-
Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych. Zbliża się wielki test e-commerce
... Kto wyjdzie z tej sytuacji obronną ręką? Samodzielnie czy z pomocą? Z raportu “Zwroty i reklamacje w sklepach internetowych” firmy merce.com wynika, że w polskich e-sklepach podejście do zwrotów ... np. udzielenie instruktażu obsługi sprzętu jak i możliwość wypróbowania produktu w sklepie stacjonarnym, której zazwyczaj mali sprzedawcy nie są w stanie ...
-
Obsługa zamówień w sklepach internetowych
... sklepie dostępny w sprzedaży bieżącej czeka nas jeszcze jedna operacja - dostawa kupionego produktu. Zamówione w e-sklepie towary dostarczyć może Poczta Polska lub firma ... 74 reklamacje (73 procent ogółu) dotyczyły niewłaściwego wykonania usługi pocztowej (tj. nie doręczenia lub znacznego opóźnienia doręczenia). Pozostałe reklamacje dotyczące paczek ...
-
Reklamacja. Jak ją wykorzystać do zwiększenia sprzedaży?
... listy pisane przez pracowników pod wpływem emocji. Analizuj powody reklamacji. Warto tworzyć katalogi, np. reklamacje dotyczące działania produktu czy reklamacje dotyczące obsługi klienta. Dzięki temu łatwiej Ci będzie klasyfikować reklamacje, a później nimi zarządzać i wprowadzać odpowiednie zmiany. Przygotuj dla zespołu katalog rozwiązań sytuacji ...
-
Rozszerzona rzeczywistość w e-commerce. Jak to ugryźć?
... on-line, asortyment). Ułatwia wybór produktu jednocześnie zmniejszając ryzyko związane z niezadowoleniem po zakupie (zwroty, wymiany, reklamacje). Możliwość obejrzenia produktu w warunkach zbliżonych do realnej wizyty w sklepie. Umożliwia zamieszczenie dodatkowych informacji na temat produktu i bardziej precyzyjne ich przedstawienie. Sprzedający ...
-
Marketing - troska o klienta
... zdolności interpersonalne sprzedawców, którzy powinni mieć profesjonalne, a zarazem życzliwe podejście do klientów. Niezadowoleni klienci i reklamacje Przypomnij sobie zasadę o niezadowolonym kliencie zniechęcającym do firmy lub produktu 10–11 kolejnych osób. Dlatego sposób, w jaki potraktujesz niezadowolonego klienta, może mieć duże znaczenie dla ...
-
Polacy a zakupy świąteczne
... towar, który okazał się nietrafionym prezentem – w tym roku aż 37 proc. badanych błędnie przyznało sobie taki przywilej. Zgodnie z prawem zwrotu produktu można dokonać tylko jeśli sprzedawca się na to zgadza, np. poinformował wcześniej kupującego o takiej możliwości. Przed gorączką ostatnich przedświątecznych zakupów ...
-
Lojalność e-klienta
... ofertą - klient nie może mieć wątpliwości co do parametrów oraz wizualnej postaci produktu. Charakterystyka oferowanych towarów i usług, powinna wykazać się na tyle ... jest koszt przesyłki, sposób jej spedycji, oraz w jakich przypadkach przyjmowane są reklamacje i zwroty. - ochrona danych osobowych - coraz więcej firm zbiera dane osobowe ...
Tematy: -
Konsument w UE ufa reklamom
... , z drugiej jednak strony zadowoleni konsumenci są mniej skłonni składać reklamacje. Europejskie rynki detaliczne wyróżniają się wysokim poziomem jakości obsługi klienta, ... udział w badaniu było posiadanie wcześniejszego doświadczenia dotyczącego dokonania zakupu danego produktu. W całej UE ogólna liczba badanych osób wyniosła 38255, natomiast w ...
-
Help desk i polski rynek
... pomoc w wyborze odpowiedniego produktu według określonych oczekiwań, konkursy i promocje organizowane przez Samsunga). - Firmy (pomoc techniczna, obsługa reklamacji, zapytania o produkty, oferty współpracy, kontakt do innych działów w firmie). - Sprzedawcy dzwoniący w imieniu klienta (zamówienie kuriera po sprzęt, reklamacje przedsprzedażne, braki ...
-
Zaufanie w handlu elektronicznym
... ofertą - klient nie może mieć wątpliwości co do parametrów oraz wizualnej postaci produktu. Charakterystyka oferowanych towarów i usług, powinna wykazać się na tyle ... jest koszt przesyłki, sposób jej spedycji, oraz w jakich przypadkach przyjmowane są reklamacje i zwroty. - ochrona danych osobowych - coraz więcej firm zbiera dane osobowe ...
-
Rynek B2B: budowanie wizerunku marki
... udaje się jej zapewnić we wszystkich sferach działalności. Spójność jest potrzebna nie tylko w wymiarze produktu, ale też kanałów marketingowych, a nawet sposobu w jaki pracownicy odpowiadają na telefony lub reklamacje klientów. Jej częścią jest również społeczna odpowiedzialność i planowanie inwestycji. Spójność jest najważniejsza, ale oczywiście ...
-
Inspekcja Handlowa prześwietliła usługi w Polsce
... są rachunki, aby udowodnić poniesioną szkodę i wystąpić o odszkodowanie. Reklamacja produktu: w przypadku kupowania rzeczy, np. szafki wykonanej przez stolarza, okien na zamówienie, szamponu u kosmetyczki - chronią nas przepisy, jak w przypadku zakupu towarów w sklepie. Przede wszystkim reklamacje możemy złożyć w ciągu 2 lat od daty zakupu. Od ...
-
Jak podnieść sprzedaż? Perswazją
... szkoleniowej Effect Group. - Pokazujemy drugiej osobie, dlaczego jesteśmy przekonani do danego produktu lub pomysłu i w ten sposób próbujemy wpłynąć na sposób, w jaki postrzega ... ”, „reagujemy szybko na awarię” lub „nasza firma przyjmuje wszystkie reklamacje” sprawia, że klient automatycznie myśli właśnie o spóźnieniach, awariach i reklamacjach. ...
-
Jak nazwać pensjonat?
... obok ruchliwej drogi) z założenia nie może spełnić obietnicy danej potencjalnemu klientowi. Reklamacje gości, którzy przyjadą w takie miejsce, kierując się nazwą i opisem w Internecie, ... zapytania. Istnieje wiele metod na tzw. rebranding, czyli zmianę nazwy produktu. Wszystko zależy od znajomości marki przez Twoich klientów. Jeśli jest duża i działa ...
-
Prezenty świąteczne w sieci: 9 zasad, które warto stosować
... i oceniania sprzedawcy ze względu na różne kryteria, np. czas dostawy, reagowanie na reklamacje, sprawność obsługi itp.; Poszukać opinii o sprzedawcy na forach internetowych; Wiarygodność sprzedawcy ocenić ... prezentowany na zdjęciu towar jest zgodny z rzeczywiście nabywanym produktem, a także sprawdzić dokładną specyfikację produktu i na ...
-
Masz sklep internetowy? Oto 10 błędów, przez które tracisz klientów
... innymi problemy z reklamacją i zbyt długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy. Reklamacje to niestety bardzo drażliwy problem, który dodatkowo sprawia, że na ... kuponów rabatowych jeżeli były one wcześniej obiecane klientowi, czy staranne zapakowanie produktu do wysyłki. Zapobieganie pojawianiu się najczęściej wskazywanych przez klientów problemów w ...