-
Branża nieruchomości a reklama w Google
... obrotu nieruchomościami. Samej analizy dokonano w rozbiciu na duże ośrodki miejskie: Kraków, Poznań, Gdańsk, Wrocław oraz Warszawę. Aby oszacować potencjał branży nieruchomości ... maksymalną cenę, na którą się zgadzamy i gdyby cena „rynkowa” okazała się wyższa, taka reklama nie zostanie wyświetlona i nie obciąży budżetu kampanii. Do wynajęcia czy ...
-
Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.
... fakty każdej ekspozycji wielkoformatowej w siedmiu największych miastach Polski. Lista miast, w których prowadzony jest stały monitoring ekspozycji reklam wielkoformatowych obejmuje: Warszawę, Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Poznań, Katowice, Łódź. Monitoringiem objętych jest 280 lokalizacji wielkoformatowych.
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
... wielkoformatowej w siedmiu największych miastach Polski. Lista miast, w których prowadzony jest stały monitoring ekspozycji reklam wielkoformatowych obejmuje: Warszawę, Kraków, Wrocław, Trójmiasto , Poznań, Katowice, Łódź. Monitoringiem objętych jest 280 lokalizacji wielkoformatowych. Informacja o ekspozycjach na nośnikach reklamy wielkoformatowej ...
-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
... wielkoformatowej w siedmiu największych miastach Polski. Lista miast, w których prowadzony jest stały monitoring ekspozycji reklam wielkoformatowych obejmuje: Warszawę, Kraków, Wrocław, Trójmiasto , Poznań, Katowice, Łódź. Monitoringiem objętych jest 280 lokalizacji wielkoformatowych. Informacja o ekspozycjach na nośnikach reklamy wielkoformatowej ...
-
Firmy kurierskie łamią prawa konsumentów
... Góry), Express Line (Warszawa), Federal Express Poland (Warszawa), General Logistics Systems Poland (Komorniki), Goniec Rowerowy Rowerowe Usługi Kurierskie (Szczecin), InPost (Kraków), KMB GRO – UPS (Wrocław), K2 Kurier (Jazowsko), Koliber Express Usługi Transportowe (Warszawa), Kolporter (Kielce), Miejskie Przesyłki Doręczeniowe (Rybnik), PAF ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... , Wawel Kraków oraz Mars. KANAŁY KOMUNIKACJI Po trzech kwartałach 2018 r. wzrost zanotowały wszystkie klasy mediów z wyjątkiem prasy. Zdecydowanym liderem była reklama internetowa, która wygenerowała o 14,1% wyższe budżety. Wzrosty zanotowały także: telewizja (+8,0%), radio (+7,7%), reklama kinowa (+6,7%) oraz reklama zewnętrzna (+4,0%). Traciły ...
-
Studia podyplomowe - gdzie i za ile?
... cykl studiów (od 2 do 4 semestrów). Najmniej kosztuje zarządzanie w oświacie, najwięcej - marketing i reklama. "Wybór kierunku studiów musi być przemyślany. Warto, aby już w ... niż w województwie świętokrzyskim. Najwyższe ceny dyktują wielkie ośrodki naukowe - Warszawa, Kraków oraz Poznań. W pozostałych 13 województwach ceny są wyraźnie niższe, nie ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... Kraków, Wedel. W branży motoryzacyjnej wydatki reklamowe najmocniej ograniczyły marki samochodów osobowych, m in.: Skoda, Seat, Toyota, Opel, Fiat. Kategoria stacje benzynowe zanotowała wzrost, dzięki dużym wydatkom PKN Orlen oraz Grupy Lotos. Kanały komunikacji W pierwszym półroczu spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... Internecie, można zwrócić się do tradycyjnych metod komunikacji takich jak reklama w radio, telewizji, na afiszach, etc. Dużym błędem jest pominięcie istotności ... tylko", IFC PRESS, Kraków 2001 Newell F.: "Lojalność.com. Zarządzanie relacjami z klientami w nowej erze marketingu internetowego", IFC PRESS, Kraków 2002 Windham L., Orton K.: "Dusza ...
-
Rotacja pracowników: branża IT liderem?
... (587), usługi finansowe (123 osoby), bankowość (80 osób) Pracownicy branży „Marketing i reklama” przechodzili do: branża IT (685 osób), sprzedaż detaliczna (82 osoby), ... między Warszawą a innym dużym miastem. Jak widać, więcej warszawiaków wybrało Kraków niż na odwrót. W dalszej kolejności są: Wrocław (865 pozyskanych specjalistów), Gdańsk (747 ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... pracownika danej firmy aż o 22% zwiększa stopień jej akceptacji. Dla porównania - przeciętna reklama zwiększa ten stopień tylko o 1%. Jak więc widać e-biznes znajduje się w bardzo ... (www.e-marketing.pl/badania/pecom.php) Bibliografia Newell F.: "Lojalność.com", IFC PRESS, Kraków 2002 Drygas P.: "Lojalność klienta w wirtualnym biznesie", http://www. ...
-
Najlepsi pracodawcy wg studentów 2006
... z 43 uczelni wyższych, z ośrodków akademickich w całej Polsce takich jak: Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Katowice, Lublin, Toruń Opole, Kielce, Nowy Sącz, Zielona Góra, Szczecin, ... najbardziej preferowaną branżą wśród studentów jest bankowość (27,6% respondentów) oraz reklama lub PR (23,2% odpowiedzi). Na wybór pierwszej pracy najbardziej wpływają ...
-
Wtórny rynek nieruchomości V 2010
... poziomie, wynika z raportu portalu Szybko.pl i Expandera. WARSZAWA, WROCŁAW, KRAKÓW, POZNAŃ, GDAŃSK, GDYNIA, SPOT Ceny ofertowe mieszkań na rynku wtórnym w ... % na targach mieszkaniowych. Respondenci zaprzeczają jakoby źródłem wiedzy o inwestycjach mieszkaniowych była reklama (billboardy, ulotki). Zapewne jest ona przede wszystkim impulsem do zdobycia ...
-
E-biznes w Polsce: kondycja finansowa 2009
... e-biznesu w czterech głównych grupach: "Serwisy i usługi internetowe", "Marketing i reklama internetowa", "E-commerce" (sklepy internetowe) oraz "Usługi dla firm ... Poland, Grupa Onet.pl oraz Wirtualna Polska. Zatem nie Warszawa, a przede wszystkim Poznań, Kraków i Gdańsk – to właśnie najważniejsze miasta dla tej branży. Struktura własnościowa Około ...
-
Koszty i korzyści z Euro 2012
... największą strefę kibica w kraju. Sporym wydatkiem okazała się również promocja imprezy i reklama miast. Na ten cel miasta przeznaczyły 51 mln zł. Fundusze na ... tzw. strefach kibica Na budowę strefy oprócz miast-gospodarzy zdecydował się także m.in. Kraków. Przez prawie miesiąc trwania turnieju strefy kibica w 5 miastach cieszyły się łącznie z 3,1 ...
-
Rynek reklamy ma za sobą najlepszy rok od 2008 r.
... , zaś w sektorze spożywczym za wzrosty odpowiadały m. in. Ferrero, Maspex Wadowice oraz Wawel Kraków. KANAŁY KOMUNIKACJI W 2018 r. wzrost zanotowały wszystkie klasy mediów z wyjątkiem prasy. Zdecydowanym liderem była reklama internetowa, która wygenerowała o 13,3% wyższe budżety. Wzrosty odnotowaliśmy także w przypadku: radia (+7,7%), telewizji ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... Kraków, Wedel. W branży motoryzacyjnej wydatki reklamowe najmocniej ograniczyły marki samochodów osobowych, m in.: Volkswagen, Skoda, Toyota, Opel. W kategorii stacje benzynowe zaobserwowaliśmy wzrost, dzięki dużym wydatkom PKN Orlen. KANAŁY KOMUNIKACJI Po dwunastu miesiącach 2020 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama ...