-
Darmowy Internet?
... 2,3 mld dolarów to zysk na czysto. Pomimo tego, że to nieznacznie mniej niż w roku 2010 (Google obecnie więcej inwestuje), to i tak zyski są niebagatelne. Oczywiście są ... użytkowanie wielu narzędzi w Internecie, tak też skutki, jakie reklama na nas odciska, są niewymierne. Jednakże gdy już tak bardzo zmęczymy się reklamami w Internecie – zaczniemy ...
-
Bojkot Euro 2012: kto za a kto przeciw?
... internecie znaleźć można propozycje spędzenia czasu inne niż śledzenie rozgrywek piłkarskich – np. warsztaty jogi „Daleko od nogi”. Zainteresowanie czasem i pieniędzmi ludzi, których męczy zgiełk związany z EURO, nie jest świeżym pomysłem. Już we wrześniu 2010 ... wolne od futbolu”, „ustawa o przejezdności”, „hiszpańska reklama Coca-Coli EURO 2012”, ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2012
... natomiast w 2011 roku 1,6 razy wyższa w stosunku do 2010 roku. Głównym narzędziem ... legalnym metodom reklamowania, takim jak reklama kontekstowa w wyszukiwarkach i na portalach ... zaklasyfikowały się również do grupy wysokiego ryzyka związanego z surfowaniem po internecie. Wysokiego ryzyka (56-74,9%): 41 państw, w tym Indonezja (64,7%), Etiopia (58 ...
-
Internauci a stare i nowe media
... jako reklama, bez kontekstu, bez podkreślania korzyści dla użytkownika – może być odrzucany jako zwykła reklama ... jakie są granice innych w akceptacji ciebie narcyzm w Internecie i portalach społecznościowych jest zgodny z rzeczywistą postawą w ... się w dniach 25.06 – 20.07 2010. Każda jednostka zaczynała się w godzinach 9-10, a kończyła w godzinach ...
-
Spam 2012
... niechcianych wiadomości w 2012 roku był znacznie niższy niż w 2010 (82,2%) i 2011 roku (80,3%), gdy aktywnie ... z pojawieniem się Web 2.0 znacząco wzrosły możliwości reklamy w Internecie: np. w formie banerów, reklamy kontekstowej czy reklamy ... co najmniej jedno kliknięcie, legalna reklama może być znacznie tańsza niż reklama za pośrednictwem spamu. Na ...
-
Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?
... Reklama nie boi się starości, stąd też zintensyfikowane wysiłki marketerów skierowane do tej grupy docelowej. Jednak czy przekazywane przez nią treści są zgodne z oczekiwaniami samych zainteresowanych? Do celów badania agencja Praktycy.com poddała analizie kampanie reklamowe prowadzone w telewizji, prasie, a także Internecie ... , kwiecień/maj 2010 ...
-
Polacy a zakup wycieczki online
... organizatora ). Jak pokazują dane, w Internecie najczęściej poszukujemy miejsca, informacji, czytamy opinie ... opinie, fora, społeczności; źródła komercyjne: ekspozycja oferty, reklama, personel sprzedaży; źródła publiczne: media ... do 2007 roku. Z danych prezentowanych w najnowszym Raporcie (Ecommerce 2010) wynika jednak, że w 2009 roku nastąpił ...
-
Za nadużywanie alkoholu płacą niepijący
... w sklepie). Nie ma ograniczeń co do zagęszczenia punktów sprzedaży alkoholu. W internecie oraz w mediach społecznościowych dopuszczona jest reklama piwa, nie ma także problemu ze sprzedażą ... (Centers for Disease Control and Prevention) w 2010 r. wynosiły one w USA 250 mld dolarów (niecałe 1,7 proc. PKB z 2010 r.). W Polsce jednak ten odsetek w ...
1 2