-
Coraz bieglejsi w customer experience
... konieczny budowania wizerunku marki, przewagi konkurencyjnej, a także dynamiki przychodów. Na szczęście radzimy sobie z tym coraz ... erze RODO największym wyzwaniem dla marek jest pozyskanie zgody ich klientów na zbieranie i przetwarzanie danych. Wiarygodność i personalizacja są najistotniejsze zarówno dla polskich, jak i globalnych konsumentów z ...
-
Czy bank może działać bez papieru?
... zarządzania dokumentami. Należy pamiętać, że przejściu z obróbki dokumentu papierowego do jego wizerunku elektronicznego musi towarzyszyć zmiana procesów sprzedaży i obsługi klientów oraz ... kwestią, jaką należy rozważyć jest wpływ, jaki elektroniczne przetwarzanie dokumentów będzie wywierać na pracowników i procedury w całej organizacji banku. ...
-
Badania marketingowe a wybór marki
... telewizyjny oglądamy w stanie pasywnym, a co dopiero reklamy. W tym pasywnym stanie, przetwarzanie informacji zachodzi w inny sposób. Łatwiej przyswajane są emocje i ... z dźwiękiem, a to zmienia sytuację odbioru. Badania wizerunku w trakcie badań jakościowych Błędami mogą być też obciążone wyniki badań wizerunku robione przy pomocy grup fokusowych. ...
-
O zaufanie klientów nie jest łatwo
... mamy często do czynienia ze zjawiskiem komodyzacji (utraty przez produkt wizerunku luksusowego i niezastępowalnego), co w połączeniu ze swobodnym dostępem klientów do ... bowiem określać metody ochrony danych i pozyskiwać od konsumentów zgody na ich przetwarzanie w ściśle określonych celach i czasie. Regulacje prawne są istotnym elementem sprzyjający ...
-
Polska wśród krajów najbardziej narażonych na dezinformację
... odpowiedzialnej za RODO. Komisja Europejska – obok wprowadzenia dyrektywy DSA - uznała, że przetwarzanie danych osobowych przez dziennikarzy, koncerny medialne oraz firmy mediów społecznościowych, ... Prawa do bycia zapomnianym na media jako administratorów danych. Rozpowszechnianie wizerunku bez zgody, szczególnie gdy służy to celom poniżania, ...
-
Integracja działań BTL online i offline
... jest swego rodzaju badaniem marketingowym, połączonym przy okazji zarówno z wykreowaniem wizerunku marki, jak i zwiększeniem sprzedaży. Nie wszyscy marketingowcy uświadamiają ... . Pozwala uniknąć najkosztowniejszego i najbardziej pracochłonnego etapu konkursu, jakim jest przetwarzanie otrzymanych informacji do postaci elektronicznej. Daje również ...
Tematy: -
LinkedIn narusza prawo o ochronie danych?
... i dane osobowe. Co zrobić, żeby bronić się przed wykorzystaniem naszego wizerunku w reklamach? W takich przypadkach należy sprawdzić nowe ustawienia domyślne naszego ... ds. Przepływu Informacji (Information Commissioner’s Office) potwierdzono, że przechowywanie lub przetwarzanie takich danych na terenie Zjednoczonego Królestwa byłoby naruszeniem ...
-
Zrównoważony rozwój priorytetem branży technologicznej
... korzyści działań z zakresu ESG. Pewną skazą na tym bardzo pozytywnym wizerunku zaangażowania polskiej branży technologicznej w osiągnięcie celów zrównoważonego rozwoju może jednak ... kluczowymi w realizacji celów Agendy i wspierającymi zrównoważony rozwój będą: przetwarzanie w chmurze, inteligencja kognitywna, blockchain, sieć 5G, IoT (Internet ...
-
Marnotrawstwo żywności: tony żywności w koszu i 870 mln niedożywionych osób
... lub klasyfikować produkty spożywcze w oparciu o jakość. Poprawia to wydajne przetwarzanie odpadów i wysyła mniejsze ilości na składowiska. Wiele organizacji wdrożyło ... łączyć zapobieganie stratom żywności z poprawą kosztów, wzrostem przychodów lub poprawą wizerunku. Najlepiej oczywiście wdrażać i skalować rozwiązania technologiczne, które będą miały ...
-
Jakie motywacje stoją za dezinformacją?
... Unii Europejskiej i jej jednostki odpowiedzialnej za RODO. Komisja Europejska uznała, że przetwarzanie danych osobowych przez media, podlega zakresowi zastosowania RODO. Wskazała m.in. na ... Apel, którego celem jest wyposażenie obywateli UE w narzędzia do ochrony ich wizerunku w mediach, ma na celu zapobiegać dezinformacji w szerszej skali w UE. Za ...