarówno o wartość tworzoną dla społeczeństwa, jak i tę, która współtworzona jest poprzez relacje zewnętrzne. Celem raportu ...
-
Ranking marek Value-D
Nowe badania konsumenckie opublikowane przez firmę Millward Brown wskazują, że najwyższą pozycję w rankingu Value-D zajęła marka Amazon.com. Ta znana księgarnia internetowa oferująca również szereg innych produktów umiejętnie osiąga równowagę między renomą swojej marki a strategią cenową. Informacje na ten temat można znaleźć w najnowszym raporcie ...
-
Firmy produkcyjne stawiają na rozwój BMP
... osiągania kolejnych stopni dojrzałości w zarządzaniu procesami biznesowymi w firmach z sektora produkcyjnego - "Business Process Management in Manufacturing: From Process to Value". Wiele firm produkcyjnych w dobie spowolnienia gospodarczego szuka możliwości rozwoju przy zachowaniu pełnej kontroli nad kosztami. Jednak lata globalizacji, rozwoju ...
-
Pamięci Kingston dla procesorów AMD
Kingston Technology ogłosił wprowadzenie na rynek nowych, rejestrowanych modułów Kingston ValueRAM DDR2 z korekcją błędów (Registered, ECC) współpracujących z następną generacją procesorów AMD Opteron. Nowe moduły pamięci, posiadające wszelkie zalety technologii DDR2, umożliwią pełne wykorzystanie możliwości architektury AMD64 oraz technologii AMD ...