-
Kupony rabatowe zdobywają polski rynek
... transakcji na witrynie sklepu internetowego. Za każdą transakcję naliczana jest prowizja (od 1-10% w zależności od kategorii). Potencjalny klient, klikając w znaleziony kupon ... , który realizuje się w sklepie spożywczym Ponad 330 miliardów kuponów wydrukowano w USA w 2010 roku (z tego tylko 3.3 miliarda zostało zrealizowanych!) 28% wszystkich kuponów ...
-
Zakupy grupowe: trzecia fala Internetu
... produkt jak najszybciej. Tak to się robi w USA Przełomowy na rynku zakupów grupowych okazał się portal Groupon.com, uruchomiony w USA w 2008 roku. Mechanizm działania miał podobny ... wynieść 100 mln dolarów. Z tego od 30 do 50 procent ma stanowić prowizja Groupon. Pomimo stosunkowo krótkiej historii, Groupon jest potentatem na rynku zakupów grupowych, ...
-
Crowdfunding. Jak internauci finansują firmę?
... zdecydowaną większość wspierających — przyznaje Marcin Joka. – Za Polską plasowały się USA, Wielka Brytania, Australia i Skandynawia – dodaje. Nie należy więc lekceważyć ... trzeba pamiętać o opłatach, które każda platforma pobiera za prowadzenie projektu (prowizja od zebranego kapitału). Dużo uwagi należy poświęcić jeszcze kwestiom prawnym (np. ...
-
Internetowe systemy płatności dostępne w Polsce
... , oznacza że przy każdej transakcji pobrana zostanie od sprzedawców prowizja w wysokości 4,4% [1] (w systemie Polcardu jest to 3,9%). Nieco odmienną formę ... już gotowa w postaci elektronicznej, musi być ponownie przepisywana ręcznie w kolejnej instytucji. W USA przyjmuje się, że wykonana w tradycyjny sposób płatność kosztuje średnio 1 - 1,5 USD na ...