-
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
Podczas gdy reklamy i media tracą, na popularności zyskują agencje PR. To one stoją na pierwszej linii działań. Zarządzają takimi kwestiami jak zmiany organizacyjne, utrzymanie ciągłości działalności, czy przede wszystkim są odpowiedzialne za komunikację kryzysową. W ostatnich tygodniach wyraźnie można było zauważyć firmy redukujące ...
-
Czy darmowy antywirus ci wystarczy?
... to zupełnie niepotrzebny wydatek. Osoby, które je formułują, zwracają przede wszystkim uwagę na powszechną dostępność bezpłatnych produktów. Ta ostatnia jest zresztą ... z wyższej półki. Użytkowników bezpłatnych aplikacji bezpieczeństwa irytują też nachalne reklamy nakłaniające do zakupu wersji płatnej bądź instalacji kompletnie niepotrzebnych dodatków. ...
-
Bon turystyczny 1000 plus: 2/3 Polaków uważa, że to dobry pomysł
... pewnie ich motywacje są różne – mówi Dariusz Józefiak, dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy Santander Consumer Banku. – Dla pracowników zatrudnionych na umowę o pracę, którzy ... wypoczynek – zauważa Dariusz Józefiak z Santander Consumer Banku. Bon turystyczny przede wszystkim na noclegi Santander Consumer Bank zapytał także Polaków na jakie ...
-
Ataki na macOS: uwaga na złośliwe dodatki do Safari
... Złośliwe rozszerzenia mogą zbierać informacje o aktywności w sieci, podstawiać reklamy na odwiedzanych stronach i przekierowywać wyniki wyszukiwania. Wyścig z ... , regularnie zmieniają też części kodu. – Twórców złośliwego oprogramowania przyciąga przede wszystkim system Windows. System macOS i domyślnie zainstalowane w nim Safari są natomiast ...
-
Inquiry: jak pandemia obniżyła znajomość reklam?
... niektórych marek. W kwietniu br. jego ofiarą stały się przede wszystkim gastronomia oraz handel specjalistyczny. Zestawienie firm, które odnotowały największe spadki otwiera ... na bardziej intensywne działania reklamowe, odsuwając od siebie prawdopodobieństwo obniżenia znajomości reklamy, były sieci AGD/RTV (RTV Euro AGD, Media Expert, Neonet) oraz ...
-
Czy eko marketing ma sens? Polacy wątpią w jego szczerość
... firmie i klientom (35 proc.). Co czwarty Polak uważa też, że reklamy ekologiczne przyczyniają się do wzrostu świadomości ludzi na temat problemów dotyczących ... SW RESEARCH. Branże, które „grają w zielone” Z ochroną środowiska kojarzone są przede wszystkim branże związane z żywnością i zdrowiem. Zdaniem ponad połowy respondentów w swojej promocji do ...
-
Jakie będą media 2021? Są prognozy Kantar
... konkretnych mediów, jak również w strategiach kreatywnych, a kontekst, w którym pojawiają się reklamy oraz sposób ich optymalizacji dla tych środowisk nabierze większego ... ds. Mediów w dziale Insights firmy Kantar, dodała: „Chodzi przede wszystkim o znajomość szczegółów. Reklamodawcy, właściciele mediów i agencji będą musieli bardzo dokładnie ...
-
E-commerce w 2021 roku: abonamenty, ekologia i nowe technologie
... się z przestrzeni fizycznej. Marketerzy postawią na nowe interaktywne formy reklamy outdoorowej, wykorzystujące np. technikę rozszerzonej rzeczywistości (AR). Poprowadzą ... do handlu nie tylko w postaci automatycznych kas, ale przede wszystkim sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Wizyty klientów w e-sklepie generują ilości danych, ...
-
Co oferuje antyszczepionkowcom Telegram?
... przejście na Telegram pomogło sprzedawcom znacznie zwiększyć dystrybucję, docierając szybciej do większej liczby konsumentów. Grupą docelową „antyszczepionkowcy” Reklamy fałszywych kart szczepień kierowane są przede wszystkim do przeciwników szczepionki, po czym wyraźnie informuje jedno z haseł reklamowych: „jesteśmy tutaj, by uratować świat przed ...
-
Jak bezpiecznie korzystać z Instagrama?
... wycieków danych i zachowasz kontrolę nad danymi, które udostępniasz na Instagramie. Przede wszystkim usuń kontakty zsynchronizowane – pamiętaj, że Instagram wykorzystuje je, aby sugerować Ci konta osób, które znasz, lub wyświetlać reklamy ukierunkowane. 4. Rozważ zablokowanie aplikacji zewnętrznych połączonych z kontem na Instagramie (np. służących ...
-
Freelancerzy w Polsce i na świecie. Jaki jest wolny strzelec?
... wiek, to tak jak w przypadku freelancingu globalnego, wolni strzelcy to przede wszystkim ludzie młodzi i w średnim wieku. Najwięcej osób, bo aż 50,3% znajduje się ... zleceń na zagranicznych portalach z ogłoszeniami (8,5%), czy zamieszczają własne reklamy (6%). Z usług freelancerów w pierwszej kolejności korzystają mikroprzedsiębiorstwa (40,4%), ...
-
Kim jest polski respondent badania CAWI?
... w sklepach produkty, które oceniali w ankietach, 51% panelistów lubi widzieć w mediach oceniane reklamy, 45% panelistów uważa, że udział w badaniach zmienia świat na lepsze, 26% ... poznać doświadczenie udziału w badaniach i tą wiedzą podzielić się ze wszystkim interesariuszami procesów badawczych – Rafał Sobczak, CEO SoftArchitect. RESPONTAINMENT ...
-
Black Friday i co jeszcze napędzi e-commerce w IV kwartale?
... do Black Friday powinny już teraz być w zaawansowanej fazie. Warto przede wszystkim przemyśleć kampanię pod kątem każdego elementu tradycyjnego marketingu mix (produkt, cena ... mediach społecznościowych, stąd też najwięcej tam szumu informacyjnego i ścisku, a koszty reklamy są wysokie. Przygotowując się do tak ważnej kampanii nie zapomnijmy zatem ...
-
Jak pokolenie Z konsumuje media społecznościowe?
... 64 proc.) zgadza się ze stanowiskiem, że „influencerzy są jak chodzące reklamy, które kierują się chęcią zysku i nie sprawdzają promowanych marek i produktów”. ... i w zupełnie inny sposób. Główne źródła wiedzy o świecie to dla nich przede wszystkim media społecznościowe, które wyparły tradycyjne media, takie jak prasa czy telewizja, nawet w ...
-
6 porad jak się nie dać oszukać w Black Friday i Cyber Monday
... decyzji zakupowych i bezpiecznym zachowaniom online. Ze wszystkich stron płyną do nas reklamy i promocje, namawiające do natychmiastowych zakupów. W efekcie znacznie więcej osób ... dodaje Beniamin Szczepankiewicz. Polacy i Polki w tym roku planują kupować przede wszystkim odzież i obuwie (75%), elektronikę (55%), akcesoria i produkty do domu (49%) ...
-
Świąteczne zakupy online. Jak odróżnić oszustwo od dobrej oferty?
... spamu, zrobić odpowiednie rozeznanie w przypadku otrzymywania niechcianych wiadomości oraz przede wszystkim zachować cierpliwość i zimną krew. Kategorycznie odradza się przekazywania swoich ... , która wysyła nam wiadomości e-mail lub kieruje do nas reklamy za pośrednictwem mediów społecznościowych. Zachować ostrożność i nieufność: w przypadku ...
-
Skoki narciarskie nie ustępują nawet piłce nożnej
... nie wspiera. Niemal połowa badanych uważa, że sponsoring jest wyłącznie formą reklamy i nie dostrzega w nim wyższych celów, ¾ jest zdania, że firmy podejmują go ... odwiedziło jej sklep lub punkt sprzedaży. Skoki narciarskie cieszą się zainteresowaniem przede wszystkim w krajach Europy Północnej i Środkowej, a także w Niemczech, Austrii i Szwajcarii – ...