-
Lojalność klientów - rodzaje
... niż wcześniej. Równocześnie kryzys pokazuje, że lojalność ma różne rodzaje - i że z pozoru nieprzewidywalne decyzje klientów o zmianie dostawców wcale takie ... , społeczność wokół marki, organizacja. Opisy obiektów pochodzą z ww. książki. Wykorzystanie za zgodą Wydawcy. Lojalność względem marki Obecnie klienci oczekują od marki nie tylko zaspokojenia ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce – Top20
... po raz kolejny we współpracy z ARC Rynek i Opinia, ponownie przyznano trzy rodzaje wyróżnień: Superbrands – dla najsilniejszych marek w Polsce (oceny konsumentów oraz Rady Marek ... płci i wieku, a także mapę archetypów, czyli wskazanie archetypu dominującego dla marki oraz dla jej bezpośrednich konkurentów. Informacje o badaniu Tegoroczne badanie ...
-
Najsilniejsze marki w Polsce 2015 – Top20
... Uwzględniają one wskaźnik znajomości oraz rekomendacji marki w zależności od płci i wieku, a także strukturę kapitału marki. W najnowszej, dziesiątej już edycji projektu, przyznano trzy rodzaje wyróżnień: Superbrands 2015/16 – dla najsilniejszych marek w Polsce (oceny rekomendacji konsumentów oraz wizerunku marki przez ekspertów) Created in Poland ...
Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, Superbrands, marki, badania konsumentów, Allegro, Google, YouTube, Tymbark, Lego -
Inspiracja czy wierna kopia? Naśladownictwo marki w rozkwicie
... , psychologa biznesu z Uniwersytetu SWPS, sprawdził czy naśladownictwo marki wywołuje u konsumentów nieprawidłowe skojarzenia i w efekcie prowadzi ich do pomyłek. Badaniu posłużyła eksperymentalna analiza zniekształceń pamięciowych, do której wykorzystano cztery rodzaje najczęściej kopiowanych towarów: napoje energetyczne, odplamiacze, mrożonki ...
-
Marki własne detalistów w Polsce 2009
... konsumentów oraz ich poglądów na temat marek własnych. Najpopularniejsze marki własne Z badania wynika, że najbardziej rozpoznawalnymi w Polsce markami własnymi są Tesco ... pytanie jest taki, że respondenci wskazali głównie te marki, których nazwa kojarzy się lub zawiera nazwę sklepu. Rodzaje produktów żywnościowych kupowanych pod marką własną W ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... zmianami wśród obecnych graczy, to sektor FMCG. Pojawiające się marki najczęściej wprowadzają nowe wizualizacje, wymuszając na rywalach odświeżanie lub ... – "Enjoy" – Coca-Coli został w Polsce przetłumaczony jako "Co za radość"; natomiast różne rodzaje muzyki przemawiają do różnych ludzi; dżingle stają się coraz popularniejszym wyróżnikiem tożsamości ...
-
Nadużycia i oszustwa finansowe w dobie big data
... incydentów mają wymiar nie tylko finansowy - często cierpi również reputacja marki, której bez wątpienia nie pomaga kojarzenie z oszustwami, skandalami oraz wyciekami danych ... personel i rozwiązania techniczne, oszustom wciąż udaje się ominąć zastawione pułapki, a rodzaje i strategie nadużyć błyskawicznie ewoluują. Firmy i instytucje muszą ciągle ...
-
Sklepy meblowe w mediach: IKEA, a potem długo, długo nic
... decyzji zakupowych, na które wpływa szereg czynników, m.in. popularność i wizerunek marki oraz opinie innych konsumentów. Dlatego warto badać markę w szerszym ... możemy mówić o większym zróżnicowaniu kanałów medialnych od tych klasycznych po różne rodzaje społecznościowych. Odpukać w niemalowane? Skupmy się zatem na potrzebie bieżącej interakcji z ...
-
Influencer marketing 2022: czy influencerzy nadal sprzedają?
... domów mediowych). Zapytaliśmy reklamodawców o zmiany w ich wydatkach, sposoby i rodzaje współprac z influencerami, wpływ pandemii oraz wojny w Ukrainie, a także o ... na przestrzeni roku 2021 współprace służące podniesieniu rozpoznawalności produktu lub marki – 67,6% oraz stymulacji sprzedaży – 43,1%; 32,4% badanych realizowało współprace głównie ...
-
Marketing internetowy - reklama natywna
... internetowych narzędzi marketingowych. Czym jest reklama natywna, jakie są jej rodzaje i jak ją wykorzystać w praktyce - podpowiada poniższy artykuł. Reklama natywna – w czym ... dostęp, internauta musi przepisać poprawnie odpowiednią frazę, która jest hasłem reklamowym marki. To reklama, która jest naturalnie zintegrowana ze stroną i w żaden sposób ...
-
YouTube: trendy I 2014
... , w którym można sprawdzić jak w należącym do Google serwisie filmowym radzą sobie marki oraz vlogerzy. Z sentymentem w przeszłość i z wigorem w przyszłość Można pokusić się o stwierdzenie, że ... 2 mln wyświetleń. Ostatnie miejsce na podium zajęła AbstrachujeTV z wideo pt. „Rodzaje ludzi na domówce”, który obejrzano niemal 1,8 mln razy. Z kolei w ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 41/2017
... auta sportowego i wszechstronnością pięciomiejscowego SUV-a. Pierwszy elektryczny model brytyjskiej marki był wcześniej pokazywany tylko w Genewie i Frankfurcie a teraz przyjechał ... Sytuacja na rynku pracy i bardziej elastyczne rozwiązania prawne (inne rodzaje umów) umożliwiają bezrobotnym łatwiejsze znalezienie zatrudnienia. Warto jednak dodać, ...
-
Co czeka wideo marketing w 2019 roku?
... też organizowania Q&A. Jest to bardzo prosty i darmowy sposób na zwiększenie świadomości marki oraz budowanie relacji z odbiorcami. Wideo 360° Już od pierwszych chwil wprowadzenia na rynek wideo 360°, zarówno marki, jak i klienci dostrzegli bardzo duży potencjał tej formy przekazu. Wyjątkowe, interaktywne obrazy ...
-
Polacy preferują polski alkohol
... przyciąga oryginalność i nowoczesność - wynika z raportu firmy doradczej On Board PR "Marki alkoholowe" opracowanego na podstawie badań opinii zrealizowanych przez PBS DGA. ... krzykliwe, nowoczesne opakowanie napoju może nawet zniechęcać klientów." Raport wskazuje też rodzaje napojów, po które Polacy sięgają najchętniej. Wśród nich prym wiedzie ...
-
Drukarka żelowa Gestetner GX 2500
... marki Gestetner w Polsce, wzbogaciła swoje portfolio o urządzenie drukujące w technologii żelowej (GelSprinter) - ... góry) Format papieru: B5 – A4, Letter, Legal, Executive, koperta Gramatura papieru: 60-157g/m2 Rodzaje papieru: zwykły, papier z recyclingu, gruby papier, koperty Zasobniki z płynnym żelem: czarny: 1500 arkuszy (przeciętna wydajność ...
-
Drukarka żelowa Gestetner GX7000
... marki Gestetner w Polsce, wprowadziła do swojej oferty kolejne urządzenie drukujące w technologii ... , Letter, Legal, Executive, koperta Gramatura papieru: Kaseta: 60-105g/m2 Opcjonalny podajnik boczny: 60-255 g/m Rodzaje papieru: zwykły, papier ekologiczny, papier fotograficzny, gruby papier, koperty Zasobniki z płynnym żelem: Standard: czarny - 1500 ...
-
Notebooki Aristo Slim C140 i C145
... marki Aristo - poinformował o wprowadzeniu do oferty nowych linii notebooków: Aristo slim C140 i slim C145. Oba ... obraz o jakości FullHD na zewnętrznym telewizorze lub projektorze multimedialnym. Do wyboru producent proponuje dwa rodzaje baterii: 3 i 6 komorową. Slim serii C14x oferowany jest z systemem operacyjnym Windows 7 (jako opcja). Cena ...
-
Marketing treści - 7 najnowszych trendów
... wpływa na rodzaje wykorzystywanych przez nie strategii marketingowych, jak również na sam skład i zadania wypełniane przez pracowników działu ... do której pragną dotrzeć. Jest to sytuacja korzystna zarówno dla marek jak i konsumentów. Marki będą w stanie szybciej przesortować i znaleźć najważniejsze informacje i dostarczyć je do konsumentów. Oprócz ...
-
7 sposobów na zwiększenie sprzedaży online
... satysfakcji klientów. Poniżej prezentujemy siedem prostych wskazówek na podniesienie świadomości marki w Internecie i zbudowanie bazy lojalnych konsumentów. 1) Buduj zaufanie. ... podczas gdy na stronie wyświetlały się dodatkowe reklamy – doświadczyłeś remarketingu. Różne rodzaje remarketingu mogą wesprzeć twój biznes na różne sposoby. Przede ...
-
Cyberbezpieczeństwo: trendy 2017
... dziennym było również wyłudzanie pieniędzy czy podszywanie się pod znane marki. Cyberbezpieczeństwo 2017 wg CERT Orange Polska Jak wynika z najświeższych ... a także mapa cyberzagrożeń, pokazująca m.in. ataki, których celem jest Polska, ich rodzaje oraz kraje, gdzie zostały zainicjowane. Od miesiąca aktualności z dziedziny bezpieczeństwa w sieci można ...
-
Artykuł sponsorowany vs natywny. 8 różnic, które wpływają na skuteczność publikacji
... mamy zazwyczaj do wyboru dwa podstawowe rodzaje: artykuł sponsorowany lub artykuł natywny. Wielu osobom wydaje się, że jeśli płacimy ... i jej oferty. W ten sposób budujemy też pozytywny wizerunek naszej firmy i znajomość naszej marki, a to przekłada się na długofalowe relacje z użytkownikami. Rozpocznij promocję content marketingową Skontaktuj się z ...
-
Wyprawka szkolna: preferencje konsumentów
... znalazły się modele z wyposażeniem, w skład którego wchodziły między innymi różne rodzaje kredek i flamastrów, ołówki, długopisy, gumki, temperówki, linijki oraz inne przybory geometryczne ... artykuły papiernicze ze względu na producenta, stawiają na znane marki o silnej pozycji na rynku. Liderem w tej kategorii jest firma Class Investment – jedno ...
-
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
... odpowiedzieć na pytanie, jakie formy reklamy wybrać, by osiągnąć zamierzony cel. Rodzaje reklam: jakie formy reklamy internetowej możemy wybrać? Obecnie możemy promować ... celów. Reklama firmy – pozytywny wizerunek firmy i budowanie świadomości marki Budowanie świadomości marki, które z języka angielskiego nazywane jest brandingiem, polega na ...
-
Jak e-commerce wpływa na centra handlowe?
... des Carrés) czy przekazy wideo na żywo w sklepie z pokazów mody marki Burberry, umożliwiające klientom oglądanie i zamawianie prezentowanych produktów za pomocą tabletów. ... względu na coraz bardziej zróżnicowane potrzeby powstają na rynku nowe rodzaje obiektów, od dużych ośrodków, w których są kompletowane i realizowane zamówienia internetowe ...
-
Najpopularniejsze drukarki VI 2010
... urządzenia atramentowe oraz laserowe podzieliły użytkowników. Oba rodzaje drukarek są tak samo popularne wśród użytkowników. Z pewnością produkty atramentowe zawdzięczają swoją chwałę niskim cenom samego urządzenia, jak i tanim kartridżom. Canon Pixma MP550 jest zdecydowanie najpopularniejszą drukarką marki Canon wybieraną w czerwcu 2010 roku przez ...
-
Kto tu komu odpowiada na komentarze na Facebooku?
... w przyszłości z dużym prawdopodobieństwem, czego będą dotyczyły najbliższe kryzysy. Możliwe jest dokładne modelowanie – jakie rodzaje komunikacji – treści, formaty, claimy itp. – jakie punkty zapalne mogą wywołać. Efektem jest dla kategorii i dla marki precyzyjna lista instrukcji, co stosować, a czego nie w komunikacji na Facebooku. Albert Hupa
-
Tablet HUAWEI MatePad 12 X debiutuje w Polsce
... lub pióro. Każdy ruch staje się płynny i naturalny, a dwa rodzaje końcówek rysika – przezroczyste do malowania i nieprzezroczyste do notowania – umożliwiają ... rekomendowanej cenie 2299 zł i będzie dostępny w kolorze białym, wyłącznie w oficjalnym sklepie marki huawei.pl. Tablet w matowej wersji dostępny będzie u wybranych Partnerów Biznesowych firmy ...
-
Rynek ciastek rośnie w siłę
... zawierające np. różne rodzaje zbóż), a jednocześnie smaczne, mające recepturę opracowaną przez naukowców - wyjaśnia Magdalena Potocka i jako przykład podaje nowe ciastka marki LU, których ... prywatnymi. Staramy się tworzyć silny wizerunek naszego brandu - mówi Józef Żukowski. Marki własne rosną w siłę Jest o co walczyć. Według Nielsena, wartość rynku ...
-
Budowanie wizerunku firmy i produktów
... zachowań pracowników i reprezentantów firmy (zwany także kulturą organizacji). Wszystkie cztery rodzaje elementów identyfikujących firmę muszą się ze sobą wspierać w ramach jednego ... . Efektem prac nad wizerunkiem jest instrukcja opisująca nowy docelowy wizerunek marki i elementy, które mają go lansować. Księga identyfikacji wizualnej – podręcznik ...
-
Promocja produktu nie tylko w Internecie
... klient przychodzi i wie, o co ma prosić i czego wymagać. Jednak wszelkie rodzaje promocji cenowych, bez dwóch zdań, działają lepiej na poziomie komunikacji retail, z ... formy promocji niż wyraźna naklejka z ceną. Proste i nadal bardzo skuteczne. Marki lokalne cenione na podwórku Marki lokalne często dużo zawdzięczają internetowi, ale np. w kategorii ...
-
Rynek herbat w Polsce nie traci rozpędu
... odchudzanie, obniżającymi cholesterol, wspomagającymi prace serca, czy przewody pokarmowego). Budując ekspozycję, warto kierować się wynikami sprzedaży osiąganymi przez poszczególne marki i rodzaje herbat. Niewątpliwie sprawdza się stara zasada kupiecka - im większa sprzedaż, tym więcej miejsca na półce. Dlatego zupełnie uzasadnione jest ...
-
Uwaga na greenwashing. Jak nie nabrać się na "zielone kłamstwa"?
... Prawie połowa ankietowanych jest przekonana, że w mniejszym stopniu niż inne rodzaje węgla przyczynia się do smogu. Zdaniem 20 proc. wydziela mniej dymu ... , zakazu sprzedaży pojazdów z silnikami spalinowymi od 2030 r. Aston Martin, Bosch i inne marki sfinansowały raport, w którym bagatelizowano korzyści środowiskowe pojazdów elektrycznych. Próbowano ...
-
Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej
... i tożsamość postaw i zachowań zwana także kulturą organizacji (corporate culture). Wszystkie trzy rodzaje tożsamości muszą być ze sobą we wzajemnej relacji i interakcji. Tożsamość ... spójności i realności wszystkich obszarów kształtowania tożsamości. To prawo zawiera się w określeniu: marki się nie ma, marką się jest. To, co firma robi, a nie ...
-
Holding a tożsamość korporacyjna
... grupy potencjalnych klientów – odbiorców marki. W holdingu klientami są właśnie spółki zależne. Rolę kierownika marki pełni tu spółka matka. ... rodzaje tożsamości muszą być ze sobą we wzajemnej relacji i interakcji. Efektywność ich oddziaływania na otoczenie zależy od wzajemnej spójności i realności. To prawo zawiera się w określeniu: marki ...
-
Napoje energetyczne podbijają rynek
... pracujących lub uczących się. W zależności od marki w napojach energetycznych mogą znajdować się także: guarana (roślina ... marki to, poza Red Bullem, Burn (produkt Coca-Coli), Tiger (FoodCare), Ice Cool (Energy Trade), n-gine (FoodCare), R20 (Hoop Polska), XL (XL Energy Drink). Nowe smaki i opakowania na zachętę Producenci wprowadzili też nowe rodzaje ...