-
Globalny rynek czekolady przed zmianami
... producenci, poszukując nowinek marketingowych, będą oferować na rynkach rozwiniętych niecodzienne kombinacje smaków słodkich i pikantnych (np. połączenie czekolady z bekonem), a także produkty czekoladowe przyprawiane oliwą z oliwek, ziołami i kwiatami. Innym prawdopodobnym trendem jest oparcie produkcji czekolady ...
-
Sprzedaż słodyczy w Polsce wzrośnie
... Polsce w 2009 r. miał segment czekolad. Jego liderem jest amerykański koncern Kraft Foods, który w styczniu przejął zajmującego drugie miejsce Cadbury Wedla. Zdaniem ekspertów sprzedaż słodyczy w Polsce w 2010 r. może wzrosnąć o 5 proc. Sami producenci ... kategorii w rynku słodyczy czekolady – 21 proc. praliny – 18 proc. ciastka – 18 proc ...
-
Rośnie rynek aromatów spożywczych
... i wyczuwamy nuty: cynamonu, absyntu, anyżu, lilii, kwiatu tiare. Także czekolady i ostrego cynamonu. Czy to zapach perfum? - tak, jeżeli doda się ... najwięksi producenci. Kilku rozmówców ocenia natomiast, że aromaty produkowane w Polsce, w większości z importowanych komponentów, mają w nim 10-20-proc. udział. - Rynek opanowali globalni producenci ...
-
Inwestowanie a pozycja rynkowa firmy
... wyznawców Buffetta którzy inwestują w mniejsze firmy - nawet w Polsce. Jakich firm szukają? Czy twoja firma ... przyszedł do sklepu] sprzedawca mówi: „Nie mamy czekolady Hershey, mamy za to bardzo dobrą ... branżach sensowne zróżnicowanie jest po prostu nieosiągalne. Oczywiście poszczególni producenci mogą sobie zupełnie nieźle radzić, jeżeli uda im ...
-
Przemysł cukierniczy - inwestycyjny zastój
... czekolady jako surowca, tu już wydajność była odpowiednio większa i wynosiła 20 ton na dobę. Obserwatorzy rynku są zgodni, że kierunek, w którym będzie się rozwijała branża cukiernicza w Polsce ... złotego, co powinno spowodować ułatwienia dla eksporterów, już teraz producenci i dystrybutorzy maszyn do produkcji wyrobów cukierniczych spotykają się z ...
-
Nasza droga żywność
... , Belgii i Francji wykryto w kurnikach toksyczny fipronil. Polscy producenci natychmiast wykorzystali ten fakt i ... Uspokajająco działają też informacje dotyczące tegorocznych zbiorów zarówno w Polsce, jak i na świecie. Ekonomiści z Instytutu ... za to spożycie wieprzowiny, masła, mleka i czekolady. Ale ile może zjeść statystyczny Chińczyk? Po ...
-
Rynek ciastek rośnie w siłę
... Zdaniem producentów, najszybciej rośnie sprzedaż produktów z dodatkiem czekolady. - Realny wzrost dochodów społeczeństwa ... , że zdrowe niekoniecznie musi oznaczać smaczne. Producenci potwierdzają, że rośnie zainteresowanie produktami wysokiej ... Podkreśla, że mimo iż tempo rozwoju tego typu produktów w Polsce przekracza rocznie 100 proc., to wielkość ...
-
Rośnie rynek słodyczy
... Producenci, chcąc zaspokoić ten popyt na nowości, przygotowują nowe propozycje słodkich przekąsek, na przykład czekoladki w formie batoników - dużo bardziej poręczne od tradycyjnej czekolady ... lat kategoria batonów rośnie w dwucyfrowym tempie. Wzrost sprzedaży batonów w Polsce jest w znacznej mierze związany z wprowadzaniem innowacyjnych produktów, ...
-
Polacy doceniają płatki śniadaniowe
... z różnych rodzajów ziarna, z dodatkiem owoców, orzechów, miodu, czekolady, czy cynamonu zyskały grono wiernych odbiorców. Dorasta pokolenie, ... producenci mają obowiązek oznaczania swoich wyrobów certyfikatami. W Unii Europejskiej taka produkcja jest regulowana prawnie od kilkunastu lat. Od maja 2004 r. rozporządzenie to obowiązuje również w Polsce ...
-
Seniorzy lubią kupować
... przez wprowadzenie dużych przycisków, czy większych wyświetlaczy. W Polsce handlowcy nie zwracają jeszcze takiej ... i spożywcze. Wśród tych ostatnich, w kategorii nabiału, czekolady, kawy i herbaty dział ten wzrasta do 30 procent ... powiększającą się i mogącą coraz więcej wydawać rzeszę konsumentów, producenci i handlowcy powinni pilnie wziąć się do ...
-
Najtańsze dyskonty XII 2010
... Polsce nie charakteryzuje się tak stabilnym poziomem cen. Konsekwentna polityka zaopatrzeniowa sprawia, że dyskonty są niemal niezależne od sytuacji na rynku spożywczym. Trzeba jednak pamiętać, że często skutkami utrzymania taniej oferty w dyskontach obciążeni są producenci ... przypadku kawy rozpuszczalnej i czekolady w trzech sklepach zapłacimy tyle ...
Tematy: dyskonty, sklepy dyskontowe, ceny żywności, sieci dyskontowe, POLOmarket, Biedronka, Lidl, Netto, Kaufland