-
Leki OTC: ulotki źródłem informacji dla 17% Polaków
... doświadczeniu (35%), poleceniu przez farmaceutów (35%), informacjach uzyskiwanych z reklam radiowych i telewizyjnych (31%), radach lekarzy (26%), informacjach uzyskanych ... oceniającym swoją sytuację materialną jako dobrą (32%). Zdecydowana większość ulotek pochodziła z aptek (63%). Najczęściej w ten sposób ulotki otrzymywały kobiety oraz mieszkańcy ...
-
Gazetki promocyjne bez promocji
... formatów na rynku retailowym. W sumie przeanalizowano ponad milion promocji. Sprawdzono publikacje wszystkich dyskontów, hipermarketów, supermarketów, sieci convenience, cash&carry, drogerii i aptek, sieci DiY (markety budowlane) oraz sklepy RTV-AGD. Analiza wykazała, że w pierwszym półroczu br. ogólnie sieci handlowe zrobiły o 12,3% mniej ...
-
Co media społecznościowe mówią o grypie?
... wejściem na strony np. przez reklamy banerowe – czytamy we wnioskach badania IRCenter. Udział mediów społecznościowych w promocji aptek jest obecnie zdecydowanie mniejszy niż marketingu w wyszukiwarkach, reklam graficznych czy e-mail marketingu. Marki branży medycznej i farmaceutycznej mają tym samym nadal wiele miejsca do zagospodarowania i wiele ...
-
Apteka godna zaufania
65% populacji europejskiej największym zaufaniem obdarza apteki. Jednocześnie ponad połowa badanych Europejczyków twierdzi, że informacje zawarte w reklamach produktów leczniczych są użyteczne - tak wynika z najnowszego sondażu Reader’s Digest Europe Health. Ponad 15 tysięcy Europejczyków spośród wielu różnych instytucji funkcjonujących w państwie ...
-
Cyberprzestępczość - aresztowania V 2014
... 20 000 reklam nielegalnych leków z platform społecznościowych, zamknięto ponad 10 000 stron WWW, a także skonfiskowano 9,4 miliona fałszywych i nielegalnych leków. Ta międzynarodowa operacja było koordynowana przez INTERPOL, a z pomocą przyszło wiele organizacji, łącznie ze Światową Organizacją Celną, centrum odpowiedzialnym za bezpieczeństwo aptek ...
-
Portale społecznościowe pełne kaszlu i bólu głowy
... profesjonalnie przygotowywanego przez specjalistów ds. PR – w imieniu placówek medycznych, sieci aptek czy producentów suplementów diety, ale i organizacji pozarządowych zajmujących się problemami ... że to kolejna okazja do gromadzenia danych o użytkownikach na potrzeby targetowania reklam, np. farmaceutyków czy usług medycznych. To potęguje niechęć ...