-
Dopasowana reklama trafia w target
... w oparciu o statystyki Gemius czy Megapanel, prezentujące najpopularniejsze portale w danej kategorii. W ten sposób reklama nowej suszarki do włosów ląduje np. na dużym portalu skierowanym ... , podobne pod względem profilu grupy (np. interesujących się kupnem nowego telewizora LED, butów czy perfum). Obok nich gromadzone są także dane demograficzne ...
-
DOOH - reklama, która zaskakuje i pobudza wyobraźnię
... na wymagania współczesnego odbiorcy była kampania Google przeprowadzona w Nowym Jorku. Reklama wyświetlana na cyfrowych ekranach OOH miała na celu przedstawienie nowych ... tydzień na 177 ekranach LED informowały odbiorców o aktualnym czasie dojazdu do najbliższej restauracji McDonald’s. W czasie trwania kampanii reklama na nośnikach pojawiła się 503 ...
-
Co 2 reklama online jest niewidzialna
30 miliardów. To ilość reklam, która wyświetliła się we wrześniu polskim internautom surfującym w sieci poprzez komputery i laptopy. Okazuje się jednak, że ich skuteczność mogła pozostawiać sporo do życzenia - w polu widzenia użytkowników wyświetlono bowiem zaledwie 52 proc. tych kreacji. Chcesz wiedzieć więcej o viewability? Oto garść informacji ...
-
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
... Przewiduje się, że do 2021 roku będą one wzrastać regularnie o 10,1%. Kreatywna reklama bliżej odbiorcy Reklamodawcy coraz częściej dostrzegają zalety cyfrowej reklamy zewnętrznej. Według ... możliwości cyfrowej reklamy OOH w kreowaniu treści wyświetlanych na ekranach LED, reklamodawcy zyskują większy zasięg i rozpoznawalność wśród odbiorców. Wpływa to ...
-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
Stwierdzenie przenoszące polskie strony internetowe z branży farmaceutycznej do marketingowego średniowiecza w rzeczy samej jest najłagodniejszą i najbardziej kurtuazyjną formą określenia obecnego stanu rzeczy. Serwisów promujących leki lub różnego rodzaju farmaceutyki było i jest wiele. Większość z nich ogranicza się jednak zaledwie do ...
-
Jaka reklama działa na matki?
Zaledwie 20 proc. matek uważa, że reklamodawcy skutecznie do nich docierają ze swoimi przekazami. Okazuje się że podczas podejmowania decyzji zakupowych, większość z nich najchętniej korzysta z rekomendacji i informacji innych mam. 70 proc. matek uważa, iż reklamy nie są adresowane do nich, a 30 proc. podkreśla, że niektóre nawet je obrażają, ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... wzrostu spadła do 7,3%, przez co w całym półroczu wydatki na reklamę internetową wzrosły o 8,8%. W pozostałych mediach odnotowane zostały spadki. Reklama telewizyjna oraz zewnętrzna spadły o 0,5%, reklama radiowa o 3,9%. Wartość reklam sprzedanych w dziennikach oraz magazynach spadła odpowiednio o 16,7% i 10,0%. Biorąc pod uwagę wolumen, najwyższy ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... czytamy w komunikacie z badania, po trzech kwartałach br. wzrosty odnotowano w czterech spośród siedmiu badanych klas mediów. Były to: reklama internetowa, na którą wydatki wzrosły o 9,6%, reklama kinowa (+7,4%), outdoor (+3,5%), radio (+1,6%). Z kolei spadki stały się udziałem: telewizji (-0,7%), magazynów (-8,9%), gazet (-9,3%). zaś w magazynach ...
-
Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy
... zwiększyć sprzedaż? Czynnikiem, który napędza sprzedaż w sklepach internetowych jest oczywiście reklama. W tej kategorii również przoduje Wielka Brytania, gdzie wydatki na promocję ... ubiegłym roku wzrosły one o 105 proc. Na znaczeniu zyskuje również reklama osobista (ang. programmatic), której treść dostosowywana jest do preferencji poszczególnych ...
-
Siedem Mitów o Biznesie
... się obchodzić bez tego dalej! Nawet jeśli twój pomyśl jest znakomity... Mit Czwarty: "Reklama Dzwignią Handlu" Zdaje sobie sprawę z tego, że brzmi to jak herezja, ale to fakt. Reklama jest w wielu wypadkach bardziej szkodliwa niż jej brak. Z niewystarczającej reklamy poza tym można ...
Tematy: -
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... zł Zgodnie z ustawą wprowadzającą zmiany w funkcjonowaniu OFE od 14 stycznia do 31 lipca 2014 r. zabroniona jest reklama zawierająca informacje o OFE lub informacje sugerujące, że reklama odnosi się do funduszy. Zakaz ten ma na celu ochronę interesów ubezpieczonego, „który nie powinien dokonywać wyboru ...
-
Wyszukiwanie lokalne napędzi sprzedaż w m-commerce
... mogą również inne firmy usługowe. Oprócz wdrożenia ułatwień dla użytkowników mobilnych, firmy działające lokalnie mogą skorzystać z reklam dedykowanych smartfonom i tabletom. Reklama zgodna z miejscem i potrzebami Wykorzystanie rosnącej popularności wyszukiwania lokalnego, może być więc szansą zarówno dla firm lokalnych, jak i tych działających ...
-
Polskie sklepy internetowe zamknięte na obcokrajowców?
... zakupów największą uwagę zwracają na cenę, a Skandynawowie to klienci idealni – dużo wydają i mało towarów zwracają. Niezależnie jednak od kraju, skuteczna reklama zawsze stanowi czynnik niezbędny do osiągnięcia sprzedażowego sukcesu. Konsumenci niezależnie od szerokości geograficznej oczekują personalizacji – i to zarówno w kierowanych do nich ...
-
Jak zwiększyć ruch na stronie?
... autoodtwarzających się video. Zamiast tego dobrym rozwiązaniem będzie spersonalizowana reklama w modelu programmatic – dostosowana do internauty i pokazująca mu produkty i usługi, ... . Podążanie śladem użytkownika pomaga również wydawcom w określeniu miejsc, w których reklama osiągnie najlepsze rezultaty. I tak, zamiast wrzucać duży banner firmy X na ...
-
Marki godne zaufania 2007
... jednak zdecydowanie przekonani, że za niektóre marki warto zapłacić więcej (uważa tak niemal 80% badanych Polaków). „Polska jest krajem, w którym reklama szeptana ma najlepsze perspektywy. Najczęściej właśnie u nas decyzje konsumenckie podejmowane są na podstawie opinii znajomych i przyjaciół. Jest to zresztą przejaw ...
-
Polacy i Ukraińcy o Euro 2012
... 70%. „Tak duży odsetek osób, które oczekują intensywnych działań promocyjnych Euro 2012 jest wyraźnym sygnałem dla organizatorów imprezy w obydwu krajach. Reklama powinna być postrzegana w kategoriach podejmowanej dużo wcześniej inwestycji. Pora zająć się projektowaniem nie tylko dróg i stadionów, ale także działań promocyjnych ...
-
Studenci prawa stawiają na rozwój zawodowy
... prawa (26%), którzy wzięli udział w badaniu, nie rozważa pracy w branży typowo prawniczej. Najpopularniejsze wśród nich poza prawnicze dziedziny to media i reklama, sektor rządowy i publiczny oraz bankowość. Pracodawca atrakcyjny dla studentów prawa cechuje się przede wszystkim siłą finansową oraz prestiżem. Prawie połowa ...
-
Polskie mikrofirmy a marketing internetowy
Zaledwie jedna trzecia mikro firm ogłasza się w Internecie, aby pozyskać klientów lub kontrahentów - wynika z badania przeprowadzonego przez Tax Care. Jeśli już to robią, to w serwisach branżowych. Drobni przedsiębiorcy sporadycznie korzystają natomiast z serwisów społecznościach, na przykład Facebooka. Zamieszczanie ogłoszeń bądź reklam w ...
-
Oszczędzanie na emeryturę według Polaków
... tego, od ilu lat funkcjonuje w naszym kraju system IKE oraz jak intensywnie jest on reklamowany. Ten wynik potwierdza niestety, że reklama nie dostarcza wiedzy, a raczej wpływa na emocje i postawy. Skrót IKE potrafiły nieco lepiej rozszyfrować kobiety (23 proc.) niż mężczyźni (15 ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012
Dynamika wydatków reklamowych branży motoryzacyjnej spowalnia. Po III kwartale br. koncerny samochodowe wydały zaledwie o 8 proc. więcej niż w ubiegłym roku i zamknęły się kwotą 785,5 mln zł (726,6 mln zł rok wcześniej). Tak mały wzrost jest efektem spadającej sprzedaży nowych pojazdów oraz bardzo ograniczonych działań promocyjnych w 2012 roku ...
-
Jakie pułapki zastawiają cyberprzestępcy?
... ”, zwiększając liczbę swoich użytkowników, by następnie przechowywać banery zawierające odsyłacze do szkodliwych zasobów. Jedną z popularnych metod infekcji jest szkodliwa reklama (tzw. malvertising), czyli przekierowywanie użytkownika na szkodliwą stronę z pomocą ukrytych banerów. Podejrzane sieci banerów przyciągają uwagę administratorów strony ...
-
Oszustwo na Ray Ban
... a także zwiększyć autentyczność reklamy. Kolorowe obrazki i bardzo niskie ceny mają przyciągać osoby oznakowane (otagowane) do odwiedzenia specyficznych stron internetowych i sklepów. Reklama poprzez SMS-y i komunikatory Latem 2014 roku Amerykanie doświadczyli niezwykłej fali spamu na modne okulary przeciwsłoneczne. Usługa iMessage firmy Apple była ...
-
Millenialsi w MŚP. Jak finansują działalność?
... oprocentowanie – 55 proc., wiarygodność instytucji oraz kompleksowe doradztwo – po 54 proc. Relatywnie najmniej istotne okazały się dostępność lokalizacyjna placówki instytucji i reklama – po 44 proc. wskazań. - Gdybyśmy kilkanaście lat temu zapytali studentów lub wchodzących na rynek pracy absolwentów, kto z nich myśli o założeniu ...
-
Jak działają giełdy RTB?
... jest się o co bić. Reklama szyta na miarę Tradycyjnym modelem zakupu i rozliczania internetowej reklamy typu display advertising („reklama odsłonowa”) jest CPM (Cost Per ... , podobne pod względem profilu grupy (np. interesujących się kupnem nowego telewizora LED, butów czy perfum). Dzięki wykorzystaniu tych obszernych baz danych o użytkownikach ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... narzędzi optymalizacji multimediów w oparciu o skalę dotarcia do odbiorcy. Peking Tan, Chiny 11.CYFROWA REKLAMA ZEWNĘTRZNA DALEKO ODCHODZI OD IDEI „ZWYKŁEGO EKRANU” Otacza nas coraz więcej ... computing do noszenia na ciele użytkownika czy samochody z podświetlanymi ekranami typu LED?” Ci z nas, którzy uznali Google Glass za urządzenie innowacyjne ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 40/2015
... mld euro w formie gwarancji z unijnego budżetu i Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Technologia LED ma duży wpływ na koszty oświetlenia. Przejście na tę ... kobiety związane z biznesem dostrzegły piękno bursztynu i zaczęły go nosić. Byłaby to najlepsza reklama dla naszej branży, bo rynek bursztynu opiera się na modzie i trendach, podobnie ...
-
Big Data: inwigilacja i coś jeszcze
... treściami reklamowymi. To prawdziwa feeria barw i przekazów, reklamowe techno-party, w którym jedna reklama przekrzykuje drugą: „Tu, panie! Patrz, panie!”, „Kup, panie! Tanio, panie!”, ... , podobne pod względem profilu grupy (np. interesujących się kupnem nowego telewizora LED, butów czy perfum). Obok nich gromadzone są także dane demograficzne ...