-
Polscy deweloperzy a promocja i marketing
... Czy polscy deweloperzy znają potrzeby rynku, na którym działają i potrafią na nie reagować? - analizuje raport portalu RynekPierwotny.com. Analizy rynkowe Z ... nieruchomości (4,3 proc.), reklama outdoorowa (4,4 proc.) i mailing (2,2 proc.). Działania marketingowe w radiu są przez deweloperów traktowane marginalnie (0.9 proc.), a na reklamę ...
-
WirtualneMedia.pl katalogują media
... Katalog został podzielony na sześć działów: media tradycyjne, Internet, komputery i telekomunikacja, reklama i marketing, film i muzyka oraz inne podmioty. WirtualneMedia.pl jest serwisem informacyjnym poświęconym telewizji, radiu, prasie, internetowi oraz reklamie. Pojawiłsię w internecie przed rokiem. Na stronach portalu można znaleźć wiadomoiści ...
Tematy: katalog firm medialnych, wirtualnemedia.pl -
Studia podyplomowe - gdzie i za ile?
... 4 semestrów). Najmniej kosztuje zarządzanie w oświacie, najwięcej - marketing i reklama. "Wybór kierunku studiów musi być przemyślany. Warto, aby już w chwili przeglądania CV pracodawca widział, że kandydat podąża określoną drogą i ma pomysł na własną karierę" - mówi Marcin Pietras z portalu Edu.pracuj.pl. "Często od faktu ukończenia ...
-
Klient złapany w sieć
... produktu. Nic w tym nowego? No tak, nie zapominajmy jednak o tym, że nasza reklama pojawia się nie w momencie odwiedzania przez rzeczonego wędkarza strony z opisem skutecznego połowu ryb, ... działań, tak aby wiedza na temat poczynań Internautów nie ograniczała się jedynie do jego aktywności na stronach jednego tylko portalu czy gazety. Bowiem ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 2/2017
... miliona nowych miejsc pracy. Warto dodać, że Jack Ma to założyciel portalu Ali Baba, giganta na rynku sprzedaży internetowej. Trump a produkcja niskoemisyjna. Nie do końca ... dopasowane i mniej nachalne – mówi Sawa. – Ostatecznie chodzi jednak o to, by reklama była skuteczna i zwiększała ruch w internecie. Idąc tym tropem, doszliśmy do stworzenia ...
-
Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam
... Na naszym podwórku walka z adblockami wkroczyła na nowy poziom za sprawą portalu ...
-
Pracuj.pl i piar.pl wspólnie
... portalu Pracuj.pl przy redagowania działu "Giełda Pracy". Na mocy podpisanej umowy Communication Partners - właściciel Pracuj.pl, udzielił Agencji Prelite Public Relations, licencji na ... marketing i reklama". Odwiedzający serwis Piar.pl to osoby z właściwymi kwalifikacjami i doświadczeniem. Teraz będą mogli znaleźć również informacje na temat ofert ...
-
Bojkot Euro 2012: kto za a kto przeciw?
... Reklama nie tylko w tym kontekście stała się bolączką internautów – na forach internetowych znaleźć można głosy oburzenia: „Euro się zbliża, a reklama zwymiotowała na miasto” – piszą warszawiacy. Najczęściej komentowaną reklamą na ...
-
Rynek pracy specjalistów III kw. 2008
... konsultantów portalu Pracuj.pl. W III kwartale br. w portalu Pracuj.pl opublikowano łącznie 54 858 ofert pracy. W lipcu, sierpniu i wrześniu tego roku wzrósł także nieco popyt na kandydatów z branży telekomunikacyjnej i zaawansowanych technologii. Procentowo największy przyrost ofert pracy pochodził natomiast z branży marketing, media i reklama ...
-
Zacznij myśleć o programmatic
... Na wycenę reklam w systemach automatycznych dla danego portalu mają również wpływ takie aspekty jak np. technologia, za pomocą której stworzono stronę, budowa szablonu witryny, serwer, na którym działa portal, sposób wyświetlania reklam na ...
-
Polskie firmy a marketing w wyszukiwarkach
... na tę formę promocji rodzime firmy wydały przeszło 217 milionów złotych - wynika z raportu branżowego portalu interaktywnie.com. Co prawda, jeśli popatrzeć na ... na wszystkim, ale nie na promowaniu swoich towarów i usług online. Równą odpornością – jak wynika z opublikowanych niedawno analiz domu mediowego Starlink – pochwalić się może jedynie reklama ...
-
Integracja Google Plus i YouTube
... tego portalu ... na które film będzie wyświetlany. Istnieją właściwie różne sposoby emisji spotu. First watch, to reklama, którą użytkownik obejrzy przed wyświetleniem pierwszego filmu w danym dniu (wykupuje się emisję takiego filmu pre-roll na dany dzień). Inna forma dystrybucji to „wmieszanie” spotu pomiędzy inne treści zamieszczane na ...
-
Polacy a zakup wycieczki online
... na wybór najkorzystniejszej oferty. Źródła tych informacji możemy podzielić na 4 główne rodzaje: źródła osobiste: rodzina, przyjaciele, sąsiedzi, znajomi, opinie, fora, społeczności; źródła komercyjne: ekspozycja oferty, reklama ... bezpośredniej rozmowie. Badania potwierdzają, że połączenie portalu ze stacjonarnymi Punktami Obsługi wychodzi naprzeciw ...
-
Spam z ofertą pożyczkową
... , takich jak Facebook, LinkedIn itd. W tym przypadku, niechciana reklama jest wysyłana do użytkownika w formie prywatnej wiadomości od nieznanego kontaktu. Użytkownik otrzymuje powiadomienie o otrzymaniu nowej wiadomości na adres e-mail powiązany z jego kontem na portalu społecznościowym. Treść takich prywatnych wiadomości to nic innego jak spam ...
-
Aplikacje mobilne 2019. Jakie trendy?
... swoich prac, niż pozostali. 2018 rok był zdecydowanie rokiem portalu Dribble, z perspektywy indywidualnych projektantów, jak i firm szukających tu utalentowanych grafików. Minimalizm ... reklama. Dziś wchodząc na Facebooka firmy, użytkownicy chcą też znaleźć odnośnik do strony mobilnej. Ten element także przekłada się na odbiór danej firmy i pozycję na ...
-
Darmowe rozmowy z Facebook'a od easyCALL
... reklama. Jeśli zdecyduje się odpisać na sms, użytkownik będzie mógł odczytać odpowiedź w aplikacji. „Nasza usługa zawitała na ...
-
Social media: specjaliści poszukiwani
... portalu Pracuj.pl pokazują, że w I kwartale tego roku, w porównaniu do poprzedniego roku, nastąpił znaczący bo aż 35% wzrost liczby ofert pracy w branży marketing, media i reklama. Z pewnością coraz większy popyt na ... i wywiera niezatarte wrażenie posiadaną wiedzą. Wówczas jesteśmy gotowi na podpisanie umowy tego samego dnia. Jednak o wiele częściej, ...
-
E-biznes w Polsce: kondycja finansowa 2009
... Na tym przykładzie widać dobitnie różnicę między krajowym rynkiem reklamy online, a rynkiem internetowego handlu. Wydawca największego polskiego portalu internetowego w 2009 r. utrzymał sprzedaż praktycznie na ...
-
Euro 2012 a praca w hotelarstwie i turystyce
... temu w tym samym okresie liczba ogłoszeń w bazie portalu infoPraca.pl sięgała pół tysiąca. Pracy ... na skutek tych zmian hotele muszą prowadzić bardziej aktywną politykę pozyskiwania klientów. Nie wystarczy już strona internetowa czy reklama w przewodnikach turystycznych. Stąd rośnie zapotrzebowanie na pracowników zajmujących się budowaniem renomy na ...
-
Zarządzanie wizerunkiem firmy w Internecie
... , próbują wywrzeć na instytucję presję i zmusić do zmiany warunków kredytów hipotecznych. Do tego można dodać próby zmuszenia przez użytkowników zarządu portalu naszej - klasy ... że rzecznictwo marki pozyskuje nowych i lojalnych klientów pięć razy lepiej niż reklama. Dodatkowo wykazało, że średnio 1/3 użytkowników danej marki została pozyskana poprzez ...
-
Jak zachować prywatność w sieci?
... na prywatność w sieci? „Musimy przygotować się na wielkie zmiany" – powiedział w styczniu 2010 roku Mark Zuckerberg, założyciel Facebooka, w odniesieniu do coraz bardziej rozluźnionych zasad prywatności na swoim portalu. Facebook przywitał rok 2010 z blisko dwumilionową rzeszą użytkowników w samej Polsce, szacowanym na ...
-
Rynek pracy specjalistów I kw. 2012
... na rynku pracy niż ubiegły, bo przy zapowiadanym przez rząd wzroście gospodarczym na poziomie 2,5% należało się spodziewać, że liczba projektów rekrutacyjnych nieco spadnie. Jak jednak wynika z najnowszych danych portalu Pracuj.pl za I kwartał, na razie nie widać stagnacji, a tym bardziej recesji na ...
-
Wtórny rynek nieruchomości V 2010
... na wtórnym rynku nieruchomości. Ceny mieszkań uległy jednak nieznacznym wahaniom. W najbliższym czasie, ze względu na nadchodzący okres wakacyjny, sytuacja nie ulegnie większym zmianom i ceny będą utrzymywać się na obecnym poziomie, wynika z raportu portalu ...
-
Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal
... cóż, niby skandal a tak naprawdę reklama. W ostatecznym rozrachunku wyjdą (finansowo) na swoje. Nie wierzcie ... na Facebooku kontrowersyjną wypowiedź: „Boks podobno szkodzi i to jest niepodważalny dowód na to! wiem, że to już niemożliwe, ale życzę ci Dariuszu Mamusi z fujarką zamiast piersi, będziesz miał co ssać!”. Post odnosił się do artykułu portalu ...
-
Wchodzisz w Czarny Piątek? Oferuj konkrety i nie drażnij lwa!
... na stronie – na zasadzie prepaidu. To zabezpiecza e-sklep przed nagłym wzrostem wydatków a jednocześnie przed problemami z dostępem do serwisu. – W obecnych czasach wystarczy jeden post na Facebooku, bądź portalu ...
-
Rotacja pracowników: branża IT liderem?
... na grupie 2 876 265 pracowników zarejestrowanych w portalu Linkedin. Wśród nich wyselekcjonowaliśmy 193 896 osób, które zadeklarowały zmianę pracy w przeciągu ostatniego roku. Na ... (587), usługi finansowe (123 osoby), bankowość (80 osób) Pracownicy branży „Marketing i reklama” przechodzili do: branża IT (685 osób), sprzedaż detaliczna (82 osoby), ...
-
Budowanie społeczności w reklamie
... na użytkownika. FilmWeb.pl zbudował największą polskojęzyczną bazę, na którą składa się już ponad 270 tysięcy filmów i ponad 570 tysięcy ludzi ze świata filmu. Zdecydowaną większość treści portalu ...
-
Spam w VI 2012 r.
... na portalu społecznościowym. Użytkownik jest zachęcany do obejrzenia zdjęć, albo poprzez kliknięcie odsyłacza, albo pobranie załączonego archiwum. Inna sztuczka wykorzystująca załączone zdjęcie polega na ...
-
Jakie pułapki zastawiają cyberprzestępcy?
... na ich komputer plik wykonywalny. Aby zwabić użytkowników na dany zasób, oszuści mogą wysłać im odsyłacz przy użyciu poczty e-mail, SMS-a lub portalu ...
-
Statystyki serwisów biznesowych I-III 2007
... portalu Wirtualna Polska (+43%), co pozwoliło jej wyprzedzić pod względem liczby odsłon sekcję biznesową portalu Interia.pl (w jej przypadku wzrost wyniósł jedynie +26%). Najwolniej na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy pod względem liczby odsłon rosła sekcja biznesowa portalu ...
-
Coraz więcej money z Money.pl
... i był o 75% wyższy niż w roku 2004. Główne źródło przychodów Money.pl to reklama on-line. W 2005 r. przychody ze sprzedaży reklam osiągnęły poziom 3,77 mln zł, z czego ... wyniosła 2,25 mln zł. Największy dochód przyniosła sprzedaż kredytów hipotecznych. Za pośrednictwem portalu uruchomiono ich na kwotę 200 mln zł, to cztery razy więcej niż rok ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... na ekranie urządzeń przenośnych pojawiła się reklama o komplementarnym charakterze. Cyfrowe mediaplany oparte na synchronizacji czasowej bazują na technologii „nasłuchu” – pozwala ona ustalić, w którym momencie w eterze pojawia się konkretna reklama ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Travelplanet podsumowuje rok
... wrażenie". Strategia portalu turystycznego zakłada, że głównym źródłem przychodów firmy jest działalność podstawowa, czyli sprzedaż wycieczek, a nie reklama. Sprzedaż pakietów urlopowych wygenerowała aż 85 proc. sprzedaży Travelplanet.pl,. Tylko 6 proc. obrotu stanowiła sprzedaż powierzchni reklamowej. Pozostałe 9 proc. przypadło na bilety lotnicze ...
-
Linki sponsorowane w pasku wyszukiwania?
... zacięcie o honorowe miejsce w wyszukiwaniach. Pozytywnie czy negatywnie? Zdaniem portalu Adseo.pl z pewnością jednym podstawowych atutów tego narzędzia jest to, że reklamy pojawiać się będą już po wpisaniu pierwszych trzech liter wyrażenia. Reklama zamieszczona na pierwszym miejscu wyników będzie łatwo dostępna i dobrze widoczna dla ...
-
Ewolucja spamu IV-VI 2010
... na wstrzyknięciu do e-maila dużych fragmentów tekstów pochodzących z różnych dzieł literackich lub artykułów. Sama reklama widniała w grafice pobranej z darmowego serwisu hostingowego. Na ...