-
Wideo marketing. Trendy 2018
Według badania AdEx w pierwszym kwartale 2017 roku udział wideo w reklamach internetowych wzrósł do 20,1%. Chociaż rok 2017 niewątpliwie był rokiem wideo marketingu, ...
-
Sztuczna inteligencja i zmiana paradygmatu cyberbezpieczeństwa
... . Już teraz widzimy niewinne ataki na sztuczną inteligencję, gdzie np. reklama aktywuje asystenta głosowego, żeby wykonał pewne akcje. Problem będzie jednak ... podejmować dziwaczne decyzje. Nowe techniki odpierania ataków Już w tej chwili prowadzone są badania nad zastosowaniem specjalnych technik polegających na symulowanym generowaniu ataków, aby ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2019
... produkowany przez nie sprzęt może zostać wykorzystany przez Pekin w celach szpiegowskich. Badania chińskiego sprzętu oferowanego przez producentów w różnych firmach (także w brytyjskich) ... pokazują nam określoną treść, a nie inną. Winniśmy rozumieć dlaczego określona reklama, artykuł, czy wiadomość jest skierowana specjalnie do nas, a nie do innych ...
-
Kiedy wysłać mailing? Jaki dzień tygodnia i godziny są najlepsze
... jaki czas chodzi i czy jest on odpowiedni również dla naszej wysyłki. Czemu dzień i godzina mają znaczenie? Badania dowiodły, że prawie 34% wiadomości jest otwierana w ciągu pierwszych trzech godzin od wysłania. Po ... w doborze właściwej grupy docelowej i przygotowaniu kreacji. Biuro reklamy eGospodarka.pl Telefon: (22) 621 07 85 E-mail: reklama@ ...
-
Za nadużywanie alkoholu płacą niepijący
... ograniczeń co do zagęszczenia punktów sprzedaży alkoholu. W internecie oraz w mediach społecznościowych dopuszczona jest reklama piwa, nie ma także problemu ze sprzedażą alkoholu w ... prawa przez polityków wzrosłaby, gdyby powszechnie znane były np. badania Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (PARPA). One dobitnie pokazują (np. ...
-
Stacjonarny handel detaliczny nie zginie, jeśli nie zapomni o automatyzacji?
... Być może reszta nie do końca zdaje sobie sprawę, że chwytliwa reklama, świetna lokalizacja i miła obsługa już nie wystarczają, by stacjonarny sklep ... Sięgające po te technologie sklepy odnotowały 11-proc. wzrost liczby klientów – wynika z badania Capgemini. Automatyzacja zmniejsza koszty prowadzenia sklepu, np. przez ograniczenie zatrudnienia. Ale – ...
-
Gry mobilne vs Tik Tok. Trwa walka o pokolenie Z
... znajdą tam pożądaną grupę odbiorców oraz odpowiednie narzędzia i formaty reklamowe. Tymczasem badania pokazują, że na chińskiej platformie prawie 70 proc. osób to dzieci ... nie gwarantują skuteczności. Użytkownik zawsze może przesunąć palcem do góry, jeśli dana reklama mu nie odpowiada. Przewagą Tik Toka jest możliwość współpracy z tiktokerami – ...
-
Zalewają nas dane: w 2024 skończy się przestrzeń na dyskach?
... stanie przechowywać nie więcej jak około 12,5 procent z tego. Prowadzone są jednak badania nad technologiami, które pozwolą na realizowanie nowych sposobów kodyfikacji zapisu danych, ... audio do salonu. Następnie takiej grupie konsumentów wyświetlana jest spersonalizowana reklama - może odnosić się nie tylko do poszukiwanego produktu, ale również do ...
-
Zrównoważony rozwój a zachowania konsumentów
... może podnieść lojalność klientów? Cena, jakość, opinie i rekomendacje, opakowanie, czy reklama. Wachlarz czynników wpływających na zachowania konsumentów i podejmowane przez nich decyzje ... trzech lat aż 35 proc. przedsiębiorstw ma w planach inwestycje w tym obszarze. Z badania Ericsson Consumers, sustainability and ICT wynika, że 46 proc. badanych ...
-
Rynek pracy specjalistów I poł. 2021
... . Są to rozwój oprogramowania, administracja IT, marketing/reklama/grafika, internet/e-commerce oraz badania i rozwój. Łączny udział ogłoszeń kierowanych do specjalistów w tych obszarach na ... związane z branżą kreatywną, np. marketing, media/sztuka/rozrywka, public relations, reklama i grafika – których sytuacja pod względem liczby dostępnych ofert ...
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
... wzrosła z poziomu 20% w II kwartale 2021 r. do 23% w II kwartale 2022 r. Z badania Kantar Media Reactions 2022 wynika, że konsumenci są obecnie bardziej skłonni ... product placement okaże się anachroniczny, rażący lub nie na miejscu, bazująca na nim reklama może osiągnąć niezamierzony negatywny skutek. Z tego względu należy zapewnić ścisły monitoring ...
-
Handel detaliczny w poszukiwaniu nowych źródeł przychodu
... może być udostępnianie producentom przestrzeni reklamowej we własnych kanałach kontaktu z klientami (tzw. retail media). Jak wynika z badania Bain & Company, aż 59 proc. dostawców uważa, że reklama na stronach internetowych lub w aplikacjach sklepów pozwala na skrócenie dystansu między przekazem reklamowym a miejscem zakupu, jak ...
-
Współczynnik konwersji, personalizacja i konwersacyjny AI, czyli skuteczne narzędzia w e-commerce
... wobec marek detalicznych, które oferują spersonalizowane doświadczenia. Według badania State of Personalization, prawie połowa (49%) konsumentów twierdzi ... tej oferty, zbadać opcje i zawrzeć tę transakcję, bez opuszczania kanału komunikacyjnego. Reklama konwersacyjna zaprasza klienta do udziału w rozmowie, która pomaga kształtować i dostosowywać ...
-
Freelancer: jak i gdzie znajduje klientów?
... firmy e-commerce (21 proc.). Następnie znalazły się ex aequo marketing i reklama oraz IT i zdrowie z wynikiem 10 proc, natomiast na trzecim media i rozrywka oraz gastronomia ... „Freelancing w Polsce 2023” został opracowany przez Useme na podstawie badania, które zostało zrealizowane z wykorzystaniem metody CAWI (Computer Assisted Web Interview) ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... ., w porównaniu do 2022 r. Mijający rok wzmocnił obserwowane trendy w płatnościach. Z realizowanego przez nas cyklicznie badania opinii wynika, że najczęściej wybieraną formą płatności jest BLIK (51 proc.) – a w ... konsumentów, oferując spersonalizowane, natychmiastowe i łatwe w obsłudze doświadczenia zakupowe. To przyszłość e-handlu, gdzie reklama ...