-
Reklama nieruchomości - wizualizacje
... reklama bazuje na obrazie. Obecnie, w większości sytuacji, prezentowany jest w formie 2D. Będzie on jednak co raz częściej zastępowany przez obrazy 3D. Na rynku nieruchomości proces ten już trwa, a dzięki udoskonalanym technikom graficznym, systematycznie oraz szybko się rozwija. Kolejnym krokiem na drodze do ...
-
Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana
... pozytywnych relacji w drodze do osiągnięcia wspólnego ... Reklama nie musi być spektakularna. Ważne, aby była zorientowana na specyfikę grupy. Aby nie eskalować niechęci użytkowników internetu do reklamy, warto nałożyć jej limit dziennych wyświetleń przypadających na unikalnego użytkownika (capping). Oferuj możliwość wygodnej rezygnacji z reklamy Przy ...
-
Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski
... pandemii. Zenith podkreśla przy tym, że przedstawione powyżej szacunki zachowają aktualność przy założeniu, że gospodarka ... do 2023 roku reklama cyfrowa będzie stanowić 58% światowych wydatków na reklamę. Reklama na ... . Region Azji i Pacyfiku oraz Europa Środkowo-Wschodnia na drodze do ożywienia gospodarczego Zenith przewiduje, że w 2021 roku wydatki ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... przy dokonywaniu zakupów można podzielić ich ... przed internetowymi sprzedawcami jest więc konieczność eliminacji bariery na drodze rozwoju e-handlu - bariery braku zaufania klientów do transakcji ... firmy aż o 22% zwiększa stopień jej akceptacji. Dla porównania - przeciętna reklama zwiększa ten stopień tylko o 1%. Jak więc widać e-biznes znajduje się ...
-
Product placement w grach wideo
Reklama i ... . Bada się efektywność zabiegu PP, zbierając informacje i weryfikując je na drodze marketingowych badań opinii graczy. Badania takie przeprowadzone przez Nielsen Interactive ... komentatora sportowego. Można wskazać na kilka dość oczywistych prawidłowości pomocnych przy planowaniu PP w grach wideo. Pamiętać trzeba, że: należy dopasować PP ...
-
Zmiany w Google w 2010
... roku: 7,3 mld dolarów przychodów przy 23% wzroście rok do roku, przy gigantycznym zysku – 2,93 mld dolarów – ... dystansem. Podgląd stron w wynikach wyszukiwania Kolejna zmiana na drodze do ideału w 2010 roku to wprowadzenie podglądu w ... W niedalekiej przyszłości będzie on przynosił większe zyski niż reklama w prasie czy TV (w przyszłym roku ...
-
Branża e-commerce a Gwiazdka 2013
... większego znaczenia. Na drugim miejscu, pod względem popularności, w tym roku jest reklama online (ponad 49%) wynik ciut mniejszy niż w 2012 roku. Na trzeciej pozycji ... o najintensywniejszym rozwoju tego obszaru. Czy pokonanie barier stojących, zdaniem badanych, na drodze e-sklepów będzie możliwe? Czy uda się wprowadzić zmiany i jakie one będą? Na ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... się wirtualnej multikomunikacji. Czas emisji = czas dyskusji Wraz z kolejnymi krokami na drodze rozwoju technologicznego pojawiają się kolejne sposoby na mierzenie zaangażowania ... może stanowić dla programów oraz dla reklamujących się w nich firm (reklama czy lokowanie produktu) sposobność do nawiązania odpowiedniej komunikacji z użytkownikiem i ...
-
Prywatność w sieci, czyli jak oszukać trackery
... na stronie i jej optymalizacji. Pamiętasz może, jak przy poszukiwaniu biletów lotniczych odwiedzałeś kolejne strony, ... że szukałeś w Internecie butów, a w kolejnych dniach ich reklama prześladowała Cię na wszystkich odwiedzanych stronach? Tak ... stronie sieci i zostały wykorzystane przez hackerów w drodze oszustwa lub wyłudzenia. W obecnych ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... istotnym elementem budowania doświadczenia zakupowego jest zniesienie wszelkich barier na drodze do realizacji zamiarów konsumentów. Płatność powinna być praktycznie niezauważalnym elementem transakcji. ... konsumentów, oferując spersonalizowane, natychmiastowe i łatwe w obsłudze doświadczenia zakupowe. To przyszłość e-handlu, gdzie reklama i ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... zaplanować, aby nasza reklama cyfrowa była emitowana w tym samym czasie co reklama telewizyjna konkurencji i przekazywała ... te elementy prowadzą nas w ostatecznym efekcie do zakupu, przy czym o ostatecznym wyborze zadecydował 10-procentowy rabat. Wyobraźmy ... reklamowego do konkretnych odbiorców w punktach na drodze prowadzącej do zakupu, a to powinno ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Jak zostać mistrzem marketingu
... reklama, w której nagłówku pojawia się nazwa marki, daje większą zapamiętywalność marki niż dokładnie ta sama reklama ... od wszystkich ? Jeśli ta inność to wasz atut przy sprzedaży, to zdradźcie, na czym ona polega. Weź kilka czasopism ... na drodze do zakupu Nie utrudniaj klientowi robienia z tobą interesów. Usuń wszystkie przeszkody na drodze do zakupu, ...
-
15 trendów w marketingu w 2022 roku
... kupującymi, a przy okazji, wykorzystać niedrogie możliwości, jakie daje internet, do skutecznej promocji. 5) Wydarzenia online to kolejny krok na drodze do ... teraz muszą szukać alternatywnych możliwości. Jedną z nich jest reklama kontekstowa (np. reklama telewizora wyświetli się przy artykule pt. „Jak wybrać telewizor?”). Na znaczeniu mogą też ...
-
Piwo, czyli codzienność Kowalskiego?
... bardziej okazjonalne, co podkreśla ich ekskluzywność i znaczenie przy specjalnych okazjach, w przeciwieństwie do dosyć „rutynowego” spożycia ... , piwo jest najczęściej związane z ryzykownym zachowaniem na drodze – 13 proc. badanych kierowało pojazdem po ... połowa badanych Polaków uważa, że reklama piwa daje poczucie, że piwo to produkt bezpieczny i ...
-
Polacy o spożyciu, dostępie i zakazie sprzedaży alkoholu. Jesteśmy liberalni?
... w sytuacjach, które sprzyjają nieodpowiedzialnemu piciu — na przykład w drodze czy w przestrzeni publicznej. Innym problemem, który budzi ... alkoholowymi. Zakaz reklam alkoholu w mediach Reklama alkoholu w telewizji, radiu czy Internecie od ... – świadczy o tym spadek spożycia per capita, przy stałym silnym wzroście liczby zgonów zarówno na marskość ...
-
Skuteczny link sponsorowany
... jakich słów kluczowych czy fraz ma pojawić się reklama. Mechanizmy stosowane przez wyszukiwarki globalne umożliwiają także zdefiniowanie ... i kolejność wyświetleń odnośników są ustalane na drodze licytacji między reklamodawcami, co w praktyce oznacza, że ... kiedy brać je pod uwagę przy planowaniu promocji online. Należy przy tym pamiętać, że istnieją ...
-
Insight czyli zrozumienie konsumenta
... „The Economist” – Management Trainee, wiek 42 lata”. Ta reklama może niektórych drażnić, ale podniosła sprzedaż ... . Emocje pojawiają się pierwsze i to na drodze skojarzeń wprowadzają odbiorcę w świat marki. Gry słowne, ... do świadomości z danym produktem, reklamą przy wykorzystaniu skojarzeń internalizowanych na podstawie zaskakujących zestawień bodźców ...
-
Jakie korzyści przynosi spółce IPO?
... złożono zapisów podczas publicznej subskrypcji. Partnerzy w drodze na IPO Proces przygotowania spółki do oferty publicznej ... Public Relations Skorzystanie z usług agencji public relation przy procesie upublicznia spółki nie jest obowiązkowe, ... bardziej wiarygodna w oczach kontrahentów Regularna reklama spółki i jej produktów Przygotowanie do debiutu ...
-
Shopper marketing
... w ogóle. Od czasu, kiedy zmierzono i udowodniono, że sama reklama ma ograniczony wypływ na ostateczną decyzję zakupową ... centrum, mieszają się tu smaki tajskie, wietnamskie, chińskie. Przy stołach siedzą rozbawieni ludzie i w swoich osobistych kociołkach ... uroki, to oznacza, że znajdujemy się na najlepszej drodze do tego, by marki zaczęły naprawdę ...
-
Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta
... narzędziem, które pozwala na dokumentację i podsumowanie doświadczeń. Identyfikuje przy tym słabe punkty w naszej firmie i ... w punkcie styczności z firmą (strona www, e-mail, reklama, paczka, zwrot towaru) otrzymuje jakąś obietnicę, a my ... – zapisz jakie trudności czy przeszkody napotykają na drodze. Kiedy zachodziły? Podczas którego z punktów styku ...