-
Najlepsi pracodawcy a jakość przywództwa
... Hewitt. Informacje o badaniu Badanie Najlepsi Pracodawcy (Best Employers Study) prowadzone jest w Polsce od 2006 roku. W ciągu 6 lat zostało ono przeprowadzone ponad 500 ... branż najliczniej reprezentowane były usługi (23%), FMCG (12%) oraz media i reklama (9%). Pod względem wielkości zatrudnienia, największą część badanych firm (46%) stanowiły ...
-
Darmowe rozmowy z Facebook'a od easyCALL
... potrzeby uiszczania jakichkolwiek opłat, możliwe są obecnie na wszystkie telefony stacjonarne w Polsce oraz między użytkownikami facebooka. W przyszłości zasięg usługi ma objąć także ... sms opatrzony jedynie nazwą aplikacji – pod wiadomością nie będzie znajdować się reklama. Jeśli zdecyduje się odpisać na sms, użytkownik będzie mógł odczytać ...
-
Branża motoryzacyjna ogranicza wydatki na reklamę
... trzy marki samochodów reprezentują ponad 25% udział w całkowitych wydatkach reklamowych branży motoryzacyjnej w Polsce (jeden punkt niżej niż w roku ubiegłym). Poza podium pozostają w tym roku ... PLN, więc branża motoryzacyjna będzie alokować ok. 200 mln PLN. Czy reklama się opłaca? Interesująca jest ocena efektywności budżetów reklamowych, które ...
-
Wideo w Internecie przyciąga reklamodawców
... Polsce nie ma praktycznie internauty, który nie styka się z internetowymi filmami. Czterech na pięciu wideo w sieci ogląda regularnie, a prawie połowa gotowa jest za takie oglądanie zapłacić. Rosnąca popularność przyciąga reklamodawców. Bo reklama ... ubiegłym roku miało 95 procent użytkowników sieci w Polsce. Czyli praktycznie wszyscy. Nic w tym ...
-
Myślisz o własnym biznesie? Postaw na sklep internetowy
... Bezosa Amazon.com, pierwotnie funkcjonujący jako księgarnia internetowa. Według różnych szacunków w Polsce działa obecnie nawet 25 tys. wirtualnych sklepów. Czy przy takiej konkurencji ... klientów. Sklep już działa? Niech świat się o nim dowie Wszyscy znamy frazes „reklama dźwignią handlu”. Kiedy wszystko już gotowe, czas na promowanie swojego biznesu. ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2019
... (przykład tych ostatnich wywołujemy nieprzypadkowo). Nieśmiało, póki co, sięgają po nie rządzący w Polsce. Nie jest tajemnicą, iż ostatnia wygrana PiS to konsekwencja m.in. dominacji nad ... pokazują nam określoną treść, a nie inną. Winniśmy rozumieć dlaczego określona reklama, artykuł, czy wiadomość jest skierowana specjalnie do nas, a nie do innych. ...
-
Cztery kółka na szklanym ekranie
... Polsce zainwestował w reklamę telewizyjną przeszło 346 mln złotych i tym samym zwiększył inwestycje reklamowe o 17% w stosunku do roku ... (ponad 248 mln zł) oraz paliw, olejów i smarów (prawie 40 mln zł). Natomiast znacznie mniej pochłonęła reklama stacji benzynowych (ok. 17 mln zł), opon (ok. 13 mln zł) oraz samochodów ciężarowych i dostawczych (ok. ...
-
Zarabiaj razem z Google
... oraz wydawców w Polsce. Program pozwala na emisję reklam dostosowanych do treści strony wykorzystując technologię Google. Program ... i uzależniona od charakteru reklamy. Google AdSense jest dostępny w dwóch opcjach: AdSense dla zawartości - reklama jest dostosowywana do treści zamieszczanej na stronach WWW, AdSense dla wyszukiwania - właściciele stron ...
-
Mapa Rynku Pracy - Lipiec 2005
... Spadek jest widoczny zarówno w stosunku do czerwca br. kiedy to bezrobocie w Polsce wyniosło 18%, jak i do analogicznego okresu sprzed roku: w lipcu 2004 ... zajmujące się doradztwem finansowym. Wzrost udziału w liczbie ofert odnotowały media i reklama, które z 7% pułapu w czerwcu przesunęły się do góry o 1 punkt procentowy. Nieznaczny wzrost w ...
-
Coraz więcej money z Money.pl
... . W 2005 r. - 757 tys. zł. Spółka Money.pl, prowadząca jeden z najpopularniejszych portali finansowych w Polsce zarabia coraz więcej i zwiększa zatrudnienie. Rok 2005 był dla Money.pl, ... był o 75% wyższy niż w roku 2004. Główne źródło przychodów Money.pl to reklama on-line. W 2005 r. przychody ze sprzedaży reklam osiągnęły poziom 3,77 mln zł, z ...
-
Product placement w grach wideo
Reklama i pozostałe formy promocji znalazły swoją drogę do wirtualnego świata. Product ... odbiera pozytywnie product placement w grach wideo. Twierdzą oni, że zabieg ten podwyższa realistyczność interakcji z wirtualnym światem. W Polsce ponad 90 proc. graczy odbiera pozytywnie umieszczanie produktów ze świata realistycznego w rzeczywistości gry. Ponad ...
-
Polubowne sądy konsumenckie mało popularne
... kwestie sporne między konsumentami i przedsiębiorcami. Niekorzystne wyniki badań potwierdzają doświadczenia Inspekcji Handlowej – instytucji czuwającej nad polubownym rozstrzyganiem sporów konsumenckich. W Polsce działa 31 sądów polubownych, do których w tym roku wpłynęło 2100 spraw – najwięcej w Katowicach – 290 oraz w Gdańsku – 285. Łączna ...
-
Popularni rzecznicy praw konsumenta
... . Od 1 do 15 grudnia bilbordy z hasłem „Nie daj się oskubać”, promujące instytucję rzecznika konsumentów, można spotkać w 48 miastach i aglomeracjach w całej Polsce. Natomiast od 15 do 31 grudnia emitowany będzie również spot telewizyjny. Ponad 360 powiatowych i miejskich rzeczników konsumentów w całym kraju udziela ...
-
Poczta Polska: jakość usług w 2007
... (ustawa Prawo pocztowe) jak i Unii Europejskiej (Dyrektywy Pocztowe 97/67/WE i 2002/39/WE), Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, jako regulator rynku pocztowego w Polsce, zobowiązany jest do przeprowadzania corocznych badań jakości powszechnych usług pocztowych. Wyniki badań mają dostarczać informacje o wskaźniku terminowości doręczania ...
-
Polska gospodarka w 2008: banki na plusie
... spadł w Polsce do 40,5 pkt. (poziom 50 pkt. rozgranicza recesję od rozwoju). Przedsiębiorstwa otrzymują coraz mniej ... spółek jak również MID WIG. Największe szanse na obronę miały spółki nie powiązane np. reklama. Z wniosków badań Wiedeńskiego Instytutu Międzynarodowych Gospodarczych Studiów Porównawczych (WIIW) możemy być zadowoleni. WIIW twierdzi, ...
-
Polacy a zakup wycieczki online
... Polsce powstały pierwsze portale prezentujące oferty wycieczek zagranicznych, możemy wybrać i zarezerwować wyjazd za granicę ... : rodzina, przyjaciele, sąsiedzi, znajomi, opinie, fora, społeczności; źródła komercyjne: ekspozycja oferty, reklama, personel sprzedaży; źródła publiczne: media, organizacje konsumenckie; źródła doświadczalne: skorzystanie i ...
-
Euro 2012 a praca w hotelarstwie i turystyce
... Mistrzostwami Euro 2012, w Polsce powstanie 400-500 nowych hoteli, w których zatrudnienie znajdą tysiące nowych pracowników z branży hotelarsko-turystycznej i ... aktywną politykę pozyskiwania klientów. Nie wystarczy już strona internetowa czy reklama w przewodnikach turystycznych. Stąd rośnie zapotrzebowanie na pracowników zajmujących się budowaniem ...
-
Strategia zarządzania marką: co-branding i licencjonowanie
... liczących się w Polsce zakładów przetwórstwa mięsnego. Na ofertę firmy składają się także produkty dedykowane dzieciom. Licencja ... . Koncept strategii marki Henryk Kania Auta 2 łączył zdrowe posiłki dla dzieci z przyjemnością i zabawą. Reklama produktów polegała między innymi na emisji spotów w popularnych kanałach dziecięcych Disney Channel i Disney ...
-
Social media: specjaliści poszukiwani
... roku, nastąpił znaczący bo aż 35% wzrost liczby ofert pracy w branży marketing, media i reklama. Z pewnością coraz większy popyt na pracowników w tym sektorze generuje rozwój ... interaktywnej faceADDICTED: - Wykształcenie nie jest aż tak istotne, tym bardziej, że w Polsce nie ma zbyt wielu kierunków studiów, które kształciłyby idealnych community ...
-
Malware wakacyjny już atakuje
... w Polsce informuje, że w branży turystycznej mocno rozpoczęło się promowanie oferty letniej; oszuści również podążają za tym ... cenach. Komunikaty te są sporządzane w różnych językach, aby dopasować się do lokalizacji gdzie trafia reklama. Używane są również pakiety wycieczkowe, oferty ubezpieczenia turystycznego oraz kredyty wakacyjne, które mają ...
-
Jakość obsługi to nie wszystko
... w opinii o danej firmie. A zatem, dokładnie w ten punkt powinno się inwestować. Tylko nieliczne firmy kładą na ten czynnik nacisk. Zatem firmy w Polsce mają ogromne pole do popisu w kontekście budowania swojej przewagi poprzez dostarczanie pozytywnych doświadczeń klientom” – komentuje Janusz Kamieński z executive-conversation. Informacje o badaniu ...
-
Multiscreening w popularnych talent shows
... Be The Music jako przykłady do analizy tego, coraz bardziej popularnego w Polsce, zjawiska. Informacje, które użytkownicy co najmniej dwóch ekranów jednocześnie ... bieżącym może stanowić dla programów oraz dla reklamujących się w nich firm (reklama czy lokowanie produktu) sposobność do nawiązania odpowiedniej komunikacji z użytkownikiem i ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... Polsce sieci handlowe wydały na promocję prawie 284 mln zł – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów ... kwartały 2014 r., Biedronka i Lidl prześcigały się w wydatkach na reklamy, wydając niebagatelne kwoty. Tym razem najdroższa reklama I kwartału 2015 nie należała jednak do żadnej z tych sieci handlowych. Gdy dwóch się biło, tam skorzystało ...
-
Ile Ewa Kopacz dała w prezencie Biedronce?
... reklama, którą zapewniły sieci handlowej Biedronka wypowiedzi i decyzje członków polskiego rządu, warta ... , że minister spraw zagranicznych Grzegorz Schetyna nada dyrektorowi operacyjnemu grupy Jeronimo Martins w Polsce wyjątkowe odznaczenie - Krzyż Kawalerski Orderu Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej. Dyskusja rozgorzała. "Jaka jest szacowana ...
-
3 kroki do efektywnej kampanii w mobile
... reklamę mobilną wyniosą 51 proc. całości nakładów na e-reklamę w USA. W Polsce mobile stanowi jeden z najszybciej rozwijających się obszarów rynku reklamy cyfrowej – ... ” lub „Materiał reklamowy”. W odróżnieniu od tradycyjnych form reklamowych Rich Media i reklama natywna w zdecydowanie większym stopniu angażują uwagę użytkownika, co czyni je znacznie ...
-
Czy to już moda na suplementy diety?
... tego typu preparatów podejmuje samodzielnie. Z badania zrealizowanego przez Agencję Badań Rynku i Opinii SW Research wynika, że to, co mamy obecnie w Polsce, z powodzeniem można nazwać modą na suplementy diety. Okazuje się, że do ich zażywania przyznaje się już 7 na 10 Polaków, z czego ...
-
Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam
Niemal co druga reklama w Polsce (42,%) jest blokowana przez internautów - wynika z raportu OnAudience.com. Ten wynik plasuje internautów znad Wisły na pozycji światowego lidera. Niemal ...
-
Jakie wydatki na reklamę w e-commerce? Analizujemy I poł. 2017 r.
... o 8% wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Największe budżety pochłonęła reklama w Internecie, która pozostaje ulubionym medium reklamodawców z tego sektora. Najhojniejszy ... (właściciel m.in. sklepu internetowego Militaria.pl). Jak pokazuje raport „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” Polacy bardzo chętnie kupują w ...
-
Działalność innowacyjna przedsiębiorstw 2014-2016
... znajdziemy w najnowszej publikacji Głównego Urzędu Statystycznego poświęconej działalności innowacyjnej w Polsce. W latach 2014-2016 aktywnością w zakresie innowacji charakteryzowało się 20,3% przedsiębiorstw ... w zakresie architektury i inżynierii; badania i analizy techniczne, dział 72 – Badania naukowe i prace rozwojowe, dział 73 – Reklama ...
-
Rynek reklamy wideo wzrósł w I kwartale 2024 r. o 13,3%
... mld 552,1 mln - wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy Publicis Groupe. Nowa kategoria - reklama wideo - obejmuje telewizję i wideo online. Publicis Groupe wprowadza nową ... najnowszej edycji badania założycielskiego Nielsen wynika, że 4,5% gospodarstw domowych w Polsce posiada wyłącznie WebTV, tj. smart TV lub inne urządzenie połączone ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... Łacińskiej. Klasyczne ogłoszenia drobne oraz reklama graficzna będą segmentami, które najbardziej ucierpią z powodu kryzysu, podczas gdy reklama video i w wyszukiwarkach nie ... portfolio kanałów tematycznych spowoduje, że wartość reklamy w kanałach tematycznych w Polsce będzie w dalszym ciągu rosnąć (poza niewielkim spadkiem w 2009) na poziomie 9,8 ...
-
Wypić reklamowane piwo
... też młodocianych aktorów angażować do gry w spotach. Reklama nie powinna operować żargonem młodzieżowym. Zabroniona jest reklama piwa na okładkach prasowych, w prasie młodzieżowej, ... limitowanych, jak np. mała smukła puszka o pojemności 0,25 l. Karmi promowała też w Polsce znana piosenkarka In-Grid, której płytę Karmi sponsorowało. Po Karmi zaczęły ...
-
Kampanie reklamowe: shock advertising
... próbujących wedrzeć się w każdy nawet najmniejszy zakamarek życia, „zwykła” reklama ma coraz mniejszą siłę oddziaływania. Dlatego co odważniejsi przystępuja ... i dostępność internetu ma duży wpływ na rozpowszechnianie i odbieranie szokujących przekazów. W Polsce wciąż do rzadkości należy emitowanie drastycznych treści w kampaniach ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6 proc. i dobre prognozy na przyszłość
... wzrost przychodów zapewniło sobie również kino – wolumenowo o 7,3 mln zł, a także reklama zewnętrzna – wolumenowo o więcej o 6,1 mln zł. W prasie spadek wyniósł blisko 4,8 mln zł. W pierwszym kwartale 2023 roku internet był ponownie największym medium w Polsce pod względem przychodów reklamowych. Z naszych analiz wynika, że pierwszym kwartale ...
-
Rosną wydatki na reklamę, ale nie na każdą
... reklama internetowa, która wygenerowała o 14,1% wyższe budżety. Wzrosty zanotowały także: telewizja (+8,0%), radio (+7,7%), reklama kinowa (+6,7%) oraz reklama ... proc. Komentarz Magdy Kolenkiewicz, Dyrektor Generalnej Starcomu: W trzecim kwartale wartość rynku reklamy w Polsce wzrosła o 8,0%. Łącznie po dziewięciu miesiącach reklamodawcy wydali o 547 ...