-
Napoje energetyczne podbijają rynek
... a hasło „Red Bull doda Ci skrzydeł” jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych sloganów w branży spożywczej. Marka utrzymuje najsilniejszą pozycję, jednak konkurencja nie śpi. Walka o ... ), R20 (Hoop Polska), XL (XL Energy Drink). Nowe smaki i opakowania na zachętę Producenci wprowadzili też nowe rodzaje opakowań (obok klasycznej puszki 250 ml) - ...
-
Powierzchnie magazynowe w Polsce I-III 2012
... , takie jak firmy z sektora dóbr szybkozbywalnych (FMCG), branży spożywczej, farmaceutycznej itp. Największymi najemcami pozostają jednak firmy logistyczne, ... obiektów logistycznych. Wśród najemców w tym obszarze dominują dystrybutorzy dóbr konsumpcyjnych, producenci oraz dostawcy na rynek stołeczny. Wśród nowych najemców znajdziemy tu głównie ...
-
Rośnie rynek aromatów spożywczych
... producenci. Kilku rozmówców ocenia natomiast, że aromaty produkowane w Polsce, w większości z importowanych komponentów, mają w nim 10-20-proc. udział. - Rynek opanowali globalni producenci ... Tolak, współwłaściciel hurtowni spożywczej Merkur z Warszawy: - Aromaty to dosyć ... Wyraźną tendencją rynkową w naszej branży jest stosowanie aromatów naturalnych - ...
-
Firmy produkcyjne a zarządzanie dostawami
... razy szybsza" – przytacza wyniki badań Dariusz Kudzia, prezes Apriso Polska. Którzy producenci są lepiej przygotowani na obecne, bardziej wymagające czasy? ... czasie analizie poddano 175 przedsiębiorstw (m.in. z branży motoryzacyjnej, opakowaniowej, spożywczej, maszynowej i metalurgicznej, produktów długotrwałych i zaawansowanych technologii. ...
-
Eksport nie zwalnia
... i produkty branży spirytusowej, to dziś największy udział pod względem wartości mają produkty z branży motoryzacyjnej, chemicznej, meblarskiej, RTV, maszynowej i spożywczej. ... firmy z kilkunastu branż uznanych za priorytetowe. Są to m.in. sektor IT, producenci sprzętu medycznego i leków, żywności, części samochodowych i lotniczych, mebli, kosmetyków ...
-
Walka płci: kto podejmuje decyzje zakupowe?
... duży wpływ na decyzje zakupowe dotyczące produktów m.in. z branży motoryzacyjnej, farmaceutycznej, spożywczej czy finansowej. Kobiety i mężczyzn różni motywacja, sposób ... respondentów uważa, że taki marketing ma przyszłość. Różnice w podejmowaniu decyzji Producenci i sieci handlowe coraz częściej dokonują analiz zachowania kobiet i mężczyzn w ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 7/2018
... gigantów. W odpowiedzi na potrzeby rynków producenci rozwijają dziś bardziej efektywne i tańsze ... linie Silkway z Azerbejdżanu. Alibaba w natarciu. -chiński gigant w branży e-commerce coraz bardziej umacnia swoją pozycję ... badawczo-rozwojowe, a także firmy z branż kosmetycznej oraz spożywczej z udziałem izraelskiego kapitału. Te firmy z sektora B+R ...
1 2