-
Nowa fabryka Gillette w Łodzi
... produkcji i dystrybucji w Europie" - powiedział Michael T. Cowhig, Prezydent, Global Technical and Manufacturing w firmie Procter & Gamble. Centrum Produkcyjne Gillette w Łodzi to drugi w Polsce ważny ośrodek produkcji i pakowania firmy Procter & Gamble. W 1994 r. firma otworzyła w Warszawie fabrykę pieluszek jednorazowych Pampers, która zatrudnia ...
-
9 trendów e-commerce na 2022
... odpowiedzialności społecznej danej marki, czy postępuje ona odpowiednio w kwestiach społecznych, gospodarczych i ekologicznych. Mike Clasper, Prezes ds. Rozwoju Biznesu Procter and Gamble (Europa) Jak technologia wspiera biznes w realizacji zrównoważonego rozwoju? Sztuczna inteligencja - Technologie AI, w szczególności uczenie maszynowe, mogą pomóc ...
-
Tydzień 4/2005 (24-30.01.2005)
... linii lotniczych na A-320. Uruchomiono też produkcję dla niemieckiej armii transportowca A400M. Boeing wyprodukuje dla 6 chińskich przewoźników 60 sztuk 7E7. Procter and Gamble kupuje za 7mld USD grupę Gilette. Powstanie więc największa światowa firma w branży kosmetyków i wyrobów powszechnego użytku. W 2004 roku wyprodukowano w Chinach ...
-
Zarządzanie łańcuchem dostaw - zintegrowane doskonalenie wyników
... współpracę i zrównoważone korzyści. Scenariusz doskonalenia bez luk Ten pełen „luk” scenariusz różni się jednak w przypadku czołowych liderów rynku, takich jak Procter and Gamble, którzy opierają swoją strategię działania biznesowego na zasadzie “Demand-driven Value Network” (“Sieć Wartości Sterowana Popytem“) lub CDSN - Consumer Driven Supply ...
-
Przedświąteczne wydatki na reklamę 2013
... z badanych branż zapłaciły 169 mln zł, a w prasie - 58 mln zł. Pierwsza piątka reklamodawców - Aflofarm, Grupa Orange, T-Mobile, USP Zdrowie oraz Procter & Gamble - wydała łącznie na promocję ponad 270 mln zł – blisko 50 mln zł więcej, niż rok wcześniej. Pomimo ogólnej dominacji wszystkich ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... który w pierwszym półroczu 2023 r. zwiększył inwestycje reklamowe o ponad 58,3 mln zł (dynamika 23,5%). Liderami wydatków w tej branży są: Nivea Polska, Procter and Gamble DS Polska oraz L’oreal Polska. Podobny wolumen wzrostu wydatków odnotowaliśmy także w przypadku sektora farmaceutycznego. Producenci farmaceutyków zwiększyli inwestycje reklamowe ...
-
Fabryka P&G: ruszyła próbna produkcja
Fabryka kosmetyków pielęgnacyjnych koncernu Procter & Gamble w Aleksandrowie Łódzkim rozpoczęła próbną produkcję. Kontynuowany jest także rozruch i testowanie maszyn. Oficjalne otwarcie fabryki planowane jest na ostatni kwartał 2009 r. ...
-
Najlepsze marki świata bazują na ideałach
... punktem wyjścia do napisania książki pt. GROW: How Ideals Power Growth and Profit at the World's Greatest Companies, czyli jak ideały stymulują wzrost i ... sobą nierozerwalnie powiązane” – stwierdził Jim Stengel, były Dyrektor Marketingu w międzynarodowej firmie Procter & Gamble oraz autor książki GROW. „Na partnerów wybrałem Millward Brown oraz ...