-
Reklamy piwa IV kw. 2015
... 64% wszystkich przekazów. Potem było już gorzej, ponieważ w kolejnych miesiącach aktywność reklamodawców sukcesywnie pikowała - w grudniu we wszystkich mediach pojawiło się zaledwie 18 nowych reklam piwa. Wśród 112 reklam wyemitowanych między październikiem a grudniem zdecydowanym liderem były reklamy outdoorowe, które stanowiły 53 proc. wszystkich ...
-
Sponsorzy EURO 2012 zrobili dobry interes
... marek piwnych – prawie 4 miliony złotych. Na reklamę piwa Carlsberg w telewizji nie poszła ani złotówka, reklama zakupiona promocja w prasie i radiu była warta ok. 60 ... Dobra reklama tynfa warta Okazuje się, że dobra reklama może być warta więcej niż sponsoring – piwo Tyskie, pokonało pod względem medialności i buzzu w mediach społecznościowych ...
-
Ciemne strony internetu
... piwa, Championem wybrano amerykańskiego Samuel Adams Boston Lager, a Grand Championem 2000 – belgijskie białe piwo pszeniczne Hoegaarden White. Nie wiem, jak inni, ale ja, oglądając „australijską” reklamę, zrozumiałem z niej, że w konkursie piw z całego świata Tyskie okazało się najlepsze. Reklama piwa ... z promocją w mediach może wywołać negatywne ...
-
Za nadużywanie alkoholu płacą niepijący
... punktów sprzedaży alkoholu. W internecie oraz w mediach społecznościowych dopuszczona jest reklama piwa, nie ma także problemu ze sprzedażą alkoholu w celach promocyjnych poniżej kosztu jego wytworzenia czy sponsorowania wydarzeń sportowych (również tych dla młodzieży) przez producentów wina bądź piwa. Alkohol jest za tani Najbardziej jednak dziwi ...
-
Burza w kieliszku wódki, czyli Żytnia Extra i reklamowy skandal
... .08.2015 roku, na portalach internetowych i w social mediach pojawiło się ponad 900 informacji, z czego najwięcej ... przeliczone: „No cóż, niby skandal a tak naprawdę reklama. W ostatecznym rozrachunku wyjdą (finansowo) na swoje ... poglądy właściciela browaru nie powinny wpływać na sprzedaż piwa, Polmos Bielsko-Biała tłumaczy się z kolei niewiedzą. Jak ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... mediach ponad 32 miliony złotych (14% wszystkich wydatków na promocję), co z kolei oznaczało spadek o 15% względem minionego roku. Tradycyjnie już największa część budżetu marek alkoholowych przeznaczona została na reklamę piwa ... jak i przesunięcie budżetów do kanałów nie monitorowanych. Reklama zewnętrzna zanotowała 14% wzrost inwestycji w porównaniu ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... mediach cyfrowych wskazują, że do przyciągnięcia uwagi wystarczy jeden atrakcyjny element wizualny. Uwagę silniej przykuwają reklamy z wyrazistymi rolami, wymagające minimalnego wysiłku poznawczego po stronie odbiorcy. W rankingu 50 najcenniejszych marek Ameryki Łacińskiej BrandZ pierwsze miejsce w regionie zajmuje Corona (marka piwa ... CYFROWA REKLAMA ...
-
Odmrożenie HoReCa podnosi wydatki na reklamę alkoholi
... reklamę alkoholu pochłonie reklama cyfrowa? Doniesienia raportu Zenith dotyczą reklamy wszystkich rodzajów piwa i napojów wysokoprocentowych na 12 kluczowych ... i zamówień na wynos, co z pewnością ułatwił im handel elektroniczny i reklama w mediach cyfrowych, zwłaszcza społecznościowych. W związku z tym, marki alkoholowe zwiększyły swoje wydatki w ...
-
Strategia komunikacyjna: istotne wzbudzanie emocji
... oni nie potrzebują. Wynikałoby z tego, że reklama jest wszechmocna. Czy naprawdę jest? Biorąc pod ... strategia i efektowna, atrakcyjna dla konsumentów egzekucja. W polskich mediach mnóstwo jest reklam – pomiar tego dylematu. Takich ... w czasach, gdy nie było żadnej „specjalistycznej” marki piwa mocnego. „Mocne” było zawsze wariantem jakiejś marki ...
-
Markowe wydarzenia
... np. same produkty, usługi, projekty, zarządzanie, reklama, PR etc. Osobowość musi być komunikowana przez ... której nie odbywałyby się eventmarketingowe imprezy, promujące którąś z marek piwa. Dzięki temu, że jest to branża ... uzyskiwany po realizacji eventów to odbicie imprezy w mediach; jest często głównym celem marketerów realizujących wydarzenia, ...
Tematy: -
Skuteczna strategia marketingowa
... doceniają dystans i dobry humor. Wspomnijmy tu ciepło markę piwa Dog In The Fog z jej tekstem „Czy w ... czy usługi, który pozwala wykreować cały spektakl o marce w różnych mediach za pomocą bardzo wielu narzędzi, w tym CSR. Taka historia, ... na powtarzalności i emisji spotu w prime time. Reklama marki musi być wielowątkowa i rozciągać się na obszary ...
-
Polscy politycy w reklamie?
... Otrzymane wyniki wyraźnie pokazują, że największą szansę na odniesienie sukcesu w udziale w reklamie piwa miałby świetnie obyty w medialnym świecie Janusz Palikot. Jeden na ... , obaj panowie występują w mediach w kontekście bardzo poważnych spraw, niekoniecznie wprowadzających publiczność w dobry humor. Reklama produktu wymaga postaci, która będzie ...