-
Promocja miasta a media online
... władze miasta powinny przeznaczyć więcej środków na budżet. Chętnie opisywano nowe strategie promocyjne (Poznań, Kielce) czy też ich brak (Kraków). Nowy szef biura promocji Krakowa ... wykorzystaniu usługi monitorowania internetu NewsPoint. Analizie ilościowej poddano artykuły zawierające słowa „promocja + nazwa miasta”, dotyczące działań promocyjnych ...
-
Polskie miasta nieświadome swoich atutów
... miasta zdały już sobie sprawę, że promocja nie powinna ... Krakowa oraz Wrocławia. Okazuje się bowiem, że mniejsze rynki biznesowe stawiają głównie na krajową promocję swoich walorów inwestycyjnych. Wiele strategii promocyjnych miast bazuje na materiałach wyprodukowanych w polskiej wersji językowej lub dystrybuowanych na terenie kraju. Polskie miasta ...
-
Promocja polskich miast w mediach 2008
... pięćdziesiątce najczęściej oglądanych witryn w Polsce! Artykuły dotyczące promocji stanowią aż 14% wszystkich publikacji dotyczących Krakowa. Promocja okazała się trzecim najczęściej podejmowanym zagadnieniem w kontekście miasta. Co ciekawe, na podobnym poziomie (13%) utrzymywała się liczba publikacji dotyczących promocji Opola oraz Lublina ...
-
Nowe Centrum Łodzi i co jeszcze? Jak zmienia się mapa Łodzi?
... ubogą krewną Warszawy i Krakowa. Obecnie sprawy ... Miasta. Idea współczesnego miasta. Szczególnym tematem, na którym skupione będzie EXPO 2024, jest wprowadzanie zielonych rozwiązań w historycznym centrum miasta. Wystawa ma na celu zaprezentować zasady zrównoważonego rozwoju, takie jak ekologia i ochrona środowiska, zrównoważona mobilność, promocja ...
-
Tanie linie lotnicze: co piszą media?
... danego miasta - linie lotnicze często reklamują loty do konkretnej destynacji, próbując na własną rękę tworzyć wizerunek miasta. Nie zawsze jest on zgodny z tym, czego życzyliby sobie specjaliści ds. promocji miast – gromy posypały się na przykład na przewoźnika Norwegian, który reklamował loty do Krakowa ...
-
Dlaczego transport miejski w Warszawie może otwierać szampana?
... miasta z pierwszej dziesiątki rankingu nie są w pełni gotowe, aby zmierzyć się z konsekwencjami, jakie niosą ze sobą zmiany klimatyczne, urbanizacja oraz starzejąca się infrastruktura. Konieczność dostosowania miejskiego transportu do wyzwań przyszłości dotyczy także polskich metropolii. Szansą dla nich jest przede wszystkim promocja ... i Krakowa, ...
-
Branża PR w mediach V 2007
... promocja i kształtowanie wizerunku miejscowości dotyczyły m.in. Krakowa ...